Saab 9-5 Aero 2.3T, 2003, Skybound
Postitatud: K Juun 30, 2010 2:47
Päevik juba poolteist aastat täitmata..... ehk siis võib öelda, et kulgetud ilma suuremate probleemideta. :head: Eelmise aasta jooksul sai ühe suurema hoolduse käigus vahetatud pidurikettad-klotsid. Regulaarsete hooldustega vahetatud pudi-padi pole vast mõtet kirja panna, õli olen vahetanud max. iga 10k km tagant. Konditsioneer on siiani nõudnud igal aastal veidike külmaaine lisamist, leket pole aga seni tuvastatud (võib seostada auto pikkade seismisperioodidega, kui konditsioneer kasutust ei leidnud ja külmaaine kompressori võlli tihendi vahelt minimaalses koguses lahkus).
Suverehvideks said alla Goodyear Excellence'd, mis pärit Reifendirektist. Samuti paigaldatud uued Osram Xenarc ksenoonid juba eelmise aasta lõpus. Pole neid sugugi keeruline kodus vahetada, tuleb vaid ettevaatlik olla - käevääratus võib maksta üle tuhande krooni Morrise juures sai käidud akut kontrollimas, mis aga oli täiesti alive and kicking. 9-5 peabki vist veidi vaevaliselt käivituma? :conf:
Okei, siinkohal läks meelest juba ammune throttle body jama, mis siiski Tartus kiiresti korda sai. 9-5 äkk-tüüpvigadest pole seni kogenud veel CPS ja bensupumba koolemist (ptüi 3X) :)
Ning üleeile sai siis tehtud see, mis juba 3 aastat tegemist ootas - automaatkast vahetatud. Juba 3 suve tagasi autot ostes oli probleemiks "jõnks" režiimide vahetusel - kuna sain auto siis väga hea hinnaga, arvestasin sinna juba kasti hinna sisse, aga senimaani ootasin ja vaatasin, kas probleem idaneb või mädaneb. Sai proovitud nii softi kui õli uuendamist, solenoidiprobleemi ei tuvastatud ja lahendust ei tulnud ühestki Tallinna Saabiteeninduselt - v.a. kastivahetus. Lõpupoole hakkas režiimide vahetusega kaasnev viivitus ka pikenema ja siis sai villand. Audaceris rändas peale Rootsist tellitud kast 2005 aasta autolt. Hetkel toimuvad režiimivahetused tipp-topp, D-le lülides on jõnks veel märkamatum kui D-lt N-ile ning viivitust peaaegu polegi. Ühe korra sain päris korraliku jonksaka siiski kätte, kui proovisin edasi-tagasi manööverdamist ja vahetasin kiiresti režiime D ja R vahel. Selle peale hakkas Iisak tõrelema ja arvas vist, et tahan kasti meelega vastu taevast lasta Sõiduajal käiguvahetused on aga suht samasugused kui enne (muidugi peab kasti veidi "õpetama" ka, hetkel on ajastused totaalselt teised).
Hetkeks ongi vist kõik.... kui autosse MP3 tuleb ja kauaoodatud 2004 facelift, ehk siis ka uuem pildimaterjal.
:eureka:
Suverehvideks said alla Goodyear Excellence'd, mis pärit Reifendirektist. Samuti paigaldatud uued Osram Xenarc ksenoonid juba eelmise aasta lõpus. Pole neid sugugi keeruline kodus vahetada, tuleb vaid ettevaatlik olla - käevääratus võib maksta üle tuhande krooni Morrise juures sai käidud akut kontrollimas, mis aga oli täiesti alive and kicking. 9-5 peabki vist veidi vaevaliselt käivituma? :conf:
Okei, siinkohal läks meelest juba ammune throttle body jama, mis siiski Tartus kiiresti korda sai. 9-5 äkk-tüüpvigadest pole seni kogenud veel CPS ja bensupumba koolemist (ptüi 3X) :)
Ning üleeile sai siis tehtud see, mis juba 3 aastat tegemist ootas - automaatkast vahetatud. Juba 3 suve tagasi autot ostes oli probleemiks "jõnks" režiimide vahetusel - kuna sain auto siis väga hea hinnaga, arvestasin sinna juba kasti hinna sisse, aga senimaani ootasin ja vaatasin, kas probleem idaneb või mädaneb. Sai proovitud nii softi kui õli uuendamist, solenoidiprobleemi ei tuvastatud ja lahendust ei tulnud ühestki Tallinna Saabiteeninduselt - v.a. kastivahetus. Lõpupoole hakkas režiimide vahetusega kaasnev viivitus ka pikenema ja siis sai villand. Audaceris rändas peale Rootsist tellitud kast 2005 aasta autolt. Hetkel toimuvad režiimivahetused tipp-topp, D-le lülides on jõnks veel märkamatum kui D-lt N-ile ning viivitust peaaegu polegi. Ühe korra sain päris korraliku jonksaka siiski kätte, kui proovisin edasi-tagasi manööverdamist ja vahetasin kiiresti režiime D ja R vahel. Selle peale hakkas Iisak tõrelema ja arvas vist, et tahan kasti meelega vastu taevast lasta Sõiduajal käiguvahetused on aga suht samasugused kui enne (muidugi peab kasti veidi "õpetama" ka, hetkel on ajastused totaalselt teised).
Hetkeks ongi vist kõik.... kui autosse MP3 tuleb ja kauaoodatud 2004 facelift, ehk siis ka uuem pildimaterjal.
:eureka: