Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Saabism on ravimatu haigus! :love:
Sai soetatud järjekordne Saab.
Kuna hind oli odav ja probleemid hinnati spetsialistide poolt tüüpilisteks, siis läks kaubaks.
Millega siis tegu:
Saab 9-5 SE 1999 3.0 LPT automaat sedaan
Kõik mõeldavad lisad sh tagaistme soojendus, katuseluuk, kiirusehoidja, toonklaas jne
Probleemid:
Auto on saanud mitmeid kõkse, mis on suhteliselt halvasti parandatud
Esi- ja tagasilla puksid läbi, samuti amordid
Õlilekked
Probleem kojameestega
Auklik SID
Puuduv kärukonks (kinnitus on olemas)
Sõita on ülimõnus ja pedaali tõsisemalt tallates hakkab toimuma hirmsaid asju :headbang:
Sai soetatud järjekordne Saab.
Kuna hind oli odav ja probleemid hinnati spetsialistide poolt tüüpilisteks, siis läks kaubaks.
Millega siis tegu:
Saab 9-5 SE 1999 3.0 LPT automaat sedaan
Kõik mõeldavad lisad sh tagaistme soojendus, katuseluuk, kiirusehoidja, toonklaas jne
Probleemid:
Auto on saanud mitmeid kõkse, mis on suhteliselt halvasti parandatud
Esi- ja tagasilla puksid läbi, samuti amordid
Õlilekked
Probleem kojameestega
Auklik SID
Puuduv kärukonks (kinnitus on olemas)
Sõita on ülimõnus ja pedaali tõsisemalt tallates hakkab toimuma hirmsaid asju :headbang:
Kas sellel autol mitte katuseluuk polnud? Kas mitte katuseluuk ei olnud ainult griffinitel? Vini oled decodenud?:drink:
Ise ka jumaldan neid,alates vmasteri(ex Iisaku)Griffini molekuliseerimisest-koostamisest. Tonnise häda on liiga pikk gaasipedaali käik.Sai seda küll moditud,aga ikkagi tuleks leida mõnelt Omegalt trossi ülekanded,siis läheks vabalthingav ka äkilisemaks(omega ju päris püss).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Algselt postitas: MadMan
3.0 rebib ikka hoopis teistmoodi kui 2.3 Aero ;)
Pildid on tehtud ja saavad üsna pea ka üles pandud.
Kas oled siis aeroga sõitnud, et eelistasid kolme liitrist. Aerol on madalatel tõmmet rohkem, või ma eksin
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Samas sõber on võrrelnud linna sõidul saab 9-5 2,3 136kw ja bmw 325 141kw, mõlemad manuaalid, et saabiga on linnas oluliselt parem sõita kui bemmiga. Ei pea nii palju käiku vahetama, saab jõuab madalatel pööretel ikka minna, bemm mitte. Ei taha kedagi, midagi maha teha, lihtsalt väike arutel. Sorry teise mehe teemas :red
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Samas enda kogemusest vabalthingaval jääb nagu alati millestki puudu V6 jaurab hästi ja kohalttõmme on võibolla veitsa parem, kuid suurematel kiirustel eriti möödasõidul jääb nagu midagi vajaka.
Ise jään ikka tõsiseks turbopedeks see mõnus seljalaks lapatsi põhjavajutusel ületab kõik muu
Ise jään ikka tõsiseks turbopedeks see mõnus seljalaks lapatsi põhjavajutusel ületab kõik muu
Ma küll ei tea millistest vabalthingavatest jutt käib, aga V6 turbo rebib maanteel hirmsasti :evil:
Aero R4 tahab ikka pööret saada, et elu huvitavaks läheks.
V6 toimetab kuidagi pingevabalt omi asju ja piitsutades läheb täitsa pööraseks - hoolimata vähematest kilovattidest on 3.0 tõmme kuidagi jõulisem. Sellist konkreetset turbolaksu ei ole, aga numbrid spidokal kerivad sekunditega väga illegaalseks. :facts:
Aero R4 tahab ikka pööret saada, et elu huvitavaks läheks.
V6 toimetab kuidagi pingevabalt omi asju ja piitsutades läheb täitsa pööraseks - hoolimata vähematest kilovattidest on 3.0 tõmme kuidagi jõulisem. Sellist konkreetset turbolaksu ei ole, aga numbrid spidokal kerivad sekunditega väga illegaalseks. :facts: