Saab 9-5 2.3t aut. 98, vr
ilus masin...oleks ka paar küsimust kuna omalgi plaanis soetada 9-5! Kuidas on 2,3-l mootoril jõudu seda autot edasi viia, eriti veel aut.kastiga (omale tegelt ka vist atm.i vaatama, krt ei viici neid käike kogu aeg lapata...eriti linnas, kui ummikud on!)? Ning bena kulu...linn/mnt. Loomulikult siin oleneb kui raske jalaga keegi on aga enam-vähem tahaks teada kas erineb väga palju 3,0 V6 omast? Sest tegelik plaan oleks üks Griffin omale haarata!!!:cool:
Jõudu puudu küll ei jää, Sinu praeguse autoga võrreldes jupp maad teravam. Automaadil ülekanded head ja oskab õigel ajal alla vahetada. Ise pole kunagi ahviauto pooldaja olnud, aga igapäevasõitudeks enam manuaali ei taha. Maanteel piloodiga number 8 kandis, talvel linnas natuke üle 12 seda suht raske jalaga. V6-st jookse parem kaugele kaugele, 2.3 on palju mõnusama minekuga, vastupidavam ja odavam pidada.
vr, ex kahe baierlasega hobikorras ring ja jääradadel
vr, ex kahe baierlasega hobikorras ring ja jääradadel
thanks inffi eest aga julgeks vastu vaileda, ei usu et 125kw saaks 141-st jagu!!! kui siis ehk ainult manuaal variant, aga aut. küll nii terava minekuga ei tohiks olla...see selleks...brc müügimees rääkis et oli mõlemaga sõitnud ja suuremal kiirusel pidi ikkagi V6 paremini liikuma kui 2,3-ne, sest max.pöörde moment on 2,3-l 1800 rpm aga V6-l alles 2500rpm, eks see tuleb ikka mnt kasuks kui just ei sõideta mingi 70km/h et pöörded madalad hoida! Ja peamine põhjus miks Griffinit tahaks on just see et selllel on täis varustus, vent.istmed k.a.;)... no tegelt kui korraliku 2,3 saaks ega ei ütleks ka sellest ära!
Seda saab ju proovida, ega ainult kw ei pane autot liikuma :)
Eks muidugi minu viimane kogemus E34 525 24v oli arvatavasti vähemalt 300t sõitnud autoga ja Saab 140t sõitnud ning uue turboga.
Tegelikult iva momendis ja turbos, ilmselt tahhomeeter punase lähedal tallates pole Saabil suuri eeliseid kuid linnavahel sõites näiteks 50lt või maanteel 100lt kiirendades on turboga auto tänu suures pööretevahemikus kätte saadavale momendile vabalthingavast tublisti üle.
Selle V6 kohta soovitan netist infot lugeda, kõik ei ole kuld mis hiilgab.
Eks muidugi minu viimane kogemus E34 525 24v oli arvatavasti vähemalt 300t sõitnud autoga ja Saab 140t sõitnud ning uue turboga.
Tegelikult iva momendis ja turbos, ilmselt tahhomeeter punase lähedal tallates pole Saabil suuri eeliseid kuid linnavahel sõites näiteks 50lt või maanteel 100lt kiirendades on turboga auto tänu suures pööretevahemikus kätte saadavale momendile vabalthingavast tublisti üle.
Selle V6 kohta soovitan netist infot lugeda, kõik ei ole kuld mis hiilgab.
See 12 on libedaga talvel pidev linnasõit päeval, mootor käima-seisma + ummikud stiilis, seega suurim kulu.
Eelneva minu jutu jätkuks- ei ole SIIN huvitatud vaidlustest, et minul on pikem:D Pigem üritan mõlema igipõlise konkurendiga piisavalt kokku puutununa väita, et 2.5 bemarist 2.3 saabi istudes pettumust kindlasti ei tule.
