Saab 9-5 2.3t aut. 98, vr

Vasta
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#1

L Mär 13, 2004 1:34

Pilt
egonr
the man
Postitusi: 99
Liitunud: N Veebr 26, 2004 11:57
Asukoht:
Auto:

#2

L Mär 13, 2004 11:26

ma päris vähe ei taha samasugust ainult et T märgistusega ja mõned aastad uuemat :)
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#3

L Mär 13, 2004 16:06

Sai isegi uuemat jahitud kuid üle aasta tagasi oli Eestis pakkuda kaks korraliku varustusega 2.3 mootoriga autot. T suhtes aitaks ka http://www.abbottracing.com/2003/tuning/9-5/engine/9-5_trionic.htm
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#4

L Mär 13, 2004 22:49

ilus masin...oleks ka paar küsimust kuna omalgi plaanis soetada 9-5! Kuidas on 2,3-l mootoril jõudu seda autot edasi viia, eriti veel aut.kastiga (omale tegelt ka vist atm.i vaatama, krt ei viici neid käike kogu aeg lapata...eriti linnas, kui ummikud on!)? Ning bena kulu...linn/mnt. Loomulikult siin oleneb kui raske jalaga keegi on aga enam-vähem tahaks teada kas erineb väga palju 3,0 V6 omast? Sest tegelik plaan oleks üks Griffin omale haarata!!!:cool:
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#5

P Mär 14, 2004 19:20

Jõudu puudu küll ei jää, Sinu praeguse autoga võrreldes jupp maad teravam. Automaadil ülekanded head ja oskab õigel ajal alla vahetada. Ise pole kunagi ahviauto pooldaja olnud, aga igapäevasõitudeks enam manuaali ei taha. Maanteel piloodiga number 8 kandis, talvel linnas natuke üle 12 seda suht raske jalaga. V6-st jookse parem kaugele kaugele, 2.3 on palju mõnusama minekuga, vastupidavam ja odavam pidada.


vr, ex kahe baierlasega hobikorras ring ja jääradadel
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#6

P Mär 14, 2004 23:10

thanks inffi eest aga julgeks vastu vaileda, ei usu et 125kw saaks 141-st jagu!!! kui siis ehk ainult manuaal variant, aga aut. küll nii terava minekuga ei tohiks olla...see selleks...brc müügimees rääkis et oli mõlemaga sõitnud ja suuremal kiirusel pidi ikkagi V6 paremini liikuma kui 2,3-ne, sest max.pöörde moment on 2,3-l 1800 rpm aga V6-l alles 2500rpm, eks see tuleb ikka mnt kasuks kui just ei sõideta mingi 70km/h et pöörded madalad hoida! Ja peamine põhjus miks Griffinit tahaks on just see et selllel on täis varustus, vent.istmed k.a.;)... no tegelt kui korraliku 2,3 saaks ega ei ütleks ka sellest ära!
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#7

P Mär 14, 2004 23:38

Seda saab ju proovida, ega ainult kw ei pane autot liikuma :)
Eks muidugi minu viimane kogemus E34 525 24v oli arvatavasti vähemalt 300t sõitnud autoga ja Saab 140t sõitnud ning uue turboga.
Tegelikult iva momendis ja turbos, ilmselt tahhomeeter punase lähedal tallates pole Saabil suuri eeliseid kuid linnavahel sõites näiteks 50lt või maanteel 100lt kiirendades on turboga auto tänu suures pööretevahemikus kätte saadavale momendile vabalthingavast tublisti üle.
Selle V6 kohta soovitan netist infot lugeda, kõik ei ole kuld mis hiilgab.
Karel
Postitusi: 5
Liitunud: P Veebr 29, 2004 15:11
Asukoht:
Auto:

#8

E Mär 15, 2004 0:01

Minul on kujunenud keskmiseks kuluks ca 9l / sajale. Arvestan sede nii, et tangin paagi alati täis ja löön tripimeetri nulli. Järgmisel täistankimisel on näha, kuipalju maad tangitud bensaga sõitsin.
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#9

