Saab 9-5 Vector 2.2TDI, 2002, aatom

AARE530
Postitusi: 109
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#26

K Sept 16, 2020 9:05

Täitsa huvitav, kuidas mõni auto NII rooste läheb, ka silmaga nähtavad osad nagu näiteks tagatiivad. Mul on ka tagatiibade nurgas rooste, kuid kusagilt ei ole veel läbi roostetanud. Korra kunagi karbilaiendite alla piilusin, siis seal tuleks kõpitseda ja arvangi, et tuleks ka minna sama teed nagu aatom ning omale üks projekt Saabi näol veel lisaks võtta ning pill täitsa korda teha :D
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 818
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#27

K Sept 16, 2020 9:11

AARE530 kirjutas:
K Sept 16, 2020 9:05
Täitsa huvitav, kuidas mõni auto NII rooste läheb, ka silmaga nähtavad osad nagu näiteks tagatiivad. Mul on ka tagatiibade nurgas rooste, kuid kusagilt ei ole veel läbi roostetanud. Korra kunagi karbilaiendite alla piilusin, siis seal tuleks kõpitseda ja arvangi, et tuleks ka minna sama teed nagu aatom ning omale üks projekt Saabi näol veel lisaks võtta ning pill täitsa korda teha :D
Kui kunagi piilusid ja nägid, et tuleb kõpitseda siis enam seal metalli, mida kõpitseda ei ole.
AARE530
Postitusi: 109
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#28

K Sept 16, 2020 9:19

EI, ega ma selle pärast põegi, tuleb lihtsat uus metall külge "kleepida" ja elu läheb edasi :) See kõpitsemine oligi öeldud rohkem nagu muuseas :D
See karbialuste teema on ka bemmifoorumist tuttav ning ka seal on tehtud sõnnikust saia, seega ei näe sellistes asjades probleemi :)
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 692
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#29

K Sept 16, 2020 10:35

Need Saabid on nii hea ja tugeva põhjamastiksiga, et petab ära, vaatad alla ja näedsa ilus ju. Tegelt aga ussitab selle mastiksi all, vahest metalli polegi enam. Neid taganurki ma miski 6 aastat tagasi kõpitsesin, aga seal topeltplekk, millele stange istub, arvatavasti sealt koorus värv uuesti maha ja hakkas uuesti roostetama.

Ja Ivometsaga arutasime, tundub et 2002 aasta mudeliuuendusega midagi tehnoloogiliselt vm. muudeti, roostetavad erinevalt.

Ma eelmine aasta tegin pere teise auto, Mazda MPV (170K/18a., õige läbisõiduga, millest 130K/13a. Eestis vs Saab 420K/18a., millest 270K/15a. Eestis), oli hullemas olukorras aga karbid terved ja kuna põhi sile, siis oli lihtsam teha. Põhjus tegemiseks ikka see, et kõik muu toimis ja raha ei nõua. Ehk siis 13piisav vastuseks, võib-olla oleks ikka ette võtnud, kui oleks enne nii suurt tööd ette teadnud (oh seda Saabihaigust). Aga pisara võtab silma siis, kui peale seda suurt tööd näiteks (diisel, seal on ka mootori aju)kütusepump töö lõpetab või keegi auto puruks sõidab jne.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 692
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#30

T Sept 22, 2020 20:48

Mida rohkem mässan selle autoga, seda hullem tundub ... Polegi kaugele jõudnud, hullult roostet + värvi + põhjamastiksit maha kaapinud ja ühe rattakoopa pisut teha . Tõestatud sai ka see, et mastiksi all käib korralik rooste pidu, eespool sai mastiks maha lõigatud (viimane pilt) ja puhta "rebane" all. See peaks ettevaatlikuks tegema kõik 10+ aastat Eesti (põhjamaa) teedel sõitnud Saabi omanikud. Pagan miks Saab nii vähe värvi sinna pani, aga palju mastiksit. Ja keskmiste tagasilla pukside sisust on rooste pool ära söönud, 4mm asemel vaid 2 alles, tõenäoliselt kestaksid siiski veel, aga vahetan ära.
.
taga6.jpg
taga6.jpg (131.07 KiB) Vaadatud 103 korda
taga5.jpg
taga5.jpg (96.29 KiB) Vaadatud 103 korda
taga7.jpg
taga7.jpg (169.08 KiB) Vaadatud 103 korda
Vasta