Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
IT`s ALIVE!!!
Täna sai siis lõpuks mootori kokku. Pikk kolgata tee on läbitud ning nutt tahab vägisi kurku tulla.
Wössnerid sobisid silindrisse ideaalselt. Nüüd saab siis öelda, et mootor on ka pisut performance. Kokkupanek ise möödus suhteliselt valutult.
Esimene käivitus oli täiesti emotsioonitu. Sai oodatud paksu laginat, nagu sel puhul ikka kombeks. Vaid esimesed 2 sekundit oli mootor rahutu, kuid sealt edasi käis nagu kellavärk. Pole vist igapäevane nähtus, et kokku pandud mootorit palja käega ringi saab ajada;). Edasi mõistatage piltidelt, ma pole võimeline täna esseed kirjutama.
Täna sai siis lõpuks mootori kokku. Pikk kolgata tee on läbitud ning nutt tahab vägisi kurku tulla.
Wössnerid sobisid silindrisse ideaalselt. Nüüd saab siis öelda, et mootor on ka pisut performance. Kokkupanek ise möödus suhteliselt valutult.
Esimene käivitus oli täiesti emotsioonitu. Sai oodatud paksu laginat, nagu sel puhul ikka kombeks. Vaid esimesed 2 sekundit oli mootor rahutu, kuid sealt edasi käis nagu kellavärk. Pole vist igapäevane nähtus, et kokku pandud mootorit palja käega ringi saab ajada;). Edasi mõistatage piltidelt, ma pole võimeline täna esseed kirjutama.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
huvitav see kolbide valik:
palju nad pikkuses orig. 9-5 kolbidest erinevad?
ja mida teadjad prognoosivad nende kolbide kasutusea kohta 9-5 mootoris?
igaljuhul päris huvitav valik; no võrreldes sellega , et 9-5 mootori asemel pannakse tonnise plokk koos kõrgete kolbidega.
palju nad pikkuses orig. 9-5 kolbidest erinevad?
ja mida teadjad prognoosivad nende kolbide kasutusea kohta 9-5 mootoris?
igaljuhul päris huvitav valik; no võrreldes sellega , et 9-5 mootori asemel pannakse tonnise plokk koos kõrgete kolbidega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
1) Arumaeisaa, panite mootori kokku ja midagi ei jäänudki üle? Vähemalt kokku oleks pidanud jooksma, seega midagi on ikkagi mäda.
2) Pidurikettad on roostes, seega lubamatult koledad!
3) Mida te lapseohtu kajakaga tegite? Kuhu te ta toppisite, et tiib on selline?
2) Pidurikettad on roostes, seega lubamatult koledad!
3) Mida te lapseohtu kajakaga tegite? Kuhu te ta toppisite, et tiib on selline?
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
1) 2 polti jäi kusagilt üle ja mingeid seibe leidsin ka taskust just.
2) Koju jõudes hakkasid kettad juba ilmet võtma, 3 kuud seismist ei mõjunud hästi neile.
3) Sel tegelasel käis looma KAPO järel. Ei tea, mis temaga juhtus
2) Koju jõudes hakkasid kettad juba ilmet võtma, 3 kuud seismist ei mõjunud hästi neile.
3) Sel tegelasel käis looma KAPO järel. Ei tea, mis temaga juhtus
huvitav see kolbide valik:
palju nad pikkuses orig. 9-5 kolbidest erinevad?
ja mida teadjad prognoosivad nende kolbide kasutusea kohta 9-5 mootoris?
igaljuhul päris huvitav valik; no võrreldes sellega , et 9-5 mootori asemel pannakse tonnise plokk koos kõrgete kolbidega.
On su küsimustel mingi point ka kuhu välja tahad jõuda?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kolbidega tahtsin jõuda sinna, et auto liikuma hakkaks. Wössnerid valisin selle pärast, et suur osa tuunitud 9-5 omanikke neid kiidab. Hinna ja kvaliteedi suhe neil hetkel parim.
