Saab 9-5 3.0 TiD 130kw 2003 messershmit109

messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#26

P Mär 19, 2023 11:51

I-Vaari kirjutas:
P Mär 19, 2023 7:39
Jaahahh , ei ole selline töö lihtne. Kud hea töesti näha , et keegi viitsib vaeva näha. Kui mootori häving on mingil moel projekteerimisviga / termostaadi ebakvaliteetsuse tagajärg siis kere roostetamine ainult meie kliimavööndi ja libedusetörjeks ohtra soola kasutamise tagajärg. Sageli ka uut autot ostes ei viitsitud teha ennetavat roostetörjet ja kui juba pöhja alune kaitsekiht vigastatud ei ole "ölitamine" enam nii efektiivne.
Oled enamus roostekohad puhastanud kuid demonteeri ka tagavedrustuse amordipüstikud enne keevitamist , minu ühel algselt Rootsi teedel veerenud SAABil oli just seal alumiste kinnituspoltide joonel köige suurem läbiv roostekahjustus , need muud kohad mis Sinu piltidel olid vaid pindmiselt roostetanud. Tagaluugil tekkib sisse kondentsvee ja murdunud tagaklaasipesuri vooliku purunemise tagajärjel rooste , vaata see piirkond üle. Ja uste allservas oleva plastkatte all vöib olla roostekahjustus kuigi otseselt seda näha ei ole.
Mootori kohta tean mitu erinevat teooriat, õige õlitase hoidmine, termostaadi ebakorrektne töö, või siis üldine probleem plokkis, et ta kõveraks läheb või hüls vajub. Samas olen ise veendunud ette selle mootorile in väga oluline korrektne õlitase ja sirge õlivanni põhi. Kui õlivannil on lohk sees siis see kohe annab õlijanu mille tagajärg on rikkutud saaled , ning kolvide ja hülside ülekuumenemine. Termostaadi kohta, olen testinud 3 erinevad termostaadi ja hakkas avanema ainult 88 kraadi juures, varuosa termostaat avanes 92 kraadiga ja viimane mis oli vist hondast hakkas lahti tulema täpselt 82 kraadiga mis on ôige temp tehase info järgi. No ja kui mootor peale läheb siis hahutuse täidan vaacumiabiga. Veel ühe teooriat tean ülekuumenemise kohta, et pihustitehülsid ei hoia enam survet ja gaasid pääsevad jahutussärki.

Kere kohta olen täesti nôus, meie ilmastik môjub räigelt, ja saabil tagakoopadd konstrui on veits kehvasti tehtud, sodi kogub ilusti varjatud kohtades ja hakkab sööma. Mul juba parem koopas valmis ja pôhi keskel ka, on vaja ainult pilte lisasa 😁
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#27

P Mär 19, 2023 11:54

aatom kirjutas:
P Mär 19, 2023 9:22
Väga vinge, et keegi veel metallipurustaja hambust nii põhjalikult 20+ aastat vana 9-5 taastab, 2002-2005 9-5 on ka minu lemmik ja teised, ka uuemad autod ei meeldi väga.
Võta paak ka maha, seal all on ka roostepesasid. Ega sinu auto kere vaevalt väga parem ole (või kui, siis pisut), kui minu oma, siit näed, mis ees ootab. Mastiksi all on igal pool üllatusi!
:beer: Tänan , tore kuulda. Teie teema olen mitu korda vaatanud, tehite ja päris suur töö ja garaazi tingimustes, tean väga hästi kui raske füüsiliselt see on, seega teile minu austus ka :beer: .
Tänapäevaks , pôhi ja parem koopas juba valmis saanud, ja praegu tegelen vasak koopaga, ainult pilte lisada vaja.
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#28

