Saab 9-5 Aero 184kW, 2005, 9-5LPT
Postitatud: E Mai 30, 2022 15:48
Tere jälle! Läks nii, et NG osteti ära, ei pidanud isegi müügikuulutust tegema, jäi foorumisse. Ära müüsin ta peamiselt enda jaoks sobimatu lärmaka ja lahja diiselmootori pärast, muus osas meeldis auto isegi väga. Asemele ostsin peale mõningat otsimist tuttava Saabisõbra käest 2005a 9-5 Aero vaguni, 184kw rõõmu automaatkasti otsas. Läbisõit oli ostuhetkel kõigest 219417km (mis on ka kontrollitud ja õige), suureks boonuseks oli juba vahetatud ketimajandus, uus NGK di-kassett, vahetatud amordid. Miinuspoolelt on kerel tüüpilistel kohtadel roostealgeid, üks mootoripadi tahab vahetust arvatavasti.
Kaua temaga sõita ei saanud probleemideta, ca 150km vast ja kadus igasugune jõud ära. Veaks umbes katalüsaator, mis ilmselt uue omaniku järsemat sõidustiili välja ei kannatanud. Kasutatud uued katalüsaatorid külge koos kogu majandusega ja sealt edasi Hirschi väljalase. Tulemuseks hoopis mahedamad helid ja ka jõudlus oli tagasi.
Alla läksid 19" Audi veljed tutikate Minerva suvekatega, minu arvates sobivad ilusti, kapsleid ainult vaja. Seoses sellega on mul üks jooks velgi üle - Kas 17" aerod hankooki lamellidega või 16" uueväärsete Goodyeari naastudega, mõlema komplekti hind 250.-
Peale seda võtsin kohe ette Tartu-Riia-Tartu, Saabiüritusele kahjuks lõunanaabrite juures ei jõudnud, oli muid tegemisi piisavalt palju nädalavahetuseks plaanitud.
KULUDEST:
- Veljed-rehvid-montaaž 670.-
- Summuti + vahetus 345.- (Vanad katalüsaatorid läksid kokkuostu, sellest ka hea hind kokkuvõttes)
- Gaasiseadme paigaldus 1183,75.-
- Seeker lisatuled, kandur, juhtmekomplekt 260.-
- Jahutusvedelike remont + jahutusvedelik ise 68,50.-
- Rotingeri kettad, klotsid, øli+filter, ōhufilter ja vahetus, kasti padja vahetus 505.-
- käigukasti padi 78.-
- 2 velje sirgestamine 80.-
- Kütused (b98 + LPG) 1391,42.- + 137.30.-
Nagu mul nende Saabidega ikka on, hea pakkumise korral vōib see heleroheline nunnu uue omaniku kätte rännata, seni naudin ise.
Kaua temaga sõita ei saanud probleemideta, ca 150km vast ja kadus igasugune jõud ära. Veaks umbes katalüsaator, mis ilmselt uue omaniku järsemat sõidustiili välja ei kannatanud. Kasutatud uued katalüsaatorid külge koos kogu majandusega ja sealt edasi Hirschi väljalase. Tulemuseks hoopis mahedamad helid ja ka jõudlus oli tagasi.
Alla läksid 19" Audi veljed tutikate Minerva suvekatega, minu arvates sobivad ilusti, kapsleid ainult vaja. Seoses sellega on mul üks jooks velgi üle - Kas 17" aerod hankooki lamellidega või 16" uueväärsete Goodyeari naastudega, mõlema komplekti hind 250.-
Peale seda võtsin kohe ette Tartu-Riia-Tartu, Saabiüritusele kahjuks lõunanaabrite juures ei jõudnud, oli muid tegemisi piisavalt palju nädalavahetuseks plaanitud.
KULUDEST:
- Veljed-rehvid-montaaž 670.-
- Summuti + vahetus 345.- (Vanad katalüsaatorid läksid kokkuostu, sellest ka hea hind kokkuvõttes)
- Gaasiseadme paigaldus 1183,75.-
- Seeker lisatuled, kandur, juhtmekomplekt 260.-
- Jahutusvedelike remont + jahutusvedelik ise 68,50.-
- Rotingeri kettad, klotsid, øli+filter, ōhufilter ja vahetus, kasti padja vahetus 505.-
- käigukasti padi 78.-
- 2 velje sirgestamine 80.-
- Kütused (b98 + LPG) 1391,42.- + 137.30.-
Nagu mul nende Saabidega ikka on, hea pakkumise korral vōib see heleroheline nunnu uue omaniku kätte rännata, seni naudin ise.