Saab 9-5 Griffin, 2000, andreskelder (endine Eugam'i masin)
nii,sry..ei oska siin veel kirjutada,aga see selleks...
omandasin siis kah nädal tagasi Griffini...esmamuljed väga head...mnt. peale pole veel saanud,seega ei oska 90-130 jne . kiirendust kommenteerida....aga pigem,mis probleemid enamasti ilmneda võiksid ja mida kindlasti teadma peaks?!...auto läbisõit on 219000...kolmap. öeldi teeninduses,et turbo võib varsti minna...endal ees kindaslti seega turbo vahetus,kummid uued(ühel tuli kuradi kiirelt "mumps") ning tõenäoliselt ka elektroonikaga vaja midagi vaadata...
Aga jah,nädalase sõidu kohta võin ainult head öelda va. bensiini näiduk,mis teatab mulle alatasa,et linnas on keskmine 13,9-14,6-nutan...:D...aga ei,rääkige palun oma muljetest.
omandasin siis kah nädal tagasi Griffini...esmamuljed väga head...mnt. peale pole veel saanud,seega ei oska 90-130 jne . kiirendust kommenteerida....aga pigem,mis probleemid enamasti ilmneda võiksid ja mida kindlasti teadma peaks?!...auto läbisõit on 219000...kolmap. öeldi teeninduses,et turbo võib varsti minna...endal ees kindaslti seega turbo vahetus,kummid uued(ühel tuli kuradi kiirelt "mumps") ning tõenäoliselt ka elektroonikaga vaja midagi vaadata...
Aga jah,nädalase sõidu kohta võin ainult head öelda va. bensiini näiduk,mis teatab mulle alatasa,et linnas on keskmine 13,9-14,6-nutan...:D...aga ei,rääkige palun oma muljetest.
Algselt postitas: Eugam
nii,sry..ei oska siin veel kirjutada,aga see selleks...
omandasin siis kah nädal tagasi Griffini...esmamuljed väga head...mnt. peale pole veel saanud,seega ei oska 90-130 jne . kiirendust kommenteerida....aga pigem,mis probleemid enamasti ilmneda võiksid ja mida kindlasti teadma peaks?!...auto läbisõit on 219000...kolmap. öeldi teeninduses,et turbo võib varsti minna...endal ees kindaslti seega turbo vahetus,kummid uued(ühel tuli kuradi kiirelt "mumps") ning tõenäoliselt ka elektroonikaga vaja midagi vaadata...
Aga jah,nädalase sõidu kohta võin ainult head öelda va. bensiini näiduk,mis teatab mulle alatasa,et linnas on keskmine 13,9-14,6-nutan...:D...aga ei,rääkige palun oma muljetest.
ja nüüd on linnas keskmine KOGUAEG 24,5...Et kas viga võib juba kompuutris olla?Ei talla nagu midagi...
Ma ei saa aru, kõik räägivad kütusekulust 14L sajale jne. Krt mul on 4,6L Cadillac ja selle keskmine kulu linnas on 15-16L. Saabi kulu on 11-12L sajale (Saab on 2,3 föönita), mulle jääb mulje et kõik on raske jalaga.
Sorry OT pärast aga ei saand mitte vaiki olla.
Sorry OT pärast aga ei saand mitte vaiki olla.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: Eugam
oot,kõrvaline..ma ei saa nüüd aru...miks pealkiri,et ma uus methodiku masina omanik?selline ta mule küll välja ei näe...
aga ok,homme läheb teenindusse : esimesed pesurid ning parkimise andurid võlutakse uueks.
Aga võibolla sellepärast, et sa hakkasid siin foorumis OT-na oma griffinist rääkima (ja räägid millegipärast ikka edasi) ja adminnidele jäi mulje, et ostsid selle auto ära. Oma autole tee oma teema. Oma asjasse (methodiku auto teemasse) mittepuutuvaid postitusi saad ise ka kustutada!
Ei tutvunud reeglitega enne.Ja nüüd ei saa neid postitusi kustutada kah . Loll kompot kukkus kokku,aga üritus oli viisakas.:)
Tere tulemast Saabihaigete hulka!
Bensiinikulust:
Aga sa kontrolli kõigepealt reaalne kulu ise üle.
Paak täis, odo nulli, sõidad paarsada kilomeetrit ja uuesti paak täis.
Vaata mis tulemuse saad.
Minu Griffini bensukulu on linnas u. 14-15 l100km ja trassil olenevalt liikluse tihedusest ja muudest asjaoludest 7,5- 8,5 l100km
Bensiinikulust:
Aga sa kontrolli kõigepealt reaalne kulu ise üle.
Paak täis, odo nulli, sõidad paarsada kilomeetrit ja uuesti paak täis.
Vaata mis tulemuse saad.
Minu Griffini bensukulu on linnas u. 14-15 l100km ja trassil olenevalt liikluse tihedusest ja muudest asjaoludest 7,5- 8,5 l100km
Algselt postitas: Aimar
Tere tulemast Saabihaigete hulka!
Bensiinikulust:
Aga sa kontrolli kõigepealt reaalne kulu ise üle.
Paak täis, odo nulli, sõidad paarsada kilomeetrit ja uuesti paak täis.
Vaata mis tulemuse saad.
Minu Griffini bensukulu on linnas u. 14-15 l100km ja trassil olenevalt liikluse tihedusest ja muudest asjaoludest 7,5- 8,5 l100km
No tere,tere:)
Paak oli täis,tegin pisikese põike kehrasse ning linnas 320 km'i.Ja nestes läks uuesti 58 sisse...seega täis paagiga kokku u. 380 kilomeetrit.Reaalne proov peaks nüüd jõulude ajal tulema.Annan teada kuidas läks.
Nii,täna sai siis teenindust jälle külastada...Ühe kojamehe mootori vahetamise asemel tehti kaks,seega 2100 eeki enamvähem tühja...Mõtlesin,et nagunii tegelikult oli teine mootor kah seitse aastat vana,seega ok.Ning kuna ühel tagumisel kummil oli muljumisest eelmise omaniku poolt pisikene "muna" väljas,siis pidi ka kaks tagumist kummi ära vahetama-kokku kojameestega 11500.-...Auto minu käes olnud 28 päeva ja teeninduses on läinud üle kolmekümne tuhande.:wall:..Samas,koju tagasi sõites sain aru,et tegin ikkagi õige ostu...:love:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Cyber
58 liitrit ja 380 km on keskmine 15.2, kui sellest enamus on linnas, siis on enam-vähem ju.
SEE ei ole normaalne. kui vähegi normaalselt sõita.
maateel võiks ikka sinna 8,5 kanti jääda ja allagi...
a raamat näitab:3,0 t automaat sedaan:
maantee 8 ; linn 16,3, keskmine 11,11.
a nii ju nagu sobiks...
kas termostaat temperatuuri hoiab õigesti, osuti püsib keskel?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: Cyber
58 liitrit ja 380 km on keskmine 15.2, kui sellest enamus on linnas, siis on enam-vähem ju.
SEE ei ole normaalne. kui vähegi normaalselt sõita.
maateel võiks ikka sinna 8,5 kanti jääda ja allagi...
kusjuures ütlesin ka alguses valesti-kokku tuli 311 km'i ikka...ning jah,58 panin sisse...Keskmine tuleb suuremgi.
Ja ei vajuta kusjuures.Käin nüüd ühe 240 km'ise tiiru ära mööda maanteed,vaatan mis siis ütleb.
ja nüüd on linnas keskmine KOGUAEG 24,5...Et kas viga võib juba kompuutris olla?Ei talla nagu midagi...
tõenäoliselt on asi selles, et sõidad lühikesi otsi, enamiku ajast külma mootoriga ning üsna aeglases ja ebastabiilses liikluses? siis ka loogiline, et kütusekulu absurdseks läheb. mul oli selliste eelduste korral umbes selline bensukulu ka pea 2x nõrgema mootoriga Volvoga.
aga eks Griffinid ole pretensioonikad ka. samas mootori poolest usaldusväärsemad kui teised 9-5'd.
kui kindel oled, et läbisõit originaal on?
Algselt postitas: methodik
ja nüüd on linnas keskmine KOGUAEG 24,5...Et kas viga võib juba kompuutris olla?Ei talla nagu midagi...
tõenäoliselt on asi selles, et sõidad lühikesi otsi, enamiku ajast külma mootoriga ning üsna aeglases ja ebastabiilses liikluses? siis ka loogiline, et kütusekulu absurdseks läheb. mul oli selliste eelduste korral umbes selline bensukulu ka pea 2x nõrgema mootoriga Volvoga.
aga eks Griffinid ole pretensioonikad ka. samas mootori poolest usaldusväärsemad kui teised 9-5'd.
kui kindel oled, et läbisõit originaal on?
seda lühikeseotsa loogikat ma pole rakendanudki...tundub suht reaalne võimalus olevat igastahes.
219000,suht...oli mingi noorema venna käes,kes kasutas firmaautona.Kuigi pean tunnistama,et kui pärast tahtsin ta käest "kasutusjuhendit",siis ta enam telefonile ei vastanud.
Ja diagnostikas peaks ju griffini puhul välja tulema kui krutitud on?!ma ise veel nii algaja,et ei oska normaalsemate arvamustega välja tulla...:red:
Algselt postitas: roomlane
Arvatavasti ainus viis kindlalt teada saada, kas on keritud, on üle helistada hooldusraamatus märgitud hooldusi teinud remondikohad ja võrrelda läbisõite hoolduste ajal. Aga kui viimased mõnisada km on ise hooldatud, siis see ei näita ka midagi. Kõik on võltsitav Kindlaks teha, kas pole keritud, on võimatu.
kõik on võimalik,seda küll.aga on ju jutt,et alates seal 2000 a. masinatel on juba mingid elektroonikad peal,mis teevad diagnostikas ikkagi :angry: kui on keritud?!(jälle lihtsalt jutud mida olen kuulnud).
Algselt postitas: IS-D
Miks mitte siis? Mul on pikad otsad kõige ökomad üldse. Arvan, kuskil 7l kanti 100-le. Hea ühtlane kulgemine. Linnas kui cruisiga 50 kulgeda, saaksid ka kulu madalaks.
ok.otsin foorumist kuskilt siis jutu cruise'i kohta kah üles:)
Head vana-aasta lõppu kõigile;)...
saabist : tegin rakvere tiiru...pmst. mööda maanteed 290 km ja paak tõmbas kolmveerandi pealt veeradi peale...pool paaki mööda maanteed ~300 km. on ikka natuke palju...ja suurema osa sõitsin 100 km/h püsikiirusehoidjaga...
saabist : tegin rakvere tiiru...pmst. mööda maanteed 290 km ja paak tõmbas kolmveerandi pealt veeradi peale...pool paaki mööda maanteed ~300 km. on ikka natuke palju...ja suurema osa sõitsin 100 km/h püsikiirusehoidjaga...
Eugam, siis ma ikkagi kahtlustan, et mingi suurem probleem on. (/me ei ole tehnik)
Minu 2.3t 2001 aasta masin teeb maanteel ikka toredasti alla 8l sajale. Sai nüüd just Tallinn-Pärnu-Riia-Tartu-Tallinn ots, poole paagiga tehtud :red:
:beer:Sipelgaz:drink:
Minu 2.3t 2001 aasta masin teeb maanteel ikka toredasti alla 8l sajale. Sai nüüd just Tallinn-Pärnu-Riia-Tartu-Tallinn ots, poole paagiga tehtud :red:
:beer:Sipelgaz:drink:
Kümmekond pisiviga ja paar liitrit hoobilt juures.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989