Saab 9-5 Aero Sport Combi, Salenga
Tervist kõik Saabi Klubilised,
Sain endale ka teisipäeval oma elu esimese Saabi kätte. Pärast 10 minutit sõitu jõudsin arusaamale, et THIS IS THE SHIT. Ei saa aru kuidas olen suutnud siiani ilma selle autota elada. Enne ostu kaalusin veel erinevaid variante, nii Honda Accord 2,4 '04 kui ka Audi A6 3,0 quattrot, kuid nüüd tänan Jumalat et ikka Saabi valisin. Auto ise küll toodud Saksast(mis muidugi tekitas kahtlusi) kuid igati korralik, sõitnud 135k, hooldusraamat korralikult täidetud, ühtegi viga pole veel silma-kõrva hakanud.
Lisad pea kõik alustades Harmann_Kardon helist kuni kahetsoonilise kliimani v.a. ventileeritavad istmed(kui neid aerole saab üldse??) ja Navi.
Loodan, et põlised Saabi fännid võtavad mind kampa ja õpetavad igast erinevaid Saabi tarkusi.
Sain endale ka teisipäeval oma elu esimese Saabi kätte. Pärast 10 minutit sõitu jõudsin arusaamale, et THIS IS THE SHIT. Ei saa aru kuidas olen suutnud siiani ilma selle autota elada. Enne ostu kaalusin veel erinevaid variante, nii Honda Accord 2,4 '04 kui ka Audi A6 3,0 quattrot, kuid nüüd tänan Jumalat et ikka Saabi valisin. Auto ise küll toodud Saksast(mis muidugi tekitas kahtlusi) kuid igati korralik, sõitnud 135k, hooldusraamat korralikult täidetud, ühtegi viga pole veel silma-kõrva hakanud.
Lisad pea kõik alustades Harmann_Kardon helist kuni kahetsoonilise kliimani v.a. ventileeritavad istmed(kui neid aerole saab üldse??) ja Navi.
Loodan, et põlised Saabi fännid võtavad mind kampa ja õpetavad igast erinevaid Saabi tarkusi.
Tere!!!
Kena et aerosid ikka sigineb! Importautost?
Kahetsooniline kliima on 9-5'tel standardis; ventileeritavaid istmeid sai ka peale tellida.
Tarkusi pead ise ikka õppima, kuid küsida võid alati, eks me hammustame ka, kuid algul õrnalt :P
Alustuseks sikuta endale inglisekeelne manuaal (kui sa mudugi sakslane pole) siit
Edukat aerutamist :headbang:
terv, teager
Kena et aerosid ikka sigineb! Importautost?
Kahetsooniline kliima on 9-5'tel standardis; ventileeritavaid istmeid sai ka peale tellida.
Tarkusi pead ise ikka õppima, kuid küsida võid alati, eks me hammustame ka, kuid algul õrnalt :P
Alustuseks sikuta endale inglisekeelne manuaal (kui sa mudugi sakslane pole) siit
Edukat aerutamist :headbang:
terv, teager
Õnnitlused ja teretulemast!
Väga ilus eksemplar! :head:
Mis need põhipunktid on, mis sellest Aerost just Sinu jaoks "THE [censored]" teevad?
Varsti peaks suurem hooldus tulema kui veel ära ei ole olnud? Ülevaatusel oled käinud?
Põhitarkus ilmselt, mida ei pruugi teada, kuid kohe tasub silmas pidada, on see, et ära enne pöördeid üle 2500 lase kui mootor soe on. Ja kimamise lõpetades lase ikka mootorit 30-60sek jahtuda enne kui välja lülitad.
Loodetavasti mainid selle topicu all ka masina edasist elulugu ;)
Väga ilus eksemplar! :head:
Mis need põhipunktid on, mis sellest Aerost just Sinu jaoks "THE [censored]" teevad?
Varsti peaks suurem hooldus tulema kui veel ära ei ole olnud? Ülevaatusel oled käinud?
Põhitarkus ilmselt, mida ei pruugi teada, kuid kohe tasub silmas pidada, on see, et ära enne pöördeid üle 2500 lase kui mootor soe on. Ja kimamise lõpetades lase ikka mootorit 30-60sek jahtuda enne kui välja lülitad.
Loodetavasti mainid selle topicu all ka masina edasist elulugu ;)
Põhipunktid on sõiduomadused, mugavus, kiirendus 80+, ilu jne jne. Eks kõik siin klubis olijad teavad millest räägin.
Paar küsimust on ka veel juurde tulnud: kellegi teise sama auto teema alt lugesin midagi mingist tuulutus KIT'ist, kui oluline see on? Varsti peaks VM'i hooldusele minema jah. Tihti ketti vahetada tuleb?
Paar küsimust on ka veel juurde tulnud: kellegi teise sama auto teema alt lugesin midagi mingist tuulutus KIT'ist, kui oluline see on? Varsti peaks VM'i hooldusele minema jah. Tihti ketti vahetada tuleb?
tere.
loe siis minu teema alt-
vaata siit http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3704&page=1
tegelikult sõltub asi sellest kuidas sa seda VM-s esitad. loogiliselt võttes peaks mootorigarantii õige hooldusraamatu puhul kehtima ning kuna tegemist mootori tüüpveaga (karterituulutuse probleem), siis ekstra paigaldatava KITi eest, mis selle probleemi tekkimist püüab ennetada, ju ei peaks maksma!
mina maksin- oma tagasihoidliku eestlase moel mina sellele ei pointinud. samas läheb sul ca. 2500.- ja mootor on ärksam-jõudsam ning võid rahuliku südamega sõita!
loe siis minu teema alt-
vaata siit http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3704&page=1
tegelikult sõltub asi sellest kuidas sa seda VM-s esitad. loogiliselt võttes peaks mootorigarantii õige hooldusraamatu puhul kehtima ning kuna tegemist mootori tüüpveaga (karterituulutuse probleem), siis ekstra paigaldatava KITi eest, mis selle probleemi tekkimist püüab ennetada, ju ei peaks maksma!
mina maksin- oma tagasihoidliku eestlase moel mina sellele ei pointinud. samas läheb sul ca. 2500.- ja mootor on ärksam-jõudsam ning võid rahuliku südamega sõita!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: wyxx
Algselt postitas: vmaster
Kusjuures ka mulle tundus pärast kit-i paigaldust, et auto muutus erksamaks.
jah, sama arvamus ka ivometsal, kes oma järjekordsele Aerole KITi paigaldas
ei mina kyll vahet ei tunne.
vahe oli hoopis selles, et ennem tuli õlikorgist suitsu, nyyd seda ei tule. ja see oli ka põhjus, miks selle kiti peale lasin panna. kuna osa voolikuid olid lihtsalt ummistunud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Seis selline et tahaks lasta enda autot veidi ülevaadata, ennetada tekkida võivaid probleeme ja lahendada mõned väiksed olemasolevad. Foorumist loetu põhjal tahaks seda teha Troostis. Äkki mõni adekvaatne mees annab enda kontakti või miskit.
Nüüd siis siuke lugu et VM'i neljap. karteri tuulutus kit'i paigaldama. Telefoni teel sai räägitud ja küsitud et kas see läheb garantii alla ja vastuseks sain et EI!(??) Hinnaks pakkusid nad mulle ca 1k. Et kit ise mingi 700.- ja kolmveerand tundi tööd. Härra Wyxx'i teemas oli mainitud hind 2,5k. Huvitav kas selle garantii jutu peale tehti asi poole odavamaks? Eks neljapäeva õhtul saan VM'is targemaks.
Krt ei jõua ära oodata mida auto peale paigaldust pakub.
Krt ei jõua ära oodata mida auto peale paigaldust pakub.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14286
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mitte midagi, mida sul juba pole. Võibolla vähe rohkem meelerahu, et edaspidi on auto rikkimineku võimalus pisut väiksem. Muus osas ei tohiks sul küll miskit muutuda..:)Algselt postitas: Salenga
Krt ei jõua ära oodata mida auto peale paigaldust pakub.
Display annab iga kord käivitades mingi alarmi, mis saksa keelest tõlgituna on "Juhtimisseadme patarei vahetus??????" Mis müstiline seade see patarei vahetust nõuab või tahab äkki aku vahetust? Kas seda display keelt saab ka kuidagi koduste vahenditega muuta?
Algselt postitas: Salenga
Display annab iga kord käivitades mingi alarmi, mis saksa keelest tõlgituna on "Juhtimisseadme patarei vahetus??????" Mis müstiline seade see patarei vahetust nõuab või tahab äkki aku vahetust? Kas seda display keelt saab ka kuidagi koduste vahenditega muuta?
Maakeeli tähendab see seda, et vaheta võtme patarei. Saab küll.
Pane siia otsingusse user manual ja seal õpetus täitsa olemas ja siin link http://www.saabfaq.auto.ru/_9-5/SAAB_9-5_user_guide.pdf