Saab 9-5 3.0 TiD 130kw 2003 messershmit109
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0TiD
- Kontakt:
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0TiD
- Kontakt:
Paraleelselt keretöödele , et aega mitte raisata, taastasin pidurisüsteemi komponendit ning ostsin uued mida vaja oli.
Pidurite sadulad, raamid ja igasugused poltid, mutrid, ja kinnituste komponendid puhastasin liivapritsi kappis ja viisin tsinki. Tagasi sain ilusad asjad, mida on tore silmadega vaadata ja kokkupanna . Sadulatele tellisin remondikomplektid ja paari õhtude käigul sadulat olid kokkupandud. Tagumine sillatala ja alumised ôôtsad külastasid liivapritsi ning järgmisen happekrunt , krunt ja värv.
Nivo amordid olid veel elus ja isegi lisarõhk oli veel sees. Korpused ja amortide ülemised kerekülge kronsteinid puhtaks ja värvi, uued vedrud ning korpuste ja vedrude vahelised adapterid pressisin metallehest uuesti välja ja panin kogu kupatus kokku.
Ülemised õõtsad ja tagapidurite kilbid uued ostetud sest vanadest jäid mingi roostetükkid. Pikkiõõtsad samuti puhastatud, krunditud ha värvitud.
Üks küsimus muidu nende pukside kohta, mis asendis peab puksi ovaal auk olla õõtsa geomeetria suhtes? Drive 2 l öeldi et nendel peab mingi kindel asend olla.
Pidurite sadulad, raamid ja igasugused poltid, mutrid, ja kinnituste komponendid puhastasin liivapritsi kappis ja viisin tsinki. Tagasi sain ilusad asjad, mida on tore silmadega vaadata ja kokkupanna . Sadulatele tellisin remondikomplektid ja paari õhtude käigul sadulat olid kokkupandud. Tagumine sillatala ja alumised ôôtsad külastasid liivapritsi ning järgmisen happekrunt , krunt ja värv.
Nivo amordid olid veel elus ja isegi lisarõhk oli veel sees. Korpused ja amortide ülemised kerekülge kronsteinid puhtaks ja värvi, uued vedrud ning korpuste ja vedrude vahelised adapterid pressisin metallehest uuesti välja ja panin kogu kupatus kokku.
Ülemised õõtsad ja tagapidurite kilbid uued ostetud sest vanadest jäid mingi roostetükkid. Pikkiõõtsad samuti puhastatud, krunditud ha värvitud.
Üks küsimus muidu nende pukside kohta, mis asendis peab puksi ovaal auk olla õõtsa geomeetria suhtes? Drive 2 l öeldi et nendel peab mingi kindel asend olla.
Puks https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 32r109.jpg
https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 32r105.jpg
kronsa jaoks sul seda eri tööriista pole, niiet lihtsam on õõts koos kronsaga tõsta korraks auto külge ja vaadata enamvähem mis asendisse kronsa jääb, et puks poleks pinges kui ratas sõiduasendis on.
Www.saabwisonline.com on väga hea abiline
https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 32r105.jpg
kronsa jaoks sul seda eri tööriista pole, niiet lihtsam on õõts koos kronsaga tõsta korraks auto külge ja vaadata enamvähem mis asendisse kronsa jääb, et puks poleks pinges kui ratas sõiduasendis on.
Www.saabwisonline.com on väga hea abiline
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0TiD
- Kontakt:
Tänan!saabu14jr kirjutas: ↑K Juul 26, 2023 23:08Puks https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 32r109.jpg
https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 32r105.jpg
kronsa jaoks sul seda eri tööriista pole, niiet lihtsam on õõts koos kronsaga tõsta korraks auto külge ja vaadata enamvähem mis asendisse kronsa jääb, et puks poleks pinges kui ratas sõiduasendis on.
Www.saabwisonline.com on väga hea abiline