P Mär 19, 2023 12:31

Kere taastamisega alustasin detsembri lõppus ja kolme kuuga on valmis saanud põhi, tagumine parem koopas ja küljekarbi ots ning kogu tagavedrustus, samuti tegin puhtaks klaaspritsi kappis ja tsinkisin kôik poldid seibid, mutrid, seibid klambrid, ning taastasin täielikult pidurite sadulad ning raamid.
Koopade tegemine väga keeruline ei olnud, lôikad, puurid lahti, teed uue tükki, ning kedvitad külge. Enamus kohti kus rooste sôi metall läbi vôi dügavad kraatrid teinud vahetasin ära, muud kohad on roostemunduriga ülekäidud, pärast tsinkkrunt, epokrunt, keregermetik, uuesti epokrunt ja mastiksi mitu kihti.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#29

P Mär 19, 2023 12:41

Ja nattuke pilte juurde 😁🫡
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#30

P Mär 19, 2023 13:02

See kerejupp mis silla peal jookseb ja mõlema raami külge kinnitub selle lasid uue teha või puhastasid vana tüki roostest?
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#31

P Mär 19, 2023 13:14

saabu14jr kirjutas:
P Mär 19, 2023 13:02
See kerejupp mis silla peal jookseb ja mõlema raami külge kinnitub selle lasid uue teha või puhastasid vana tüki roostest?
Tegin kappis puhtaks ja umbes veerand pidin ära lõikama ja uue juppi tegema.
siims
Postitusi: 34
Liitunud: P Apr 13, 2014 18:24
Asukoht:
Auto: 9000 CSE 2.3T

#32

P Mär 19, 2023 13:50

:head: palju vaeva nähtud ja kenasti piltidena üles võetud.
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#33

P Mär 19, 2023 14:19

siims kirjutas:
P Mär 19, 2023 13:50
:head: palju vaeva nähtud ja kenasti piltidena üles võetud.
:beer: Tänan!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14291
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#34

E Mär 20, 2023 8:24

Tore näha, et on inimesi, kel käed p--st väja ei kasva vaid ikka õige koha peal on..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#35

E Mär 20, 2023 12:47

Cyber kirjutas:
E Mär 20, 2023 8:24
Tore näha, et on inimesi, kel käed p--st väja ei kasva vaid ikka õige koha peal on..:)
:D :beer: tänan!
AARE530
Postitusi: 200
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic

#36

E Mär 27, 2023 14:58

Tean seda tunnet väga hästi, kui tundub, nagu endale kirjutaks. Keretöödest rääkides- olen alati imetlenud inimesi, kes on veel hullemaid keresid ette võtnud ja lõpptulemuseks saanud valmis musta numbri väärilise auto. Muidugi ka siinsel teemal peab silma peal hoidma, tõenäoliselt ka omal üht-teist kõrva taha panna :)
Mu enda oma oli küll ka müügis, hetkel küll mitte, aga kaldun arvama, et jääb ka mingi aeg seisma ja hakkan vast ka tasapisi seda "nokkima", sest siiski niisama ära anda, samuti metallihunti saata ma seda kõigest hoolimata ei raatsi (mul ka sama värvi nagu sul, aga sedaan ja Aero).
Põnev ja ülevaatlik teema, kohe näha, et mees on asjaga varem tegelenud, et kõik piltide näol talletatud :)
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#37

N Mär 30, 2023 21:05

AARE530 kirjutas:
E Mär 27, 2023 14:58
Tean seda tunnet väga hästi, kui tundub, nagu endale kirjutaks. Keretöödest rääkides- olen alati imetlenud inimesi, kes on veel hullemaid keresid ette võtnud ja lõpptulemuseks saanud valmis musta numbri väärilise auto. Muidugi ka siinsel teemal peab silma peal hoidma, tõenäoliselt ka omal üht-teist kõrva taha panna :)
Mu enda oma oli küll ka müügis, hetkel küll mitte, aga kaldun arvama, et jääb ka mingi aeg seisma ja hakkan vast ka tasapisi seda "nokkima", sest siiski niisama ära anda, samuti metallihunti saata ma seda kõigest hoolimata ei raatsi (mul ka sama värvi nagu sul, aga sedaan ja Aero).
Põnev ja ülevaatlik teema, kohe näha, et mees on asjaga varem tegelenud, et kõik piltide näol talletatud :)
Mul on hea meel kui minu näidis motiveerib kedagi samamoodi oma Saabi taastada. Aga oluline et oleks tingimused selle jaoks. Sest ausalt öeldes mulle vedas, et ma töötan selles kohas kus kõik seda saab teha. Pildid aga, annavad 9-5 omanikutele hea ülevaade sellest, mis on nende 9-5 sees varjatud 😁
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 809
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#38

R Mär 31, 2023 12:53

Kas oled ligikaudselt ära märkinud kui palju aega selline nikerdamine aega on vötnud ? Ma otseselt automehaanik ei ole kuid töökaaslasega koos proovisin ühte MY2003 9-5 kere kohendada söidukölbulikuks. Pool päeva läks 2 mehega auto tagaosa polstritest ja köigis muust pudupadist vabastamiseks , k.a. kütusepaak , summuti ja lävekarpide ja rattakoobaste plastkatted , tagastange. Ainult amordipüstikutega pidi nägema kurja vaeva selle soolalöga tekitatud rooste töttu. Kütusepaagi ees ja peal oli mastiks valge kihiga kaetud ja kus kaitsekihi vigastus siis seal roosteauk. Jama oli , et ühte tagaistme seljatuge kätte ei saanudki , lihtsalt ei pääsenud kruvidele ligi. Peale 2 tööpäeva oli tulemuseks korrastatud parem tagarattakoobas ja lävekarp. Siis tuli masendus peale kuna ülikeeruline oli auto salongi lendavate sädemete eest kaitsta ja süsihappegaaskustuti oli kogu aeg kasutuses. Vasaku külje ja selle tagasilla tala kohal oleva ristisuuna tugevduskarbini ei jöudnudki. Pealegi jäi ka sinna see tagaistme seljatugi ette. Ja kui autol on möni uks mida on mölgitud ja siis kusagil kiirelt parandatud siis sellise ukse korrastamine on samuti omamoodi operatsioon.
Lihtsam vist on kusagilt USA , Nevadast möni pisikese köksuga SAAB konteinerveoga siia tellida ja kasutuskölblik tehnika sinna ümber tösta. ;)
AARE530
Postitusi: 200
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic

#39

R Mär 31, 2023 17:44

Mul on iseenesest koht olemas ja riistad ka, et seda asja teha, või noh, tõstuk võiks ka olla- ehk see ka kunagi tuleb ka. Ühe auto olen ma seal juba suht nullist kokku pannud (mitte küll SAAB) kannataks ka teise, iseasi, kas ma nii suurt teed jälle minna viitsiks :D
I-Vaari poolt välja toodud variant on ka peast läbi käinud- kas just US&A-st tuua, aga kusagilt korralikule kerele küüned taha saades oleks see muidugi mõeldav. Oli ju siin foorumiski üks 2006. aasta mootoririkkega 9-5 mõned päevad müügis, aga jube kähku läks minema. Jäin veidi hiljaks, muidu oli mõttes küll, et enda mootor sinna peale sokutada :D
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#40

L Apr 01, 2023 15:35

I-Vaari kirjutas:
R Mär 31, 2023 12:53
Kas oled ligikaudselt ära märkinud kui palju aega selline nikerdamine aega on vötnud ?
Kui valmis saad, oleks hea minu taastamisega võrrelda (see auto tuleb kindlasti ilusamini välja, kui minul). Minul võttis 3 kuud ja pisut alla 1K € raha ilma oma tööta (selle sees ka kõik kasutatud roostevabad uksed + tagaamordi täiskomplektid jne.).
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#41

T Juul 04, 2023 22:50

aatom kirjutas:
L Apr 01, 2023 15:35
I-Vaari kirjutas:
R Mär 31, 2023 12:53
Kas oled ligikaudselt ära märkinud kui palju aega selline nikerdamine aega on vötnud ?
Kui valmis saad, oleks hea minu taastamisega võrrelda (see auto tuleb kindlasti ilusamini välja, kui minul). Minul võttis 3 kuud ja pisut alla 1K € raha ilma oma tööta (selle sees ka kõik kasutatud roostevabad uksed + tagaamordi täiskomplektid jne.).
Mul juba pool aastat ja umbes 1000 ka, ainult kere taastamine. Oleks võimalik kireminj küll teha, aga noh, olen hull taastaja seega mul oli vaja ikka kõik roostekohad võimalikult palju likvideerida ning kaitsta. Järgmises postituses saab näha kuidas protsess edenes.
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#42

T Juul 04, 2023 22:56

I-Vaari kirjutas:
R Mär 31, 2023 12:53
Kas oled ligikaudselt ära märkinud kui palju aega selline nikerdamine aega on vötnud ? Ma otseselt automehaanik ei ole kuid töökaaslasega koos proovisin ühte MY2003 9-5 kere kohendada söidukölbulikuks. Pool päeva läks 2 mehega auto tagaosa polstritest ja köigis muust pudupadist vabastamiseks , k.a. kütusepaak , summuti ja lävekarpide ja rattakoobaste plastkatted , tagastange. Ainult amordipüstikutega pidi nägema kurja vaeva selle soolalöga tekitatud rooste töttu. Kütusepaagi ees ja peal oli mastiks valge kihiga kaetud ja kus kaitsekihi vigastus siis seal roosteauk. Jama oli , et ühte tagaistme seljatuge kätte ei saanudki , lihtsalt ei pääsenud kruvidele ligi. Peale 2 tööpäeva oli tulemuseks korrastatud parem tagarattakoobas ja lävekarp. Siis tuli masendus peale kuna ülikeeruline oli auto salongi lendavate sädemete eest kaitsta ja süsihappegaaskustuti oli kogu aeg kasutuses. Vasaku külje ja selle tagasilla tala kohal oleva ristisuuna tugevduskarbini ei jöudnudki. Pealegi jäi ka sinna see tagaistme seljatugi ette. Ja kui autol on möni uks mida on mölgitud ja siis kusagil kiirelt parandatud siis sellise ukse korrastamine on samuti omamoodi operatsioon.
Lihtsam vist on kusagilt USA , Nevadast möni pisikese köksuga SAAB konteinerveoga siia tellida ja kasutuskölblik tehnika sinna ümber tösta. ;)
Oleks tõesti lihtsam kuskilt Šveitsist näiteks mingi 3.0 diisel leida, siia tuua ja mootor ümber tõsta. Aga noh, kui juba sukkeldusin, siis tagasiteed enam pole. Kogu taastamind kestab mul juba peaaegu poolteist aastat. Kere taastamine pool aastat, oleks võinud kiiremini teha, kui mootori remondiga paraleelselt alustaksin kerega, aga arvasin et seal on veel kõik enamvähem. Kereremont kestab niikaua sest väss, jõudu ja motivatsiooni puudus, laiskus jne tulevad külla. Aga alla ma ei anna, sest ühe oma hobiauto juba sain valmis peale 4 aastat taastamist.
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#43

T Juul 04, 2023 23:39

No nii, veits aega on möödunud viimasest postitusest ja Saabi taastamine on ka edenenud, seega näitan mis sai tehtud.

Alustasin vasaku koopaga, remondi käigus süvenesin päris sügavalt auto raamidesse ning emaldasin võimalikult palju roostet. Tagaraamide osad said ka lahtipuuritud ning taastatud. Järgmisena tegin korda vasaku küljekarbi tagaosa ja mõlemad pikkiõõtsade kinnituskohad. Seal lõikamist ja puurimist oli küll ja küll, metallikihide vahel roostet oli s”””aks palju, ainult liivapritsimisega asi ei lõppenud ning pidin mõned uued tükkid keevitama.
Salongi tagaosas parandasin mõned kohad ka mida saate piltidel näha.
Üldiselt, viimased keevitustööd lõpetasin üleeile, leidsin väike parandamata koht roostega paremas koopas, ja tänaseks kogu tagumik juba tsinkkruntiga ja epokruntiga krunditud, keevituskohad keregernetikuga ülekäidud . Pagass sees ootab värvikihi, teepoolne osa värvin ka ära ning viimaseks sammuks kattan mastiksiga.
Keretööde lõppfaasil värvin tagatiivad ja kaared .
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#44

K Juul 05, 2023 12:45

Mega töö ja viitsimine, vist tiba rohkem roostes, kui minul oli.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 885
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#45

K Juul 05, 2023 12:53

See autoke peab küll Saabijumalaid tänama, et ta just Sinu käte alla on sattunud. Oluliselt korralikumaid keresid on ilmselt viidud pressi alla väitega, et taastamatud...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 809
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#46

K Juul 05, 2023 20:56

Tubli töö IGATAHES. Kuid kui korralikult roostes kohad eemaldatud ja korrosioonitörje kaitsekihid peale pihustatud siis ehk järgmised 20 aastat muretud kui iga talve tulekul korralik ölikümblus korraldatud. Töökorda seatud mootor peaks järgmised 500 kkm rahulikult nurruma ja muu veermik ja sisustus vajab ka uutel autodel aegajalt kohendamist. Töökaaslane just naeris mingi Tojoota laetava hybriidi üle. Sai natuke söita ja siis Joboota vaid ei soostununud käivituma. Ja treilerivedu Muoniost Oulusse kindlustusfirma korvamisel. Nende igivanade diislite ja bensukate puhul hooldatud auto liigub IGA ILMAGA ja harva stoppab tee peale nii , et möistus, teiste nöuanded ja jöud seda liikuma ei pane. ;)
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#47

K Juul 05, 2023 22:25

aatom kirjutas:
K Juul 05, 2023 12:45
Mega töö ja viitsimine, vist tiba rohkem roostes, kui minul oli.
🫡 tänan! Vaatasin teie teema üle, ja piltide järgi kus roostekohad olid, näen et teie diislil seisukord kereosas oli kehvem. On hästi näha et raamide metallikiht muutus roostemõjuga kihiliseks, amorti kinnituskohade ümber olid augud. Ma puurisin lahti vasak amortiplaat selle jaoks, et paremini seda puhastada, sest harjaga puhastamine ei kõlba siis kui rooste on sügavalt ennast kraapinud.
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#48

K Juul 05, 2023 22:27

SoS kirjutas:
K Juul 05, 2023 12:53
See autoke peab küll Saabijumalaid tänama, et ta just Sinu käte alla on sattunud. Oluliselt korralikumaid keresid on ilmselt viidud pressi alla väitega, et taastamatud...
:D Ma ka seda mõtlesin, et kuskil ajus ta on tänulik mulle 😁😁
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#49

K Juul 05, 2023 22:35

I-Vaari kirjutas:
K Juul 05, 2023 20:56
Tubli töö IGATAHES. Kuid kui korralikult roostes kohad eemaldatud ja korrosioonitörje kaitsekihid peale pihustatud siis ehk järgmised 20 aastat muretud kui iga talve tulekul korralik ölikümblus korraldatud. Töökorda seatud mootor peaks järgmised 500 kkm rahulikult nurruma ja muu veermik ja sisustus vajab ka uutel autodel aegajalt kohendamist. Töökaaslane just naeris mingi Tojoota laetava hybriidi üle. Sai natuke söita ja siis Joboota vaid ei soostununud käivituma. Ja treilerivedu Muoniost Oulusse kindlustusfirma korvamisel. Nende igivanade diislite ja bensukate puhul hooldatud auto liigub IGA ILMAGA ja harva stoppab tee peale nii , et möistus, teiste nöuanded ja jöud seda liikuma ei pane. ;)
Lõppfaasil ongi plaanis korralik vaha kaitsekiht peale kanda, ja iga aasta värskendada koos põhjapesuga.
Mootori kohta, ma väga loodan, et teades nüüd kõik nüansid, ning remondikäigus palju asju parandatud ning kontrollitud seega kilometraazh läheb üle 500k kindlasti.
messershmit109
Postitusi: 44
Liitunud: R Dets 10, 2021 12:57
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0TiD
Kontakt:

#50

K Juul 05, 2023 22:52

Lisan veel mõned pildid. Järgmises postituses näitan mis oli tehtud eesvedrustusega, koopadega, alusraamiga ja mootoriruumiga.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Vasta