Saab 9-5 Vector 2.2TDI, 2002, aatom
Postitatud: E Okt 01, 2007 13:43
Loen ja vahest harva isegi kriban siin foorumis, kuid alles nüüd jõuab ka minu auto lugejate autode alla (peale 2a.)
Ajalugu siis:
Ostetud algupäraselt Belgias NV Kegels OUD-TURNOUT väikelinna Saabi esindusest (asub idapool Belgias). Ja ostjaks on olnud 1938 a. asutatud mingite tsementplaatide vm. valmistaja firma nimega Gavra BVBA (www.gavra.be , asub ka idapoolses Belgias), kes kasutas autot 3 aastat.
Sealt omakorda on sattunud see auto automüügi www.mastercar.be platsile (Ja jällegi asub ca. 100km Belgiast idas), kus ta siis ootas mind oma pool aastat. Läbisõiduks sel hetkel oli ca. 150 000 km. Lennusõit Brüsselisse, sealt rongidega ida poole Hasselt-i linna, ööbimine, hommikul auto + transiitnumbrite ostmine ja nii see auto minu omaks saigi.
Auto seisukord ostmisel oli järgmine: Õlid-filtrid vahetatud, uus aku (muidugi soojema kliimaga maaga arvestatud). Kuigi kuulutuses väideti, et auto on nagu uus, siis nii see tegelikult ei olnud, nahkistmetel paar värvi kriimustust, ka stangede peal paar kriimustust (vaid kriimustust), käigukangi nupp kulunud ja muidugi oli seda autot asjade transpordiks kasutatud, seega ka pagasiosas oli palju kriimustusi ja küljepadjad täis sisselõikeid, mis asuvad tagaistujate peade juures ääres (või kuidas neid nimetada).
Kuid kui välja arvata, et ostuhetkel põles mootorituli (minu nõudmisel käisid nad spetsiaalselt diagnostikas samal päeval, tõenäoliselt jamas turbo vaakumvoolik), siis mootor (ei mingit vappumist ja erinevatel pööretel oli ka ühtlane) + veermik oli igati korras (muidugi niipalju, kui mina mittespetsialistina vaadata oskasin).
Ka oli auto olnud siiski suitsetaja käes, seega hiljem leidsin kõikvõimalikest kohtadest lõhnakuuski, kuid kuna ise pole suitsetaja ja autot on tublisti ka seestpoolt küüritud, siis tänaseks päevaks pole sellest mingit jälgegi.
Ja positiivse poole pealt, autol olid ka üsna uued 17" Good-Year Eagle F1 hea kiirusindeksiga kummid.
Erinevaid pabereid oli suisa kahe paksu kausta jagu kaasas ja
hooldusraamatu kanded olid järgnevad (auto garantii 2 aastat):
* 21/05/2002 Auto ost-müük
* 20/08/2002 13000Km
* 23/10/2002 22500km
* 08/01/2003 33400Km
* 14/03/2003 43205Km
* 21/08/2003 64000Km
Kuigi garantii oli kaks aastat, siis millegipärast lõpevad siin kanded.
Ja mida siis auto sisaldab:
* 2.2TDI 88KW Opeli turbodiiselmootor (minu sõidumaneeri jaoks täiesti piisav)
* Vektor varustusaste
* Nahk-tekstiil istmed (minule isiklikult meeldivad rohkem, kui täisnahkistmed)
* Vihmasensor (kui ära harjud, siis tahad seda kõigil autodel)
* 17" Saab veljed (ei tea, kas eraldi valitud just sellele autole)
* Vist ka mingi "Body-Kit" (jällegi, huvitav, kas eraldi valitud)
* Tumenev tahavaate peegel
* Esitulede survepesur
* Elektrilised ja soojendusega küljepeeglid
* Esiklaasi integreeritud antenn
* GSM-nn kalauime antenn
* Tehase signalisatsioon
* Kummist pagasimatt
* AS-2 audio
* No ja ülejäänud (või juba eelpool nimetatud) on nii, nagu tavalisel Linear varustusastmel (ABS, kuid pole TSC/ESP jne.)
Tänaseks olen siis sõitnud 2 aasta jooksul pea 70 000 kilomeetrit ning asjad, mida olen pidanud vahetama:
* Uus aku
* Termostaat
* Starteri tõmberelee (toitepolt oli üle keeratud ja eboniitkorpus lõhutud)
* Esiratta laager
* Tagasilla puksid (teema)
* 4 stabilisaatori varda puksi
* Turbo kummilõdvik
* Vaakumvoolikud
* Tagaluugi ülevärvimine (teema)
Ajalugu siis:
Ostetud algupäraselt Belgias NV Kegels OUD-TURNOUT väikelinna Saabi esindusest (asub idapool Belgias). Ja ostjaks on olnud 1938 a. asutatud mingite tsementplaatide vm. valmistaja firma nimega Gavra BVBA (www.gavra.be , asub ka idapoolses Belgias), kes kasutas autot 3 aastat.
Sealt omakorda on sattunud see auto automüügi www.mastercar.be platsile (Ja jällegi asub ca. 100km Belgiast idas), kus ta siis ootas mind oma pool aastat. Läbisõiduks sel hetkel oli ca. 150 000 km. Lennusõit Brüsselisse, sealt rongidega ida poole Hasselt-i linna, ööbimine, hommikul auto + transiitnumbrite ostmine ja nii see auto minu omaks saigi.
Auto seisukord ostmisel oli järgmine: Õlid-filtrid vahetatud, uus aku (muidugi soojema kliimaga maaga arvestatud). Kuigi kuulutuses väideti, et auto on nagu uus, siis nii see tegelikult ei olnud, nahkistmetel paar värvi kriimustust, ka stangede peal paar kriimustust (vaid kriimustust), käigukangi nupp kulunud ja muidugi oli seda autot asjade transpordiks kasutatud, seega ka pagasiosas oli palju kriimustusi ja küljepadjad täis sisselõikeid, mis asuvad tagaistujate peade juures ääres (või kuidas neid nimetada).
Kuid kui välja arvata, et ostuhetkel põles mootorituli (minu nõudmisel käisid nad spetsiaalselt diagnostikas samal päeval, tõenäoliselt jamas turbo vaakumvoolik), siis mootor (ei mingit vappumist ja erinevatel pööretel oli ka ühtlane) + veermik oli igati korras (muidugi niipalju, kui mina mittespetsialistina vaadata oskasin).
Ka oli auto olnud siiski suitsetaja käes, seega hiljem leidsin kõikvõimalikest kohtadest lõhnakuuski, kuid kuna ise pole suitsetaja ja autot on tublisti ka seestpoolt küüritud, siis tänaseks päevaks pole sellest mingit jälgegi.
Ja positiivse poole pealt, autol olid ka üsna uued 17" Good-Year Eagle F1 hea kiirusindeksiga kummid.
Erinevaid pabereid oli suisa kahe paksu kausta jagu kaasas ja
hooldusraamatu kanded olid järgnevad (auto garantii 2 aastat):
* 21/05/2002 Auto ost-müük
* 20/08/2002 13000Km
* 23/10/2002 22500km
* 08/01/2003 33400Km
* 14/03/2003 43205Km
* 21/08/2003 64000Km
Kuigi garantii oli kaks aastat, siis millegipärast lõpevad siin kanded.
Ja mida siis auto sisaldab:
* 2.2TDI 88KW Opeli turbodiiselmootor (minu sõidumaneeri jaoks täiesti piisav)
* Vektor varustusaste
* Nahk-tekstiil istmed (minule isiklikult meeldivad rohkem, kui täisnahkistmed)
* Vihmasensor (kui ära harjud, siis tahad seda kõigil autodel)
* 17" Saab veljed (ei tea, kas eraldi valitud just sellele autole)
* Vist ka mingi "Body-Kit" (jällegi, huvitav, kas eraldi valitud)
* Tumenev tahavaate peegel
* Esitulede survepesur
* Elektrilised ja soojendusega küljepeeglid
* Esiklaasi integreeritud antenn
* GSM-nn kalauime antenn
* Tehase signalisatsioon
* Kummist pagasimatt
* AS-2 audio
* No ja ülejäänud (või juba eelpool nimetatud) on nii, nagu tavalisel Linear varustusastmel (ABS, kuid pole TSC/ESP jne.)
Tänaseks olen siis sõitnud 2 aasta jooksul pea 70 000 kilomeetrit ning asjad, mida olen pidanud vahetama:
* Uus aku
* Termostaat
* Starteri tõmberelee (toitepolt oli üle keeratud ja eboniitkorpus lõhutud)
* Esiratta laager
* Tagasilla puksid (teema)
* 4 stabilisaatori varda puksi
* Turbo kummilõdvik
* Vaakumvoolikud
* Tagaluugi ülevärvimine (teema)