Saab 9-5 2,3t 1999, Toolip
:)
hinnas sain küll alla jah:) üle 10%
Lisaks tehti ära korraline hooldus ja pagasnikusse pandi kast õlut:)
Ise olen rahul(mis on peamine)....tean et maksin üle turuhinna kuid usun et sain hea auto...ISE OLEN RAHUL...nii, et ...
hinnas sain küll alla jah:) üle 10%
Lisaks tehti ära korraline hooldus ja pagasnikusse pandi kast õlut:)
Ise olen rahul(mis on peamine)....tean et maksin üle turuhinna kuid usun et sain hea auto...ISE OLEN RAHUL...nii, et ...
nii, ma leidsin üles ka selle eelneva teema, mis nüüd juba lukus...;)
kirjutan siia jätkuks lukus olevale teemale...
nimelt mul on hetkel ees 146000 ja ma tean, et pean minema ketti vahetama nüüd lähiajal.
Trionic soovitas seda küll juba ammu teha , aga toda $ on ikka vähevõitu ja seega pole veel läinud. kuigi viimane kord ka Trionic vaatas, et asi pole veel nii hull...
enivei tean vaid, et see on üks eriliselt tore üritus, auto peab olema vikingus terve päeva, sest mootor lastakse alla (muidu ligi ei saa), ja siis vajalike toimingute järel ilusti tagasi jälle, ning kokku läheb kui õieti mäletan midagi 10kilo või veits enam :o
aga see on 9-5'tel üks tüüpkalasid, trionic oskab lähemalt seletada.
kirjutan siia jätkuks lukus olevale teemale...
nimelt mul on hetkel ees 146000 ja ma tean, et pean minema ketti vahetama nüüd lähiajal.
Trionic soovitas seda küll juba ammu teha , aga toda $ on ikka vähevõitu ja seega pole veel läinud. kuigi viimane kord ka Trionic vaatas, et asi pole veel nii hull...
enivei tean vaid, et see on üks eriliselt tore üritus, auto peab olema vikingus terve päeva, sest mootor lastakse alla (muidu ligi ei saa), ja siis vajalike toimingute järel ilusti tagasi jälle, ning kokku läheb kui õieti mäletan midagi 10kilo või veits enam :o
aga see on 9-5'tel üks tüüpkalasid, trionic oskab lähemalt seletada.
See ei ole mingi 9-5 tüüpkala,kui kette peab vahetama,kõik ju kulub.:P
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas ma saan õigesti aru, et teie arvates maksab mootoririhma vahetus 10k? Kui nii, siis teete küll nalja. Ma olen nüüd kah oma esimesed käigud Viking Motorsis teinud ja neile palju raha maksnud, et igasugust hooldust teha, kuid mootoririhm maksab koos vahetusega küll 10 korda vähem, ehk siis 1K.
Kõige kulukam tavahooldus (mille ma just tegin) on peale 90 000 km läbimist, maksab umbes 5K krooni, midagi sarnast (aga ma sain aru, et vähem) tuleb teha ka 150 000 km läbimisel. Niiet ei tapa ta nüüd midagi, vähemalt esialgu tundub mulle küll nii.
Kõige kulukam tavahooldus (mille ma just tegin) on peale 90 000 km läbimist, maksab umbes 5K krooni, midagi sarnast (aga ma sain aru, et vähem) tuleb teha ka 150 000 km läbimisel. Niiet ei tapa ta nüüd midagi, vähemalt esialgu tundub mulle küll nii.
to MaxPower: kolm rihmavahetust teed ja ühe kettidevahetuse,seega
V6 pidamine kallim ju.Norm sõidu ja hoolduse korral kestavad ketid ka
400 000(Duesenbergi autol näiteks).Rihma pead alati etteantud ajal vahetama.
V6 pidamine kallim ju.Norm sõidu ja hoolduse korral kestavad ketid ka
400 000(Duesenbergi autol näiteks).Rihma pead alati etteantud ajal vahetama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: marko
Kas ma saan õigesti aru, et teie arvates maksab mootoririhma vahetus 10k? Kui nii, siis teete küll nalja. Ma olen nüüd kah oma esimesed käigud Viking Motorsis teinud ja neile palju raha maksnud, et igasugust hooldust teha, kuid mootoririhm maksab koos vahetusega küll 10 korda vähem, ehk siis 1K.
Kõige kulukam tavahooldus (mille ma just tegin) on peale 90 000 km läbimist, maksab umbes 5K krooni, midagi sarnast (aga ma sain aru, et vähem) tuleb teha ka 150 000 km läbimisel. Niiet ei tapa ta nüüd midagi, vähemalt esialgu tundub mulle küll nii.
1K tuleb sul ehk siis (ma ei saa aru kuidas küll nii odav aga ehk siis tõesti) kui AINULT rihma vahetus, aga tavaliselt ikka pannakse ka rullikud (u. 4K)!!! Rihmast üksi vähe kasu, kõik mis liigub see ka kulub;)
to trionic: jutt sul õige et rihma tuleb tihedamini vahetada, aga ma lihtsalt pidasin siin silmas seda et ma tavaliselt autot üle 2a. kindlasti ei pea (max ls. minul sel juhul 50000 km), 9-5 puhul kahjuks jäi see isegi alla 1a.:(
To marko: Sinu auto mootor käib kahe ketiga,see,mida Sa mootoririhmaks
nimetad on rihm,mis veab genekat,veepumpa,roolivõimu,kompressorit(AC/ACC).See isend maksab 350.- + rullid a`500.- tk.
nimetad on rihm,mis veab genekat,veepumpa,roolivõimu,kompressorit(AC/ACC).See isend maksab 350.- + rullid a`500.- tk.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989