Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Vältima peab ka teravate servadega esemete loopimist istmele. Nagu näiteks arvutimonitor, telekas, rasked kastid jne. Minul kukkus korra monitor juhi istme servale(mõtlesin korraks toetada:D). Regulaatori õhtalemineku ajal hakkas just sellest kohast kärssama, kuhu see kukkus servaga. Kütte keha koosneb punutud traadist ning väänamist see ei kannata...
Ka põlvili ei soovita istmele ronida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Ka põlvili ei soovita istmele ronida.
sry for OT aga sellest ajast saadik, kui sa seda ütlesid, ei saa ma enam asju autost kätte.
@ eleri turnis koguaeg jalgupidi autos
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kas siis on veluuristmetele seda soojendust nii väga vaja? Ma küll puudust ei tunne. Jupats, sa ajad oma noore segu hapuks niimoodi, ega sa pensionär pole, et bottom peab pidevalt kuum olema :P
Nahkistmed...siis juba teine jutt. Nende peal on hulga mugavam liugu lasta, kui sooja kah annavad.
(Eleri, ma arvasin et normaalsed ysisajased ja tonnised juhiistet ei kuumutagi. Sarnaselt nagu mittetöötavad tulekojamehed on normaalse Saabi tunnusmärk. Mis imekombel sinu masinal soojendus veel töötab aru ma ei mõista )
Nahkistmed...siis juba teine jutt. Nende peal on hulga mugavam liugu lasta, kui sooja kah annavad.
(Eleri, ma arvasin et normaalsed ysisajased ja tonnised juhiistet ei kuumutagi. Sarnaselt nagu mittetöötavad tulekojamehed on normaalse Saabi tunnusmärk. Mis imekombel sinu masinal soojendus veel töötab aru ma ei mõista )
Jupats,sa süstid end liiga tihti;).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: stennu
respekteeeri saabikogenud saablasi Jupats!:P
...ja leiuta parem mulle roolisoojendus, käed jäävad külmaga naks ja naks sinna külge kinni:D (sorri et su nooleteemat rüvetasin)
Siis pead ka omale AMG, või baierlase hankima. Need soojendavad rooli juba aastakümneid(lisavarustus). Saabidel kahjuks olematu option:wtf:
Jupats respekteeribki,aga süstib ikka edasi;)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Sai siis lõpuks suure raha eest uus SID soetatud. Vanal hakkas juba liiga palju pixleid ära kaduma. Nüüd on jube jama.. peab hakkama jälle korralikult sõitma, kuna nüüd näeb kütusekulu:wall: :P
Hetkel ei teagi, mida vana SID´iga peale hakata. 80+% pixlitest veel alles. On ideid?:eureka:
Hetkel ei teagi, mida vana SID´iga peale hakata. 80+% pixlitest veel alles. On ideid?:eureka:
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Teen siis väikese nimekirja remonditöödest, mis siis alates 2001 aastast tehtud...(mälu järgi)
Seisuga 05.03.2008
1. Pukse on vahetatud lugematutes kordades
2. DI kasset
3. Sarniirid
4. Turbo - T17 Mitsu vastu + torud
5. Väljalaske kollektori tihend
6. 2x terve tagaosa (avarii)
7. 2x SID
8. Bensupump (profilaktika mõttes)
9. Throttel body
10. Esiklaas
11. Rullikud (ketide omad olid vist)
12. Tulekojamehe mootorid 2tk
13. Karterituule KIT
Lisan juurde kui midagi veel meelde tuleb.
Ilus on see Saabihaige elu...
Seisuga 05.03.2008
1. Pukse on vahetatud lugematutes kordades
2. DI kasset
3. Sarniirid
4. Turbo - T17 Mitsu vastu + torud
5. Väljalaske kollektori tihend
6. 2x terve tagaosa (avarii)
7. 2x SID
8. Bensupump (profilaktika mõttes)
9. Throttel body
10. Esiklaas
11. Rullikud (ketide omad olid vist)
12. Tulekojamehe mootorid 2tk
13. Karterituule KIT
Lisan juurde kui midagi veel meelde tuleb.
Ilus on see Saabihaige elu...
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: jupats
Teen siis väikese nimekirja remonditöödest, mis siis alates 2001 aastast tehtud...(mälu järgi)
Seisuga 05.03.2008
1. Pukse on vahetatud lugematutes kordades
No mida sa jurad, powerflexita ära!
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Järgmine kord ongi kindel plaan uretaanid täisring panna.
Aga jah täna kooles siis throttel body... Jäin hommikuse tipptunni ajal keset kristiine ristmikku seisma.:( Vabandused minu poolt siis. Viskas aparaadi kohe Limp Home. Õnneks oli kaitseingel (Trionic) kohe valmis ning peale lõunat oli auto jälle liikvel. Kindluse mõttes sai ka bensupump ära vahetatud. Kriitiline aeg oli sellele junnile saabumas(loe: esmakordne vahetus). Happy End...
Aga jah täna kooles siis throttel body... Jäin hommikuse tipptunni ajal keset kristiine ristmikku seisma.:( Vabandused minu poolt siis. Viskas aparaadi kohe Limp Home. Õnneks oli kaitseingel (Trionic) kohe valmis ning peale lõunat oli auto jälle liikvel. Kindluse mõttes sai ka bensupump ära vahetatud. Kriitiline aeg oli sellele junnile saabumas(loe: esmakordne vahetus). Happy End...
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Eile õhtul siis selline asi:
Kuna peale bensupumba vahetust salong parajast haises, siis tekkis mõte jätta aknad ööseks lahti. Signat ei tahnud ka nagu peale panna, seega proovisin võtmega lukku keerata aga võti ei keeranud:wall:... Lukk on orig. ja vahetatud pole.Võtit samuti.. Võibolla on asi selles, et 7 aasta jooksul pole KORDAGI(:D) seda lukku kasutatud. Tükk tegemist oli juba lukukaitsekaane mahavõtmisega. Huvitav, aga võti ültse ei liikunud lukus, nagu oleks vale võti. Äkki mõni teine võti käib sinna??:eureka: Proovisin ka teflon määret, aga ei midagi. Imelik...
Kuna peale bensupumba vahetust salong parajast haises, siis tekkis mõte jätta aknad ööseks lahti. Signat ei tahnud ka nagu peale panna, seega proovisin võtmega lukku keerata aga võti ei keeranud:wall:... Lukk on orig. ja vahetatud pole.Võtit samuti.. Võibolla on asi selles, et 7 aasta jooksul pole KORDAGI(:D) seda lukku kasutatud. Tükk tegemist oli juba lukukaitsekaane mahavõtmisega. Huvitav, aga võti ültse ei liikunud lukus, nagu oleks vale võti. Äkki mõni teine võti käib sinna??:eureka: Proovisin ka teflon määret, aga ei midagi. Imelik...
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
- Asukoht:
- Auto:
tavaline, kui pole võtit kasutanud. Oli sama probleem. Panin õli sisse ja logistasin järjekindlalt nii 15-30 min ja läksid mõlemad - nii ukse kui ka tagaluugi lukkud tööle. Lihtsalt mõistlikuse piires surud (ja muidugi õiges suunas st vastupäeva):wise:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Tegelikult ikka õlitatakse küll.
Süütelukku ei õlitata,teisi küll.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Teen siis väikse update`i.
Sai täna autoga käidud korralisel meditsiinilisel läbivaatusel. Peale hoolduse sai ka olulist infot. Nimelt on hakanud otskaas lekkima. Seega ketid+otsakaas töö tuleb lähiajal ette võtta.
Kaebasin ikka ka oma vana probleemi. Nimelt juba pool aastat on autol olnud 4 anomaaliat. Müstiline õhuleke, kohati segast panev käigukast, kohapeal seistes (käik sees) vibreeriv mootor ja müstilisi katkestusi tegev Cruise control.
Meister olevat suure kurtmise, mingit "pistikut" puhastanud ja ime otse taevast. Õhuleke(ennem salongi kuulda olev) ning vibreeriv mootor kadunud... Pole midagi kui tänada esindust tubli töö eest. Loodame, et lahendus ka kestab...:evil:
Sai täna autoga käidud korralisel meditsiinilisel läbivaatusel. Peale hoolduse sai ka olulist infot. Nimelt on hakanud otskaas lekkima. Seega ketid+otsakaas töö tuleb lähiajal ette võtta.
Kaebasin ikka ka oma vana probleemi. Nimelt juba pool aastat on autol olnud 4 anomaaliat. Müstiline õhuleke, kohati segast panev käigukast, kohapeal seistes (käik sees) vibreeriv mootor ja müstilisi katkestusi tegev Cruise control.
Meister olevat suure kurtmise, mingit "pistikut" puhastanud ja ime otse taevast. Õhuleke(ennem salongi kuulda olev) ning vibreeriv mootor kadunud... Pole midagi kui tänada esindust tubli töö eest. Loodame, et lahendus ka kestab...:evil:
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Niisiis,
Rahulikult maanteel cruisides ilmus äkitselt Check Engine tuluke esile. Panime siis Seb`iga Elmscani külge ning probleemiks osutus veakood: P0101 ehk "Mass Air Flow (MAF) Circuit Range/Performance Problem"
Milles võiks olla probleem?
Rahulikult maanteel cruisides ilmus äkitselt Check Engine tuluke esile. Panime siis Seb`iga Elmscani külge ning probleemiks osutus veakood: P0101 ehk "Mass Air Flow (MAF) Circuit Range/Performance Problem"
Milles võiks olla probleem?