2. leht 3-st

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: P Dets 02, 2007 1:42
Postitas Cyber
heh... tegelikult unustasid siin mõned mehed (mina ka vist) ära, et sellel V6-l ka vurr on ..;) ka LPT seades on sealt ikka kuhjaga tulemas. 9000 Griffin oli 3.0 vabalthingav...

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: P Dets 02, 2007 23:13
Postitas melka
Ei tea kes küll :D

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: P Dets 02, 2007 23:27
Postitas Jürgen
Kas oli nii, et täna Tallinn-Tartu maanteel võis seda autot kohata? Kas sa oled tagumised klaasid tooninud ära?

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: E Dets 03, 2007 0:36
Postitas MadMan
Võis küll kohata Puurmani ja Tartu vahel. Tagumised klaasid olid toonitud juba enne kui mina selle auto sain.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: E Dets 03, 2007 16:47
Postitas Trionic
3,0t V-6 on ikka väga julmalt väänav masin.Kui üldse kunagi veel enesele Saabi hangin,võtan just sellise. Kui veel suur vurr panna,või bi-turboks teha::headbang:

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: T Dets 04, 2007 13:01
Postitas MadMan
Tegin väikese lisavarustuse hinnapäringu VM-i ja sain vastuseks 65000.- :mad:
Nimekiri siis selline:
Decor panel 400106233
Tow bar, lockable and removable 400133617
Gear selector, carbon-fibre 400112587
Instrument panel, carbon-fibre 400128609
Storage compartment 4600250
Mat set, rubber
Mat set, textile
Steering wheel, Sport 400111324
Mat, cargo 400106381
Storage box 400109195
Child seat cushion 12799915
Front Mud Flaps 400107967
Rear Mud Flaps 400106191
Front lip spoiler 400132643
Sill covers 400132601
Hirsch Rear Spoiler E848007000
Lisada veel Koni amordid ja keretööd...
Peab miljonäriks hakkama või tasub ka lammaritest otsida?

Aga nüüd mootoririhm ja õli vahetusse. Siis on veel turvalisem :drive:

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: R Dets 14, 2007 13:22
Postitas MadMan
Tänu Quaker State kleepsule selgus ka auto ajalugu Eestis.
Auto kuulus alates 2003 a. ühele Saabianti sõbrale ja käis Autotarvete OÜ-s regulaarselt hoolduses. Pärast korralikku taguotsa laksu ostis kindlustus selle ära ja siis klopsiti see kusagil üles.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: R Dets 14, 2007 15:45
Postitas Aeronautik
Minu 2.8 V6 kipub ka maanteel vägisi illegaalsetele kiirustele minema......
Aga jah suurem mootor on jõulisem ja hääl on ikka veekuuel maru ilus:head:
kui auto korralikult taastatud siis on loota palju muretuid kilomeetreid.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: R Dets 14, 2007 17:48
Postitas TGB
Esiteks palju õnne uue Saabi puhul! Eriti ilusat värvi teine!

Kuna sõbral sama aasta 9-5 Griffin siis olen sinna peale ka paar korda astunud. Nii minu kui Griffini omaniku enda arvamus on et 2.3 FPT 9000 on teravama minekuga nii kohaltvõttes kui igasugustel legaalsetel kiirustel vajutades. Samas ei ole see vahe mäekõrgune ja Griff on Tallinna linnas sõitmiseks palju mugavama vedrustusega!

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: L Dets 15, 2007 14:29
Postitas Trionic
Algselt postitas: TGB
Esiteks palju õnne uue Saabi puhul! Eriti ilusat värvi teine!

Kuna sõbral sama aasta 9-5 Griffin siis olen sinna peale ka paar korda astunud. Nii minu kui Griffini omaniku enda arvamus on et 2.3 FPT 9000 on teravama minekuga nii kohaltvõttes kui igasugustel legaalsetel kiirustel vajutades. Samas ei ole see vahe mäekõrgune ja Griff on Tallinna linnas sõitmiseks palju mugavama vedrustusega!

Ära kunagi võrdle FPT tonnist ja suvalist 9-5`t. Tonnine on ju piiramatute tuunimsevõimalustega ja mittelagunev. 9-5 pole ei üht,ega teist.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: N Veebr 21, 2008 22:24
Postitas MadMan
Arengutest niipalju, et käes on "Storage compartment 4600250" ja eemaldatud said mingid tobedad hõbedased kleepsuribad.
Jahutusvedelik kaob endiselt ja termostaat pole vist ka esimeses nooruses. Vaikselt kahtlustan juba kõige hullemat - õliradikat, kuigi õli ei paista vahtus olevat ja paisupaak sisaldab ka normaalset värvi vedelikku.
Kulgeb vaikselt edasi.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: R Veebr 22, 2008 19:46
Postitas Aimar
Algselt postitas: MadMan
Vaikselt kahtlustan juba kõige hullemat - õliradikat, kuigi õli ei paista vahtus olevat ja paisupaak sisaldab ka normaalset värvi vedelikku.
Kulgeb vaikselt edasi.


Õliradika lõhkemisega jahutusvedelik karterisse ei tohiks sattuda, kuna õli surve ikka tunduvalt suurem.
Aga paisupaaki tekib küll korralik solk.....endal läbielatud.
Kui on kahtlused siis lase ennetavalt ära vahetada.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: R Veebr 22, 2008 19:50
Postitas MadMan
Vahetangi ;)
Aga õhkradika vastu.

Vedelik lahkub siis kuskilt mujalt, aga praeguse märja ilmaga asfaldilt ei näe ja kadu on umbes liitrike kuu aja peale.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: E Veebr 25, 2008 6:55
Postitas Trionic
Algselt postitas: MadMan
Vahetangi ;)
Aga õhkradika vastu.

Vedelik lahkub siis kuskilt mujalt, aga praeguse märja ilmaga asfaldilt ei näe ja kadu on umbes liitrike kuu aja peale.

Lihtsalt ot:mu V-12`l ongi tehas seda teed läinud.Plokis valitseb õliradika kaane all tühjus ja radikas on viidud ette ninasse.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: K Mär 12, 2008 11:27
Postitas MadMan
Masinal uus hingamine - hooldus tehtud.
Tagumised pidurikettad on suht kulunud ja käsipiduri klotsid kiilusid ühel küljel kinni - õnneks juhtus see töökojas mitte maanteel.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: N Mär 20, 2008 19:47
Postitas MadMan
Jälle hunnik raha investeeritud, aga mõned asjad on veel teha... Kui see rahakott vaid vastu peaks.

update: uued pidurikettad, vahetatud salongi- ja kütusefilter, uus pruugitud DI ja uued küünlad.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: K Aug 20, 2008 0:08
Postitas MadMan
Paar värskemat pilti ka.

Lisatud failid

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: K Aug 20, 2008 0:10
Postitas MadMan
Sama koht, erinevad nurgad. Kaamera Olympus C-370.

Lisatud failid

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: K Aug 20, 2008 0:48
Postitas MangustGrupp
nuud on palju ilusam! palju maantel tarbib?

P.S. kui tuleb soov BSR tuuning teha, vota uhendus :) arvan et saame odavama pakkuda kui nende kodulehekuljel praegu on (www.bsr.se) Muidu paris korralik kiirendus, vaatasin youtube.com-is stage2ga

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: K Aug 20, 2008 1:04
Postitas MadMan
Kütusekulu kohta võib öelda nii:
2000 km keskmine on 10.5, sellest enamus linnas.
Maanteel 8.2 l / 100 km.
Nordic Uhr pakub 250 hj ;)
Vaatab selle tuuningu koha pealt hiljem - praegu vaja plokikaane tihendid korda teha.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: N Aug 21, 2008 1:40
Postitas MangustGrupp
:)) aga edu siis, loodan et varsti eestis tuleb +1 tuunitud saabi rohkem ;)

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: T Sept 23, 2008 22:45
Postitas MadMan
Plokikaane tihendid korras, poolraami tagumised puksid vahetatud. Auto müügis.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: E Juul 20, 2009 20:19
Postitas MadMan
Sõidab jälle.
Uus universaalkat ja veidi pruugitud summuti pandi alla, kuid keevitused andsid Tln-Trt otsaga saba ja nüüd pläriseb veel koledamini kui enne. :conf:

Korras.

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: N Juul 23, 2009 15:47
Postitas raims
Aero esilisa ja küljekarbid oleks pakkuda kui huvi on. Hinda paku ise... Valmistatud klaasplastikust, kuid sirged ja korralikud. Lisaks pakkuda ka tagumise luugi spoiler. Huvi korral PS

Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Postitatud: N Dets 24, 2009 19:46
Postitas MadMan
Käigukasti viiva trossi ots oli kakti ja auto enam ei käivitunud. Teadmamehe nõuga sai jälle liikuma (N-asend) ja remondimehe jõuga ära lapitud. Kässar külmus ka kinni ja tõmbas klotsid kenasti viledaks. Linnavahel on päris naljakas vaadata paigalseisvate tagaratastega ringikimajaid. :freak: