RIP: Saab 9-5, 1.9TiD, MY09, SoS

Vasta
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#1

R Dets 06, 2019 22:37

Algas see lugu sellega, et olin just oma punase tonnise hindamatu väärtuse fikseeritud summana kätte saanud ja täiesti kaine peaga surfasin ajaviiteks osta.ee's ja vaatasin, et kelle saabi müügil summa veel liiga madal on ja viskasin neile moraalse toena paar kümpi juurde, et lihtsalt hinda kasvatada. Vähe aga ma teadsin, et sellel tegevusel võivad olla elulised tagajärjed kui ülejärgmine päev saabus õnnitlustega meil, et olen võitnud oksjoni. Nonoh, võtame siis lingi lahti ja õud valgus hinge. Tundsin kuidas olen suurim ketser ja ususalgaja, sest lingilt vaatas vastu hallmetallikdiisel universaal ja et sellest veel vähe ei oleks siis ilmselgelt veel automaadiga. Aga noh ikkagi 12 aastat uuem kraam kui mu eelmine ja prillidega varianti polegi veel olnud.
hallmetallikdiisel.jpg
hallmetallikdiisel.jpg (40.5 KiB) Vaadatud 5106 korda
Kuna kohusetunne oli suurem kui kahel viimasel valitsusel, siis sai ikkagi autole järgi mindud ja moe pärast ka korra päritolumaa registrist VIN koodi kontrollitud. Poleks võibolla pidanud ....
labisoit.PNG
labisoit.PNG (2.5 KiB) Vaadatud 5106 korda
Kellal muidugi igati soliidne ja keskmisest eestlasest tihedama autokasutaja läbisõit 255k. Jõuan siis jahedal hommikuhakul Tallinnasse ja näen et peremees juba auto käima pannud ja soojaks tiksuma jätnud. Selge - iseseivalt pill käima ei lähe ja iga hommik vaja ilmselt minimaalselt 20 minti jebida, et üldse sõitma saaks hakata... Tehniliselt siiski masin töötab, paberid ka olemas, annan raha üle ja küsin, et noh... vormistatud, ütle päriselt kas tegelikult ka käima läheb ja mis vigu ma veel oodata võiks... Kinnitatakse pühalikult, et läheb käima ja olulisi vigu pole.... Hea küll, usume siis, mis mul muud ikka teha on. Sõidan arki vormistama, jõuan 2 min pärast avamist ja juba on 30 inimest järjekorras. Saan siis vormistamisega hakkama, hakkan liikluskindlustust peale tegema ja PÜHAJUMALA3KRDISADA euri aasta 110kw eest??? 184kw Aero on ka ainult 8X€. Õnneks selleks ajaks kui südameputerdamine stabiliseerus jõudis elektrooniline sünkroniseerimine nende serveritesse ja sain 62 euriga ikka hakkama.
Tööle tagasi sõites hakkas juba inkvisitsioon käsi kokku hõõruma, sest peast käis läbi mõte, et tegelikult polegi see diisel+atm kombinatsioon nii jube ja ausaltöeldes on täitsa mõnus kulgeda...
Küll aga õhtul linnast välja sõites Jürile jõudes hakkas tagant sedasi sinist järsku visakama, et peast käis läbi ainult suurepärane kiitus iseenda suunas, kuidas "maailma parim diil, võib-olla parim diil läbi ajaloo" just tehtud said ja kas üldse on mõtet heal juhul turbot, kehvemal juhul tervet mootorit ringi vahetada. Kuluarvestuse järgi läbitud teekonna hind kõigest 100€/km. Sai siis loiult teeäärde ära tõmmatud, sest mis seal enam päästa on. Masin seisma ja tiir peale, õlikärsakat nagu üldse ei olnud, mootori ruumis ka mingeid anomaaliaid ei paistnud. Panin ettevaatlikult uuesti käima ja kõik oli nagu ok (peale ilmselgelt maailma suurima lagina mootorist). Kuna siiski töötab ja plaanid juba kõik tehtud, siis jätkame tuimalt ja anname masinale kohe esimese soorituse. 184kw aerol oli igatahes tunda, et päris nalja selle koormaga ei ole, aga disla sõi seda kui tummisemat hommikusööki ja saigi eelkäija viimsesse puhkepaika veetud.
vedu.jpg
vedu.jpg (62.7 KiB) Vaadatud 5106 korda
Küll aga 130km hiljem käru ära viies õhtuhämaruses väikelinna sisenedes hakkas tulema selline tossulont tagant, et kõik eestimaa ööklubide tossumasinad oleks ühisrindena häbisse jäänud. Ma ei julgenud isegi pilti teha, et mitte asitõendina endale 10 aastane vanglakaristus teenida keskkonnareostuse tekitamise pärast. Täitsa päriselt tänavavalgustus lampe ei olnud peeglist enam näha. Kuna ma selleks hetkeks olin juba ühekorra selle protsessi läbinud ja süda teist rabandust poleks enam üle elanud , siis kinnitasin endale, et see ongi see kuulus DPFi põletust millest vanad diislikalad koguaeg räägivad. Nüüd siis ka omasilmaga ära nähtud. 2 paagitäit DPF cleaneriga läbi sõidetud ja 2taktiõli lagina vähendamiseks järgmistel paagitäitel ja kuskil 5ndal põletusel on arusaada ja näha ainult tugevamal kiirendusel suitsuvinet. Kui algul põletas ennast tühjaks ainult 24% peale ja mingiaeg juba 18% siis viimati oli pärast põletust ja ~200km läbimist 16% peal alles täituvus DPF filtril. "Pole pahha" ütleks klassikud.
Viimati muutis SoS, R Juul 17, 2020 15:46, muudetud 2 korda kokku.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
9-5LPT
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#2

R Dets 06, 2019 23:15

Muhe lugemine ja edu selle hall-metallicuga. Täna just mõtlesin ka oksjoneid piiluda, ehk juhtub midagi huvitavat kätte, aga nüüd Sinu lugu lugedes peab pakkumise tegemisega kyll ettevaatlik olema 😀
Kogenud Aeronaut. :drive:
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#3

L Dets 07, 2019 10:46

Laupäeva hommikusse hea lugemine. Sain kõhutäie naerda kohe. Ja muretuid kilomeetreid!
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#4

T Veebr 18, 2020 21:23

Aegajalt oli suve lõpus visanud mulle ette käivitades 'coolant level low' teadet, esimestel kordadel viitsisin isegi kontrollida, oli siuke miinimumi lähedal, aga ei midagi hullu ja lasin tal olla kuni lõpuks maale jõuan ja seal juurde valan. Paar nädalat hiljem maal valasin täis, vaatasin muud potsikud ka üle ja asusin tagasiteele kui 5km pärast sõidu ajal järsku 'coolan level low' ette viskas. Krt nüüd vist ei tee enam süsteem nalja kui nii lühikese ajaga hoiatuse ette lööb, kiirelt teeäärde kapott lahti ja ongi aurupilveke üleval. Justkui väike belgia pissivpoiss oli ühel alumistest lõdvikutest väike juga väljas. Egas midagi koju tagasi ja kuurist teipi otsima. Ilmsegelt hakkas just nüüd pimedaks minema, nii et hullult kehva oli seal lõdvikute vahel majandada, rääkimata sellest, et ruum on väga piiratud ja mootor ning vedelik juba parajalt sossu ka. Õiget teipi ei leidnudki ja sai mingi vulkaniseeriva teibi ribadega proovida mitmes osas kuidagi ringi peale saada, et vähemalt iseenda küljes kinni hoiaks ja siis maalriteibiga pealmine kiht, et volla enda küljes püsiks. Tangide ja näpitsatega lõpuks paar tiiru peale saadud, siis paak uuesti vett täis.
IMG_20190826_075154.jpg
IMG_20190826_075154.jpg (67.06 KiB) Vaadatud 4800 korda
12l vett veel kaasa ja paisupaagil kork lahtiseks, et survet sisse ei võtaks ja ehku peale teele. 70km hiljem esimene kontrollpeatus ja ütleks, et ainult paar sentimeetrit oli tase vähenenud. Sedasi tekkis lausa lootus kohale jõuda.
Järgmine päev töökotta järjekorda viidud ja näpuga näidatud, kust lekib. Noogutati ja öeldi no-worries, lihtne ju. Näitan veel WIS jooniselt ära milline volla ja tootekood peaks olema, sest seal jooniselt krt normaalset aru saada pole võimalik. Seda enam et voolikul on endal metallist toruosa keskel, mis polnud enam esimeses nooruses ja parajalt roostetanud.
12763964.jpg
12763964.jpg (256.08 KiB) Vaadatud 4800 korda
Paari tunni pärast tuleb ikkagi kõne, peale, et sellise tootekoodiga voolikut ei pidavat eksisteerima mitte üheski laos, ei eestis, baltikumis ega isegi lõunapoolas. Oldi isegi Vikingusse helistanud ja sealtki pikalt saadetud. nr7 voolikut pidavat vabalt saada olema, mis on 60 ja 70Ah akudega variantidele, aga mul 85Ah ja tee või tina, aga selle jaoks voolikut pole. Kuskilt poolast pakuti mingit opeli väidetavalt sobivat analoogi, aga vääääga soliidse hinnaga. Lõpuks nad siis ikka mingist universaalsest painutasid ja nikerdasid midagi valmis. Sain auto kätte ja kõik tore kuni järgmine hommik käima panin ja vana sõber 'coolant level low' vastu vaatas. Löön kapoti lahti lahti ja ongi paak tühi. Viin auto tagasi töökotta ja lubati üle vaadata. Õhtul järgi minnes heietati automaatvastust, et ilmselt lihtsalt õhk vahel olnud ja kallasid juurde ning lasid töötada ja kõik ok. Olen ise äärmiselt skeptiline, sest kaugus töökojast alla kilomeetri ja selle ajaga ei jõuaks pump isegi niisama läbi keerutada seda. Niikaua jaurame seal auto ees kuni märkan et paagis on alla miinimumi vedelikku, kiire pilk põhja alla ja ongi ilus suur loik maas. Nüüd poistel suud vakka ja ei tule isegi mökk-mökki. Täpselt aru ka ei saa kust lekib, justkui tuleks tulemüüri juurest. Südames loodan, et palun ärgu olgu salongiradikas. Igatahes jäeti masin uuesti sisse ja pandi uus paisupaak ning palusin siis juba ühe soojaga hammasrihma ja veepumba vahetus ka ette võtta, sest jumal teab millal seda viimati tehtud on ja pealegi see on võrreldes ketivahetusega ikka sigaodav :)


Korra sai ka proovitud, kuidas piirisituatsioon on
IMG_20190625_210342.jpg
IMG_20190625_210342.jpg (61.38 KiB) Vaadatud 4795 korda
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#5

K Veebr 19, 2020 20:42

Kui masin ilusasti hooldatud juba oli ning miinused ja lumi maha tuli (see kõlab praegusel ajajärgul tänapäeva inimestele küll uskumatult, aga päriselt ka on see "talv" olnud miinuseid ja lund) tundus mulle kõige mõistlikum aeg lõpuks juhiukse akna mitte-avanemist ravima hakata. Tegemist on ikkagi ÜV mõistes Ohtliku Veaga ja liiklemiseks mitte-kõlbuliku sõidukiga. Kunagi suvel sai polster maha võetud ja testriga mõõdetud, et mootorile pinge peale tuleb ja otsustatud, et ju raske taksomehe elu nõudnud lihtsalt niipalju akna liigutamist, et mootor läbi läinud ja sellepärast ilmselt terve autogi maha müüdud sai... Igatahes mõeldud-tehtud ja kümpa eest üks peaaegu hallikat värvi roostekärakas asemele veetud (sest terve uks on odavam kui ainult mootor, rääkimata vahetamise jebimisest). Rootsi riistad pihku ja relakaga suurem rooste maha koos samblaga, halli kruntvärvi spreypudelist peale, auto külge ja akna nuppu vajutades - mitte emmigi.... joppenpuhh küll, mis nüüd siis veel viga. Uks uuesti küljest ära, puhastame pistiku kõik läbi, vahepeal võtame juba WISi välja ja uurime mis klemmid kuhu lähevad. Toon kuurist aku, leiutan juhtmed külge, pistan pesadesse ja voilaa aken sõidab alla. Ma tõesti ei uskunud, et ma nii pettunud võiksin olla selle peale. Ohkasin, sest juba teadsin, mis see tähendab - läksin oma õige ukse juurde, panen klemmid külge ja mida oligi tarvis tõestada - aken sõitis alla.... :wall: Egas vanarahvas juba teadis, et kui ei jaga pea - jagavad jalad. Lähme siis tagasi kõige esimese ja lihtsama komponendi juurde,ehk aknalüliti juurde, koogime armatuurist välja ja kruvime lahti. Mida oligi tarvis tõestada vol2. Juhiakna lüliti klemm on mingit kuivand jogurit täis (ma keeldun uskumast, et see midagi muud oleks) ja klemmid täiesti tahmunud.
IMG_20191124_132824.jpg
IMG_20191124_132824.jpg (81.15 KiB) Vaadatud 4706 korda
Kiire puhastus ja lüliti end vahetus ühe tagumisega, sest ilmselt viimaste eluhetkede säbelus ka pool plastiklüliti põhja ära sulatanud. Kogu aknalüliti juhtplaat on teaduslikum kui kogu Apollo 12 peaarvuti....
IMG_20191124_131937.jpg
IMG_20191124_131937.jpg (98.53 KiB) Vaadatud 4706 korda
Ainult 6 kuud töö edasi lükkamist ja korda ta saigi
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#6

R Juul 17, 2020 15:45

Sügisesel Saabilaupäevakul sai lõpuks uurima hakatud, miks ostust saati juba täistuled peale jääda ei taha. Suvisel ajal polnud sisuliselt veel vaja. Vilgutamisfunktsioon toimib ja armatuuris ka indikaatortuli süttib, kuna xenon, siis puudus ka vana hea tuttav oranž relee, mis probleemide põhjustaja üldjuhul on. Ära sai prooviud nii teine tuledelüliti kui ka kang, aga ei midagi. Lõpuks sai, vastavalt analoogsetele internetiteemadele, kuskilt pusast poolteistmeetrit juhet sikutatud ja proovitud otse ajust releele 0-juhe vedada, millega aju lülitust juhib, ning kõik toimis kui kellavärk. Kuna tulemüürist keskpärase pingutusega ei olnud suuteline juhet läbi vedama, siis läksin kergema vastupanu teed ja ukse ning esitiiva vahelt kapotialla suunatud.
----
Detsembris Tallinnast välja sõites tundus nagu oleks korraks akutuluke vilksatanud, aga tõesti nii korraks, et ära ei registreerinud, kas ikka oli see tuluke või oli midagi muud või oli lihtsalt peegeldus. Aga kuna mingeid muid sümptomeid ei esinenud, siis sai julgelt edasi sõidetud. Imavere juures, aga hakkas järsku FM saatja piiksuma, mida ta polnud varem teinud. Tuli välja, et üritas mulle teada anda, et akupinge on liiga madalale langenud. Samal ajal hakkas ka tühikäigul akutuli põlema, mis kustus kui pisut pöördeid anda, samas sigaretisüütajas oluliselt pinge ei kasvanud... Egas midagi, raadio kinni, vent miinimumi peale, kõik tarbijad tagant ära, mida kilomeeter edasi, seda rohkem tulukesi järjest armatuuris süttis. Rehkendasin peas erinevaid päästeoperatsiooni kombinatsioone kui lõpuks pinge nii madalale langeb, et tuled kustuvad ja peab teeäärde jääma. Ega kindel ka ei olnud kui võimekad "tänapäevased" diislid on ilma vooluta töötama....
aku_tyhi.jpg
aku_tyhi.jpg (107.11 KiB) Vaadatud 4144 korda
Vastu kõiki ootusi jõudsin aga oma 50km ära sõita ja auto veel maja taha ilusasti ära parkida omaenda tulede valgel, sellal kui voltmeeter näitas aku pingeks 8.7V!!!! - Seega teeäärde ei jätnud!

----

Juuni alguses sai järjekordselt autoorienteerumisel karikat jahitud ja kaardijärgi "identset teed" pidi otse edasi sõidetud. Kohe liiva alguses sai uuesti piduripedaal põhja lükatud. sest lained hakkasid paistma, et on päriselt "lained", aga ABS arvas, et teab paremini.... Video Samas midagi hullu õnneks ei juhtunud, põhjaplastikud lõi kõik laiali ja kastiõlijahutustoru tuli kinnitusest lahti. "Remondiks" oli aega alles pärast viimase kahe punkti võtmist.
IMG_20200602_205206.jpg
IMG_20200602_205206.jpg (161.59 KiB) Vaadatud 4144 korda
DJI_0809_FB.jpg
DJI_0809_FB.jpg (400.83 KiB) Vaadatud 4144 korda
Küll aga jõudis ilus muinasjutt oma tõelise Grimmiliku lõpuni veel sama päeva õhtul - Video
Koormarihmadega stange uuesti ette, asfalt mitmekümne meetri ulatuses plastikukildudest puhtaks ja saimegi juba tunni pärast kaasreisijate psühholoogiliste traumade saatel reisi jätkata.
IMG_20200603_013716.jpg
IMG_20200603_013716.jpg (94.68 KiB) Vaadatud 4144 korda
IMG_20200603_091451.jpg
IMG_20200603_091451.jpg (195.68 KiB) Vaadatud 4144 korda
Ebatavalise õnnega olin just kaks nädalat varem pikendanud kasko ka järgmiseks aastaks. Seega jäi ainult üle 2 nädalat remondifirma pakkumist oodata, et kindlustus saaks otsustada, kuidas jätkata.
Lõpuks tuli remondipakkumine 2342€, mille peale kindlustusel isegi küsimust ei tekkinud. Paar kirjavahetust määramaks õiglast turuhinda ja nii ta Tartust tulnud treilaga Jürile parematele jahimaadele ära viidigi
IMG_20200630_092554.jpg
IMG_20200630_092554.jpg (137.17 KiB) Vaadatud 4144 korda
Järelsaateks veel kuiv statistiks:
Consumption: 6,90 l/100km 1449 l
Vehicle costs: 0,14EUR/km (Absull kõik kulud, alates tankimisest ja kütuselisandist kuni kindlustuse ja registreerimistasudeni)
Total driven distance: 21.523 km
Period: 31.05.2019 until 17.06.2020 (383 days)
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#7

R Juul 17, 2020 18:56

2342€ küll remondi kalkulatsioon aga millise summa eest autost kindlustuse kasuks loobusid? Ehk kui palju kindlustus maksis sulle? Kui saladus ei ole.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

R Juul 17, 2020 19:18

Sul on saabidega kehvasti..... mingid jamad jamade otsa. On koht mõtlemiseks... :shock:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#9

R Juul 17, 2020 22:19

Looduse vastu ei saa :wise:
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 809
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#10

R Juul 17, 2020 23:52

Kahju nii metskitse hingest kui SAABist. Tegelikult on auto vigastused suhttühised kuid paarisaja eur iga seda töesti korda ei saa. Kas see pilt kus kiirusenäidik 255 km/h peal on pilditöötlus vöi liikus see diiselSAAB töesti nii nobedalt?
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 272
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#11

L Juul 18, 2020 12:33

I-Vaari kirjutas:
R Juul 17, 2020 23:52
Kas see pilt kus kiirusenäidik 255 km/h peal on pilditöötlus vöi liikus see diiselSAAB töesti nii nobedalt?
No juhiuks paistab lahti olevat?
Pilt
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#12

L Juul 18, 2020 13:37

I-Vaari kirjutas:
R Juul 17, 2020 23:52
Kas see pilt kus kiirusenäidik 255 km/h peal on pilditöötlus vöi liikus see diiselSAAB töesti nii nobedalt?
Ma sain kunagi talvel libedaga kella põhja :D Pukkidel saab ka muidugi
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#13

L Juul 18, 2020 14:10

ivomets kirjutas:
R Juul 17, 2020 19:18
Sul on saabidega kehvasti..... mingid jamad jamade otsa. On koht mõtlemiseks... :shock:
Tegelikult olengi GM'i palgal, et lõplikult brändile lõpp peale teha. Olen sõidu pealt maha põletanud ühe 9-5OG, 9000'ga seistes veoauto luugiga kohtunud ja nüüd siis selle disla loodusega viiki mänginud. Hetkel on alles olevate masinass bilanss jätkuvalt töötavate kasuks :/ ....
I-Vaari kirjutas:
R Juul 17, 2020 23:52
...Kas see pilt kus kiirusenäidik 255 km/h peal on pilditöötlus vöi liikus see diiselSAAB töesti nii nobedalt?
Kinnitan käsi südamel, et see on 100% autentne pilt, kus pole mingit hilisemat töötlust sooritatud. Tegemist on tehases lisatud välisturgudele mõeldud varjatud life-hackiga, et kui kiirusvahemikus 110-120 teha juhiuks lahti ja kiirelt kang P peale lükatu, siis vabastatakse kõik piirangud ajust ja swirl klappidest ning turbol lubatakse kuni 3.2barini välja minna ning on võimalik kiirelt ja ohutul teha möödasõitu ka austraalias liiklevatest 8 haagisega 60m pikkadest autorongidest! Samuti on võimalik seda pilti korrata ka kodustes tingimustes Tech2 abil.
Ron24 kirjutas:
R Juul 17, 2020 18:56
2342€ küll remondi kalkulatsioon aga millise summa eest autost kindlustuse kasuks loobusid? Ehk kui palju kindlustus maksis sulle? Kui saladus ei ole.
Kindlustuse kokkuleppe sai 1700+1000 (auto eest)
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#14

L Juul 18, 2020 14:25

Paistab, et minul siis vedas ikka hullu moodi, et minu masin veel korda tehti.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#15

L Juul 18, 2020 23:28

Peaks proovima, kas mul on ka äkki välisturu jaoks mõeldud SAAB. Kas manuaali puhul tuleb R sisse panna, või kehtid see ainult automaadi kohta?
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#16

P Juul 19, 2020 9:32

Ainult üks viis teada saada! Millal enne proovimine kahju on teinud?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Vasta