Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2005, jfs
Tere kõik Saabiomanikud.
Pean tunnistama, et Saabid on mulle juba pikemat aega meeldinud. Kui 2006 a. alguses nägin kuidas üks mu sõber (loe: TROLL) ostis omale ühe kena tumesinise Saab 9-5e (loe TROLLi), siis hakkas Saabide vaatamisest väheks jääma. Seadsin endale sihiks osta 9-3 SSi 129kW+enamvähem lisad. Paraku sobivat isendit ei leidnud pikka aega, üritasin teha järele andmisi ja muudatusi oma soovides .... (ah te niikui nii ei viitsi seda lugeda) ... ja siis otsustasin et kui juba siis 9-5 Aero.
Sai siis soetatud 9-5 Aero Estate, millele ka hr.Hirsch oma näpuotstega 21kW ja muud kraami juurde pudistanud on.
Täpsemalt andmeid:
Saab 9-5 Aero Estate
v.a. 2005
võimsus: 205kw
Lisad: puuduvad vent.istmed + orig.navi+veel nipet-näpet
Esimesed 1,5 nädalased sõidukogemused on ka käes... :drive: arvestades et ma 81kW Toyotast istusin ümber 205kW Saab 9-5te, siis enne saab siin serveriruum otsa, kui ma oma emotsioonide kirjeldamisega ühelepoole saan.
Lisan natuke koledat pildimatejali ka!
Kas keegi aitab - kuidas ma saan mitut pilti korraga panna?
Pean tunnistama, et Saabid on mulle juba pikemat aega meeldinud. Kui 2006 a. alguses nägin kuidas üks mu sõber (loe: TROLL) ostis omale ühe kena tumesinise Saab 9-5e (loe TROLLi), siis hakkas Saabide vaatamisest väheks jääma. Seadsin endale sihiks osta 9-3 SSi 129kW+enamvähem lisad. Paraku sobivat isendit ei leidnud pikka aega, üritasin teha järele andmisi ja muudatusi oma soovides .... (ah te niikui nii ei viitsi seda lugeda) ... ja siis otsustasin et kui juba siis 9-5 Aero.
Sai siis soetatud 9-5 Aero Estate, millele ka hr.Hirsch oma näpuotstega 21kW ja muud kraami juurde pudistanud on.
Täpsemalt andmeid:
Saab 9-5 Aero Estate
v.a. 2005
võimsus: 205kw
Lisad: puuduvad vent.istmed + orig.navi+veel nipet-näpet
Esimesed 1,5 nädalased sõidukogemused on ka käes... :drive: arvestades et ma 81kW Toyotast istusin ümber 205kW Saab 9-5te, siis enne saab siin serveriruum otsa, kui ma oma emotsioonide kirjeldamisega ühelepoole saan.
Lisan natuke koledat pildimatejali ka!
Kas keegi aitab - kuidas ma saan mitut pilti korraga panna?
Algselt postitas: jfs
Lisan natuke koledat pildimatejali ka!
Kas keegi aitab - kuidas ma saan mitut pilti korraga panna?
Ega sa ei saagi muudmoodi kui paned uue postituse uue pildiga kui tahad lisada otse pildi foorumisse. Võid aga ka lisada linke, noid võid mitu tükki järjest lükata.
PS: ootame korralike pilte ka siis Kena auto.
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: K Mai 03, 2006 12:41
- Asukoht:
- Auto:
Sai isegi istutud 63Kw-st 169Kw-sse. Kuigi aasta juba möödas, on naeratus ikka näol:D
:head:Ilusat kulgemist
:head:Ilusat kulgemist
Algselt postitas: Cordis
see velg on üks andekamaid üldse saabi omade valikus
2004 a aero oma vist :head:
Olen sinuga samal meelel, kuid millegi pärast pildilt tundub, et sellele autole ei sobi see, maitse asi..Kena liikur muidu.:headbang:
Algselt postitas: Anti-flag
Algselt postitas: Cordis
see velg on üks andekamaid üldse saabi omade valikus
2004 a aero oma vist :head:
Olen sinuga samal meelel, kuid millegi pärast pildilt tundub, et sellele autole ei sobi see, maitse asi..Kena liikur muidu.:headbang:
See on väga ilus velg ükskõik missuguse 9-5 all. Mul endal ka see velg ja väga ilus on :)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Õnnitlused hea ostu puhul usaldusväärsete inimeste käest. Mu Aero sama teed maale tulnud. Hoia siis jalga ikka vähe tagasi ka, kuigi see on see kõige raksem asi. Aga lubasid ju vaja, et sõita :drive: saada!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Jah sealt mahetoodete hulgast ma ta välja valisin.
Üks päev otsustasin ka Hundi lambanahast välja tuua ... oehh tore oli!
Ma ei tea kuidas teistele tundub, aga tänaval tavaliikluses roolilt käikude vahetamine pole eriti mugav. Võibolla maanteel möödasõiduks, aga eelkõige vajab see suletud ringrada vms, et asjast täit mõnu tunda.
Üks päev otsustasin ka Hundi lambanahast välja tuua ... oehh tore oli!
Ma ei tea kuidas teistele tundub, aga tänaval tavaliikluses roolilt käikude vahetamine pole eriti mugav. Võibolla maanteel möödasõiduks, aga eelkõige vajab see suletud ringrada vms, et asjast täit mõnu tunda.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Roolilt käikude vahetamine on pigem tüütu. Ma ei viitsi isegi möödasõiduks võimlema hakata. Suletud ringrajal oleks muidugi hoopis teine tera tõesti, olen igal juhul nõus.
PS! Aga hundiga lambanahas harjub kiiresti, eriti veel trionic T7.7 emotsioonide tapmisele häälestatud loogika tõttu.
PS! Aga hundiga lambanahas harjub kiiresti, eriti veel trionic T7.7 emotsioonide tapmisele häälestatud loogika tõttu.
Teemasse - õnnitlused hea valiku puhul.
Teemast välja:
Roolilt käikude vahetamine rinkal tavalise 3-punktivööga nüüd küll mingi rõõm ei ole. OK, ma tean, et 9-5 Aero iste on parem kui 9-3 oma aga ma ei usu, et nii palju parem. Kui sul pool auru läheb roolist kinni hoides enda istmes pidamisele siis roolimisele lisaks seal neid labasid otsida on ebameeldiv. Ise pigem üritasin kangiga ja tuli parem välja. Aga eks see sõltub rooli/tooli tihendist ja sõidust endast ka.
Teemast välja:
Roolilt käikude vahetamine rinkal tavalise 3-punktivööga nüüd küll mingi rõõm ei ole. OK, ma tean, et 9-5 Aero iste on parem kui 9-3 oma aga ma ei usu, et nii palju parem. Kui sul pool auru läheb roolist kinni hoides enda istmes pidamisele siis roolimisele lisaks seal neid labasid otsida on ebameeldiv. Ise pigem üritasin kangiga ja tuli parem välja. Aga eks see sõltub rooli/tooli tihendist ja sõidust endast ka.
Teemast välja:
Roolilt käikude vahetamine rinkal tavalise 3-punktivööga nüüd küll mingi rõõm ei ole. OK, ma tean, et 9-5 Aero iste on parem kui 9-3 oma aga ma ei usu, et nii palju parem. Kui sul pool auru läheb roolist kinni hoides enda istmes pidamisele siis roolimisele lisaks seal neid labasid otsida on ebameeldiv. Ise pigem üritasin kangiga ja tuli parem välja. Aga eks see sõltub rooli/tooli tihendist ja sõidust endast ka.
Selles suhtes on sul õigus küll, et pool auru kuluks roolist kinnihoidmisele. Ega ma pole rinkal käinud ja sellise sõduvahendiga ei plaanigi minna, aga lihtsalt mainisin, kus võib roolilt käiguvahetusest enam rõõmu tunda.