E Mär 15, 2004 0:22

See 12 on libedaga talvel pidev linnasõit päeval, mootor käima-seisma + ummikud stiilis, seega suurim kulu.
Eelneva minu jutu jätkuks- ei ole SIIN huvitatud vaidlustest, et minul on pikem:D Pigem üritan mõlema igipõlise konkurendiga piisavalt kokku puutununa väita, et 2.5 bemarist 2.3 saabi istudes pettumust kindlasti ei tule.
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#10

E Mär 15, 2004 1:04

Kui juba bemaritest juttu tuli siis üks naisterahvas oleks väga õnnelik kui keegi märkab eile öösel jalutama läinud http://www.arh.ee/bmw525
lV
Postitusi: 3
Liitunud: N Mär 18, 2004 20:53
Asukoht:
Auto:

#11

N Mär 18, 2004 21:03

huvitav kas 2.0 lpt autom. siis niipalju janusem või mul jalg raskem, et viimane keskmine oli täpselt 13l/100km linnas, enamalt sellised lühikesed otsad.
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#12

R Mär 19, 2004 0:22

Mul oli vana turboga kulu u. 2l suurem. Samuti mõjutab üllatavalt palju õhufilter.
delay
Postitusi: 1
Liitunud: R Mär 19, 2004 5:17
Asukoht:
Auto:

#13

R Mär 19, 2004 5:21

Endale on tulemas Saab 9-5 SE 3.0 V6. Aastakäiguks 2000. Siit-sealt foorumitest olen küll mõningasi negatiivseid kommentaare V6 kohta kuulnud, kuid ammendavaid vastuseid pole siiski saanud. Kui keegi ehk on pädev selle koha pealt, siis mille poolest see V6 mootor siis niivõrd kehvem on? Siingi märkasin kommentaari, et kõik pole kuld, mis hiilgab. Ehk viitsib keegi noorele "varsti-olen-saabi-omanikule" seletada natukene?

Igaks juhuks täpsustan ka auto päritolu natukene. Auto tulemas Saksast, läbisõit ca 120K km. Plaan pidada teda esialgu ca 1-2 aastat. On ehk mingeid soovitusi vanematel saabiomanikel?
Tänud.
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#14

R Mär 19, 2004 16:27

V6-l iga 100tkm tagant vaja mootoririhm vahetada, mis üsna kallis lõbu. Kui see tegemata siis risk korralikule mootoriremondile suur. Samuti on V6 nina raskem ja auto kaalujaotus pole enam see, mis vähemalt minu jaoks meie kliimas suht oluline. LPT on ka libedaga suuremate kiiruste juures väga hästi juhitav- saab mõnusalt külje ette keerata ja käitub rahulikult. Pole karta, et ootamatult käest ära läheb. V6-te miinuseks veel õlilekked. Kuigi 9-5 V6 pole ilmselt enam nii õnnetuke kui vanematel Saabidel. Ega R4 veatu pole kuid kestma peaks ta samuti kõvasti kauem ja kui V6 võimsuse pärast ahvatleb, siis olemas ju Aero ning tavamudelitale pakub isegi ametlik esindaja (rääkimata tuuningfirmadest) järeleaitamiskomplekte. Proovinute juttude järgi pidid need ka toimima.
Ja..... kui ahvatlev tunduks Fordi mootoriga BMW?
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#15

L Mär 20, 2004 17:27

delay, see, et ma siin V6 materdan ei tähenda, et sellega sõita ei kannata, lihtsalt R4 on väga hästi õnnestunud;)
Leidsin väikse jutu http://www.tehnikamaailm.ee/apr/test.htm, mainks veel, et sedaanil ja vagunil on erinevad tagasillad.
Soovitusi... korralikult hooldada, õhufiltri õigeaegne vahetus, hea õli- mina olen 10k tagant vahetanud. Peale kõvemat sõitu kindlasti turbot jahutada ja ega halba tee alati enne seisma jätmist natuke käia lasta. Arvestama peaks ka sellega, et aegajalt mõni vidin ikka kuskil laguneb- kui vahest teeninduses istuda ei taha aitab vist ainult Lexus:P
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

E Juul 03, 2006 21:49

Auto müüdud, teema lukus...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta