SAAB 9-5 SE 2.0T 110kw 1998a

Vasta
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#1

L Mai 25, 2019 11:13

Kuna mitmel korral on olnud plaan osta Saab ning peale ühe õnnetu diisel passati müüki otsustasin seekord selle plaani ka käiku lasta.
Nii saigi ostetud 98a 9-5 2.0T 110kw ostuhetkel oli LS 270000 (kas ka õige ei oska lubada) . Nagu paljudel teistel tänavapildis kohatud 9-5tel oli ka sellel isendil mõned roostekohad ja iluvead.
Lisaks kõigele ka räbal esiklaas. :D
Auto oli müügis autoaias ning olnud naisterahva kasutuses 2013 aastast peale.

Suht kohe sai vahetatud Õli+filter 4xkettad klotsid + käsipiduri klotsid ning rem komplektid.
konks222
Saabiklubi liige
Postitusi: 540
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#2

L Mai 25, 2019 11:25

Tartus uus esiklaas koos vahetusega 110 euri.
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#3

L Mai 25, 2019 11:57

Tartu jääb kaugeks ja aeg juba pandud ning klaas tellitud.
31.05 läheb vahetusse ja ülevaatusele .
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#4

L Mai 25, 2019 13:41

Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#5

L Mai 25, 2019 13:50

Järgmisena hakkas häirima see,et osa spido ploki pirnidest ei põle .
Peale foorumis ringivaatamist sai selgeks , et sobivad T5 ilma sokklita pirnid.
Vahetamine ise oli päris lihtne . Eamapilgul kui vaadata missugune suur osa tuleb lahti võtta tundub, et aega läheb meeletult . Tegelikult on kõik hästi läbimõeldud ja loogiline . Pilt
Pilt

Peale seda sai nautida muretuid kilomeetreid kuni hakkas jenka piduritega . Parem taga ratas plokkis ning maha ei tule sai nuputatud ja katsetatud lõpuks kõik torud suruõhuga läbi lastud , ning abs moodul läbi pestud . Mure kadus kuid pidurid endiselt kehvad. Lõpuks läksid vahetusse veovõllid ning tuli välja , et abs vööd olid pooleks .

Hiljaaegu tegelesin auto välimusega .
Kuna ülevaatus tulemas ja endal ka kahju roostes autot vaadata .
Selge on see ,et eelmine omanik oli asjal liiga kaugele lasknud minna ja metalli ikka roostest päris puhtaks ei saanud . Mingit aega kindlasti püsib aga eks ajapikku hakkab ikka mullitama . Kuid see on juba tuleviku teema .
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Lõpptulemus selline
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt


Lähipäevil plaanis vahetada sarniirid ning stabika otsa vardad
Siis klaasivahetus ning ülevaatus
Viimati muutis -Mattis-, N Mai 30, 2019 21:42, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#6

K Mai 29, 2019 20:38

Sai täna pisut nokitud nimelt kõiguvad aegajalt tühikäigul pöörded .
Vahel langevad alla siis jälle tõusevad kuid mitte koguaeg . See viga pigem sooja mootoriga peale pikemat ühtlast sõitu . Obd -ga sai kontrollitud kui põles check engine - pistik oli lahti tulemüüri vaakum klapil . Kuid muid vigu ei tuvastanud .
Proovisin ka pneumo tagasilöögi klapiga survet lasta erinevatest vaakum ühenduste kohtadest kuid ei midagi
Pole arvatavasti kõigeõigem lahendus kuid suurema vaakumlekke peaks nii tuvastama (võimalik,et eksin) .
Pigem ei tundu see olema vaakum teema sest kaldun arvama , et siis kõiguks ju pöörded koguaeg.
Hakkasin mõtlema ,et kas Lamda või õhuligeja ei võiks sellist nalja teha ?
Või peaks OBD ikkagi nende vigu näitama...
Kiskusin ka maha DI tundub vist olema vahetatud kuna keegi markeriga 822 sinna kirjutanud ning iga küünla juurde mingi linnukese teinud .Miks ei tea
Kuid see ei ole mõjuv põhjus arvamaks,et Di korras on.
Drosseli võiks vist esialgu välistada kuna niipalju kui aru olen saanud peaks selle vead diagnostiga tuvastama .
Eks tuleb käija ülevaatusel ära siis peaks saama teada kas Lamda elab või ei ning siis edasi vaatama ning katsetama .
Samas kütusekulu ju okei minuarust ....
8 - 10,5 L / 100km ..
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#7

N Mai 30, 2019 21:47

Sarniirid vahetatud , stabika otsa vardad samuti
Pesin ka õhuligeja läbi MAF Cleaneriga .
Esimesed ca 8-10 km linnavahel kõik ideaalne ei mingit pöörete kõikumist ... Kuid siis ikkagi sama teema mingi hetk kõiguvad ning siis jälle kõik ok . :nono
Hetkel kaalun varjanti , et ikkagi tuleb vist uus DI ära tellida sest varem või hiljem tuleb seda teha niikuinii ja eks endal siis ka jälle üks mure vähem ... :wise:
Lisaks kõigele on hakanud pööramise ajal roolivõimend (pump vist ) märku andma,et soovib mingilhetkel töölepingu lõpetada ..
Kräunub päris imelikult teine :D
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#8

T Juun 04, 2019 21:32

Klaas vahetatud !
Töö tundub samuti okei olevat.
Üv sai korduva (rooli otsad, piduri toru)
Muusosas oli kombes.
Samuti on ära kadunud pöörete teema peale seda kui hakkasin kasutama 98 bensu .
:drink:
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#9

L Juul 13, 2019 7:46

Tänaseks siis seis selline, et sai ise valtsitud uued tagumised piduritorud,vahetatud rooliotsad,tehtud sillastend . Korduv ülevaatus läbitud .
Alates sellest ajast kui 98 bensu kasutama hakkasin pole ka pöörete anomaalia enam kummitanud . :thumb:
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#10

P Juul 14, 2019 7:18

Pilt

Pesupäev
Kasutaja avatar
-Mattis-
Postitusi: 75
Liitunud: N Mai 18, 2017 22:00
Asukoht: Ida-Virumaa
Auto: saab 9-5 SE 2.0 T 110kw

#11

N Juul 25, 2019 14:11

Vahepeal sai soetatud 2004a 9-5 pealt originaal Denso navi ning woofer ja võimendi Pilt
Häda ainult pistikutega minul iso aga uuemal 16 pin .Kuna kusagilt mingeid selliseid adaptereid leida ei suutnud tuli mõelda uus plaan...
Seega mingit muud varjanti polnud kui osta pneumo tugihülsid ning otsad näpitsatega kokku pressida ... Nüüd hakkavad otsad ilusti iso pistikusse .
Pilt
Lähipäevadel loodan jõuda ühendamiseni ja siis selgub kas saab asja toimima või mitte. :conf:
Vasta