Saab 9-5 Griffin, 2000, andreskelder (endine Eugam'i masin)
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: Cyber
58 liitrit ja 380 km on keskmine 15.2, kui sellest enamus on linnas, siis on enam-vähem ju.
SEE ei ole normaalne. kui vähegi normaalselt sõita.
maateel võiks ikka sinna 8,5 kanti jääda ja allagi...
a raamat näitab:3,0 t automaat sedaan:
maantee 8 ; linn 16,3, keskmine 11,11.
a nii ju nagu sobiks...
kas termostaat temperatuuri hoiab õigesti, osuti püsib keskel?
osuti on täiesti keskel.
Nii.Nüüd ma olen oma Saabi peale juba täitsa pahane:fight:.Käisin siis hommikul kummi (mida "kummispetsid" pidasid terveks:thumb: ) pumpamas-süsteemid töötasid ja tunne oli nagu sõidaks lennukiga.parkisin masina pooleks tunniks ära ning kui uuesti rooli sain siis :
1) Kastil "P"lt ükskõik mis teisele käigule vahetada,teatab armatuuril näidik,et ikkagi on käik nagu "Parkingu" peal.Ilmes ka see,et jõudu justkui ei ole.
2) kastil ei andnud vahetada ka "Sport" ning "Winter" režiime.See tähendab,et vblla läks süsteem sisse,aga armatuur seda ei näidanud.
3) tulukesed mis teatasid,et *Engine malfunction* ning *Automatic transmission fault indicator"(raamatus kirjas,et kui selline tuli põleb,siis käikude vahetuse võime väiksem,kuid pole auto jõu kohta midagi öeldud.) -mis nagu siis teeb selgeks , et masin oleks justkui pees...?!teenindusest öeldi,et elektroonika viga-saaks odavamalt...
Aga ehk on mõnel spetsialistil oma arvamus või soovitus!??!?!?!...Sest tõesti nagu viimase kuu jooksul on läinud suht magus summa.Mitte,et see paha oleks-lõpuks on griff nagu uus,aga lihtsalt praegu mõtlen,et :drink: ja hakkan tsikliga sõitma...
Aitüma
1) Kastil "P"lt ükskõik mis teisele käigule vahetada,teatab armatuuril näidik,et ikkagi on käik nagu "Parkingu" peal.Ilmes ka see,et jõudu justkui ei ole.
2) kastil ei andnud vahetada ka "Sport" ning "Winter" režiime.See tähendab,et vblla läks süsteem sisse,aga armatuur seda ei näidanud.
3) tulukesed mis teatasid,et *Engine malfunction* ning *Automatic transmission fault indicator"(raamatus kirjas,et kui selline tuli põleb,siis käikude vahetuse võime väiksem,kuid pole auto jõu kohta midagi öeldud.) -mis nagu siis teeb selgeks , et masin oleks justkui pees...?!teenindusest öeldi,et elektroonika viga-saaks odavamalt...
Aga ehk on mõnel spetsialistil oma arvamus või soovitus!??!?!?!...Sest tõesti nagu viimase kuu jooksul on läinud suht magus summa.Mitte,et see paha oleks-lõpuks on griff nagu uus,aga lihtsalt praegu mõtlen,et :drink: ja hakkan tsikliga sõitma...
Aitüma
Algselt postitas: andreskelder
Proovisin siis säästlikult sõita. Tallin-Kehra Tallinn: kiirus u 95 km/h stabiilselt. Kütusekulu 10,1 l/100 km
Tallinn- Pärnu-Tallin: kiirus u 80 km/h stabiilselt. Kütusekulu 9,1 l/100 km.
Tundub ikkagi natuke kõrge olevat. Või on mu autol mingi ime kombel liiga madal kütusekulu.
Võrdluseks:
Tallinn - Riia , autopiloot 100 km/h - 8,2 l/100km
Kaunas - Klaipeda , autopiloot 140 km/h 9,5 l/100km
andres kaotas oma koodid ära,seega ei saa vist paar päeva vastata...see selleks.Minu andmetel nullis ta kord kompuutri ära,tegi tallinn-anija-tallinn tiiru,kuskil 80 km'i,kiirusel 90km/h ning sai keskmiseks vist isegi 7,5 vms...eks see kõik oleneb mootori soojusest ja jala raskusest jne...