Saab 9-5 Aero 169 kw, (vulkanuse õe auto)
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Saabus meie suurde saabiperre siis ka uus liige SAAB 9-5 aero 169 kw.näol (endine AERO-plaani masin).
Tallinna peal võib seda enamasti näha nüüd minu õe käsutuses.
Sellega seoses hakkan kohe ka pinnima infi, mis esimestel kilomeetritel veider tundus.
Küsimus siis masin pikirööbastes ujub veidralt ja tahab rooli käest ära visata, kas on võimalik et tegu on madalate kummide sündroomiga, kuna all on 17 tolli aero veljed millel all 50 nese kõrgusega kummid.
või on 9-5 el.mõni tüüpviga ujumise suhtes
Teine küsimus- huvitav, miks on 169 kw 9-5 aero uimasem, kui minu tonnine anny , millel peaks ka sinna kanti kw olema.
Kas on mingei näpunäiteid mida kontrollida, peale solenoid klapi ja vaakumvoolikute ja kas annab ka talle bleederit peale aretada.
Kolmas küsimus, kas on pakkuda kellegil istmesoenduse lüliteid 9-5 le. Veel parem tervet puitimmitatsioonist paneeli ,kuhu nad kinnituvad.
Muidu tundub igati viks masin.
Pildid riputan kohe, kui autole kena pesu ja sisuhooldus tehtud tollel 9-5 el ju väga (sex) hirshi istmed ;)
terv vulkanus
Tallinna peal võib seda enamasti näha nüüd minu õe käsutuses.
Sellega seoses hakkan kohe ka pinnima infi, mis esimestel kilomeetritel veider tundus.
Küsimus siis masin pikirööbastes ujub veidralt ja tahab rooli käest ära visata, kas on võimalik et tegu on madalate kummide sündroomiga, kuna all on 17 tolli aero veljed millel all 50 nese kõrgusega kummid.
või on 9-5 el.mõni tüüpviga ujumise suhtes
Teine küsimus- huvitav, miks on 169 kw 9-5 aero uimasem, kui minu tonnine anny , millel peaks ka sinna kanti kw olema.
Kas on mingei näpunäiteid mida kontrollida, peale solenoid klapi ja vaakumvoolikute ja kas annab ka talle bleederit peale aretada.
Kolmas küsimus, kas on pakkuda kellegil istmesoenduse lüliteid 9-5 le. Veel parem tervet puitimmitatsioonist paneeli ,kuhu nad kinnituvad.
Muidu tundub igati viks masin.
Pildid riputan kohe, kui autole kena pesu ja sisuhooldus tehtud tollel 9-5 el ju väga (sex) hirshi istmed ;)
terv vulkanus
Palju õnne aero ostu puhul :beer:
Mis puutub puit paneeli, siis mulle pakkus Romza mõni aeg tagasi speedpartsi paneeli 2500 krooni eest, tarneajaga 2 nädalat pärast raha laekumist.
http://www.speedparts.se/shop/prod/sp_inred_panel.shtml
Kui ostuks läheb, siis kutsu mind pärast vaatama kuidas sobib. Siis tean, kas tellida, või mitte :P
Mis puutub puit paneeli, siis mulle pakkus Romza mõni aeg tagasi speedpartsi paneeli 2500 krooni eest, tarneajaga 2 nädalat pärast raha laekumist.
http://www.speedparts.se/shop/prod/sp_inred_panel.shtml
Kui ostuks läheb, siis kutsu mind pärast vaatama kuidas sobib. Siis tean, kas tellida, või mitte :P
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Tegelikult mul vaja just seda osa puitpaneelist, kuhu kinnituvad istmesoenduse
ja istmeventikate lülitid ja automaat kasti oma ka veel.
Just huvitab palju see alumine tükk maksta võiks
loomulikult ega ta uus siis olema pea ei tea kas 9-5 ka romulates leidub
ja istmeventikate lülitid ja automaat kasti oma ka veel.
Just huvitab palju see alumine tükk maksta võiks
loomulikult ega ta uus siis olema pea ei tea kas 9-5 ka romulates leidub
Algselt postitas: vulkanus
Küsimus siis masin pikirööbastes ujub veidralt ja tahab rooli käest ära visata, kas on võimalik et tegu on madalate kummide sündroomiga, kuna all on 17 tolli aero veljed millel all 50 nese kõrgusega kummid.
või on 9-5 el.mõni tüüpviga ujumise suhtes
Teine küsimus- huvitav, miks on 169 kw 9-5 aero uimasem, kui minu tonnine anny , millel peaks ka sinna kanti kw olema.
Kas on mingei näpunäiteid mida kontrollida, peale solenoid klapi ja vaakumvoolikute ja kas annab ka talle bleederit peale aretada.
Aga miks ei peaks pikirööbastes ujuma? Võibolla 185-laiuse rehviga teeb ta seda tunduvalt vähem, aga Aerol ju oluliselt laiemad balloonid.
Teisele küsimusele kipuks vastama, kuigi ise 9-5 Aeroga sõitnud pole :P
Loetu põhjal on süüdlaseks elektrooniliselt juhitav segusiiber. Ei ole enam nii, et kui gaasi annad, siis niipalju ka trossiga siibrit avad vaid kõik toimub elektrooniliselt ECU juhtimisel. Ei ole enam nii, et "minu soovil" pressid pedaali põrandasse ja Anny lendab. Nüüd on "minu soovil ja havi käsul" ehk siis ECU otsustab, kui palju ja kuidas ta sinu gaasivajutamist mootorile serveerib.
Nuh...see oli nüüd ühe teadmatu arvamus, andkem andeks kui eksin :cool:
Bleederi ja MBC kasutamisel on sama lugu: mingil määral saad funkki juurde, aga kaugeltki mitte nii palju, kui tonnisel. Elektroonika otsustab...jälle.
Parem soft - see on juba teine teema.
Õnnepalju :thumb: Kusjuures oli seesama masin üle-eelmise aasta suvel auto24-s müügis, jäi meelde nende istmete tõttu. Ise päris pikalt piilusin seda, aga siis polnud finantsi sissemakseks ja nii ta unistuseks jäi. Aga kuulutusel olnud pildid tõmbasin endale arvutisse.... kui soovid teada, kuidas masin tollal välja nägi, siis võin need kuskile ajutiselt üles riputada vaatamiseks ja siia linkida.
Mis uimasusse puutub, siis on gaasipedaal veits ärakohitsetud moega küll, õrnalt vajutades nagu ei tahagi reageerida ja kohati tundub isegi nagu väike viivitus olevat sees. Elektroonika näikse otsustavat jalaliigutuste kiiruse järgi, kui palju gaasi doseerida. Eks see aitab samas sujuvamalt kulgeda ja auto ei hüppa nagu kits. Samas S-režiimiga on ju asi teine, õnneks :cool:
Rehvid peaksid olema Aerol 17'' velje puhul 45 kõrgusega. Ei tea, kas 5mm nüüd just juhitavust mõjutab, aga parem on ikkagi originaalmõõt.... teoreetiliselt peaks vale mõõt avaldama mõju nii veermikule (rattalaagrid), juhitavusele kui ka spidoka näidule (juhul, kui 9-5 spido ikka rattatiire loeb, targemad parandage).
EDIT: Thx SAABNINETHOUSAND, tundus endalegi kahtlane see 45mm.... pärast second thoughti :)
Mis uimasusse puutub, siis on gaasipedaal veits ärakohitsetud moega küll, õrnalt vajutades nagu ei tahagi reageerida ja kohati tundub isegi nagu väike viivitus olevat sees. Elektroonika näikse otsustavat jalaliigutuste kiiruse järgi, kui palju gaasi doseerida. Eks see aitab samas sujuvamalt kulgeda ja auto ei hüppa nagu kits. Samas S-režiimiga on ju asi teine, õnneks :cool:
Rehvid peaksid olema Aerol 17'' velje puhul 45 kõrgusega. Ei tea, kas 5mm nüüd just juhitavust mõjutab, aga parem on ikkagi originaalmõõt.... teoreetiliselt peaks vale mõõt avaldama mõju nii veermikule (rattalaagrid), juhitavusele kui ka spidoka näidule (juhul, kui 9-5 spido ikka rattatiire loeb, targemad parandage).
EDIT: Thx SAABNINETHOUSAND, tundus endalegi kahtlane see 45mm.... pärast second thoughti :)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Tsitaat:Küsimus siis masin pikirööbastes ujub veidralt ja tahab rooli käest ära visata, kas on võimalik et tegu on madalate kummide sündroomiga, kuna all on 17 tolli aero veljed millel all 50 nese kõrgusega kummid.
või on 9-5 el.mõni tüüpviga ujumise suhtes
Tagasilla šarniirid/puksid tümad ja mõlemad sillad vaja reguleerida.Samuti kontrollida poolraami pukside korrasolekut.
Tsitaat:Teine küsimus- huvitav, miks on 169 kw 9-5 aero uimasem, kui minu tonnine anny , millel peaks ka sinna kanti kw olema.
Kas on mingei näpunäiteid mida kontrollida, peale solenoid klapi ja vaakumvoolikute ja kas annab ka talle bleederit peale aretada.
Kindlasti on 169st säilinud heal juhul 120-130kW. Ja Trollil sain bleederi abil julmalt minekut juurde,kuid lähenema peab hoopis teisiti,kui tonnisele.
Suure adapteerumisvõimega T-7 arvab 9`l juhul 10`st,et miskit on mäda ja drosselkapi abil piiratakse võimsus olematuks.
või on 9-5 el.mõni tüüpviga ujumise suhtes
Tagasilla šarniirid/puksid tümad ja mõlemad sillad vaja reguleerida.Samuti kontrollida poolraami pukside korrasolekut.
Tsitaat:Teine küsimus- huvitav, miks on 169 kw 9-5 aero uimasem, kui minu tonnine anny , millel peaks ka sinna kanti kw olema.
Kas on mingei näpunäiteid mida kontrollida, peale solenoid klapi ja vaakumvoolikute ja kas annab ka talle bleederit peale aretada.
Kindlasti on 169st säilinud heal juhul 120-130kW. Ja Trollil sain bleederi abil julmalt minekut juurde,kuid lähenema peab hoopis teisiti,kui tonnisele.
Suure adapteerumisvõimega T-7 arvab 9`l juhul 10`st,et miskit on mäda ja drosselkapi abil piiratakse võimsus olematuks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Nii tuttavad mured Sul. Sa oled ka tonnise poolt ära hellitatud. Said hea auto meki suhu ja nüüd lärmadki.
9-5 ujub jah. Poolraami puksivahetus muutis autot oluliselt konkreetsemaks. Tagasilla reguleerimine Mart Pere juures muutis auto oluliselt konkreetsemaks jälle. Eks reede õhtul saab teada mida muudab tagasilla puksiringi vahetus.
Ja 9-5 puhul otsustab elektroonika mitte lihtsalt palju vaid üle igasuguse piiri palju. Eriti kui oled harjunud oma bliiderdatud ja minimaalse elektroonikaga tonnisega. Näib et aju ainus prioriteet on keerata võimsust maha, ökonoomitada ja seeläbi hävitada igasugunegi sõidunauding. Ilmselt saaks asja parandada kui alustuseks vahetada kõik kollektorite tihendid, kolvirõngad, saaled ja ka pea lasta pingist läbi.
9-5 ujub jah. Poolraami puksivahetus muutis autot oluliselt konkreetsemaks. Tagasilla reguleerimine Mart Pere juures muutis auto oluliselt konkreetsemaks jälle. Eks reede õhtul saab teada mida muudab tagasilla puksiringi vahetus.
Ja 9-5 puhul otsustab elektroonika mitte lihtsalt palju vaid üle igasuguse piiri palju. Eriti kui oled harjunud oma bliiderdatud ja minimaalse elektroonikaga tonnisega. Näib et aju ainus prioriteet on keerata võimsust maha, ökonoomitada ja seeläbi hävitada igasugunegi sõidunauding. Ilmselt saaks asja parandada kui alustuseks vahetada kõik kollektorite tihendid, kolvirõngad, saaled ja ka pea lasta pingist läbi.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
No nii!!!!! palju toredaid mõtteid aitäh vastajatele, ei noh poleks elus arvanud, et too värk sellel masinal nii ära pedereeritud on, aga mis siis ikka ..Hakkame siis kohe vigu otsima ja puksindust vahetama .
Peale auto ostu tekkinud finanskadu, tahaks väga teada palju need põhiliselt läbiminevad puksid ja sardiinid tol massinal maksavad ???
Selline üleliigne elektroonika toppimine minekule küll eriti hästi mõjunud pole.(naisterahva käes võibolla ongi hea saab ökonoomsemalt läbi auto kulub ka vähem)
tsitaat:Kindlasti on 169st säilinud heal juhul 120-130kW. Ja Trollil sain bleederi abil julmalt minekut juurde,kuid lähenema peab hoopis teisiti,kui tonnisele.
Suure adapteerumisvõimega T-7 arvab 9`l juhul 10`st,et miskit on mäda ja drosselkapi abil piiratakse võimsus olematuks.
Kui nüüd saladus pole, kust otsast sellele asjale siis lähenema peaks, et T 7 ära petta (aju vahetus)
Tegelikult enda jaoks piisaks nii paljugist, et turbomanoka seier vähemalt punase keskelegi küündiks praegu jääb teine vaevalt kollase lõppu.
tänud
Peale auto ostu tekkinud finanskadu, tahaks väga teada palju need põhiliselt läbiminevad puksid ja sardiinid tol massinal maksavad ???
Selline üleliigne elektroonika toppimine minekule küll eriti hästi mõjunud pole.(naisterahva käes võibolla ongi hea saab ökonoomsemalt läbi auto kulub ka vähem)
tsitaat:Kindlasti on 169st säilinud heal juhul 120-130kW. Ja Trollil sain bleederi abil julmalt minekut juurde,kuid lähenema peab hoopis teisiti,kui tonnisele.
Suure adapteerumisvõimega T-7 arvab 9`l juhul 10`st,et miskit on mäda ja drosselkapi abil piiratakse võimsus olematuks.
Kui nüüd saladus pole, kust otsast sellele asjale siis lähenema peaks, et T 7 ära petta (aju vahetus)
Tegelikult enda jaoks piisaks nii paljugist, et turbomanoka seier vähemalt punase keskelegi küündiks praegu jääb teine vaevalt kollase lõppu.
tänud
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
küsimus.
kus asub 9-5 el salongi õhufilter ei tahaks nagu huupi lammutama hakata
ja kuidas pääseb mootori õhufiltrile lähedale, kas tõesti logarite alt
samuti huvitab kas aut kasti läheb dextron 2 või 3 ja kas õlivahetus on lihtne tegevus nagu tonnisel
kus asub 9-5 el salongi õhufilter ei tahaks nagu huupi lammutama hakata
ja kuidas pääseb mootori õhufiltrile lähedale, kas tõesti logarite alt
samuti huvitab kas aut kasti läheb dextron 2 või 3 ja kas õlivahetus on lihtne tegevus nagu tonnisel
Algselt postitas: vulkanus
kus asub 9-5 el salongi õhufilter ei tahaks nagu huupi lammutama hakata
Otsing aitab. Siin on korduvalt sel teemal juttu olnud. Foorumist leiad kindlasti paar päris asjalikku filtri vahetamise õpetust.
