Saab 9-5 Estate Griffin / 2000 / aljoga

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#26

L Juul 21, 2007 8:38

Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: heikiw
Esiteks väga ilus Griffin.Teiseks väga ilus klassik.Kolmandaks arvan,et Aljoga võiks kõigi Saabnetlaste autode pildistamisega omale lisa:beer:teha.Ja need autod saaks juba väga heade fotode tõttu kiirelt müüdud,kui selline vajadus tekkima peaks!
TEN POINTS fotograafile ja 2-le Saabile:thumb:


Iisaku Trolli pildid olid ka 10 punkti väärilised, autot müüs ikka pool aastat.. nojah, ju siis oli sihtgrupp piisavalt väike.


Kas Troll nüüd just Iisaku oma oli?:freak: Aga heade piltidega seeb alati head promo teha enda masinale,isegi,kui müügimõtteid esialgu ei heieta.
tyygassiga
Postitusi: 38
Liitunud: K Mär 28, 2007 10:35
Asukoht:
Auto:

#27

K Aug 01, 2007 16:45

Käin siin ikka aegajalt pilte imetlemas. Kahetsut just pole aga aeg ajalt ikka mõtlen, et kas sai õige tegu sooritatud. Samas on uus lemmik majas ja temagagi üliväga rahul. Suvel paar korda sai ka tagumikutuulutust taga nutetud aga hakkame harjuma.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#28

T Aug 21, 2007 21:29

Seekord siis sai käidud Pipit pissitamas, mitte saabe :D

terv, teager

Lisatud failid
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#29

P Sept 23, 2007 21:23

Algselt postitas: tyygassiga
Käin siin ikka aegajalt pilte imetlemas. Kahetsut just pole aga aeg ajalt ikka mõtlen, et kas sai õige tegu sooritatud. Samas on uus lemmik majas ja temagagi üliväga rahul. Suvel paar korda sai ka tagumikutuulutust taga nutetud aga hakkame harjuma.

oled nüüd juba mõnda aega oma uue kallimaga sõitnud - huvitav oleks kuulda arvamusi V6 Griffi ja Aero erinevustest, kumb rohkem meeldis/-b?
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#30

P Sept 23, 2007 21:36

suvel käis meil külas ka mu Ex (2002-2004) - eks ta ole juba vanake, aga muidu täitsa elujõus tööloomake.

Pilt

Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

P Sept 23, 2007 21:38

Siis ExEx;)
tyygassiga
Postitusi: 38
Liitunud: K Mär 28, 2007 10:35
Asukoht:
Auto:

#32

E Sept 24, 2007 10:40

Eks me kaasaga ikka meenutame oma EX-i ja ikka hea sõnaga ja loodame väga, et ta sind ilusasti teenib.
Üks, mis kohe meenub on see, et Tallinna tänavatenimelistel kartulipõldudel on Ex tsipa sobilikum sõiduriist oma pehmema vedrustuse tõttu. Uus hõbeunelm aga on kindel eelistus siledal krvilisel teel. Särtsu kah nooreml tegelasel mõnevõrra rohkem. Tegelikult pole vist tema hingamist veel vist päris lahti saanud (16 000 km), kuid maanteel sujuvad möödasõidud juba päris hästi. Kulude säästu eesmärgil püüame linnas võimalikult sujuvalt liigelda ja siis võtab käigukast omale pähe, et ongi vanaemad roolis. Siis jääb küll mõni kord mulje, et 191 kw pole adekvaatne number. Aga siis tuleb kiirema sõidu koolitus ette võtta ja kõik saab jälle korda.

Ja kadedad pole me kaasaga kumbki, et kui Tallinnas oled ja proovida tahad, siis anna teada. Loodan, et siis saame oma Ex-iga kah jälle korra kohata. Viimane lause kõlab juba nagu sobitaksid koerakasvatajad järgmist kohtumist.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#33

K Sept 26, 2007 9:53

Algselt postitas: Trionic
Siis ExEx;)

noh, kuidas võtta, ma olen praegu mitme armukese pidaja, teist klassikut pole veel maha jätnud :P

Algselt postitas: tyygassiga
Eks me kaasaga ikka meenutame oma EX-i ja ikka hea sõnaga ja loodame väga, et ta sind ilusasti teenib...

teie Ex-iga siiani ainult positiivsed emotsioonid (ptüi x 3), nagu võib vist ka siinsest teemast aru saada. kui teinekord trehvame, siis teeme "koerad" omavahel tuttavaks :)
karla_poiss
Postitusi: 22
Liitunud: L Sept 15, 2007 20:42
Asukoht:
Auto:

#34

K Dets 05, 2007 16:55

lubati mindki nii mõnigi kord selle punase rooli(kui see tyygassea omanduses oli), kõige mugavam ja meeldivam sõiduk millega eales sõidetud :drive:. see meeldib mulle hulka rohkem kui uus aero.
meeldivat kulgemist
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#35

K Dets 05, 2007 22:53

Kordan,nagu eelnevalt ja pidevalt: Opeli trubotatud V-6 Saabilahenduses põrmustab kõik aeroemotsioonid..Sellise soundi ja -väände saavutavad....
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#36

T Juun 10, 2008 19:48

19.07.2007 postitas: aljoga
olles nüüdseks 9-5 Griffiga sõitnud juba ligemale 3 kuud, võin tõdeda, et olen oma valikuga väga rahul [...] eks näis, mis ma sellest paljukirutud Saabi mudelist aasta pärast arvan (ptüi x 3).

aasta möödas ja uskuge või mitte, aga ma olen endiselt oma valikuga väga rahul. igas mõttes ülimõnus, võimas ja praktiline kulgur, mis õigustab igat kütuseliitrit, mida ma sinna sisse kallan (kusjuures kütusekulu ei ole sellise masina ja mootori kohta üldsegi suur). aasta jooksul on masin saanud regulaarset hooldust oma ala spetsialistidelt ning ära on tehtud pea kõik, mis tegemist on vajanud (kulutused on jäänud igati mõistlikesse piiridesse). teele on Griff suutnud vahepealsel ajal mu jätta "vaid" korra ja seegi juhtus paar päeva tagasi Tallinna rattamaratonilt naastes otse Kadaka ja Laki tee ristis (rikkine veepump + sellest katki läinud genekarihm). järgmine päev oli masin tänu seal lähedal asuvale sõbraliku autoremonditöökoja abivalmile meeskonnale jälle triksis-traksis ;) et ka välimus on aasta jooksul õige pisut muutunud, siis mõned klõpsud siinsesse arhiivi:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
*tunnike enne teelejäämist

Pilt
*uus kompaktne võti

Pilt
*kingitus "Nakataja" väikeselt pojalt :)

Pilt
*peni on ka vahepeal "pisut" kaalus juurde võtnud
tyygassiga
Postitusi: 38
Liitunud: K Mär 28, 2007 10:35
Asukoht:
Auto:

#37

E Juun 16, 2008 11:23

nägime- nägime teid ratta maraotnile sõitmas. Lehvitasin küll aga kuna ei olnud sel hetkel SAABi'i roolis, siis ega sa tähele i pannud.
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#38

E Juun 16, 2008 14:17

Koer on jõudsalt kasvanud :)
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#39

K Jaan 28, 2009 16:06

Huvitav oleks teada arvamust, miks murdus/väändus mu 9-5`l parema pooltelje välimine ots ära? Defektne valu/materjal? :freak: Kas kellelgi on veel sellist asja juhtunud?

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#40

K Jaan 28, 2009 16:11

Oiiiiii, ratas jäi alla ikka? Tonnisel kunagi murdus rummu küljest see lahti kus poldid ratta poldid sisse keeratud. Õudne.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#41

K Jaan 28, 2009 16:25

Ratas jäi alla ja õnneks juhtus see asi kodu ukse ees, kui hakkasin hoovi tagurdama, aga mingit loogilist seletust selle toimumise võimalikule põhjusele ei ole senini keegi osanud anda. Ei saa ju põhjus olla selles, kui sõidust tulles D asendist kiirelt lükata kast R asendisse ja siis gaasi? Nii see igatahes oli ja sel hetkel käis raksakas...

EDIT: D -> R hetkel oli ikka jalg piduril ja masin seisis.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#42

K Jaan 28, 2009 16:35

Sõitval autol D->R tehes lõhud ilmselt kasti, mitte pooltelje... Kui käigu liigutamise ajal jalg ikka piduril oli ja auto paigal, siis ei oska muud öelda, kui "kaka juhtub"...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#43

K Jaan 28, 2009 16:45

Ei lõhu kasti, kastil on sisse ehitatud mingi lukusti mis vabastab käigu kui liig suure pinge alla läheb. Mul on kogemus olemas. Tagurdasin, pidurdasin kuid auto veel ei seisnud ja juba lükkasin D peale. Tundsin kuidas pinge alla läks ja siis lükkas kõik vabaks. Auto seisma jäädes hakkas kõik tööle. Siiamaani töötab, kõik tibens.

Võis vabalt olla tehase praak. Selliseid asju ikka juhtub. Huvitav jah, et ta just sellise kohapealt katki läks. Nagu hyper super mega jõud väänas katki.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#44

N Jaan 29, 2009 8:13

Näiteks,kui pooltelje/rattalaagri mutter on lubatud 310Nm.(max)momendi asemel kinni võimsa suruõhukeerajaga/mõni neist keerab ka 1000Nm. vajadusel) ja teljekorpus viletsast sulamist on.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#45

N Jaan 29, 2009 21:10

Olen näinud sadu pooltelje otsi aga see on esmakordne.:wall:
Peedo
Postitusi: 54
Liitunud: K Juun 11, 2008 11:15
Asukoht:
Auto:

#46

R Mai 15, 2009 20:07

Kas võis olla,et nägin seda autot bussijaama tartu hotelli poolses küljest startimas?
Krt väga ilus asi on ikka,hääl oli ka selline mahe,bussi omast ilusti eristatav!
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#47

P Jaan 10, 2010 22:35

Viimasest postitusest päris tükk aega merre voolanud. Griffiniga olen endiselt väga rahul, kuna too on mind suht hästi teeninud. Emotsioonid endised - luksuslik, praktiline ja võimas :) 2009.a oli küll kulutusi hooldusele varasemast rohkem, kuid selle sees on tehtud nii täishooldus kui ka muud vajalikku. Ainus asi, mida hing igatseb, on normaalne võimalus MP3-sid autost kuulata (FM-modulaatorid jms ei klassifitseeru). Paar talvist pilti ka üle hulga aja, esimene neist 2009.a Saabide Sügisrallilt:

Pilt
owl`i foto

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#48

P Jaan 10, 2010 23:00

Algselt postitas: aljoga Ainus asi, mida hing igatseb, on normaalne võimalus MP3-sid autost kuulata (FM-modulaatorid jms ei klassifitseeru). Paar talvist pilti ka üle hulga aja, esimene neist 2009.a Saabide

CD-boksi või selle juhet ei ole sul pagasnikus?
Üks foormlane seletas kuskil teemas (otsing aitab), kuidas ta sellest juhtmest pädeva aux-in'i aretas.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#49

E Jaan 11, 2010 12:46

Täitsa huvitav, cd-box pagassis olemas, kuid seni pole foorumis silma hakanud sellest aux-in`i aretamine.
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#50

E Jaan 11, 2010 13:15

Aljoga, nopin sinu postitusest välja (luksuslik, praktiline ja võimas) Lihtsad sõnad, mis minu arvates tabavad V6 9-5 te päris täkkesse! Ei taha sinu teemas enda masinast rääkida aga lihtsalt ütlen, et istme soojendus on vaid see, millest külmal hommikul oma masinal puudust tunnen!
Vasta