Saab 9-5 Aero Estate, 2001, vmaster
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1971
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Andmetest niipalju: mootor 2.3t 169kW, käigukast: automaat, nahksisu, el. aknad jne nagu ikka sellistel autodel.
Müüja käest sain teada niipalju, et auto on juulis Saksamaalt toodud ja alates sellest ajast Eestis sõitnud.
Audiosüsteemis on tehtud mõningaid muudatusi, so. asendatud orig. headunit praeguseks Alpine mp3 mängija vastu.
Troostautos sai ära tehtud suurematest asjadest: karterituulutuse kit, kettide vahetus, täishooldus.
Sõita on väga mõnus. Seda eriti maanteel, kui 5 inimest ja pagas autos. Eelmise autoga, millel 1.4 mootor, oli sellise koormaga sõitmine mõnevõrra ebamugav näiteks.
Müüja käest sain teada niipalju, et auto on juulis Saksamaalt toodud ja alates sellest ajast Eestis sõitnud.
Audiosüsteemis on tehtud mõningaid muudatusi, so. asendatud orig. headunit praeguseks Alpine mp3 mängija vastu.
Troostautos sai ära tehtud suurematest asjadest: karterituulutuse kit, kettide vahetus, täishooldus.
Sõita on väga mõnus. Seda eriti maanteel, kui 5 inimest ja pagas autos. Eelmise autoga, millel 1.4 mootor, oli sellise koormaga sõitmine mõnevõrra ebamugav näiteks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1971
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Mõtlesin, et kirjutan, mis autoga peale ostmist tehtud on. Arvete järgi on üldistatult sellised asjad:
Karterituulutuse kit, signa, ketivahetus, suurhooldus (õlid, filtrid, rihmad), stabilisaatori vardad, sarniirid, piduriklotsid (ees, taga), armatuuri valgustus, väntvõlli andur. Viimati (21.03) sai lastud vahetada esimesed pidurikettad, esitule pirn :-), lahtine udutuli kinnitada, uus aku.
Kiire kalkulatsioon andis tulemuseks 35000 eek.
Jäänud on veel tagumised kettad vahetada, suverehvid osta ning autosse uus multimeedia.
Karterituulutuse kit, signa, ketivahetus, suurhooldus (õlid, filtrid, rihmad), stabilisaatori vardad, sarniirid, piduriklotsid (ees, taga), armatuuri valgustus, väntvõlli andur. Viimati (21.03) sai lastud vahetada esimesed pidurikettad, esitule pirn :-), lahtine udutuli kinnitada, uus aku.
Kiire kalkulatsioon andis tulemuseks 35000 eek.
Jäänud on veel tagumised kettad vahetada, suverehvid osta ning autosse uus multimeedia.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
mõni pilt sellest multimeediast oleks teretulnud:)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
ma siin pole seda saabi stereot omale mõttes veel 100% selgeks teinud ... ja ega netistki suurt tarka leidnud pole ... et kuidas asi välja näeb kui mingi teine headunit sees on ... ja siis juurde veel miski jutt siit kuskilt teemast et saabi originaal unit kuskiltpidi mingi ajuripatsiga suhtleb? originaal saabi makk jätta ja välja vahetada võimendi+kõlarid tundub lihtsam olevat
sry ... vist sai segane jutt ... aga kolm öötööööd on seljataga kah:freak:
sry ... vist sai segane jutt ... aga kolm öötööööd on seljataga kah:freak:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=355444&view=102&cache_missing=1
Siit näed veidi milline teise headunitiga välja näeb.
Siit näed veidi milline teise headunitiga välja näeb.
Algselt postitas: Jürgen
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=355444&view=102&cache_missing=1
Siit näed veidi milline teise headunitiga välja näeb.
IMO originaal ikka palju ilusam...