Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Vasta
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#426

E Aug 01, 2011 21:15

Kui asjad ilusti sujuvad, hakkab Crossroad Performance neid ka saabihuvilistele tarnima;).
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#427

E Aug 01, 2011 22:17

Mis see hinnavahemik ka siis jääda võiks, küll natuke etteruttavalt, aga siiski.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#428

E Aug 01, 2011 22:53

Hinna kohapealt hetkel spekuleerida ei tahaks. Eks kisan kõva häälega, kui olen miskit välja nuputanud.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#429

K Aug 10, 2011 14:20

Pilt
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#430

K Aug 10, 2011 14:28

Hetkel koostame mootorit, murepilved jälitamas...

Pilt
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#431

K Aug 10, 2011 21:15

IT`s ALIVE!!!

Pilt

Täna sai siis lõpuks mootori kokku. Pikk kolgata tee on läbitud ning nutt tahab vägisi kurku tulla.
Wössnerid sobisid silindrisse ideaalselt. Nüüd saab siis öelda, et mootor on ka pisut performance. Kokkupanek ise möödus suhteliselt valutult.

Esimene käivitus oli täiesti emotsioonitu. Sai oodatud paksu laginat, nagu sel puhul ikka kombeks. Vaid esimesed 2 sekundit oli mootor rahutu, kuid sealt edasi käis nagu kellavärk. Pole vist igapäevane nähtus, et kokku pandud mootorit palja käega ringi saab ajada;). Edasi mõistatage piltidelt, ma pole võimeline täna esseed kirjutama.





Lisatud failid
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#432

K Aug 10, 2011 21:19

Pisut veel...

Lisatud failid
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#433

K Aug 10, 2011 21:24

Krt veel on...:wtf:

Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#434

K Aug 10, 2011 21:27

huvitav see kolbide valik:
palju nad pikkuses orig. 9-5 kolbidest erinevad?
ja mida teadjad prognoosivad nende kolbide kasutusea kohta 9-5 mootoris?
igaljuhul päris huvitav valik; no võrreldes sellega , et 9-5 mootori asemel pannakse tonnise plokk koos kõrgete kolbidega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#435

K Aug 10, 2011 21:30

Mõõtude poolest on nad parktiliselt identsed. Wössnerid on lihtsalt sepiskolvid.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#436

K Aug 10, 2011 21:38

1) Arumaeisaa, panite mootori kokku ja midagi ei jäänudki üle? Vähemalt kokku oleks pidanud jooksma, seega midagi on ikkagi mäda.
2) Pidurikettad on roostes, seega lubamatult koledad!
3) Mida te lapseohtu kajakaga tegite? Kuhu te ta toppisite, et tiib on selline?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#437

K Aug 10, 2011 21:41

1) 2 polti jäi kusagilt üle ja mingeid seibe leidsin ka taskust just.
2) Koju jõudes hakkasid kettad juba ilmet võtma, 3 kuud seismist ei mõjunud hästi neile.
3) Sel tegelasel käis looma KAPO järel. Ei tea, mis temaga juhtus
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#438

K Aug 10, 2011 21:43

No nüüd hakkab vist automaatkast jalgu jääma, ega see ju väga suuremaid jõude ei kannata kui sul enne/praegu?:freak:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#439

K Aug 10, 2011 21:47

Käigukast elab mul jah ekstreemsportlase elu. Siiski pole ma nõus sellest loobuma.

EDIT: Tänane õhtupoolik Sebastiani vaatevinklist (Link)
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#440

N Aug 11, 2011 9:50

huvitav see kolbide valik:
palju nad pikkuses orig. 9-5 kolbidest erinevad?
ja mida teadjad prognoosivad nende kolbide kasutusea kohta 9-5 mootoris?
igaljuhul päris huvitav valik; no võrreldes sellega , et 9-5 mootori asemel pannakse tonnise plokk koos kõrgete kolbidega.


