Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan
Kas oli nii, et täna Tallinn-Tartu maanteel võis seda autot kohata? Kas sa oled tagumised klaasid tooninud ära?
3,0t V-6 on ikka väga julmalt väänav masin.Kui üldse kunagi veel enesele Saabi hangin,võtan just sellise. Kui veel suur vurr panna,või bi-turboks teha::headbang:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tegin väikese lisavarustuse hinnapäringu VM-i ja sain vastuseks 65000.- :mad:
Nimekiri siis selline:
Decor panel 400106233
Tow bar, lockable and removable 400133617
Gear selector, carbon-fibre 400112587
Instrument panel, carbon-fibre 400128609
Storage compartment 4600250
Mat set, rubber
Mat set, textile
Steering wheel, Sport 400111324
Mat, cargo 400106381
Storage box 400109195
Child seat cushion 12799915
Front Mud Flaps 400107967
Rear Mud Flaps 400106191
Front lip spoiler 400132643
Sill covers 400132601
Hirsch Rear Spoiler E848007000
Lisada veel Koni amordid ja keretööd...
Peab miljonäriks hakkama või tasub ka lammaritest otsida?
Aga nüüd mootoririhm ja õli vahetusse. Siis on veel turvalisem :drive:
Nimekiri siis selline:
Decor panel 400106233
Tow bar, lockable and removable 400133617
Gear selector, carbon-fibre 400112587
Instrument panel, carbon-fibre 400128609
Storage compartment 4600250
Mat set, rubber
Mat set, textile
Steering wheel, Sport 400111324
Mat, cargo 400106381
Storage box 400109195
Child seat cushion 12799915
Front Mud Flaps 400107967
Rear Mud Flaps 400106191
Front lip spoiler 400132643
Sill covers 400132601
Hirsch Rear Spoiler E848007000
Lisada veel Koni amordid ja keretööd...
Peab miljonäriks hakkama või tasub ka lammaritest otsida?
Aga nüüd mootoririhm ja õli vahetusse. Siis on veel turvalisem :drive:
Tänu Quaker State kleepsule selgus ka auto ajalugu Eestis.
Auto kuulus alates 2003 a. ühele Saabianti sõbrale ja käis Autotarvete OÜ-s regulaarselt hoolduses. Pärast korralikku taguotsa laksu ostis kindlustus selle ära ja siis klopsiti see kusagil üles.
Auto kuulus alates 2003 a. ühele Saabianti sõbrale ja käis Autotarvete OÜ-s regulaarselt hoolduses. Pärast korralikku taguotsa laksu ostis kindlustus selle ära ja siis klopsiti see kusagil üles.
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Minu 2.8 V6 kipub ka maanteel vägisi illegaalsetele kiirustele minema......
Aga jah suurem mootor on jõulisem ja hääl on ikka veekuuel maru ilus:head:
kui auto korralikult taastatud siis on loota palju muretuid kilomeetreid.
Aga jah suurem mootor on jõulisem ja hääl on ikka veekuuel maru ilus:head:
kui auto korralikult taastatud siis on loota palju muretuid kilomeetreid.
Esiteks palju õnne uue Saabi puhul! Eriti ilusat värvi teine!
Kuna sõbral sama aasta 9-5 Griffin siis olen sinna peale ka paar korda astunud. Nii minu kui Griffini omaniku enda arvamus on et 2.3 FPT 9000 on teravama minekuga nii kohaltvõttes kui igasugustel legaalsetel kiirustel vajutades. Samas ei ole see vahe mäekõrgune ja Griff on Tallinna linnas sõitmiseks palju mugavama vedrustusega!
Kuna sõbral sama aasta 9-5 Griffin siis olen sinna peale ka paar korda astunud. Nii minu kui Griffini omaniku enda arvamus on et 2.3 FPT 9000 on teravama minekuga nii kohaltvõttes kui igasugustel legaalsetel kiirustel vajutades. Samas ei ole see vahe mäekõrgune ja Griff on Tallinna linnas sõitmiseks palju mugavama vedrustusega!
Algselt postitas: TGB
Esiteks palju õnne uue Saabi puhul! Eriti ilusat värvi teine!
Kuna sõbral sama aasta 9-5 Griffin siis olen sinna peale ka paar korda astunud. Nii minu kui Griffini omaniku enda arvamus on et 2.3 FPT 9000 on teravama minekuga nii kohaltvõttes kui igasugustel legaalsetel kiirustel vajutades. Samas ei ole see vahe mäekõrgune ja Griff on Tallinna linnas sõitmiseks palju mugavama vedrustusega!
Ära kunagi võrdle FPT tonnist ja suvalist 9-5`t. Tonnine on ju piiramatute tuunimsevõimalustega ja mittelagunev. 9-5 pole ei üht,ega teist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Arengutest niipalju, et käes on "Storage compartment 4600250" ja eemaldatud said mingid tobedad hõbedased kleepsuribad.
Jahutusvedelik kaob endiselt ja termostaat pole vist ka esimeses nooruses. Vaikselt kahtlustan juba kõige hullemat - õliradikat, kuigi õli ei paista vahtus olevat ja paisupaak sisaldab ka normaalset värvi vedelikku.
Kulgeb vaikselt edasi.
Jahutusvedelik kaob endiselt ja termostaat pole vist ka esimeses nooruses. Vaikselt kahtlustan juba kõige hullemat - õliradikat, kuigi õli ei paista vahtus olevat ja paisupaak sisaldab ka normaalset värvi vedelikku.
Kulgeb vaikselt edasi.
Algselt postitas: MadMan
Vaikselt kahtlustan juba kõige hullemat - õliradikat, kuigi õli ei paista vahtus olevat ja paisupaak sisaldab ka normaalset värvi vedelikku.
Kulgeb vaikselt edasi.
Õliradika lõhkemisega jahutusvedelik karterisse ei tohiks sattuda, kuna õli surve ikka tunduvalt suurem.
Aga paisupaaki tekib küll korralik solk.....endal läbielatud.
Kui on kahtlused siis lase ennetavalt ära vahetada.
Algselt postitas: MadMan
Vahetangi ;)
Aga õhkradika vastu.
Vedelik lahkub siis kuskilt mujalt, aga praeguse märja ilmaga asfaldilt ei näe ja kadu on umbes liitrike kuu aja peale.
Lihtsalt ot:mu V-12`l ongi tehas seda teed läinud.Plokis valitseb õliradika kaane all tühjus ja radikas on viidud ette ninasse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
nuud on palju ilusam! palju maantel tarbib?
P.S. kui tuleb soov BSR tuuning teha, vota uhendus arvan et saame odavama pakkuda kui nende kodulehekuljel praegu on (www.bsr.se) Muidu paris korralik kiirendus, vaatasin youtube.com-is stage2ga
P.S. kui tuleb soov BSR tuuning teha, vota uhendus arvan et saame odavama pakkuda kui nende kodulehekuljel praegu on (www.bsr.se) Muidu paris korralik kiirendus, vaatasin youtube.com-is stage2ga
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
:)) aga edu siis, loodan et varsti eestis tuleb +1 tuunitud saabi rohkem ;)
Käigukasti viiva trossi ots oli kakti ja auto enam ei käivitunud. Teadmamehe nõuga sai jälle liikuma (N-asend) ja remondimehe jõuga ära lapitud. Kässar külmus ka kinni ja tõmbas klotsid kenasti viledaks. Linnavahel on päris naljakas vaadata paigalseisvate tagaratastega ringikimajaid. :freak: