Sai soetatud järjekordne Saab.
Kuna hind oli odav ja probleemid hinnati spetsialistide poolt tüüpilisteks, siis läks kaubaks.
Millega siis tegu:
Saab 9-5 SE 1999 3.0 LPT automaat sedaan
Kõik mõeldavad lisad sh tagaistme soojendus, katuseluuk, kiirusehoidja, toonklaas jne
Probleemid:
Auto on saanud mitmeid kõkse, mis on suhteliselt halvasti parandatud
Esi- ja tagasilla puksid läbi, samuti amordid
Õlilekked
Probleem kojameestega
Auklik SID
Puuduv kärukonks (kinnitus on olemas)
Sõita on ülimõnus ja pedaali tõsisemalt tallates hakkab toimuma hirmsaid asju :headbang:
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 0:37
Postitas Jürgen
No pole paha, aga miks valisid 3.0 mitte aero?
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 0:38
Postitas vmaster
Väga tore. Tõsist saabimeest ei kohuta need tühised pisiprobleemid! :drink:
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 0:44
Postitas MadMan
3.0 rebib ikka hoopis teistmoodi kui 2.3 Aero ;)
Pildid on tehtud ja saavad üsna pea ka üles pandud.
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 10:53
Postitas Jürgen
Ega selle auto nr. pole *** AYN? Ja helesinist värvi?:cool:
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 11:15
Postitas S9K
Algselt postitas: MadMan 3.0 rebib ikka hoopis teistmoodi kui 2.3 Aero ;)
Tahaks ka proovida:P Liitun pilte ootava nimekirjaga
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 12:04
Postitas ivomets
tubli edasiarenudus! ;)
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 19:07
Postitas Aimar
Õnnitlused minugi poolt!
Rõõmu ja naudingut sulle 200 pealise hobusekarja taltsutamisel! ;)
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 21:20
Postitas MadMan
Tänud heade soovide eest!
Võrreldes 2002 151kw OG9-3 on 9-5 oluliselt mugavam ja 3.0 teeb kiirendamisel elektrimootorilaadset ... häält. :head:
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 21:21
Postitas MadMan
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 21:21
Postitas MadMan
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 21:22
Postitas MadMan
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 21:22
Postitas MadMan
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 21:29
Postitas teager
Algselt postitas: Jürgen Ega selle auto nr. pole *** AYN? Ja helesinist värvi?:cool:
Frost Grey on õige nimetus ;)
Imeilus värv ja ilus auto (aga seda koos griffi velgedega :thumb: )
terv, teager
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 21:32
Postitas Jürgen
Kas sellel autol mitte katuseluuk polnud? Kas mitte katuseluuk ei olnud ainult griffinitel? Vini oled decodenud?:drink:
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Nov 18, 2007 21:37
Postitas MadMan
Katuseluuk on täiesti olemas, Trionicu sõnul täitsa Griffin - puudu ainult see maagiline sõna ise.
Ilukilbid on veel soetamata ja kaasas on mingid 16" 10-spoke veljed - kevadel tegeleb selle teemaga edasi.
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: E Nov 19, 2007 8:47
Postitas vmaster
Tõsti ta on, et V6 on väga mõnusa häälega. 3-liitrised ruulivad :head:
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: E Nov 19, 2007 18:20
Postitas Trionic
Ise ka jumaldan neid,alates vmasteri(ex Iisaku)Griffini molekuliseerimisest-koostamisest. Tonnise häda on liiga pikk gaasipedaali käik.Sai seda küll moditud,aga ikkagi tuleks leida mõnelt Omegalt trossi ülekanded,siis läheks vabalthingav ka äkilisemaks(omega ju päris püss).
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: E Nov 19, 2007 18:40
Postitas vmaster
Kusjuures mu praeguse Griffini gaasipedaal tundus algul eriti jäigavõitu. Nüüd aga olen harjunud juba. Oleks huvitav teada kui kerge 9-5 Griffinil gaasipedaali vajutada on. Trionicu pakutud trossi ülekannete variant oleks ehk päris kasulik.
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: L Dets 01, 2007 22:47
Postitas MadMan
Troostautos käidi masin 2x üle ja nüüd on veermik kenasti tihe, kojamehed töötavad ning aku on uus.
Thnx, Trionic!
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: L Dets 01, 2007 22:56
Postitas melka
Algselt postitas: MadMan 3.0 rebib ikka hoopis teistmoodi kui 2.3 Aero ;)
Pildid on tehtud ja saavad üsna pea ka üles pandud.
Kas oled siis aeroga sõitnud, et eelistasid kolme liitrist. Aerol on madalatel tõmmet rohkem, või ma eksin
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: L Dets 01, 2007 23:16
Postitas Cyber
Vabalthingav on ikka tavaliselt madalal pöördel võimekam, kui turbo...
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: L Dets 01, 2007 23:50
Postitas melka
Samas sõber on võrrelnud linna sõidul saab 9-5 2,3 136kw ja bmw 325 141kw, mõlemad manuaalid, et saabiga on linnas oluliselt parem sõita kui bemmiga. Ei pea nii palju käiku vahetama, saab jõuab madalatel pööretel ikka minna, bemm mitte. Ei taha kedagi, midagi maha teha, lihtsalt väike arutel. Sorry teise mehe teemas :red
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: L Dets 01, 2007 23:56
Postitas vulkanus
Samas enda kogemusest vabalthingaval jääb nagu alati millestki puudu V6 jaurab hästi ja kohalttõmme on võibolla veitsa parem, kuid suurematel kiirustel eriti möödasõidul jääb nagu midagi vajaka.
Ise jään ikka tõsiseks turbopedeks see mõnus seljalaks lapatsi põhjavajutusel ületab kõik muu
Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Postitatud: P Dets 02, 2007 0:21
Postitas MadMan
Ma küll ei tea millistest vabalthingavatest jutt käib, aga V6 turbo rebib maanteel hirmsasti :evil:
Aero R4 tahab ikka pööret saada, et elu huvitavaks läheks.
V6 toimetab kuidagi pingevabalt omi asju ja piitsutades läheb täitsa pööraseks - hoolimata vähematest kilovattidest on 3.0 tõmme kuidagi jõulisem. Sellist konkreetset turbolaksu ei ole, aga numbrid spidokal kerivad sekunditega väga illegaalseks. :facts: