Saab 9-5 Aero 184kW, 2005, 9-5LPT
Tere jälle! Läks nii, et NG osteti ära, ei pidanud isegi müügikuulutust tegema, jäi foorumisse. Ära müüsin ta peamiselt enda jaoks sobimatu lärmaka ja lahja diiselmootori pärast, muus osas meeldis auto isegi väga. Asemele ostsin peale mõningat otsimist tuttava Saabisõbra käest 2005a 9-5 Aero vaguni, 184kw rõõmu automaatkasti otsas. Läbisõit oli ostuhetkel kõigest 219417km (mis on ka kontrollitud ja õige), suureks boonuseks oli juba vahetatud ketimajandus, uus NGK di-kassett, vahetatud amordid. Miinuspoolelt on kerel tüüpilistel kohtadel roostealgeid, üks mootoripadi tahab vahetust arvatavasti.
Kaua temaga sõita ei saanud probleemideta, ca 150km vast ja kadus igasugune jõud ära. Veaks umbes katalüsaator, mis ilmselt uue omaniku järsemat sõidustiili välja ei kannatanud. Kasutatud uued katalüsaatorid külge koos kogu majandusega ja sealt edasi Hirschi väljalase. Tulemuseks hoopis mahedamad helid ja ka jõudlus oli tagasi.
Alla läksid 19" Audi veljed tutikate Minerva suvekatega, minu arvates sobivad ilusti, kapsleid ainult vaja. Seoses sellega on mul üks jooks velgi üle - Kas 17" aerod hankooki lamellidega või 16" uueväärsete Goodyeari naastudega, mõlema komplekti hind 250.-
Peale seda võtsin kohe ette Tartu-Riia-Tartu, Saabiüritusele kahjuks lõunanaabrite juures ei jõudnud, oli muid tegemisi piisavalt palju nädalavahetuseks plaanitud.
KULUDEST:
- Veljed-rehvid-montaaž 670.-
- Summuti + vahetus 345.- (Vanad katalüsaatorid läksid kokkuostu, sellest ka hea hind kokkuvõttes)
- Gaasiseadme paigaldus 1183,75.-
- Seeker lisatuled, kandur, juhtmekomplekt 260.-
- Jahutusvedelike remont + jahutusvedelik ise 68,50.-
- Rotingeri kettad, klotsid, øli+filter, ōhufilter ja vahetus, kasti padja vahetus 505.-
- käigukasti padi 78.-
- 2 velje sirgestamine 80.-
- Kütused (b98 + LPG) 1391,42.- + 137.30.-
Nagu mul nende Saabidega ikka on, hea pakkumise korral vōib see heleroheline nunnu uue omaniku kätte rännata, seni naudin ise.
Kaua temaga sõita ei saanud probleemideta, ca 150km vast ja kadus igasugune jõud ära. Veaks umbes katalüsaator, mis ilmselt uue omaniku järsemat sõidustiili välja ei kannatanud. Kasutatud uued katalüsaatorid külge koos kogu majandusega ja sealt edasi Hirschi väljalase. Tulemuseks hoopis mahedamad helid ja ka jõudlus oli tagasi.
Alla läksid 19" Audi veljed tutikate Minerva suvekatega, minu arvates sobivad ilusti, kapsleid ainult vaja. Seoses sellega on mul üks jooks velgi üle - Kas 17" aerod hankooki lamellidega või 16" uueväärsete Goodyeari naastudega, mõlema komplekti hind 250.-
Peale seda võtsin kohe ette Tartu-Riia-Tartu, Saabiüritusele kahjuks lõunanaabrite juures ei jõudnud, oli muid tegemisi piisavalt palju nädalavahetuseks plaanitud.
KULUDEST:
- Veljed-rehvid-montaaž 670.-
- Summuti + vahetus 345.- (Vanad katalüsaatorid läksid kokkuostu, sellest ka hea hind kokkuvõttes)
- Gaasiseadme paigaldus 1183,75.-
- Seeker lisatuled, kandur, juhtmekomplekt 260.-
- Jahutusvedelike remont + jahutusvedelik ise 68,50.-
- Rotingeri kettad, klotsid, øli+filter, ōhufilter ja vahetus, kasti padja vahetus 505.-
- käigukasti padi 78.-
- 2 velje sirgestamine 80.-
- Kütused (b98 + LPG) 1391,42.- + 137.30.-
Nagu mul nende Saabidega ikka on, hea pakkumise korral vōib see heleroheline nunnu uue omaniku kätte rännata, seni naudin ise.
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Tundub täitsa sile pill olevat, vähemalt pildilt mingit vale värvi silma ei paista Velg sobib küll väga hästi, aga ma ei kujuta ette, kuidas 19"-sega siin sõita on, väga hull? Pean just Saabi silmas, uuematel autodel on 19" juba suht tavaline. Uuemad sama klassi autod on tavaliselt ka suuremad muidugi.
Eks neid algeid ikka leidub, on plaanis korrastada, pildil ei paista tøesti.AARE530 kirjutas: ↑T Mai 31, 2022 15:42Tundub täitsa sile pill olevat, vähemalt pildilt mingit vale värvi silma ei paista Velg sobib küll väga hästi, aga ma ei kujuta ette, kuidas 19"-sega siin sõita on, väga hull? Pean just Saabi silmas, uuematel autodel on 19" juba suht tavaline. Uuemad sama klassi autod on tavaliselt ka suuremad muidugi.
Velgede koha pealt, väga hea on søita - ei otsi teed ega pōruta liialt. 235/35 rehvid said peale, ei ole päris püksirihmad.
20” NG all olid märgatavalt kehvemad, roolist ei julgenud lahtigi lasta, koguaeg otsis teed.
Üks pilt, mille ma eelmine sügis kogemata samast autost möödudes tegin ja üks klōps Saabisōpradega (mis tuletab meelde, et plokisoojendus on ka sellel autol peal).
Kogenud Aeronaut.
Auto käis vahepeal Gaznetis, täna sain kätte. Kohe alguses sain aru, et minekuga on midagi pahasti ja peale paarisada meetrit viskas ka mootoritule põlema. Ots ringi ja sinna tagasi, ytlesin et see auto absull ei liigu nagu siia viies ja mootorituli làks ka pōlema. Esialgu ytlesid, et see auto ei liikunud juba sinna tuues aga jäin endale kindlaks, vaadati mootoritule põhjust ja leiti bypassi vaakumvolla tulemüüri juurest olevast kolmikust lahti olevat. See külge tagasi, nendepoolne proovisōit ja käis nii edasi nagu peab üks Aero liikuma.
Ilmselt tegid seadistuse ka selle poolpiduse minekuga, arvasid et uut seadistust tegema ei pea, aga nüüd õhtul veidi tiirutades tundub et ikka peab:
- kaks korda vâlja surnud lampi mahapidurdades ja vahel hakkab alles 4k/rpm-i pealt liikuma gaasiga sõites.
Paigaldus + paagitäis gaasi 1183,75.-
Ilmselt tegid seadistuse ka selle poolpiduse minekuga, arvasid et uut seadistust tegema ei pea, aga nüüd õhtul veidi tiirutades tundub et ikka peab:
- kaks korda vâlja surnud lampi mahapidurdades ja vahel hakkab alles 4k/rpm-i pealt liikuma gaasiga sõites.
Paigaldus + paagitäis gaasi 1183,75.-
Kogenud Aeronaut.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Gaznet pole hea koht. Ja võib olla on sul nii programmeeritud et 4k pealt hakkab hoopis bensiini peal sõitma.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Lasen seda igatahes uurida, eks ole teistelgi seal vahel probleeme olnud.
Hakkasin talveks valmistuma ja ette läksid Seeker 7 lisatuled (60W (12x5W LED), 4000lm (5400lm), X-LED parktuli). Mingi hetk vahetan pargid ja udukat ledide peale, siis võiks minu silmale hea olla. PS! Ei pea rääkima lugusid, kuidas Saabi tuled piisavalt head on - on tõesti, aga mulle välimuselt meeldib ja tegelikult on ka valgust vàga palju rohkem lisaks on 3-lisatuld ammu mingi kiiks olnud ja õnneks on see nüüd ka kenasti legaalne.
Üks parktuli on ka väsinud, homme Saab korda, hea et esituli lihtsasti eemaldatav on - mõnel peab stange eest ära võtma.
Paar pilti ka:
Hakkasin talveks valmistuma ja ette läksid Seeker 7 lisatuled (60W (12x5W LED), 4000lm (5400lm), X-LED parktuli). Mingi hetk vahetan pargid ja udukat ledide peale, siis võiks minu silmale hea olla. PS! Ei pea rääkima lugusid, kuidas Saabi tuled piisavalt head on - on tõesti, aga mulle välimuselt meeldib ja tegelikult on ka valgust vàga palju rohkem lisaks on 3-lisatuld ammu mingi kiiks olnud ja õnneks on see nüüd ka kenasti legaalne.
Üks parktuli on ka väsinud, homme Saab korda, hea et esituli lihtsasti eemaldatav on - mõnel peab stange eest ära võtma.
Paar pilti ka:
Kogenud Aeronaut.
Neid konkreetseid saab ka kollasega või ka vahetatavalt, kumba ise soovid. Rohkem flood valgus ikka.
Paremaid pilte hetkel pole kahjuks pakkuda.
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Rootsi autodele on 3 proset alati hästi ette sobinud
Aga sa nende juhtmetega ei plaani midagi ette võtta, ses mõttes, et praegu on täpselt eest vaadates juhtmed heleda auto taustal jube hästi näha. Kuigi ma usun, et sind ennast häirib ka see, vähemalt esialgu
Aga sa nende juhtmetega ei plaani midagi ette võtta, ses mõttes, et praegu on täpselt eest vaadates juhtmed heleda auto taustal jube hästi näha. Kuigi ma usun, et sind ennast häirib ka see, vähemalt esialgu
Eks kunagi tuleb mõelda jah, praegu otseselt ei häirinud..kuni Sa ütlesid, aitäh!
Pargid/udukad/numbrituled läksid ilusad valged LED-id, lisatuledele panin tugevdused ülesse.
Reedel seadistavad GAZ-netis uuesti autot, loodan et Saab parem.
Pargid/udukad/numbrituled läksid ilusad valged LED-id, lisatuledele panin tugevdused ülesse.
Reedel seadistavad GAZ-netis uuesti autot, loodan et Saab parem.
Kogenud Aeronaut.
Märkamatult olen selle autoga juba 10000km maha vuranud ja seda ca 2.5 kuuga, ära on käidud Narvast Sōrve sääreni selle suve jooksul, auto on ennast peaaegu alati eeskujulikult üleval pidanud.
Kuressaares andis saba üks jahutusvedeliku voolik, ilmselt oli gaasiseadme reduktori jahutuseks paigaldatud kolmiku paigaldusel klamber liiga konni keeratud vōi noaga sälk sisse tehtud, sest muud seletust ei oska leida kuidas tosooli voolik täistiirus katki oli - 99% tekib neile mingi mōralaadne toode.
Üks lōdvik oli veel lekkima hakanud - jookseb kunde poolt radikast plokki, seda oli juba ratsitud ja panin tutika asemele.
Peale Saaremaa kruusateid käis üks velg sirgestamises, isegi arvan end teadvat kus augus ta kōveraks sai søidetud.
Kulud panin esimesse postitusse kirja.
Pidurid vahetasin uute ja paremate vastu ilma otsese vajaduseta - rotingeri graphite kettad, mis on puuritud ja soontega, visuaali mōttes palju kenam + uued klotsid (delphi - rotingere ei olnud saada) + supportitele natuke traatharja ja värskendust. Lisaks vahetasin mootoriōli ja filtri, ōhufiltri.
Teisipäeval saab Saabike veel uue käigukasti padja, taha samad kettad/klotsid ja käsipiduri klotsid, mis seekordseks remondiajaks veel kahjuks scandixist ei saabunud - see kastipadi tundub tøeline defka asi olevat, sest peale ebay ja scandixi keegi teine seda ei pakkunud ja nendegi laoseis just kiita polnud.
Kuressaares andis saba üks jahutusvedeliku voolik, ilmselt oli gaasiseadme reduktori jahutuseks paigaldatud kolmiku paigaldusel klamber liiga konni keeratud vōi noaga sälk sisse tehtud, sest muud seletust ei oska leida kuidas tosooli voolik täistiirus katki oli - 99% tekib neile mingi mōralaadne toode.
Üks lōdvik oli veel lekkima hakanud - jookseb kunde poolt radikast plokki, seda oli juba ratsitud ja panin tutika asemele.
Peale Saaremaa kruusateid käis üks velg sirgestamises, isegi arvan end teadvat kus augus ta kōveraks sai søidetud.
Kulud panin esimesse postitusse kirja.
Pidurid vahetasin uute ja paremate vastu ilma otsese vajaduseta - rotingeri graphite kettad, mis on puuritud ja soontega, visuaali mōttes palju kenam + uued klotsid (delphi - rotingere ei olnud saada) + supportitele natuke traatharja ja värskendust. Lisaks vahetasin mootoriōli ja filtri, ōhufiltri.
Teisipäeval saab Saabike veel uue käigukasti padja, taha samad kettad/klotsid ja käsipiduri klotsid, mis seekordseks remondiajaks veel kahjuks scandixist ei saabunud - see kastipadi tundub tøeline defka asi olevat, sest peale ebay ja scandixi keegi teine seda ei pakkunud ja nendegi laoseis just kiita polnud.
Kogenud Aeronaut.
Suvalisel sōidul otsustas jahutusvedelik ennast omavoliliselt väljutada asfaldile, põhjuseks katki làinud radikas - külge làks uus Nisseni toodang, vana oli sama tootja oma (àkki siis tehasest?).
Imelikul kombel olen sellest pilte unustanud teha, ainult ühe klõpsu leidsin.
Vahetuse tegin ise, ilmaasjata lammutasin nii palju - oleks saanud ka stanget eest võtmata. Ventikad tulid ülespoole vàlja ja radikas ka seejàrel. 19” papud làksid ühe audi alla, otsin mingeid huvitavad asemele kui enne kaubaks ei làhe, mõned huvilised on tekkinud.
Imelikul kombel olen sellest pilte unustanud teha, ainult ühe klõpsu leidsin.
Vahetuse tegin ise, ilmaasjata lammutasin nii palju - oleks saanud ka stanget eest võtmata. Ventikad tulid ülespoole vàlja ja radikas ka seejàrel. 19” papud làksid ühe audi alla, otsin mingeid huvitavad asemele kui enne kaubaks ei làhe, mõned huvilised on tekkinud.
Kogenud Aeronaut.
18x8, ET35, CB66.6, 225/40 rehvidega. Velje d just vàrvitud, keskava ei hakanud tsentrirõngastega sättima - sai niisama ka piisavalt hea.
Korra proovisin ka 19x8.5, ET35, 235/35ga - kàisid tagant koopasse ja lisaks oli ka juhitavus màrgatavalt kehvem kui sama rehvikomboga 19x8.
Korra proovisin ka 19x8.5, ET35, 235/35ga - kàisid tagant koopasse ja lisaks oli ka juhitavus màrgatavalt kehvem kui sama rehvikomboga 19x8.
Kogenud Aeronaut.
Minu poolt teema lukku, nobedaid kilomeetreid uuele omanikule! Enne sai veel vahetatud korra katalüsaatoreid, jälle oli üks tükk ennast sinna risti keeranud, ei saa aru mis jant nendega on.
Lisatuled koos juhtmestiku ja 3se kanduriga on saadaval, 200.-
18” mustad veljed ka suverehvidega (legaalsed aga esimesed vōiks vahetada), 350.-
Lisatuled koos juhtmestiku ja 3se kanduriga on saadaval, 200.-
18” mustad veljed ka suverehvidega (legaalsed aga esimesed vōiks vahetada), 350.-
Kogenud Aeronaut.