Saab 9-5 Vector 2.3T, 2005, Mbmees

Vasta
Mbmees
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 11, 2020 11:53
Asukoht: Põlvamaa
Auto:

#1

P Nov 01, 2020 11:52

Tere rahvas!
Kuna Saabi pisik süvenes ja oli plaanis ikkagi ka universaal kerega masin soetada siis seekord läks loosi teisest hinnaklassist masin. Auto tuli müüki selle aasta augustis ja kohe esimestel päevadel läksin seda Tartusse vaatama. Esimese asjana tõmbasin autole lakikihi paksusemõõtjaga autole ringi peale ja tuvastasin vaid 1 koha, kus oli midagi ülevärvitud. Nimelt juhipoolse tagatiiva alumine ääre. Muus osas "original factory" värk. Sisu oli värske ja auto sõitis hästi. Tookord jäi asi katki,erinevatel põhjustel, kuid nagu näha ootas auto mind ikkagi ära.

Eile 30.10 sai siis masin ostetud ja sain müüjaga normaalselt jutu peale. Sest ilmselgelt pidi autole ju enne miskit viga olema :D . Tõde siis selles, et masinal oli mootor katki ja sai uus agregaat peale koos uue ketikomplektiga. Muretud km, mulle sobib!

Plussid+
1) Masin Šveitsist ja põhja alt väga ilus
2) 95 % originaal tehase värvi all
3) Sisu on värske
4) Mugavaks kulgemiseks vajalikud lisad olemas.

Miinused-
1)Vähemalt(põhjaliku pesu käigus vaatab uuesti kõik üle) 1 mõlk, mille saab välja
2) Stanged kriime täis
3) Kütuse näidik paneb villast. Kütus oli reservi peal ja panin paaki 20 l, näidik näitas nagu oleks üle poole paagi kütet. Panin siis silmini täis ja näitab natukene alla terve paagi. Kes oskaks öelda, milles probleem ja kuidas lahendada?

Plaanis teha krowni kaitse ja sõita temaga paar korda nädalas pikemaid sõite. Hall sedaan jääb "daily beateriks"

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#2

P Nov 01, 2020 13:40

Tavaliselt kütusenäidiku jebimise põhjuseks on paagis lahtised loksumisevastased vaheseinad. Pump välja võtta ja siis need valged plastikjullad välja rebida sealt seest, tagasi psigaldada neid ei saa.
Mbmees
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 11, 2020 11:53
Asukoht: Põlvamaa
Auto:

#3

T Nov 23, 2021 12:14

Tere!

Aasta möödas ja peale õlivahetust selgus siiski, et ketti polnud sellel mootoril kunagi vahetatud. Hakkas teine häält tegema ja nüüdseks see tehtud. Iseenesest masin end korralikult ülalpidanud, kuigi viimased kuud valdavalt seisnud. Nüüd tekkis selline mure ja loodan, et ehk foorumi rahvas saab öelda, kuidas viga fixida. Nimelt tagapiduri tuled püsivalt põlevad(siis kui süüde sees). Samuti sõites ei toimi cruis ja mingi aja tagant võtab stabiilsus kontrolli iseeneslikult maha.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14285
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

T Nov 23, 2021 12:50

Pedaalilülitid?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#5

T Nov 23, 2021 15:50

Mbmees kirjutas:
T Nov 23, 2021 12:14
Nimelt tagapiduri tuled püsivalt põlevad(siis kui süüde sees).
Valed pirid?
Everyday Regular SAAB guy!
Mbmees
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 11, 2020 11:53
Asukoht: Põlvamaa
Auto:

#6

T Veebr 01, 2022 19:16

Vale pirn tekitas tõesti hunniku probleeme. Nüüd see korras.
On mõte masin maha müüa, seega võib saata ps omapoolseid hinnapakkumisi, kui kedagi peaks antud masin huvitama
Vasta