SAAB 9-5 Troll R 2.3T, 1999, Factor

Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#126

P Dets 15, 2013 11:31

Niisiis, kuna vahepeal on olnud niikiire, et ei ole jõudnud isegi foorumisse postitusi teha, siis tuleb alles nüüd.

Ehk eelmisel NV-sel sai siis masinat kokkuladuma hakata, esmalt liimisime ette klaasi, veel külge said kapott, pagasiluuk ja uksed.
Enne polstrite panekut sai ka ML-i ja TO3-me segu ustesse. pagasiluuki ja kapoti raamistikkusisse lastud.
Ulme lego ikka kui on mitu kuud lahtivõtmisest vahet. Juhiuks käis 3X kokku-lahku, kuni kõik sai õigesti kokku. :P

Tänahommikuks on siis 3 ust täielikult koos, salongilagi taas paigas, sabas tuled-numbrid-värgid küljes.

Neljas uks ei saanud kokku kuna puudu 3-tüüblit ja polstri liist, mis on klaasi servas tuli kinni liimida. Viimane oli juba aastaid liimist lahti.

Kannatada on "laos" saanud juhiukse polstri klaasi servas olev liist, kust on mõned plasttükid väljas (samune liist, mida tagauksel liimisin).
Ehk kui kellelgi on pakkuda seda juhiukse liistu polstriküljest (värvus must, kui neid erivärvi olema peaks) või mõni päevinäinud polster koos liistuga, kust selle liistu omale saaksin, andku palun siin märku!:eureka:

Värvida on veel stanged, tagatuledealused plast katted, peeglikatted ja küljekarpide katted.

Täna kohe lähen garaaži ja panen alla katalüsaatori, kuna kui auto kokkusaab, siis on kohe ülevaatus aeg, lisaks võtan maha ka starteri, mis saab puhtaks ja uue määrde.

Puudu on veel tüübleid, mis kinnitavad küljekarpide plastikuid (vaata postituse all olevat pilti), kui kellelgi neid on siis, pakun 4-pakki,eriti Pärnukandis, andku siin teemas või numbril 56917330 mulle märku. Tarvis oleks vist 4-5 tk



Mõned pildid kah.





Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#127

R Dets 27, 2013 23:57

Tänaseks on siis eelpool mainitud tööd kati ja starteriga sooritatud!
Stangede ja küljeplastide värvimine aga võttis ootamatu pöörde, kus esi-stanges oli mitmes kohas mikropragusid, need kohad said paberiks lihvitud ja uuesti vaigust ja klaasmatist üles kasvatatud. Läinud õhtul sai lihvkrundi peale, et leida veel voolimistvajavad kohad üles. Homme saab viimaselihvi ja kui hästi läheb, siis ka värvikihi.

PS! Eelpoolmainitud tüübleid vajan endiselt :P
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#128

K Jaan 08, 2014 11:53

Nii... Läinud pühapäeval oli siis käes seepäev, kus Troll garaažist väljavuras, värvituna ja ülevaatusvalmis.

Aga tegemist veel on,

[list=1]
[*]Puudu on embleemid
[*]Haisaba antenn tuleks augutäiteks uus tellida, äkki Ebay'st, vana kummeeritud osa oli kole pude ja ei täidund niisugust ehkupeale asja enam külge panemast.
[*]Pagasniku polstrid on külgepanemata, kuna tahaks mingit mürasummutus matti enne lisada, aga ei tea veel mis see ollavõiks?...
[*] mõned uksepolstri tüüblid
[*] Kapoti polstri tüübleid
[*] Tihendi tüübleid
[/list=1]

Ülevaatus sai ka läinud esmaspäeval kenasti läbitud ja nüüd tuleks taas reso alla keerata ja põhjakatted alla krudida.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#129

K Jaan 08, 2014 12:06

Jutt on ilus küll aga pilt räägib enda eest :D

Igatahes hea on kuulda, et üks kena Troll jälle liikvel on :cool:

Hoia teda siis hoolikalt ja loodetavasti elab su madal auto talve kenasti üle :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#130

K Jaan 08, 2014 12:23

Jutt on ilus küll aga pilt räägib enda eest :D

Igatahes hea on kuulda, et üks kena Troll jälle liikvel on :cool:

Hoia teda siis hoolikalt ja loodetavasti elab su madal auto talve kenasti üle :)


Pole veel mahti olnud pilti teha.
Mõni koht tahab veel poleerimist ja mõte on ka külastada Tallinnas MobileSpa'd, kus ka äkki üks korralik püsivaha talveks peale kanda tuleks. Siinsete foorumis nähtud piltidejärgi teevad head tööd.:notworthy:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#131

E Mai 04, 2015 23:43

Vahepeal tehtust: puhastatud karterituulutus, mis sai omale 2ks uut voolikut ja ühe klapi, mis oli töölepingu etteteatamata lõpetanud. Klapikambri kaanes olevad torud polnudki hullult umbes nagu kartsin. Maha käis ka väljalaske kolle, kus üks polt oli miskil põhjusel murdunud ja üks poltidest oli otsustanud ploki seest lahkuda. Lahti võttes oli eelnevalt taastatud keermetaastamis vedruga, mis lõpuks järgi andis. Treial tegi uue poldi, mille plokipoolne osa sai 10mm, uus keere + keermeliim ning sai vast hea.

Lisaks sai ostetud üks automaat kastiga doonor auto, mille väidetav seismajäämise põhjus oli surnud turbo. Doonor oli seest juba tühjaks lammutatud ja ka osa keretükke müüdud nagu kapott, esistange, esitiivad, Di kasett jne. Mind aga huvitas mootor, mille ka kohe garaažis maha tõstsime. Visuaalselt tundub mootor ja kast üsna kabe, lekked näha ei ole asjad näevad puhtad ja siledad välja, seega lootust on. Turbo sisemus on "kutu". Korpus näeb minu Trolli turboga väga sarnane välja, äkki on sama suur Garret, mingi T28 on kuskilt margina meelde jäänud. Võtsin ka ECU maha ja nägin seal Hirshi kirju, lõikasin klepsu läbi ja vaatasin sisse, plaat on väga heas korras ja nagu Hirsh teeb on mälu kivi adapter plaadina, mitte joodetud. Peab uurima, äkki ongi tegemist Trolliga. Sumbuti tagumine ots on ka roostevaba, ja justkui tehase keevitusega, mida muidu tava 9-5tel pole märganud. Ka väljalaske torustik oli silmaga hinnates sama jäme kui mul Trollil, kuid mitte roostevaba nagu seda on minu Trollil.
Aga mootor tuleb siis nö. 5aastaku plaan, et puka otsa ja laiali ning ühel palgapäeval üks kolb (äkki wössneri sepis vms.) ja teisel teine jne... et teeks ühe hea mootori pikapeale, kiiret pole kuna vana sõidab ka kenasti.
Üllatuseks on kere esmapilgul heas seisukorras, põhi, poolraamid jne. uksed ja tagatiivad kehvad. Võimalusel jätan äkki keregi alles, konserveerin TO3-mega sisse, kuid eks näis kui ka kunagi karpe katvad plastikud maha võtan ja mis sealt alt välja paistab.



Turbol mingid graveeritud koodid/kirjad peal, ei tea kas juba taastatud. Tekkis korra mõte, et kui on sama turbs, mis mul Trollil, võiks ka selle äkki kunagi tulevikus taastada, kui korpus kannatab.


Lisatud failid
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#132

T Mai 05, 2015 1:04

Turbo tundub Hirschi oma olema küll, sellel olev (706135) viitab sellele.
Ja üle pika aja oli täna pärnus taas võimalus trolli näha. :)
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#133

T Mai 05, 2015 8:11

Turbo tundub Hirschi oma olema küll, sellel olev (706135) viitab sellele.
Ja üle pika aja oli täna pärnus taas võimalus trolli näha. :)

Palju asju selle doonori küljes viitab Hirschile, vaatan vin-koodi ja küsin äkki Vikingust järele.
Minu Trolli peaks ikka Pärnus rohkem näha olema, naane käib tööl sellega, mulle antakse siis kui miskit remontida/hooldada tarvis või vahel harva lõbusõidule. :P
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#134

L Apr 09, 2016 10:17

Niisiis....
Enamus ajast on Troll seisnud, eila aga puhusin elu sisse, keerasin võtit ja portsti käis!
Enne seisma jäämist sai vahetada rooliotsad, milledele samuti enne paigaldamist määrdeniplid küllge keeratud ja määrt täis löödud.

Aga siin nüüd üleskutse, et "arvuti teel autoremont" On tekkinud jõnksutamine, kui kasutada püsikiirusehoidjat. Ilma püsikiirusehoidjata ei esine vähimatki jõnksutamist. See jõnksutamine on ka pigem niisugune sujuv, et kergelt kiirendab ja siis jälle tasapisi hoogu maha, ehk nagu ei suudaks leida positsiooni õigel kiirusel.
Samasugust kõikumist on näha ka turbo kellal ja pööreteseieril.
Kas mõni solenoididest on ära surnud, kui siis missugune? ... vms? Vaakumvoolikud tundusid esmapilgul kenad, on teised juba silikonvoolikud.

Viga tunda rohkem, suurematel kiirustel, ehk kiiruse suurenedes on tagumikul tundlikus suurem:D
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#135

L Apr 09, 2016 11:13

Vaakumvoolikud, ka silikoonid võivad esmapilgul kenad olla, kuid üle tasub alati kontrollida. Avastasin siin endal paar pisikese auguga silikoon voolikut...
jux31
Postitusi: 139
Liitunud: N Dets 14, 2006 13:43
Asukoht:
Auto:

#136

L Apr 09, 2016 15:02

Vaata üle kyynlad ja TCS
pets
Postitusi: 182
Liitunud: R Veebr 27, 2004 16:31
Asukoht:
Auto:

#137

L Apr 09, 2016 16:35

pakuks, et viga segusiibris (throttle body).
Vasta