SAAB 9-5 2.0 Vector Griffin Estate MY2009 I-Vaari

I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#1

L Mai 02, 2020 23:42

Kuna mingi haigus vist vaevamas siis sai 2017 a alguses üks SAAB lisaks ostetud. Eestimaale oli see isend treileri küüdis Sveitsist toodud. Peale müügikuulutuse lugemist ja veidi taskus eurode sobramist sai Tartusse söidetud. Seal mingi tuntud müügiplats mille nime täpselt enam ei mäleta aga kontori uksest sai seal sisse trügitud ja SAABi vötmed küsitud. Mootorit käivitades kolin sees , mootor stop ja ölivarras välja. Loomulikult märkimisväärselt öli varras ei näidanud. Tuli päris möni liiter mingit ettejuhtuvat mootoriöli lisada ennem kui normtase karterisse tekkis. Proovisöidul SAAB muidu enamvähem aga mida suurem kiirus seda suurem ulgumine kusagilt. Kuna hiljuti oli teisel SAABil vahetatud kulunud rattalaager mis tegi ligikaudu sama häält ja eelarve oli teada sai müüjaga hind kokku lepitud , raha makstud ja PROOV ... nrga Tartu Maanteeameti büroosse söidetud omanikuvahetuseks. Nii lihtsalt aga asi ei önnestunud. Kuna Sveitsi tjuuningputiik oli SAABi T7 tarkvara näppinud ja vastavasisuline dokument auto ostu-müügi ja tollipaberite vahel siis lolli peaga sai seda lehvitatud. Tuli aga välja , et antud mootoriseadele pole tüübikinnitust ja seda päevapealt ei saagi. Ei midagi muud kui telefoniköne müüjale , veidi torisemist kuna müüja väitis köik toimingud nagu "lepase reega" sujuvat ja SAABi nina Tallinna suunas. Möne tunni pärast kodus ja paari päeva pärast sain teada , et tüübikinnitus olemas ja söiduki vöib kanda Eesti Maanteeameti registrisse. :)
Viimati muutis I-Vaari, E Mär 15, 2021 18:37, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#2

P Mai 03, 2020 11:01

Kas see uus tüübikinnitus tähendab ka uhkemat kindlustusmakset? Ehk et passis ongi nüüd ebastandardne võimsus?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#3

P Mai 03, 2020 23:07

Kusjuures kindlustusmaksed on üldse omapärased. Ei tundugi nii söltuvat mootori vöimsusest kui lausa ulmelisi KW vist passi pole märgitud. Muigama paneb aga hetk , et iga järgneva omandisse soetatud SAABi boonuskoefitsenti tahetakse tösta kui eelmist autot maha müünud pole. Vähemalt nii väitis Salva Kindlustus. Muidugi sai siis kindlustuspakkumine 4 le SAABile vöetud ka teistest kindlustusfirmadest ja teatud paindlikuse töttu sai hetkel If Eesti Kindlustus valitud kuigi nende hinnapakkumine polnud köige soodsam. Ja kui sellest ebastandardsest vöimsusest rääkida siis see 2.0 mootor oma 156 KWga tundus natuke lahja kui teisel SAABil on kusagil 225KW vöi natuke isegi enam. See 2.0 t mootor sai möne kuu pärast Werneri Rock Garages asendatud tema poolt täielikult remonditud "mootori müüja sönade järgi ca 160 kkm söitnud " 2.3T mootoriga kuhu Werner ka Wösneri sepiskolvid sisse sobitas . Varsti ehk saab pöhja alla ka Maptun Performance 3" DP koos 2.5"Twinpipe exhaustiga , mingid 950ccm vöi suuremad Bosch i pihustid ja Racetronic 340 LPH kütusepump paaki. Juba eelmise aasta detsembri kuus Maptun Partsist tellitud ja makstud Spec stage 3 sidurikomplekt pole siiani kohale jöudnud. (kr..i memmepojad seal sellised kes tööd teha ei oska ja paras oleks nad emme tissi imema saata)Eks siis näeb kuidas käigukast vastu peab kui mingi sobiva 650-700nm väänet taluva sidurikomplekti leian.
Viimati muutis I-Vaari, P Mai 17, 2020 15:45, muudetud 1 kord kokku.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#4

