9-5 Aero, 2000, 169kw (R.I.P.)
Kahju kindlasti kui SAAB katki. Kuid peaasi , et Mees terve. Helista Räpina tüübile ja küsi uksed ja esiporitiib. Pildilt muidugi ei näe aga uksepostid ja lävekarbid on neil autodel päris tugevad. Esiporitiiva taga on piisavalt polstrit ja öhku mis pleki päris lössi lasevad minna.ObscureAero kirjutas: ↑K Jaan 29, 2020 19:30Vabandage kui on gramaatilised eksitused, käed värisevad, ei saa normaalselt kirjutada.
Hinga rahulikult 3 x sügavlt sisse ja maga kosutav uni. Hommik on tavaliselt öhtust targem.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Nov 29, 2019 15:58
- Asukoht:
- Auto: Saab 9000 Griffin, 1996, 200HP (EX)
Saab 9-5 Aero, 2000, 230HP (R.I.P.)
Tere, tahtsin teile täna kirjutada ja kusida käigukastihoovastiku kohta aga nuud ise näete.I-Vaari kirjutas: ↑K Jaan 29, 2020 20:12
Kahju kindlasti kui SAAB katki. Kuid peaasi , et Mees terve. Helista Räpina tüübile ja küsi uksed ja esiporitiib. Pildilt muidugi ei näe aga uksepostid ja lävekarbid on neil autodel päris tugevad. Esiporitiiva taga on piisavalt polstrit ja öhku mis pleki päris lössi lasevad minna.
Hinga rahulikult 3 x sügavlt sisse ja maga kosutav uni. Hommik on tavaliselt öhtust targem.
Aitäh, aitäh, väga hindan! Olen Teiega nõus, ma praegu ei saa normaalselt mõelda, pea valutab ja on shock, põrkasin peaga klaasi vastu, veel sõrmed valutavad sest rool järsku ise pööras. Muidugi SAAB on tugev auto, NCAP side impact'is sai kõik 16 punkti, aga tema kiirus oli umbes 40-50 km/h, kui salongist vaadata siis on näha kuidas uks on sisse läinud, kere geomeetria on kõver (isegi katus).
Jah, olen väga kurb, isegi ei jõudnud koju, kui ma ainult teaks mis täna võiks juhtuda.
Just another SAAB story.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Nov 29, 2019 15:58
- Asukoht:
- Auto: Saab 9000 Griffin, 1996, 200HP (EX)
Saab 9-5 Aero, 2000, 230HP (R.I.P.)
Jah kahjuks oli minu oma, üks sõber aitas tuua sest rehvid olid tühjad.
"käed õigetpidi küljes pole"
Kahjuks see on minu kohta tõsi.
Just another SAAB story.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Nov 29, 2019 15:58
- Asukoht:
- Auto: Saab 9000 Griffin, 1996, 200HP (EX)
Saab 9-5 Aero, 2000, 230HP (R.I.P.)
Uued pildid. Uksed, tiivad, rattad, B-pillar, veermik kõik on total.
Naljakas asi on see et see kes otsa sõitis oli mingi 40 aastane peremees koos naisega ja 2 lapsega. Isegi ei tea millega ta mõtles. Ma saaks aru kui tema asemel oleks mingi noor kutt bemmiga. Ma sõitsin Tallinnas 9000ga ja liiklus seal tundus palju ohutum ja rahulikum kui siin Tartus õhtul, mis on vaga veider.
Andsin auto Vasara 52 tn ekspertiisile. Praegu pole tuju moelda selle kõhta, las see kõik lõppeb. Tanan tänada Torque et tegi autot valmis, loodan et ta natuke sai nautida minu Aerot teel. Tuli lõpp enne kui asi pole veel alganud.
It was over before it even began.
Naljakas asi on see et see kes otsa sõitis oli mingi 40 aastane peremees koos naisega ja 2 lapsega. Isegi ei tea millega ta mõtles. Ma saaks aru kui tema asemel oleks mingi noor kutt bemmiga. Ma sõitsin Tallinnas 9000ga ja liiklus seal tundus palju ohutum ja rahulikum kui siin Tartus õhtul, mis on vaga veider.
Andsin auto Vasara 52 tn ekspertiisile. Praegu pole tuju moelda selle kõhta, las see kõik lõppeb. Tanan tänada Torque et tegi autot valmis, loodan et ta natuke sai nautida minu Aerot teel. Tuli lõpp enne kui asi pole veel alganud.
It was over before it even began.
Just another SAAB story.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Mu 2000a Aero mahakandmine 2017a veebruaris: pakkusin välja, et auto jääb mulle ja 1300eur. Nii ka läks - pisikesed summad ja kesse viitsib lehma kaubelda. Mina ise oleks muidu põhimõtte pärast viitsinud
Mulle tuldi tagant sisse. Kortsutas põhja ja nihutas C-piilarit:
http://teet.luarvik.org/v/saab_9-5_estate/?g2_page=2
Tartu liiklejate uimasuse üle naeravad ka Tartus kasvanud Tallinnlased. Põlistest Tallinnlastest rääkimata
Mulle tuldi tagant sisse. Kortsutas põhja ja nihutas C-piilarit:
http://teet.luarvik.org/v/saab_9-5_estate/?g2_page=2
Tartu liiklejate uimasuse üle naeravad ka Tartus kasvanud Tallinnlased. Põlistest Tallinnlastest rääkimata
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Nov 29, 2019 15:58
- Asukoht:
- Auto: Saab 9000 Griffin, 1996, 200HP (EX)
Saab 9-5 Aero, 2000, 230HP (R.I.P.)
Saan aru, peale kaklust enam rusikatega vehkida pole mõtet.Lihtsalt on väike ärevus ja depression sest olen kaua aega valmistanud autot, ootasin kuni kõik jupid tulevad kohale ja oli palju plaane sellega tegeleda.
Sul on enam vahem ok - sul oli universaal ja ühe liigutusega said luukpära. Mul on kogu parem kulg sees, B-pillar, uksed on umbes 10cm salongi sees, ei ole võimalik avada kindalaegast, veermid, rattad on katki. Avarii oli vaga räske, kui tal oleks raskem auto siis asjad oleksid väga hullud, kui minu kõrval keegi istuks siis ta saaks raskelt vigastada isegi tagalistmetel. Ma tahtsin veel oma isat viia kaasa, hea asi et ei jõudnud.13piisab kirjutas: ↑N Jaan 30, 2020 18:08Mu 2000a Aero mahakandmine 2017a veebruaris: pakkusin välja, et auto jääb mulle ja 1300eur. Nii ka läks - pisikesed summad ja kesse viitsib lehma kaubelda. Mina ise oleks muidu põhimõtte pärast viitsinud
Mulle tuldi tagant sisse. Kortsutas põhja ja nihutas C-piilarit:
http://teet.luarvik.org/v/saab_9-5_estate/?g2_page=2
Tartu liiklejate uimasuse üle naeravad ka Tartus kasvanud Tallinnlased. Põlistest Tallinnlastest rääkimata
Just another SAAB story.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
mõlemal juhul on tulemiks masin, mida selle odavuse tõttu pole mõttekas korda teha ja mille küljes pole just palju asju, mis on väärt mahakruvimisele kuluvat aega. Point oli praktikal põhinev orientiir edasiseks.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Nov 29, 2019 15:58
- Asukoht:
- Auto: Saab 9000 Griffin, 1996, 200HP (EX)
Saab 9-5 Aero, 2000, 230HP (R.I.P.)
Täna kindustus pakkus mulle 400 euro kui auto jääb mulle, 1600 kui mitte. Proovin teha nii et vähemalt maksaks mulle 1800, näitan tsekkid jne. Süüdlane peaks kompenseerida sest tema pärast tekkis see õnnetus ja ma sain haiget, aga ei tule välja temaga ühendust votta. Kahjuks ei ole tuttavaid inimesi kes saaks aidata, üks tuttav jurist ja autoekspert suri 1 aasta tagasi, nuud pole kedagi, olen täitsa üksi ja abitu.
Kurat isegi ei saa saa votta Aero mootoriosad mis on taitsa terved. Voiks swappida mingi tavalise 9-5 peale. Ei tea mis edasi teen, pole üldse valikut, vist jälle ostan mingi vana 740 et lihtsalt sõita. Enam ma selist Aerot ei leia manuaalkastiga, aga isegi kui leian kardan et mingi teine idioot jälle sõidab vastu. Eelmise 9000ga sõitsin umbes 6 aastat, polnud kunagi juhtunud õnnetusi, see on minu esimene.
Tunnen ennast nagu viimane idioot.
Kurat isegi ei saa saa votta Aero mootoriosad mis on taitsa terved. Voiks swappida mingi tavalise 9-5 peale. Ei tea mis edasi teen, pole üldse valikut, vist jälle ostan mingi vana 740 et lihtsalt sõita. Enam ma selist Aerot ei leia manuaalkastiga, aga isegi kui leian kardan et mingi teine idioot jälle sõidab vastu. Eelmise 9000ga sõitsin umbes 6 aastat, polnud kunagi juhtunud õnnetusi, see on minu esimene.
Tunnen ennast nagu viimane idioot.
Just another SAAB story.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1970
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Auto24-s üks manuaalkastiga 184kW Aero leidus. Piltide põhjal ei paista just kõige parem.ObscureAero kirjutas: ↑E Veebr 03, 2020 17:29Täna kindustus pakkus mulle 400 euro kui auto jääb mulle, 1600 kui mitte. Proovin teha nii et vähemalt maksaks mulle 1800, näitan tsekkid jne. Süüdlane peaks kompenseerida sest tema pärast tekkis see õnnetus ja ma sain haiget, aga ei tule välja temaga ühendust votta. Kahjuks ei ole tuttavaid inimesi kes saaks aidata, üks tuttav jurist ja autoekspert suri 1 aasta tagasi, nuud pole kedagi, olen täitsa üksi ja abitu.
Kurat isegi ei saa saa votta Aero mootoriosad mis on taitsa terved. Voiks swappida mingi tavalise 9-5 peale. Ei tea mis edasi teen, pole üldse valikut, vist jälle ostan mingi vana 740 et lihtsalt sõita. Enam ma selist Aerot ei leia manuaalkastiga, aga isegi kui leian kardan et mingi teine idioot jälle sõidab vastu. Eelmise 9000ga sõitsin umbes 6 aastat, polnud kunagi juhtunud õnnetusi, see on minu esimene.
Tunnen ennast nagu viimane idioot.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Nov 29, 2019 15:58
- Asukoht:
- Auto: Saab 9000 Griffin, 1996, 200HP (EX)
Saab 9-5 Aero, 2000, 230HP (R.I.P.)
[/quote]
Auto24-s üks manuaalkastiga 184kW Aero leidus. Piltide põhjal ei paista just kõige parem.
[/quote]
Nägin juba ammu aega tagasi, näeb valja jubedalt kui olla aus. Ma vaatan, esmalt proovin raha tagasi saada. On veel uks 9000 Aero, on vaja mõelda natuke.
Auto24-s üks manuaalkastiga 184kW Aero leidus. Piltide põhjal ei paista just kõige parem.
[/quote]
Nägin juba ammu aega tagasi, näeb valja jubedalt kui olla aus. Ma vaatan, esmalt proovin raha tagasi saada. On veel uks 9000 Aero, on vaja mõelda natuke.
Just another SAAB story.
Kaastunne
Sellistel hetkedel tuleb lihtsalt mõelda, hea et Saabi roolis,võibolla seetõttu oled elu ja tervise juures. Ise olen korra sarnases olukorras olnud.
Ära heida meelt, vaata rahulikult ringi, küll sa omale uue sileda aero leiad, kammimist tasub ka FB marketplace.
Edu otsingutel ja jää ikka Saabi juurde.
Sellistel hetkedel tuleb lihtsalt mõelda, hea et Saabi roolis,võibolla seetõttu oled elu ja tervise juures. Ise olen korra sarnases olukorras olnud.
Ära heida meelt, vaata rahulikult ringi, küll sa omale uue sileda aero leiad, kammimist tasub ka FB marketplace.
Edu otsingutel ja jää ikka Saabi juurde.
Everyday Regular SAAB guy!
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Süüdlasega ei ole midagi arutada/suhelda, selle jaoks tal kindlustus ongi.ObscureAero kirjutas: ↑E Veebr 03, 2020 17:29... Süüdlane peaks kompenseerida sest tema pärast tekkis see õnnetus ja ma sain haiget, aga ei tule välja temaga ühendust votta. ...
Kui mul 9000 katki sõideti siis ka kindlustus alustas ~700€ pealt ja lõpetasime 2200+auto. Seega läbirääkimiste ruumi on kui viisakalt suhelda ja sinu puhul ilusasti ka tehtud töödest arved esitada. Võttagi näiteks üks odavamatest Aerodest ja siis näidata kui palju läheb remont, et saada sinuga võrreldavasse sõidukonditsiooni.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Sellise raha eest valikut peaks olema küll, mu endagi oma võiks müügiks minna kui huvi on - manuaal ja Aero viewtopic.php?f=57&t=25280ObscureAero kirjutas: ↑E Veebr 03, 2020 17:29Täna kindustus pakkus mulle 400 euro kui auto jääb mulle, 1600 kui mitte.
/.../
Kurat isegi ei saa saa votta Aero mootoriosad mis on taitsa terved. Voiks swappida mingi tavalise 9-5 peale. Ei tea mis edasi teen, pole üldse valikut, vist jälle ostan mingi vana 740 et lihtsalt sõita. Enam ma selist Aerot ei leia manuaalkastiga, aga isegi kui leian kardan et mingi teine idioot jälle sõidab vastu.
Muidu kahju heast masinast, jälle 1 Saab vähem liikvel. Aga peaasi, et tervis korras, jõudu kindlustusega jagelemisel.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Nov 29, 2019 15:58
- Asukoht:
- Auto: Saab 9000 Griffin, 1996, 200HP (EX)
Saab 9-5 Aero, 2000, 230HP (R.I.P.)
Aitäh! Arvan et ma peaks olema tänulik et ei saanud tõsiselt vigastada sest võinuks palju hullemini lõppeda.que kirjutas: ↑E Veebr 03, 2020 18:49Kaastunne
Sellistel hetkedel tuleb lihtsalt mõelda, hea et Saabi roolis,võibolla seetõttu oled elu ja tervise juures. Ise olen korra sarnases olukorras olnud.
Ära heida meelt, vaata rahulikult ringi, küll sa omale uue sileda aero leiad, kammimist tasub ka FB marketplace.
Edu otsingutel ja jää ikka Saabi juurde.
Jah, vabandage, selles suhtes ma ei ole teadlik inimene, ei tea kuidas need asjad töötavad sest pole varem sellega kokku puutunud.SoS kirjutas: ↑E Veebr 03, 2020 18:53Süüdlasega ei ole midagi arutada/suhelda, selle jaoks tal kindlustus ongi.
Kui mul 9000 katki sõideti siis ka kindlustus alustas ~700€ pealt ja lõpetasime 2200+auto. Seega läbirääkimiste ruumi on kui viisakalt suhelda ja sinu puhul ilusasti ka tehtud töödest arved esitada. Võttagi näiteks üks odavamatest Aerodest ja siis näidata kui palju läheb remont, et saada sinuga võrreldavasse sõidukonditsiooni.
Jah, mul on moned arved ja paberid juba valmis, saatsin mõned juba ara ja loodan et nendega (Seesam) saab kuidagi leppida kokku, proovin need kasutada ja muidugi olen viisakas. Loodan et vähemalt saan 1800 eurot. Lihtsalt olen kuri et uhe päevaga kaotasin 500 eurot ja koos sellega oma Saabi mis oli just tehtud. Aitäh mõte eest, vähemalt vaatan. Võib olla lähen tagasi tulevikku ja ostan 9000 kui leian heas seisukorras, eelmine väga meeldis.
Aitäh, ilus universaal. Ma mõtlen selle peale.
Vot see teebki mind kurvaks et veel üks Saab läheb, neid on juba liiga vähe aga see tegi kõige olulisema asja - päästis minu ellu, selle eest olen tänulik.
Nagu öeldakse: "Just another Saab story"
Just another SAAB story.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
"Tallinnal on ühtaegu nii provintsilinna kui metropoli tunnused
Tallinn on linn, kus kõik istuvad ummikus, aga minna pole nagu kuhugi "
Tsiteerisin siinkohal üht tuntud Eesti ärimeest
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Nov 29, 2019 15:58
- Asukoht:
- Auto: Saab 9000 Griffin, 1996, 200HP (EX)
Saab 9-5 Aero, 2000, 230HP (R.I.P.)
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Nov 29, 2019 15:58
- Asukoht:
- Auto: Saab 9000 Griffin, 1996, 200HP (EX)
Saab 9-5 Aero, 2000, 230HP (R.I.P.)
Jah, ma nägin. Vaatan ikka. Mul on vaja natuke aega paraneda ja mõelda.
Sain täna kindustusega leppida kokku 1800 euro peal. Arvan et see on kõige parem variant mille peale ma võiks loota. Mudugi kurb asi et auto kaob ära ja olen kuri sest ühe päevaga kaotasin 500 eurot aga mis teha, mõnikord tuleb leppida kaotusega.
Just another SAAB story.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Noh, see 1800 on ikka tunduvalt parem pakkumine kui see algne 400 Eks elus on ikka vahel nii, et tuleb valida halbadest valikutest parim ning hetkel ongi see valik 1800€, autot see muidugi ei asenda, kuid parem ikka kui 400.
See 400 oli juhul, kui kodanik auto endale jätab ju mitte hind auto eest, kui kindlustus ta ära ostab.
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Nov 29, 2019 15:58
- Asukoht:
- Auto: Saab 9000 Griffin, 1996, 200HP (EX)
Saab 9-5 Aero, 2000, 230HP (R.I.P.)
Lihtsalt olen vihane selle peale et auto laheb nendele. Ma parem annaks seda kellegile foorumis tasuta sest seal on terve mootor, salong, kliima jne, kes teab võib olla seda on võimalik taastada. Vähemalt sul on samasugune auto, soovin sulle seda säilitada et see elaks kõige pikemat aega mis on võimalik, sest ma sain alles praegu aru et kaotasin head auto ja isegi ei jõudnud nautida oma Aerot.
Just another SAAB story.
"Lihtsalt olen vihane selle peale et auto laheb nendele. Ma parem annaks seda kellegile foorumis tasuta sest seal on terve mootor, salong, kliima jne, kes teab võib olla seda on võimalik taastada. ........ sest ma sain alles praegu aru et kaotasin head auto ja isegi ei jõudnud nautida oma Aerot."
Saan Sinu mötetest aru. Kuid paraku AUTO on asendatav aga INIMENE mitte. Auto ülesanne on meid turvaliselt söidutada ühest punktist teise. Selle ülesande ka Sinu senine SAAB täitis. Pisike muhk peas ja valutavad sörmed on tühiasi. Tean, et Eestimaal on osadel inimestel ka 1000 keur söiduk vöimalik endale lubada. Köigil k.a mina paraku mitte. Nägin Soome SAABifoorumis pakkumist ...
SAAB 9-5 Aero Wagon MY 2000
Midnight Blue väriltään, ihan siisti. Muutama ruostekupru, ei todellakaan paha. Ulkoa ei priima mutta tekniikka kymppi. N. 300hv / 450Nm
300tkm kohdalla moottori tehty. Nyt 360tkm
JT 3" putkisto turbolta taakse
530cc EV14 suuttimet
AEM bensapumppu
JC Stage 3 Biopower
Ilmastoidut sähkönahat
Uusi tuulilasi (25.1.20)
Tagasillas need väikesed puksid vaja uuendada ja sidur ei pea etanoolikütuse väändele (mis ca 500 nm selle softiga) körgematel käikudel vastu, muidu peaks SAAB vinksvonks olema. Hinnasoov oli 2500 eur. 530ccm EV14 pihustid, 3" väljalase , tootlikum kütusepump ja Ruootsimehe (JC) soft on ise 1000 eur juba väärt.
Veidi mötlemisainet. Kuid eks kasutatud auto puhul - oma silm on kuningas ja tagumikudüno möödab kas auto liigub vöi venib maanteel.
Saan Sinu mötetest aru. Kuid paraku AUTO on asendatav aga INIMENE mitte. Auto ülesanne on meid turvaliselt söidutada ühest punktist teise. Selle ülesande ka Sinu senine SAAB täitis. Pisike muhk peas ja valutavad sörmed on tühiasi. Tean, et Eestimaal on osadel inimestel ka 1000 keur söiduk vöimalik endale lubada. Köigil k.a mina paraku mitte. Nägin Soome SAABifoorumis pakkumist ...
SAAB 9-5 Aero Wagon MY 2000
Midnight Blue väriltään, ihan siisti. Muutama ruostekupru, ei todellakaan paha. Ulkoa ei priima mutta tekniikka kymppi. N. 300hv / 450Nm
300tkm kohdalla moottori tehty. Nyt 360tkm
JT 3" putkisto turbolta taakse
530cc EV14 suuttimet
AEM bensapumppu
JC Stage 3 Biopower
Ilmastoidut sähkönahat
Uusi tuulilasi (25.1.20)
Tagasillas need väikesed puksid vaja uuendada ja sidur ei pea etanoolikütuse väändele (mis ca 500 nm selle softiga) körgematel käikudel vastu, muidu peaks SAAB vinksvonks olema. Hinnasoov oli 2500 eur. 530ccm EV14 pihustid, 3" väljalase , tootlikum kütusepump ja Ruootsimehe (JC) soft on ise 1000 eur juba väärt.
Veidi mötlemisainet. Kuid eks kasutatud auto puhul - oma silm on kuningas ja tagumikudüno möödab kas auto liigub vöi venib maanteel.