Eelneva minu jutu jätkuks- ei ole SIIN huvitatud vaidlustest, et minul on pikem:D Pigem üritan mõlema igipõlise konkurendiga piisavalt kokku puutununa väita, et 2.5 bemarist 2.3 saabi istudes pettumust kindlasti ei tule.
Endale on tulemas Saab 9-5 SE 3.0 V6. Aastakäiguks 2000. Siit-sealt foorumitest olen küll mõningasi negatiivseid kommentaare V6 kohta kuulnud, kuid ammendavaid vastuseid pole siiski saanud. Kui keegi ehk on pädev selle koha pealt, siis mille poolest see V6 mootor siis niivõrd kehvem on? Siingi märkasin kommentaari, et kõik pole kuld, mis hiilgab. Ehk viitsib keegi noorele "varsti-olen-saabi-omanikule" seletada natukene?
Igaks juhuks täpsustan ka auto päritolu natukene. Auto tulemas Saksast, läbisõit ca 120K km. Plaan pidada teda esialgu ca 1-2 aastat. On ehk mingeid soovitusi vanematel saabiomanikel?
Tänud.
Igaks juhuks täpsustan ka auto päritolu natukene. Auto tulemas Saksast, läbisõit ca 120K km. Plaan pidada teda esialgu ca 1-2 aastat. On ehk mingeid soovitusi vanematel saabiomanikel?
Tänud.
V6-l iga 100tkm tagant vaja mootoririhm vahetada, mis üsna kallis lõbu. Kui see tegemata siis risk korralikule mootoriremondile suur. Samuti on V6 nina raskem ja auto kaalujaotus pole enam see, mis vähemalt minu jaoks meie kliimas suht oluline. LPT on ka libedaga suuremate kiiruste juures väga hästi juhitav- saab mõnusalt külje ette keerata ja käitub rahulikult. Pole karta, et ootamatult käest ära läheb. V6-te miinuseks veel õlilekked. Kuigi 9-5 V6 pole ilmselt enam nii õnnetuke kui vanematel Saabidel. Ega R4 veatu pole kuid kestma peaks ta samuti kõvasti kauem ja kui V6 võimsuse pärast ahvatleb, siis olemas ju Aero ning tavamudelitale pakub isegi ametlik esindaja (rääkimata tuuningfirmadest) järeleaitamiskomplekte. Proovinute juttude järgi pidid need ka toimima.
Ja..... kui ahvatlev tunduks Fordi mootoriga BMW?
Ja..... kui ahvatlev tunduks Fordi mootoriga BMW?
delay, see, et ma siin V6 materdan ei tähenda, et sellega sõita ei kannata, lihtsalt R4 on väga hästi õnnestunud;)
Leidsin väikse jutu http://www.tehnikamaailm.ee/apr/test.htm, mainks veel, et sedaanil ja vagunil on erinevad tagasillad.
Soovitusi... korralikult hooldada, õhufiltri õigeaegne vahetus, hea õli- mina olen 10k tagant vahetanud. Peale kõvemat sõitu kindlasti turbot jahutada ja ega halba tee alati enne seisma jätmist natuke käia lasta. Arvestama peaks ka sellega, et aegajalt mõni vidin ikka kuskil laguneb- kui vahest teeninduses istuda ei taha aitab vist ainult Lexus:P
Leidsin väikse jutu http://www.tehnikamaailm.ee/apr/test.htm, mainks veel, et sedaanil ja vagunil on erinevad tagasillad.
Soovitusi... korralikult hooldada, õhufiltri õigeaegne vahetus, hea õli- mina olen 10k tagant vahetanud. Peale kõvemat sõitu kindlasti turbot jahutada ja ega halba tee alati enne seisma jätmist natuke käia lasta. Arvestama peaks ka sellega, et aegajalt mõni vidin ikka kuskil laguneb- kui vahest teeninduses istuda ei taha aitab vist ainult Lexus:P