P Mai 17, 2020 15:35

Oli üle mitme kuu vöimalus teha 1 päevane tiir sünnimaale. SAAB seisis hoovis ja nukrutses. Keegi oli esirehvidest öhu ära varastanud. Akust voolu önneks ei olnud kätte saadud kuid panin varahommikul laadija külge ja öhtuks oli aku korralikult laetud. Kahju lausa oli nii ilusa ilmaga autot hoovil seista lasta. Kuid Maptun Parts memmepojad ei ole siiani suutnud 314 mm pidurikomplekti ja "Maptun twinpipe complete exhausti " minule saata (mis on juba eelmise aasta detsembrikuu alguses tellitud ja makstud), et saaksin Rock Garagesse SAABi viia ja mootori uuesti urisema panna. Pealegi tundub , et Spec sidurikomplekt tuleb mujalt tellida vöi hoopis mingi teise firma sidur sinna paigaldada. Spec i puhul oli see hea , et ka stage 3 komplekt on nn vedrudega sidurikettaga(lubaduste järgi) ja seetöttu ei löhu käigukasti nii palju ku teiste firmade poolt pakutavate sama väänet taluvate sinterketstega. Panin soojapuhuri tööle ja istusin möne aja SAABis. Ligi 200kkm läbinud auto on seest puhtam , ilusam ja mugavam kui paljud uued nn rahvaautod. Autos on isegi "uue auto löhn" ja juhiiste on minimaalsete kortsukestega , teised istmed praktiliselt kulumata. Hea on aegajalt muiates jälgida SAABide müügikuulutusi kus ca 20 a vana ja "veidi üle 200kkm" söitnud auto sisu näeb välja kui prügimäekaup , rool narmendab ja uksekäpidemed on kui hiirtenäritu. :)
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#5

P Mai 17, 2020 17:41

Huvitav. Kui tellisin Maptunist oma autole väljalakse, tuli see nädalaga kohale.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#6

P Mai 17, 2020 18:38

Tellisin ja maksin mitme kastitäie varuosade eest 01.12.2019 ja esimene pakike pandi teele 13.01.2020. 2 jaotusvöllide ketikomplekti , king cobra , tootlikum RE85 taluv kütusepump ja suurem kogus erinevaid küünlaid mis peale saatmist paari päevaga Helsinkis olid. Sidurikomplekti , täiskomplektse väljalasketorustikuga ja 314 mm esipidurikomplektiga aga hakkas jätkuv halamine , kord polnud pidurikomplekti kord summutikomplekti ja mikidemaa härrad ei vasta Maptun Parts kontoriroti sidurikomplekti tellimisele. Hakkab tunduma , et firmal näpud pöhjas ja ei suudeta tarnete eest öigeaegselt tasuda. seepärast vajagi klientide makstud raha pea pool aastat oma kontol hoida , et lausa pankrotti välja kuulutama ei peaks.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#7

P Mai 17, 2020 19:00

Korraldame reisi Maptuni kontorisse varuosade sissenõudmiseks! Kütuseraha hüvitavad nemad!
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#8

E Mai 18, 2020 9:13

Reostan teemat aga tekkis huvi kas Örebos on lihtsalt Maptune kontor või niiöelda ladu, kuhu SAAB möödasõites sisse astuda ja vajalikud asjad korraga ära osta? On keegi seal kohapeal käinud?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#9

E Mai 18, 2020 11:42

vunts123 kirjutas:
E Mai 18, 2020 9:13
Reostan teemat aga tekkis huvi kas Örebos on lihtsalt Maptune kontor või niiöelda ladu, kuhu SAAB möödasõites sisse astuda ja vajalikud asjad korraga ära osta? On keegi seal kohapeal käinud?
Mina olen kohapeal käinud. Maja taga on neil eraldi kauba kättesaamise uks lausa. Et ise järgi minna ja postikuludelt säästa. Ostma peab küll netist ja enne maksmist peab neile maili saatama, et tahad Örebrost kätte saada. Seal saab ka kaardiga maksta.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#10

E Mai 18, 2020 14:08

vmaster kirjutas:
P Mai 17, 2020 19:00
Korraldame reisi Maptuni kontorisse varuosade sissenõudmiseks! Kütuseraha hüvitavad nemad!
Sünnimaast eemal elades vötad omaks ka möned suhtumised - ELU EI LÖPE TÄNASE PÄEVAGA VAID ON OLEMAS KA HOMNE PÄEV.
Tean , et alati ei suju asjad nagu planeerid ja kui juhtub minul siis juhtub ka ju teistel apsakaid. Hambaid aga panen krigistama see , et Maptun Parts soovis ettemaksu ja vahepeal veel mökitasid midagi vastuseks minu järelepärimistele. Kuid 3 nädala jooksul ei ole isegi minu 3x sama sisuga kirjale - miks Te ei saada tellitud ja ammu makstud detaile - viitsitud vastata. Arvasin kunagi , et ainult Eesti ärimehed pistavad pea liiva alla ja ei vasta telefonile ega e-kirjadele kui mingi sitaga on maha saanud. Tundub , et sellist peitupugemist praktiseeritakse ka mujal ja püütakse "öhku" müüa seni kui taldadealune tuliseks läheb.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#11

E Mai 18, 2020 15:54

No aga mingi lahendus peab ju olema. Ei saa niisama ju suurt summat neile jätta. Mõtlengi tõsiselt et kui tooteid ei suudeta tarnida ja raha tagasi maksta ei taheta, siis tulebki lõpuks kohale minna ja asjad selgeks rääkida.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#12

E Mai 18, 2020 20:10

https://youtu.be/7M6-NLm0GBM

Siin ka üks mees rääkis asju selgeks. Mõte on hea aga reaalsuses ei anna see poe ukse taga kolkimine midagi peale miinuse pangakontol kohapeale sõitmise näol.
Kogenud Aeronaut. :drive:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#13

E Mai 18, 2020 23:39

Mõtlesin siiski tsiviliseeritud suhtlemist :) Võimalus on siis lihtsalt oodata ja proovida Maptuniga ühendust saada. Teadmatus on ebamugav, eriti veel kui detailid on mõeldud auto ettevalmistamiseks omc-l osalemiseks.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#14

R Juun 05, 2020 19:44

Paar päeva rohkem kui 6 kalendrikuud vöttis siis Maptun Parts laomeestel aega ennem kui jaanuarikuus kohale jöudnud gaasijaotusvöllide/balansivölli ketikomplektidele,süüteküünaldele ja kütusepumbale saadeti 3 kasti lisaks. Kuller tiris ukse ette pidurisupordite kasti , piduriketaste kasti ja veidi kergema pakendi mille sees 3" DP . Twinpipe exhaust aga ikkagi minuni veel ei jöudnud. Kastid tuuakse ukse ette , ühtegi dokumenti millelt selguks toodete loetelu kaasas enam pole. Jaanuarikuus vähemalt oli kasti külje peal liimitud kileümbris kus sees paberileht täispika tellitud asjade nimekirjaga. Pastakaga oli maha tömmatud need detailid mida antud kast ei sisaldanud. Ei viitsitud isegi seekord FedEx i jälituskoodi saata. ei helistatud ka ette nagu varem ja kilköll uksekell vaid öhtul üllauseks. Kui kodus ei juhtu istuma siis visatakse kastid vist kuhugi laonurka tolmuma.Igasugune teeninduskultuur on Maptun Parts poolt ikka kolinaga allamäge käinud.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#15

N Juun 11, 2020 13:52

Löpuks jöudis minuni ka 2.osa sellest komplektist - https://www.maptunparts.fi/pakoputkisto ... -2010.html
5.05.2020 vötsin vastu pidurikomplekti - https://www.maptunparts.fi/jarrujarjest ... 314mm.html
Veel eelmine aasta oli möte see SAAB hoovist pukkide pealt maha lükata ja Kiltsi lennuväljale tuulduma viia. Mootor on sisse söidetud ja peaks vöimsuse juurdekeeramist taluma. Spec sidurikomplekti kättesaadavusega on aga probleem ja peab vist mingit alternatiivi vaatama mis ka vajadusel ca 700 nm väänet kestaks. Suvi aga möödub töökiire tähe all ja eks siis näe kas jöuab suve löpul OMC le. Väemalt saab nüüd tasapisi nokitsema hakata selle SAABi kallal. :)
Tormi2k8
Postitusi: 91
Liitunud: T Veebr 03, 2015 13:34
Asukoht:
Auto:

#16

N Juun 11, 2020 16:55

I-Vaari kirjutas:
N Juun 11, 2020 13:52
Löpuks jöudis minuni ka 2.osa sellest komplektist - https://www.maptunparts.fi/pakoputkisto ... -2010.html
5.05.2020 vötsin vastu pidurikomplekti - https://www.maptunparts.fi/jarrujarjest ... 314mm.html
Veel eelmine aasta oli möte see SAAB hoovist pukkide pealt maha lükata ja Kiltsi lennuväljale tuulduma viia. Mootor on sisse söidetud ja peaks vöimsuse juurdekeeramist taluma. Spec sidurikomplekti kättesaadavusega on aga probleem ja peab vist mingit alternatiivi vaatama mis ka vajadusel ca 700 nm väänet kestaks. Suvi aga möödub töökiire tähe all ja eks siis näe kas jöuab suve löpul OMC le. Väemalt saab nüüd tasapisi nokitsema hakata selle SAABi kallal. :)
Siduri osas ei ole siin midagi mämmerdada. Võimalusel cancel ning minna teist teed. Sachs SRE 793 korv, hooratta pind vastavalt max clampile mõõtu ning ketas https://shop.klracing.se/sv/artiklar/sa ... -puck.html . 700 Nm sellele komplektile nohu. Sachs ise lubab kataloogi järgi nende labadega ketast kasutades 670 Nm.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#17

N Juun 11, 2020 17:16

Tormi2k8 kirjutas:
N Juun 11, 2020 16:55

Siduri osas ei ole siin midagi mämmerdada. Võimalusel cancel ning minna teist teed. Sachs SRE 793 korv, hooratta pind vastavalt max clampile mõõtu ning ketas https://shop.klracing.se/sv/artiklar/sa ... -puck.html . 700 Nm sellele komplektile nohu. Sachs ise lubab kataloogi järgi nende labadega ketast kasutades 670 Nm.
Tänan hea nöuande eest. Tühistasin selle Spec sidurikomplekti tellimuse. Pistku need Mikidemaa tootjad endale see kuhu soovivad kui potensiaalse kliendi e-kirjale isegi ei viitsi vastata. Sidurikorv sai mootorivahetusega paigaldatud uus kuid pean nüüd otsima selle tellitud Sachs i korvi modifikatsiooninumbri. Kahjuks ei pannud ise varem tähele , et ka see sinterketas on vönkeleevenditega. Kuigi mootor oli algupäraselt 2.0 siis sidurikorv/ketas oli 240mm läbimööduga. Hooratas ja algupärane ketas märkimisväärselt kulunud polnud kuid sai tulevikule möeldes uus AERO le möeldud sidurikomlekt koos uue survelaagriga paigaldatud.
Viimati muutis I-Vaari, E Mär 15, 2021 18:46, muudetud 1 kord kokku.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#18

R Aug 07, 2020 21:38

SAAB on üle pika aja veidi kohalt liikunud kaugemale kui 10 m. Eelmise nädala algul sai palutud Raineril oma treilerautoga see SAAB Mustamäe rehvikeskuse hoovile toimetada. Ja tänu sealse töökoja asjalikele töömeestele on SAAB il ees 314 mm uued pidurikettad /pidurisadulad. Veidi peamurdmist ja vaevanägemist oli ka Maptuni 3" roostevabaterasest DP ja täiskomplektse 2 väljalasketoruga summutikomplekti paigaldusega. Tagumise pörkeraua plastikkatte alaliist muidu ei nöustunud eemalduma kui tuli kogu "pörkeraud" demonteerida. Ja eemaldatud pörkeraua puhul oli ka lihtsam parempoolsele summutile lisakronstein auto pöhja alla kinnitada. Eile sai ka vajalikud 950ccm pihustid hangitud ja ka ECU purgi sees on nüüd ca 380 HP vöimaldav baastarkvara. Seda tarkvara lubas softikirjutaja dünopingis mudida veidi kangemaks peale suurema turbo paigaldamist ja sidurikorvi vahetust. Kaua on küll nende muutustega läinud kuid vaikselt hakkab õnneks asi ilmet vötma.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#19

L Aug 08, 2020 1:26

Tagumine põrkeraud jäi siiski eemaldamata, sain plasti niisama ka kätte.
Esimene põrkeraud sai eemaldatud küll, et suurem cooler paigaldada.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#20

L Aug 08, 2020 7:46

Tagastange alumise liistu sai väga lihtsalt kätte. Mul just vahetati see ära.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#21

L Aug 08, 2020 9:24

saabu14jr kirjutas:
L Aug 08, 2020 1:26
Tagumine põrkeraud jäi siiski eemaldamata, sain plasti niisama ka kätte.
Esimene põrkeraud sai eemaldatud küll, et suurem cooler paigaldada.
Oskajad mehed , õige suhtumine , head riistad ja iga töö saab korralikult tehtud. Ei saa küll oma töö ja töökoha töttu ise nende muutuste körval alati olla kuid önneks on mul poeg "paremkäsi" ja omamoodi tehnikahuviline. Önneks on internetiavarus auto jooniseid ja teatud hooldustööde juhiseid täis. Kui Londoni murre suus ja natuke taipu siis saab ka SAABi nii lahti vötta ja kokku panna , et ei pea sörgkangi ja kuvaldat kasutama. Sageli on nn "külaseppade" juures auto remontimist vaja remontida soperdajate tekitatud vigastusi sadade eurode eest. Seetöttu on vaid möned töökojad kellele töömeeste oskustele loodan ja kelle poole pöördun kui endal aega / oskust / möistust ei ole piisavalt.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#22

K Veebr 17, 2021 18:37

Meelde tuli pisiasi , et alati autot käivitades hakkab naviekraaniga helisüsteemist tugevat sahinat kostma. Käivitub vist mingi jahutusventilaator mis vaikselt enam oma tööülesannet täita ei oska. Ja sama viga on ka ühe teise sarnase SAABi juures. Kas on kellelgi kogemust missmoodi see jahutusventilaator jälle vaikselt puhuma saada (kui tegu ongi üldse ventilaatoriga).
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#23

R Mär 12, 2021 18:02

Tundub , et see naviekraaniga helisüsteem enamusele SAABiomanikele natuke tundmatu vöi pole Teadjadmehed minu postitust lugenud.

Maptun Partsist ka see aasta tellitud detailide tarnimisega järjekordne probleem. Teraspunutud kattega pidurivoolikuid ei jöudnudki ära oodata ja kuna SAAB vaja lähiajal söidukorda saada siis tühistasin pidurivoolikute tellimuse. Tagumised pidurisadulad on nn asendustoode ja ühtegi tootenr. nende peal ei näinud. Kuid loodetavasti on ikka uued mitte kusagil suvatöökojas taastatud. Kütuselatt on uus ja see OEM toode mida vajasin , kütuseröhu regulaator on Maptun Parts netilehel tootenr. 0280160684 (Bosch) mis on ettenähtud RE85 /bensiin kasutamisel ehk siis SAAB OG 9-5 Biopower mudelitele , tegelikult oli saadetud pakis 0280160560 (Bosch) mis on ette nähtud bensiinile. Kuna see SAAB hakkab pöhiliselt RE85 vöi siis isegi puhast etanooli kasutama siis bensiinimudeli röhuregulaatori vastupidavusega ma riskida ei taha. Tundub , et saan selle neile tagasi saata kuna nad tunnistasid ebatäpset informatsiooni , siiski on seni netilehel see info Maptun Parts poolt muutmata. Tahtsin küll UUT kütusesurve regulaatorit , et köik laitmatult toimiks kuid pean selle ca 200kkm kasutusel olnud Biopoweri kütuseröhuregulaatori teise SAABi pealt maha kruttima lootuses , et see on ikka just SEE ÖIGE mis MY2009 OG 9-5 Biopowerile seal Trollhättäni tehases paigaldati.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#24

E Mär 15, 2021 20:03

Paigaldatud 314 mm läbimööduga esipidurid asetusid 17" OEM velgede sisse liiga täpselt. Varsti saavad ka tagumised 10 mm paksused pidurikettad ventileerivate ketastega asendatud. Seega vaja leida sobivad 18 " veljed. Silma on jäänud Japan Racing JR 3 veljed mis on vöimalik tellida sobiva 5x110 poldivalemiga , ET 45 ja paar värvivalikut ka ehk siis - matt black , hyper gray , bronze , silver machined face. Mustale SAABile vist must , hall ja höbedane toon sobivad. Ka BBS valikus mis vist on tootnud SAABi OEM veljed on sobiv variant olemas , poldivalem küll 5x112 mm , ET 44 mudel SX 0103 värvitooniga/töötlusega platinum silver diamond-cut. Kuigi poldivalem ei ole sama mis OEM velgedel , ehk kestavad siiski eksentrilised poldid tulevikus mootorile planeeritud ca 600 nm väänamist. Nn värvitoon -gunmetal on cool kuid seda kahjuks köigile velgedele tehasest vist ei saa. Otsisin valikus olevate velgede kaalu kuid tehnilistes andmetes nii täpseid andmeid ei leidnud. Sepistatud veljed on vist tunduvalt kergemad sama tugevuse korral. Ei kujuta aga ettegi mitu raha sellised veljed vöivad maksta ja kas/kus SAABi tarbeks neid tehaksegi.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#25

N Mär 25, 2021 15:12

Täna tuli meeldiv teade Mustamäe Rehvikeskuse asjalike töömeeste poolt :notworthy: , see SAAB on varustatud nüüdsest ka 9-5 Aero ventileeritavate tagapiduritega , Ferodo mingid kangemad piduriklotsid ja ka uued käsipiduriklotsid paigaldatud. Pea 2 aastat sai täis hetkest kui selle SAABi mootor "unne" vajus. Täna aga käivitus peale uue kütuselati,kütusesurveregulaatori ja Bosch EV14 pihustite paigaldust. Suitseb küll tugevalt aegajalt silindritesse piserdatud öli ja uue DP , CB töttu kuid loodetavasti varsti toimib tavapäraselt = normaalselt. NONII. :D :headbang:
Vasta