On su küsimustel mingi point ka kuhu välja tahad jõuda?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#441

N Aug 11, 2011 11:41

Kuhu nende uute kolbidega siis taheti välja jõuda? Minu arust oli küsimus selles.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#442

N Aug 11, 2011 12:18

Kolbidega tahtsin jõuda sinna, et auto liikuma hakkaks. Wössnerid valisin selle pärast, et suur osa tuunitud 9-5 omanikke neid kiidab. Hinna ja kvaliteedi suhe neil hetkel parim.

Tonnise ülemise otsa paigaldamise juurde käivad ka tonnise kolvid ning vänt. Seda varianti tehaksegi eelkõige kolbide pärast. See idee sai juba eos maha maetud, kuna poole aasta jooksul ei sattunud silmapiirile ühtegi tonnise mootorit, mille komponente julgeks kasutada. Üks siiski oli, kuid selle hind oli liiga kõrge. Ega neid rääbiseidki pole eriti saada.

Puhtalt tonnise peast pole mingit kasu, kuna ega seegi mingi imeloom ole. Ainuke, mida sealt ihaldaksin, oleksid nukad.

Kestvuse kohapealt pole internetiavarustest vingumist leidnud. Kui ma nüüd õigesti mäleta, siis nende kolbide piir on ca 550-600hp, mis on minu jaoks täitsa piisav;)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#443

L Aug 13, 2011 0:14

Vahepeal olen siis segu enamvähem paika saanud. Käivitus ei suju just kõige paremini, kuid sõidu ajal on kõik bueno. Pisut boosti katsetades sai selgeks, et Kobra toru annab lärmi mõnuga juurde. Tonnistel kuuldav blowoff "vsssss" on ka tekkinud:P.
Simmonsi pütiga olen väga rahul, kuna ta teeb sellist viisakat häält. Vaikselt kumiseb seal taga, ning kisama hakkab alles üsna kõrge boosti juures. Tundub nagu viisakate inimeste toode.

Mõni asjalikum vend võiks mulle nüüd seletada, kas gaasi lahti laskmise järel peab segu olema hirmus lahja või pigem selline 14-15 kanti? Mul juhe nii koos juba...
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#444

L Aug 13, 2011 7:52

Saabide kohta otseselt ei tea öelda kuidas on, aga Audil viskas kella järgi segu korraks rikkaks ja siis kohe lahjaks, kui gaas sõidu pealt lahti lasta.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#445

L Aug 13, 2011 8:33

Saabide kohta otseselt ei tea öelda kuidas on, aga Audil viskas kella järgi segu korraks rikkaks ja siis kohe lahjaks, kui gaas sõidu pealt lahti lasta.
Mis on ka minu meelest loogiline. Algul antakse ju veel peale buusti all arvutatud segu ja siis võetakse küte ära, sest pole vaja enam.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#446

L Aug 13, 2011 8:36

OK, mul hetkel rikastamine puudu. Lükkab segu kusagil 22 peale kohe.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#447

L Aug 13, 2011 8:36

Saabide kohta otseselt ei tea öelda kuidas on, aga Audil viskas kella järgi segu korraks rikkaks ja siis kohe lahjaks, kui gaas sõidu pealt lahti lasta.

Saab 9000 puhul teeb täpselt samuti, alguses 12...13AFR ja siis paari sekundi pärast 17...18AFR.
Enamasti on siis ka fuel-cut in engine break...teatud pööretest alates (gaasi lahti lastes) lülib pihustid välja. Kütuse kokkuhoid...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#448

L Aug 13, 2011 8:37

Suve algul oskasin tolle lahtilaskmise piirkonna rikkaks ajada. Kohe oli hirmus bena hais autos, peale igat kiirendamist :D
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#449

T Aug 16, 2011 11:36

Tahtsin küsida, et mis su auto läbisõit on? Kas uued kolvid läksid sisse remontmõõdus? Kas hülsse oli ka vaja hoonida?
Kaua see wössnerite tarne oli?
romza
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#450

K Aug 17, 2011 0:14

Autol läbisõit ca 188000km ja sisse läksid originaalmõõdus kolvid. Wössnerite tarne peaks jääma ca 2 nädala kanti. Äkki keegi seletab hülsside hoonimise lahti?

EDIT: Kohe, kohe on meil aktiveerumas uus koduleht, kus saab olema info ka Wössnerite kohta.
Vasta