Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Niisiis, Jupats saab ka lõpuks oma auto siia üles pandud.
Algselt tegemist siis 2001 aasta 9-5 SE`ga, millel 2,3LPT mootor ja automaatkast. Loomulikult ei puudu ka minu lemmikud - riidest istmed:P.
Update 2016:
Jääb nüüd garaaži kaunistama mõneks ajaks, et aegajalt sõitmas käia.
Update 2013: (loe: naise käsul:()
Aero stage 1
Kõike muud liiga vähe..
Update 2011:
Suvi - ca 225kW@5630rpm 460Nm @ 1,4bar
Talv - ca 180kW@5215rpm 400Nm @ 1,2bar
0-100km/h - 6,0 sek (+-0,2)
80-120km/h - 3,32 sek (+-0,2)
Tippkiirus: 250+ km/h
Tuning
Mitsubishi TD04HL-15T
2,5" otsetoru
Custom stage 4 soft (Crossroad Performance)
Innovate LC-1 Wideband lambda
Siemens Deka 630cc pihustid (Hetkel originaalid)
JR õhufilter
Diesel Intake Snorkel
King Cobra Intake pipe
Remonditud plokikaas
Wössneri sepiskolvid
Wössneri jäigad kolvirõngad
Uretaanpuksid
Kõik muu originaal...:thumb:
Ajavahemikul 2001 - 2010 lagunenud:
Turbo + katalüsaator - Seda võib pidada kasutaja hoolimatuseks. Pidevad külma mootoriga kiirendamised.
Throttle body
Ülemine kastipadi - Kõik teised padjad on profilaktila mõttes vahetatud.
SID
Väljalaskekollektori tihend
Klapikambritihend
DI kassett
Mootori temp. andur
Õlirõngad + kolb
Algselt tegemist siis 2001 aasta 9-5 SE`ga, millel 2,3LPT mootor ja automaatkast. Loomulikult ei puudu ka minu lemmikud - riidest istmed:P.
Update 2016:
Jääb nüüd garaaži kaunistama mõneks ajaks, et aegajalt sõitmas käia.
Update 2013: (loe: naise käsul:()
Aero stage 1
Kõike muud liiga vähe..
Update 2011:
Suvi - ca 225kW@5630rpm 460Nm @ 1,4bar
Talv - ca 180kW@5215rpm 400Nm @ 1,2bar
0-100km/h - 6,0 sek (+-0,2)
80-120km/h - 3,32 sek (+-0,2)
Tippkiirus: 250+ km/h
Tuning
Mitsubishi TD04HL-15T
2,5" otsetoru
Custom stage 4 soft (Crossroad Performance)
Innovate LC-1 Wideband lambda
Siemens Deka 630cc pihustid (Hetkel originaalid)
JR õhufilter
Diesel Intake Snorkel
King Cobra Intake pipe
Remonditud plokikaas
Wössneri sepiskolvid
Wössneri jäigad kolvirõngad
Uretaanpuksid
Kõik muu originaal...:thumb:
Ajavahemikul 2001 - 2010 lagunenud:
Turbo + katalüsaator - Seda võib pidada kasutaja hoolimatuseks. Pidevad külma mootoriga kiirendamised.
Throttle body
Ülemine kastipadi - Kõik teised padjad on profilaktila mõttes vahetatud.
SID
Väljalaskekollektori tihend
Klapikambritihend
DI kassett
Mootori temp. andur
Õlirõngad + kolb
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Armastus esimesest silmapilgust...:love:
Täpselt nagu mõnes mehhiko teleseebist:headbang:
Kavas nüüd hakata ka oma autot pisut "tuunima". Kerge vaha tuuning sai eelmine neljapäev ära tehtud juba. Kevadel läheb alla ka Aero bodykit. Veljed on plaanis parandusse saata.
Teie poolsed ideed on alati teretulnud:D
Täpselt nagu mõnes mehhiko teleseebist:headbang:
Kavas nüüd hakata ka oma autot pisut "tuunima". Kerge vaha tuuning sai eelmine neljapäev ära tehtud juba. Kevadel läheb alla ka Aero bodykit. Veljed on plaanis parandusse saata.
Teie poolsed ideed on alati teretulnud:D
Algselt postitas: jupats
Kevadel läheb alla ka Aero bodykit.
Teie poolsed ideed on alati teretulnud:D
Miks Aero bodykit? Hirschi bodykit on palju vingem Pildil on 99 aasta masin, sealt peaks ideid jaguma küllaga ;)
terv, teager
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ei vaidle sulle Teager ültse vastu. Põhjus miks ma aero oma valin on see, et siis saan ka oma garaazi sisse sõita. Mul täpsemalt suhteliselt järsk sisse sõit:D Aga jah kipa näeb see 9-5 küll välja. :gun:
Kas tegemist on ikka 1999? esiots paistab küll nagu feisslifti järgsel mudelil? :head:
EDIT: tulekojamehi ka ei paista
Kas tegemist on ikka 1999? esiots paistab küll nagu feisslifti järgsel mudelil? :head:
EDIT: tulekojamehi ka ei paista
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
eile õhtul tuli välja, et pidurite on siis kogu moos. Pidurdusteekond on ülipikk ning 20km/h - 0 tagumised kettad ragiseva:head:.Ega ma ei imesta ka et need läbi, kuna on suveti tihe külaline ringrajale. arvatavasti läheb vahetusse kõik, kuna kettad ka suurest pidurdamisest maanteel kõverad.
Mõtlesin kruvida külge sellised Zimmermann-sport kettad
Iseasi kas ka mahuvad:D
Mõtlesin kruvida külge sellised Zimmermann-sport kettad
Iseasi kas ka mahuvad:D
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Nii..
sai reedel käidud VM`s piduri klotse vahetamas. Tulemus on selline, et auto endiselt ei pidurda ning lühikese sõiduga lähevad klotsid suitsema. Arvan, et siin kohal lõppeb minu "sõprus" VM´ga ära.:wall:
sai reedel käidud VM`s piduri klotse vahetamas. Tulemus on selline, et auto endiselt ei pidurda ning lühikese sõiduga lähevad klotsid suitsema. Arvan, et siin kohal lõppeb minu "sõprus" VM´ga ära.:wall:
võid ehk natuke minu auto teemat surfata @ jupats ...
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4241
Pidurite teemaga ma ise ka veel tegelen hetkel ja ei ole veel ausaltöeldes sellist lahendust leidnud mis südame kiiremini tööle paneks.
:notworthy:sipelgaz:headbang:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4241
Pidurite teemaga ma ise ka veel tegelen hetkel ja ei ole veel ausaltöeldes sellist lahendust leidnud mis südame kiiremini tööle paneks.
:notworthy:sipelgaz:headbang:
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Täna hommikul sai käidud Troostis pidureid kakkumas. Tuli välja, et klotsid alles sisse kulumata ning otsest probleemi Herr iisak ei leidnud. Kipun arvama, et viga võib olla anatoomiline... st. minu jalg:red::red:
Külge sai kruvitud ka karteri tuulutuse KIT ning parandatud ka pisut logisevat juhi küljeakent.
Külge sai kruvitud ka karteri tuulutuse KIT ning parandatud ka pisut logisevat juhi küljeakent.
Algselt postitas: jupats
Täna hommikul sai käidud Troostis pidureid kakkumas. Tuli välja, et klotsid alles sisse kulumata ning otsest probleemi Herr iisak ei leidnud. Kipun arvama, et viga võib olla anatoomiline... st. minu jalg:red::red:
Külge sai kruvitud ka karteri tuulutuse KIT ning parandatud ka pisut logisevat juhi küljeakent.
Ehhee, see oli siis sinu masin, mille rattapoldid (ja osaliselt ka kettad) olid mingi möginaga koos :P
terv, teager
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
jah VM`S olid ikka mõnuga määrinud? Sa käisid ka seal? Ma oli see nahktagiga nolk kes seal kõigil koguaeg ees oli:D:D
Iisak vahetas ka bypassi vooliku ära... ei tea kas psühholoogiline effekt või läkski minek etemaks:D
Iisak vahetas ka bypassi vooliku ära... ei tea kas psühholoogiline effekt või läkski minek etemaks:D
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: iisak
Ja mina olin see tunkedes tavott,keda keegi ei märganud:red:
Millal varem on keegi töötavat inimest märganud? :wise:
Mina märkan vägagi kui troosti asja. Ootan kõrval ja uurin võimalikult palju tarkust mehaaniku käest.
Sent from my Monte Carlo using B236