Saab 9-5 Estate 2.3t, 2003, renemaajarv
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 26, 2006 13:00
- Asukoht:
- Auto:
Sai siis ostetud kunagi 2006 suve lõpupoole selline isend.
Isendiga on olnud palju pusimist ja jooksmist ning pappi on sinna sisse pandud magama ikka kümneid kilosid aga sõidumõnu kaalub selle kõik üle.
Isendiga on olnud palju pusimist ja jooksmist ning pappi on sinna sisse pandud magama ikka kümneid kilosid aga sõidumõnu kaalub selle kõik üle.
Irw @ autoomaniku avatar.... ehk siis Raoul Duke "kajastamas" Mint 400 offroad rallyt Las Vegase lähistel :head:
Väga ilus auto (Y) Kas tohib küsida, mis konkreetselt on vajanud vahetamist, et kulud juba kümnete kilode kanti ulatuvad? SID, ksenoonid, tagasild?
Väga ilus auto (Y) Kas tohib küsida, mis konkreetselt on vajanud vahetamist, et kulud juba kümnete kilode kanti ulatuvad? SID, ksenoonid, tagasild?
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 26, 2006 13:00
- Asukoht:
- Auto:
Tabasalus ikka igapäevaselt liikumas.
Tehtud TH2 hooldus.
Vahetatud ketid, rihmarullid, DI kassett, tagasillas sharniirid+pudipadi, Stabika vardad, veepump, xenon pirnid(mõlemad), tagumised amordid ja piduriklotsid, hunnik igasugu pukse + veel nipetnäpet.
Tehtud TH2 hooldus.
Vahetatud ketid, rihmarullid, DI kassett, tagasillas sharniirid+pudipadi, Stabika vardad, veepump, xenon pirnid(mõlemad), tagumised amordid ja piduriklotsid, hunnik igasugu pukse + veel nipetnäpet.
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 26, 2006 13:00
- Asukoht:
- Auto:
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 26, 2006 13:00
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Skybound
Irw @ autoomaniku avatar.... ehk siis Raoul Duke "kajastamas" Mint 400 offroad rallyt Las Vegase lähistel :head:
Väga ilus auto (Y) Kas tohib küsida, mis konkreetselt on vajanud vahetamist, et kulud juba kümnete kilode kanti ulatuvad? SID, ksenoonid, tagasild?
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 26, 2006 13:00
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Rästas
Sa püha püss... nii uuel autol nii palju väljavahetatud osi. Aga jah, mis liigub see kulub. Ilus isend :thumb:
Asi võks ju korras olla Endal kindlam liigelda
Vaatan siin, et vana klassivend ja näe ongi. Aga teema ehmatab ikka päris ära Arvetelt tuleb välja, et tööd tehtud poole aasta vältel, kuid läbisõit muutunud poole aastaga vaid 6000km (Anti arve 22.11.2006. ls. 150007km ja Troosti arve 03.06.2007. ja ls. 156294km) ja ikkagi selliste summade eest töid ja juppe... Sa vist päris õnnetu... (iroonia) Kuhu läheb sellistes kogustes õli, jahutusvedelik ja a`la selline staff 6000 km-ga? Ja mis asi on universaalne kiirpuhastus spray? Kas see on miski nii hea asi, et peaks ka tagavaraks muretsema hakkama?
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 26, 2006 13:00
- Asukoht:
- Auto:
Tore kuulda, et siin ka sellisedi tutavaid on.
Irw! aga see pole veel kõik......
Nüüd sai turbo ka veel ära vahetatud :). Kapoti ala siis mitsu, ehk saab nüüd natsa rahulikumalt liigelda.
Üldjuhul olen lasknud kõik suuremad asjad ära teha ja jäänud veel pisikesed iluvead mis tuleb kevadel käsile võtta.
Siin kohal tahaks jubedalt paar krõbetat sõna mõnele öelda kes on selle masinaga enne kokku puutunud aga jätan parem ütlemata.
Irw! aga see pole veel kõik......
Nüüd sai turbo ka veel ära vahetatud :). Kapoti ala siis mitsu, ehk saab nüüd natsa rahulikumalt liigelda.
Üldjuhul olen lasknud kõik suuremad asjad ära teha ja jäänud veel pisikesed iluvead mis tuleb kevadel käsile võtta.
Siin kohal tahaks jubedalt paar krõbetat sõna mõnele öelda kes on selle masinaga enne kokku puutunud aga jätan parem ütlemata.
Mitmed meist on selle masinaga natukene kokku puutunud,seega urgitsed kellegi kallal mõttes:freak:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Kui aus olla siis selline hunnik äravahetatud osi nii uuel autol paneb 9-5 kvaliteedi näitajale küll lõpliku miinuse, mida kahjuks olen ka meie pere 9-5 täheldama hakanud:wall:
tonnine on mul sellest masinast 6 a vanem ja ma pole veeranditki sellest nimistust pidand vahetama ega isegi mõtlema selle peale:headbang:
see pilt oli nüüd küll minu jaoks uskumatu!!!!:o
tonnine on mul sellest masinast 6 a vanem ja ma pole veeranditki sellest nimistust pidand vahetama ega isegi mõtlema selle peale:headbang:
see pilt oli nüüd küll minu jaoks uskumatu!!!!:o
Jätkaksin Vulkanuse algatatud jada0.
Kuna minu tuttavatest kõik inimesed kes omavad 9-5t on pidanud analoogse jama (nagu teemaalgataja) läbi elama kaob igasugu isu ära sellist autot nagu SAAB osta. Kaalusin kõvasti 9-5 ostu aga no kui loed foorumit ja vaatad ringi siis on selline tunne, et parem sõida Hyundai Getziga vms ikaldusega. Uute SAABide räägivad küll midagi sõidumõnust, mis kompenseerib lagunemisega seotud mured, aga mis sõidumõnu see on kui auto enamus aega hoolduses on. Kas taksoga Troosti ja SaabiAnti ja Vikingu vahet sõitmise mõnu?
Vanadel headel aegadel ei vahetatud nii uuel SAABil muud kui õli ainult.
Pagan võtaks auto on alles 4 aastat vana ja selline arvehunnik.
Igatahes jõudu ja jaksu omanikule - peab mingi eriline tahe olema.
Kuna minu tuttavatest kõik inimesed kes omavad 9-5t on pidanud analoogse jama (nagu teemaalgataja) läbi elama kaob igasugu isu ära sellist autot nagu SAAB osta. Kaalusin kõvasti 9-5 ostu aga no kui loed foorumit ja vaatad ringi siis on selline tunne, et parem sõida Hyundai Getziga vms ikaldusega. Uute SAABide räägivad küll midagi sõidumõnust, mis kompenseerib lagunemisega seotud mured, aga mis sõidumõnu see on kui auto enamus aega hoolduses on. Kas taksoga Troosti ja SaabiAnti ja Vikingu vahet sõitmise mõnu?
Vanadel headel aegadel ei vahetatud nii uuel SAABil muud kui õli ainult.
Pagan võtaks auto on alles 4 aastat vana ja selline arvehunnik.
Igatahes jõudu ja jaksu omanikule - peab mingi eriline tahe olema.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tänapäeva kallimad autod kõik sellised. Ainult remondi või hoolda. Odavamad jublakad aga kestavad, sest need tootjad ei saa veel sellist lagunemise luksust omale lubada. Või ma eksin? Põhiliselt teenitakse ikkagi varuosade pealt. Vist? Ei tea, ei huvita eriti, mulle kõlbab vana päka Saabiga just kõige rohkem sõita. Seda pikka nimekirja ei kompenseeri ka sõidumõnu. Mida mõeldakse sõidumõnu all, kiiret möödasõidu kiirendust?:)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ok. 9-5 on teiste Saabide kõrval tõesti märgatavalt pirtsakam. Aga paluks mitte ära unustada tõsiasju, et kasutatud autol ja kasutatud autol on vahe, omanikul ja omanikul on vahe, endisel omanikul ja endisel omanikul on vahe. On autosid, mis on endise omaniku poolt ära hooratud, ilmselt omanik kiitis veel takkagi kui hea auto tal on ja üldse ei vajanud ei hooldust ega remonti. Mõni omanik tahab et ta masin oleks kui prillikivi ja vahetab ka ainult kergelt väsinud jupid välja. Õnnelik on sellise auto järgmine omanik.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Üldjuhul olen just mina see üliperfektsionist, kes iga väikse kolksu pärast kohe kanalile ronin ja asja uurima hakkan ja kui vaja ka kõik vajalikud jubinad välja vahetan kuid 9-5 ga on asi rohkem, kui hull .
Ei taha kiruda ega halvustada ja 9-5 fännid ärge solvuge kuid minuarust ei ole normaalne ,et 5-6 aastat vanal masinal on esisillas vahetatud kõikvõimalikud jubinad, rääkimata keti ja turbosaagadest ja kui ük endast lugupidav fitma ei suuda kõikide nende tootmisaastate jooksul ära likviderida sid.i probleemi siis on ikka natuke halvad lood küll.
Vabandan ka teema risustamise eest eks kirumistele võiks üldse mingi eraldi teema tekitada, kus inimesed saaksid oma pettumusi nii ühe kui teise teema all välja elada.
Ei taha kiruda ega halvustada ja 9-5 fännid ärge solvuge kuid minuarust ei ole normaalne ,et 5-6 aastat vanal masinal on esisillas vahetatud kõikvõimalikud jubinad, rääkimata keti ja turbosaagadest ja kui ük endast lugupidav fitma ei suuda kõikide nende tootmisaastate jooksul ära likviderida sid.i probleemi siis on ikka natuke halvad lood küll.
Vabandan ka teema risustamise eest eks kirumistele võiks üldse mingi eraldi teema tekitada, kus inimesed saaksid oma pettumusi nii ühe kui teise teema all välja elada.
No minu arust ei ole küll 9-5 remondikulud oluliselt suuremad, kui tavalise, näiteks Saksa keskklassi autol. Kuna teemas oleva auto läbisõit on ka juba 150+ tuhat kilomeetrit, siis on ketivahetused(teistel markidel tavaliselt rihma vahetused) ja veermiku detailide vahetamine täitsa tavaline nähtus sellise läbisõidu juures ja hinnadki üsna võrreldavad. Lisaks veel mõni elektrooniline nänn ja karteri tuulutuskitt ning ongi ju kõik. On näha, et omanik on keskmisest korralikumalt oma auto eest hoolt kandnud ja seda korralikus kohas remontinud raha eriti kokku hoidmata. Loomulikult ei võrdle ma 9-5 mõne lihtsa ehitusega jaapanlasega, aga Sakslastega on võrdlus vähemalt minu kogemuste baasil õigustatud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Lisan ka veel siia teemasse oma arvamuse. Omasin 2001. a. 9-5 aerot (sn. ostes üle 200 tkm) pool aastat ja kõige kulukam töö oligi kettide vahetus. Ülejäänud kuludest tehnilisse seisukorda moodustasid roolivõimendi pumba, mõningate silladetailide vahetus ja hooldused. Kui kasutatuna ostetud 9-5-l on hoolikas eelmine omanik ja tehniline seisukord on korralik, siis on minuarust tegu väga hea autoga ja arvan, et kasutaja renemaajarv võib oma autoga õnnelikult edasi sõita :)