Tonnise ülemise otsa paigaldamise juurde käivad ka tonnise kolvid ning vänt. Seda varianti tehaksegi eelkõige kolbide pärast. See idee sai juba eos maha maetud, kuna poole aasta jooksul ei sattunud silmapiirile ühtegi tonnise mootorit, mille komponente julgeks kasutada. Üks siiski oli, kuid selle hind oli liiga kõrge. Ega neid rääbiseidki pole eriti saada.
Puhtalt tonnise peast pole mingit kasu, kuna ega seegi mingi imeloom ole. Ainuke, mida sealt ihaldaksin, oleksid nukad.
Kestvuse kohapealt pole internetiavarustest vingumist leidnud. Kui ma nüüd õigesti mäleta, siis nende kolbide piir on ca 550-600hp, mis on minu jaoks täitsa piisav;)
Tonnise ülemise otsa paigaldamise juurde käivad ka tonnise kolvid ning vänt. Seda varianti tehaksegi eelkõige kolbide pärast. See idee sai juba eos maha maetud, kuna poole aasta jooksul ei sattunud silmapiirile ühtegi tonnise mootorit, mille komponente julgeks kasutada. Üks siiski oli, kuid selle hind oli liiga kõrge. Ega neid rääbiseidki pole eriti saada.
Puhtalt tonnise peast pole mingit kasu, kuna ega seegi mingi imeloom ole. Ainuke, mida sealt ihaldaksin, oleksid nukad.
Kestvuse kohapealt pole internetiavarustest vingumist leidnud. Kui ma nüüd õigesti mäleta, siis nende kolbide piir on ca 550-600hp, mis on minu jaoks täitsa piisav;)
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Vahepeal olen siis segu enamvähem paika saanud. Käivitus ei suju just kõige paremini, kuid sõidu ajal on kõik bueno. Pisut boosti katsetades sai selgeks, et Kobra toru annab lärmi mõnuga juurde. Tonnistel kuuldav blowoff "vsssss" on ka tekkinud:P.
Simmonsi pütiga olen väga rahul, kuna ta teeb sellist viisakat häält. Vaikselt kumiseb seal taga, ning kisama hakkab alles üsna kõrge boosti juures. Tundub nagu viisakate inimeste toode.
Mõni asjalikum vend võiks mulle nüüd seletada, kas gaasi lahti laskmise järel peab segu olema hirmus lahja või pigem selline 14-15 kanti? Mul juhe nii koos juba...
Simmonsi pütiga olen väga rahul, kuna ta teeb sellist viisakat häält. Vaikselt kumiseb seal taga, ning kisama hakkab alles üsna kõrge boosti juures. Tundub nagu viisakate inimeste toode.
Mõni asjalikum vend võiks mulle nüüd seletada, kas gaasi lahti laskmise järel peab segu olema hirmus lahja või pigem selline 14-15 kanti? Mul juhe nii koos juba...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mis on ka minu meelest loogiline. Algul antakse ju veel peale buusti all arvutatud segu ja siis võetakse küte ära, sest pole vaja enam.Saabide kohta otseselt ei tea öelda kuidas on, aga Audil viskas kella järgi segu korraks rikkaks ja siis kohe lahjaks, kui gaas sõidu pealt lahti lasta.
Saabide kohta otseselt ei tea öelda kuidas on, aga Audil viskas kella järgi segu korraks rikkaks ja siis kohe lahjaks, kui gaas sõidu pealt lahti lasta.
Saab 9000 puhul teeb täpselt samuti, alguses 12...13AFR ja siis paari sekundi pärast 17...18AFR.
Enamasti on siis ka fuel-cut in engine break...teatud pööretest alates (gaasi lahti lastes) lülib pihustid välja. Kütuse kokkuhoid...
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Autol läbisõit ca 188000km ja sisse läksid originaalmõõdus kolvid. Wössnerite tarne peaks jääma ca 2 nädala kanti. Äkki keegi seletab hülsside hoonimise lahti?
EDIT: Kohe, kohe on meil aktiveerumas uus koduleht, kus saab olema info ka Wössnerite kohta.
EDIT: Kohe, kohe on meil aktiveerumas uus koduleht, kus saab olema info ka Wössnerite kohta.