Ei viitsi tõlkida: päritolu http://www.saabmuseum.com
In October 1996 Saab had returned to the Talladega Speedway with six 900s. In just one week the fastest Turbo clocked up an average speed of 226.45 kph over a total distance of 40,000 km.
In Spring 1997, Saab signalled this achievement with a special Talladega edition of coupé, convertible and five-door models each with 16" seven-spoke alloys, colour-keyed bumpers and wing mirrors and a choice of leather interiors.
Algselt postitas: Mototech ehk keegi hariks lühidalt, mis on Talladega?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Algselt postitas: AntonG Nüüd elab see auto minu autoga kõrval , ehk minu auto naaber. Ma mõtlesin , mis auto see võiks olla. Nüüd tean.
Jah nii ta on! Mull on siin isegi parkimiskoht maja all, kuid insenerid on ehitanud allasõidu NIIII..... suure kallakuga, et Troll sealt alla ei lähe.:fight:
Ja seepärast seisabki tänavaääres!
Kõige kurvem on see, et pesed auto ära, ja hommikuks on samasugune paks tolmukiht. Tundub, et öösiti on tänaval tihe liiklus :freak:
Mul parkimiskohta ei ole. Aga ongi nii , et tolmukiht läheb paksemaks iga hommik.
Liiklus on päris tihe jah, vaatamata et teeakte on auke täis.
Aga veel üks põhjus võiks olla see karjäär , mis asub peterburi manteel . Sealt tuleb see tolm Lasnamäele.
Algselt postitas: AntonG Mul parkimiskohta ei ole. Aga ongi nii , et tolmukiht läheb paksemaks iga hommik.
Liiklus on päris tihe jah, vaatamata et teeakte on auke täis.
Aga veel üks põhjus võiks olla see karjäär , mis asub peterburi manteel . Sealt tuleb see tolm Lasnamäele.
Mul sama lugu Kärberi tänava lõpus, panin küll peamiselt selle saasta, mis isegi 6 korruse rõdul seisva ratta sadulale ööpäevaga "kenalt" mustust kogub, majaees asuva bussiparkla ja liikluse arvele, aga võibolla tõesti ka kaevandused ja soojuskatelde kortsnad....
Kui teema juba üles tõsteti, siis kirjutaks ka tegemistest, mis vahepeal teostatud on. (Niipalju kui mäletan)
Alustagem siis värskematest:
Eile sai Audacer'is vahetatud Esimesed amorditugilaagrid ja -padjad.
Täna külastan ka sillasetndi ja peakski Laupäevaks jonksus olema!
Veel on vahetatud kõrvalistujapoolne rattalaager ja käändmik, vist said stabika kondid ka!
Peale suurt otsimist leidsin ka õiged piduriklotsid Ferodo ja sai valitud nn. Street racing tüüpi. See tähendab siis, et mitte päris Racing klotsid, mis tuleb eelnevalt soojaks sõitta, et üldse pidurdama hakkaksid ja ka mitte päris "tavalised". Klotsid sai vahetatud ise. Aega võttis ca 5h.
Sellest 2h üld puhastus ja monteerimine, ülejäänud 3h puhastasin käsitsi ja ükshaaval ketta väikseid avasid. Isegi arvutasin kokku palju neid oli, hetkel enam numbrit ei mäleta aga ikka väga palju. See pidurikate kitib ennast ikka ülitugevalt kinni.
Enne kokkupanekut käisid kettad ka treipingis, kus ka ketta servadesse tekkinud väikesed kulumisrandid mahatreitud said. Kusjuures pidurid hakkasid koledasti vilistama. Esmalt süüdistasin loomulikult klotse aga nüüd kus treimisjälg on juba pidurdamistega mahakulunud ei ole enam väiksematki vilinat!
Nipetnäpet tegutsemist on tehtud iluvõrega, mille võrgult oli värv kaduma hakanud. Sai seegi siis kaks uut kihti värvi ja kolm kihti lakki selga.
Hirshi veljed olid juba palju "peksa saanud" ja saigi talveks otsitud teised 17" "Lambi tootja" veljed.
Hirshi veljed said kasutaja TROLL'i abiga spetsialisti juures ravi (pingis sirgestatud ja mõnes veljes praod keevitatud), lõpuks ka uus värv selga. Nüüd on nagu uued.
Töö tundus vähemalt mulle igati professionaalselt ja korralikult tehtud!
mu küsimus oli seotud sellega , et mina siaani mõtlen kas ma panen endale 18' suvel või 17'.
On päris raske leida SaaB 9-5 pilte 18' veljedega, aga tahaks näha kuidas see hakkab välja näema.
Vaidleks sulle tugevalt vastu. Oma velg mul tundub,et on ilusaim, mida alla annab leida. Piltidelt näeb küll välja nagu oleks miski 17 mitte 18. Aga päriselus on ikka :head:
Algselt postitas: unine Vaidleks sulle tugevalt vastu. Oma velg mul tundub,et on ilusaim, mida alla annab leida. Piltidelt näeb küll välja nagu oleks miski 17 mitte 18. Aga päriselus on ikka :head:
Mul oma masinat vaadates tundub ka, et 17'' on väiksevõitu. Et 18 oleks etem. Aga hästi ei kujuta ette kuidas sellistega mööda Tallinna pikirööpaid sõita oleks :wtf:
Lisaks sai soetatud ka uus Bensiinipump, mis veel karbis seisab kuna vahest seda mõistust ju napib ja reedel sai ju paak kurguni täistangitud.:fight:
Aga ehk tuleva laupäev.....
Mina nägin eile või üleeile Trollit maja kõrval . Welcome back :)
Kas need Konid on kollased ? Kui palju maksma läks? Ma ise hakkan soetama endale Eibach vedrud (30mm madaldus)
Tglt igalpool on kirjutatud et nemad hästi sobivad ka stock amortidega. Aga kui saaks Konid hea hinnaga , siis võttaks küll.
See oli vist ikka eile õhtul.
Konid on kollased ehk siis koni sport.
Kileni vedrud ka 30mm madaldusega.
Lisaks on Saab 9-5 le koni sport amortidel ka üks miinus. Nimelt kui 9-3 ja ka mõningate muude markide koni sport amortidel saab jäikust reguleerida igal ajal kapotialt spetsiaalise "korgiga" keerates. Siis 9-5 ainult enne vedru paigaldust. :(
Algselt postitas: Factor Lisaks on Saab 9-5 le koni sport amortidel ka üks miinus. Nimelt kui 9-3 ja ka mõningate muude markide koni sport amortidel saab jäikust reguleerida igal ajal kapotialt spetsiaalise "korgiga" keerates. Siis 9-5 ainult enne vedru paigaldust.
Mis takistab kattele õige suurusega auku puurimast:conf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: Factor Lisaks on Saab 9-5 le koni sport amortidel ka üks miinus. Nimelt kui 9-3 ja ka mõningate muude markide koni sport amortidel saab jäikust reguleerida igal ajal kapotialt spetsiaalise "korgiga" keerates. Siis 9-5 ainult enne vedru paigaldust.
Mis takistab kattele õige suurusega auku puurimast:conf:
See ei päästa midagi, kuna nende amortide reguleerimine toimub nii, et surud amordi sääre lõpuni põhja ja siis keerad. Kui amordid all, siis on seda vist võimatu teha.