Saab 9-5 Aero Hirsch 205kW, 2004, ottosmoke
Postitatud: R Okt 20, 2023 13:06
Niisiis ülesandeks oli osta pereauto. Olulised kriteeriumid mugavus, ruumikus, turvalisus, säästlikkus. Arvan, et kõik kriteeriumid said täidetud, võibolla välja arvatud viimane Igatahes siin ta on: 2004 aasta Aerovagun, mõningate Hirsch lisadega. No ei saa ma midagi parata, et selle aastakäigu 9-5 on minu nõrk koht.
Hirsch lisadest on autol cooler, cobra, vedrustus, catback ja 205kW soft. Algselt olid vist ka veljed, aga need on kahjuks juba enne Eestisse saabumist rändama läinud.
Peale esmast läbivaatust sai vahetatud mõrane väljalaskekollektor koos tihendiga, lisaks raami puksid, mootoriõli, küünlad. Ülevaatust veel peale ei saanud, kuna kõva kangutamise peale öeldi, et taga õõtsapuksid liiga väsinud.
Praegu suuri plaane pole, eesmärk on autot kenasti sõidukorras hoida, et ta oleks usaldusväärne perevagun. Väiksematest asjadest võiks siiski esituled poleerida, taha uue embleemi vaadata, Hirschi summuti läike taastada, ees katkised iluvõred asendada, oksüdeerunud küljepeegli ümbruse korda teha, Kenwoodi süsteemile AUX variante katsetada... Eks kevade saabudes vaatab seda veljevärki ka.
Hirsch lisadest on autol cooler, cobra, vedrustus, catback ja 205kW soft. Algselt olid vist ka veljed, aga need on kahjuks juba enne Eestisse saabumist rändama läinud.
Peale esmast läbivaatust sai vahetatud mõrane väljalaskekollektor koos tihendiga, lisaks raami puksid, mootoriõli, küünlad. Ülevaatust veel peale ei saanud, kuna kõva kangutamise peale öeldi, et taga õõtsapuksid liiga väsinud.
Praegu suuri plaane pole, eesmärk on autot kenasti sõidukorras hoida, et ta oleks usaldusväärne perevagun. Väiksematest asjadest võiks siiski esituled poleerida, taha uue embleemi vaadata, Hirschi summuti läike taastada, ees katkised iluvõred asendada, oksüdeerunud küljepeegli ümbruse korda teha, Kenwoodi süsteemile AUX variante katsetada... Eks kevade saabudes vaatab seda veljevärki ka.