Kindel on see, et asjale tuleb läheneda seestpoolt kõrvalistuja jalgade eest.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Küsimus plju maksaksid powerflex puksid, täpsemalt siis, mõlemad esiõõtshoova puksid ja tagumine pikiõõtsapuks.
ei leidnud antud asjadele fooromist orjenteeruvt hinda ja äkki on kellelgil kohe pakkuda noid pukse
ei leidnud antud asjadele fooromist orjenteeruvt hinda ja äkki on kellelgil kohe pakkuda noid pukse
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
tahaks teada 9-5 aut. käimakasti õlivahetuse kohta.
Kas tarbib endiselt dextron 2 või siis 3 ja kas on filter mitmekordse kasutusega või mitte.
ja kuidas selle õlivahetusega üldse on, kas sama lihtne, kui tonniselgi või on mõned vimkad sisse tulnud.
Kas tarbib endiselt dextron 2 või siis 3 ja kas on filter mitmekordse kasutusega või mitte.
ja kuidas selle õlivahetusega üldse on, kas sama lihtne, kui tonniselgi või on mõned vimkad sisse tulnud.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Selline probleem ilmus spidoka juurde kaks tulukest (mootor ja hüüumärk hammasratta sees ), kas tegu mingi jamaga mootoris, visuaalselt toimib kõik ideaalselt.
Kolm päeva tagasi vahetasin ainult õli ära, loogika järgi ei saa ju sellest tekkida
Kolm päeva tagasi vahetasin ainult õli ära, loogika järgi ei saa ju sellest tekkida
"Limp" tuleb ainult teatud vigadega(tavaliselt drosselklapi sisemised hädad).Kui kast käheb "avariisse",jääb ainult kolmas käik.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Selline küsimus, kas keegi suudab mulle puust ja punaselt ette näidata või kirjutada kuidas 9-5 acc õpetada saab. Mul hakkab sellest pullist mida ta teeb juba täielik siiber saama. :wall:
Minul siis asjandus käitub nii .
Käima pannes, (auto) peale ei lähe ja uhab elu eest juhi jalgadele, kui vajutan auto peale hakkab puhuma ainult akendele ja jalgadele ei mõtlegi puhuma hakata, peale selle puudub 9-5 minuarust üldse ka käsitsivlimis funktsioon jalad ja aken.
Igatahes tahaks, et asi töötaks nagu tonnisel, et külma ilmaga lülitub auto reziimi kus puhub nii aknale kui jalgadele ja lülitatakse ka tööle automaatselt tagaklaasisoendus.
Ingliskeelsest manualist ei saa ausalt öeldes aru, tundub ilgelt segane se värk
oleks abi eest tänulik
Minul siis asjandus käitub nii .
Käima pannes, (auto) peale ei lähe ja uhab elu eest juhi jalgadele, kui vajutan auto peale hakkab puhuma ainult akendele ja jalgadele ei mõtlegi puhuma hakata, peale selle puudub 9-5 minuarust üldse ka käsitsivlimis funktsioon jalad ja aken.
Igatahes tahaks, et asi töötaks nagu tonnisel, et külma ilmaga lülitub auto reziimi kus puhub nii aknale kui jalgadele ja lülitatakse ka tööle automaatselt tagaklaasisoendus.
Ingliskeelsest manualist ei saa ausalt öeldes aru, tundub ilgelt segane se värk
oleks abi eest tänulik
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Auto peale ei saa minna ainult ühel juhul, kui on eelnevalt mingi seade ära progetud. Progemiseks parempoolsed ülemine/alumine nupp korraga sisse, katkestamiseks vasakpoolsed ülemine/alumine nupp mõneks ajaks sisse.
...Nagu tonnisel. Seda siis mälu (eeee.... segane värk!) põhjal.
Aga sellest hetkest jui Auto peale vajutada, näib kõik juba tuttav. Jalad ja aken käivitub kui vajutada jalad ja aken nuppu korraga.
...Nagu tonnisel. Seda siis mälu (eeee.... segane värk!) põhjal.
Aga sellest hetkest jui Auto peale vajutada, näib kõik juba tuttav. Jalad ja aken käivitub kui vajutada jalad ja aken nuppu korraga.