1. leht 23-st

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Veebr 26, 2007 18:16
Postitas Jupats
Niisiis, Jupats saab ka lõpuks oma auto siia üles pandud.
Algselt tegemist siis 2001 aasta 9-5 SE`ga, millel 2,3LPT mootor ja automaatkast. Loomulikult ei puudu ka minu lemmikud - riidest istmed:P.

Update 2016:
Jääb nüüd garaaži kaunistama mõneks ajaks, et aegajalt sõitmas käia.

Update 2013: (loe: naise käsul:()
Aero stage 1
Kõike muud liiga vähe..

Update 2011:
Suvi - ca 225kW@5630rpm 460Nm @ 1,4bar
Talv - ca 180kW@5215rpm 400Nm @ 1,2bar
0-100km/h - 6,0 sek (+-0,2)
80-120km/h - 3,32 sek (+-0,2)
Tippkiirus: 250+ km/h



Tuning
Mitsubishi TD04HL-15T
2,5" otsetoru
Custom stage 4 soft (Crossroad Performance)
Innovate LC-1 Wideband lambda
Siemens Deka 630cc pihustid (Hetkel originaalid)
JR õhufilter
Diesel Intake Snorkel
King Cobra Intake pipe
Remonditud plokikaas
Wössneri sepiskolvid
Wössneri jäigad kolvirõngad
Uretaanpuksid
Kõik muu originaal...:thumb:



Ajavahemikul 2001 - 2010 lagunenud:

Turbo + katalüsaator - Seda võib pidada kasutaja hoolimatuseks. Pidevad külma mootoriga kiirendamised.
Throttle body
Ülemine kastipadi - Kõik teised padjad on profilaktila mõttes vahetatud.
SID
Väljalaskekollektori tihend
Klapikambritihend
DI kassett
Mootori temp. andur
Õlirõngad + kolb





Pilt

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Veebr 26, 2007 20:13
Postitas Mayhem
Myhke bro (y)

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Veebr 26, 2007 20:19
Postitas Tan
Kenad pildid!

Ega neid uuest peast Saabi soetanuid siin vist kuigi palju ei ole..

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Veebr 26, 2007 23:25
Postitas Skybound
Nii kaua ühele autole truuks jääda on kiiduväärt (Y) Paljud vahetavad autosid nagu sokke ;)

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Veebr 27, 2007 23:01
Postitas Jupats
Armastus esimesest silmapilgust...:love:
Täpselt nagu mõnes mehhiko teleseebist:headbang:

Kavas nüüd hakata ka oma autot pisut "tuunima". Kerge vaha tuuning sai eelmine neljapäev ära tehtud juba. Kevadel läheb alla ka Aero bodykit. Veljed on plaanis parandusse saata.

Teie poolsed ideed on alati teretulnud:D

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Veebr 27, 2007 23:07
Postitas teager
Algselt postitas: jupats
Kevadel läheb alla ka Aero bodykit.

Teie poolsed ideed on alati teretulnud:D


Miks Aero bodykit? Hirschi bodykit on palju vingem Pildil on 99 aasta masin, sealt peaks ideid jaguma küllaga ;)

terv, teager

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Veebr 27, 2007 23:13
Postitas Jupats
Ei vaidle sulle Teager ültse vastu. Põhjus miks ma aero oma valin on see, et siis saan ka oma garaazi sisse sõita. Mul täpsemalt suhteliselt järsk sisse sõit:D Aga jah kipa näeb see 9-5 küll välja. :gun:

Kas tegemist on ikka 1999? esiots paistab küll nagu feisslifti järgsel mudelil? :head:

EDIT: tulekojamehi ka ei paista

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Veebr 27, 2007 23:21
Postitas teager
Hirschi bodykit ning pandud ka esimese feisslifti järgsed tuled.

Ja nii hull ka see asi pole. Sõidad tagurpidi garaazhi siis :P

EDIT: See Hirschi nina on hetkel ka müügis Uuena on hind 1200€ ;)

terv, teager

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Veebr 28, 2007 0:19
Postitas Jupats
Viimati pakuti Aero täisringi ca. 9000 ringis. Kaasaarvatud antitiib:D

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Veebr 28, 2007 9:24
Postitas Jupats
eile õhtul tuli välja, et pidurite on siis kogu moos. Pidurdusteekond on ülipikk ning 20km/h - 0 tagumised kettad ragiseva:head:.Ega ma ei imesta ka et need läbi, kuna on suveti tihe külaline ringrajale. arvatavasti läheb vahetusse kõik, kuna kettad ka suurest pidurdamisest maanteel kõverad.

Mõtlesin kruvida külge sellised Zimmermann-sport kettad
Pilt

Iseasi kas ka mahuvad:D

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Mär 05, 2007 9:28
Postitas Jupats
Nii..
sai reedel käidud VM`s piduri klotse vahetamas. Tulemus on selline, et auto endiselt ei pidurda ning lühikese sõiduga lähevad klotsid suitsema. Arvan, et siin kohal lõppeb minu "sõprus" VM´ga ära.:wall:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Mär 05, 2007 20:49
Postitas sipelgaz
võid ehk natuke minu auto teemat surfata @ jupats ...


http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4241

Pidurite teemaga ma ise ka veel tegelen hetkel ja ei ole veel ausaltöeldes sellist lahendust leidnud mis südame kiiremini tööle paneks.

:notworthy:sipelgaz:headbang:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Mär 05, 2007 21:03
Postitas Jupats
paitsab jah huvitav projekt sul käsil olema...:D
Käisin täna Trionicu juures tööaega palumas. sain. Pean ennem tehaseseadesse saama, kui hakkan midagi edasi aretama. praegu on suht raske sõita.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 12:07
Postitas Jupats
Täna hommikul sai käidud Troostis pidureid kakkumas. Tuli välja, et klotsid alles sisse kulumata ning otsest probleemi Herr iisak ei leidnud. Kipun arvama, et viga võib olla anatoomiline... st. minu jalg:red::red:

Külge sai kruvitud ka karteri tuulutuse KIT ning parandatud ka pisut logisevat juhi küljeakent.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 12:31
Postitas teager
Algselt postitas: jupats
Täna hommikul sai käidud Troostis pidureid kakkumas. Tuli välja, et klotsid alles sisse kulumata ning otsest probleemi Herr iisak ei leidnud. Kipun arvama, et viga võib olla anatoomiline... st. minu jalg:red::red:

Külge sai kruvitud ka karteri tuulutuse KIT ning parandatud ka pisut logisevat juhi küljeakent.


Ehhee, see oli siis sinu masin, mille rattapoldid (ja osaliselt ka kettad) olid mingi möginaga koos :P

terv, teager

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 13:32
Postitas Jupats
jah VM`S olid ikka mõnuga määrinud? Sa käisid ka seal? Ma oli see nahktagiga nolk kes seal kõigil koguaeg ees oli:D:D

Iisak vahetas ka bypassi vooliku ära... ei tea kas psühholoogiline effekt või läkski minek etemaks:D

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 13:37
Postitas teager
Irw, ma olin see teine nahktagiga tüüp, kes ümber su masina ringi töllerdas :D

terv, teager

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 13:48
Postitas Jupats
haha normaalne:D
ei no mehe nahas ja saabiga:beer:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 13:49
Postitas iisak
Ja mina olin see tunkedes tavott,keda keegi ei märganud:red:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 13:58
Postitas Jupats
ma passisin sind koguaeg tatt huultel rippumas:D
millal me Iisak Wastegate krutime? tahaks talvekummid slikkideks ajada:D:drive::eureka:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 13:58
Postitas IFF
Algselt postitas: iisak
Ja mina olin see tunkedes tavott,keda keegi ei märganud:red:


Millal varem on keegi töötavat inimest märganud? :wise:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 14:12
Postitas kasparius
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: iisak
Ja mina olin see tunkedes tavott,keda keegi ei märganud:red:


Millal varem on keegi töötavat inimest märganud? :wise:

Mina märkan vägagi kui troosti asja. Ootan kõrval ja uurin võimalikult palju tarkust mehaaniku käest.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 14:29
Postitas Cyber
kolm asja mille vaatamisest ei väsi: voolav vesi, põlev tuli ja töötav inimene..;)

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 15:17
Postitas Chipy
to cyber: mul on kalduvus ka ilusaid naisi vaadata :P

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: T Mär 06, 2007 19:45
Postitas Jupats
Ise tegelikult tahaks iga kord troostis ninapidi juures istuda:D Aeg ajalt peksavad nad ikka mind eest ära(loe: jumal tänatud, läheb veel pärast midagi p??se):head: