Saab 9-5 SE 2.3 LPT, 1998, Eugam (MÜÜDUD!)

Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#1

L Veebr 09, 2008 17:25

auto ostetud:P
ajab millegi pärast sellist sinist tossu välja...Nii kuskil minuti.Öeldi,et asi turbos või kolvirõngastes.Endine omanik räägib,et turbo 10000 km'i tagasi vahetatud.Seega asi kolvirõngastes?Aga toss ei kaoks ju kui mootor juba soe?!

Lisatud failid
Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#2

P Veebr 17, 2008 21:07

samas,kui minut läbi,siis kõik nagu uuel autol?

Lisatud failid
Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#3

N Veebr 21, 2008 21:28

probleem oli siis selles,et saaled ja kolvirõngad olid liiga vanad.
kulud: VM'is uued saaled ning kolvirõngad koos päevase tööga 15434 eeku.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#4

N Veebr 21, 2008 22:09

Mis tähendab "liiga vanad"? Palju läbisõit?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

N Veebr 21, 2008 22:10

Algselt postitas: Eugam
probleem oli siis selles,et saaled ja kolvirõngad olid liiga vanad.turbo kohapealt olin kah kahtlus,aga öeldi,et peab veel õnneks vastu.
kulud: VM'is uued saaled ning kolvirõngad koos päevase tööga 15434 eeku.

Kui saaled olid "ringi käinud" siis peab seal põhjus ka olema.
Niisama vahetamisest on vähe kasu. Ehk siis varsti saad jälle vahetada...:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#6

N Veebr 21, 2008 22:18

vaidlen iisakule vastu: niisama vahetamisest on ikka kasu kui selle eest ikka tasu saab ja saab ju mitu korda.

meenub: kunagi ammustel aegadel sunniti ringi käinud vändale 3 korda std saalesid panna ja muudkui panin ja panin ja palk jooksis ja jooksis kuni meie teekond tööandjaga lõppes kohtus:notworthy:

arva ära,mis juhtus? ise küsin, ise vastan: tööandja maksis mulle töö kinni..muudkui maksis ja maksis,kuna kohe ei maksnud ja siis kliendile tasuta ka kõik kinni tagus:wall:
Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#7

N Veebr 21, 2008 23:20

Algselt postitas: MadMan
Mis tähendab "liiga vanad"? Palju läbisõit?


ei oska täpselt öelda.Öeldi seda,et viimasel hetkel viisin...:wtf:
Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#8

R Veebr 22, 2008 10:10

Algselt postitas: Eugam
Algselt postitas: MadMan
Mis tähendab "liiga vanad"? Palju läbisõit?


ei oska täpselt öelda.Öeldi seda,et viimasel hetkel viisin...:wtf:


positiivne on selle asja juures aga see,et auto on eelmise omaniku poolt üleüldiselt hästi hoitud.
ja läbisõit näitab praegu 210340...
andreskelder
Postitusi: 43
Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
Asukoht:
Auto:

#9

L Mär 01, 2008 13:28

Algselt postitas: Eugam
Algselt postitas: Eugam
Algselt postitas: MadMan
Mis tähendab "liiga vanad"? Palju läbisõit?


ei oska täpselt öelda.Öeldi seda,et viimasel hetkel viisin...:wtf:


positiivne on selle asja juures aga see,et auto on eelmise omaniku poolt üleüldiselt hästi hoitud.
ja läbisõit näitab praegu 210340...
andreskelder
Postitusi: 43
Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
Asukoht:
Auto:

#10

L Mär 01, 2008 13:34

siiski oli VM diagnoos paikapidav - vähemalt siiani. Kui saaled, kolvid koos rõngastega vahetatud + õlid ja muud vajalikud tihendid ja vidinad lisaks - on kõik barlanksis. Seega klapisääre tihendid ja turbo probleemid on (loodan) kaugem tulevik
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#11

L Mär 01, 2008 17:11

Algselt postitas: andreskelder
siiski oli VM diagnoos paikapidav - vähemalt siiani. Kui saaled, kolvid koos rõngastega vahetatud + õlid ja muud vajalikud tihendid ja vidinad lisaks - on kõik barlanksis. Seega klapisääre tihendid ja turbo probleemid on (loodan) kaugem tulevik


mis kuradi moodi saavad olla 210 t km sõitnud autol saaled ja rõngad kulunud olla....kas te tegite esimese õlivahetuse ise?:D....või siis on läbisõitu tiba timmitud....

200t km läbisõit õige hoolduse korral on poisike...
andreskelder
Postitusi: 43
Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
Asukoht:
Auto:

#12

L Mär 01, 2008 20:04

VM-s kinnitati, et 200t pealt tüüpiline 2.3 SE 125 kw -e probleem. Ehk võib-olla neil masinatel mida on piinatud. Kere ja sisu poolest ei oska nagu spido kerimist arvata. Ka hooldusraamatust (kui seda pole ratsitud) ei loe hullu välja :)
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#13

L Mär 01, 2008 22:40

Algselt postitas: andreskelder
VM-s kinnitati, et 200t pealt tüüpiline 2.3 SE 125 kw -e probleem. Ehk võib-olla neil masinatel mida on piinatud. Kere ja sisu poolest ei oska nagu spido kerimist arvata. Ka hooldusraamatust (kui seda pole ratsitud) ei loe hullu välja :)


no mul 2003 aasta 2,3t ja läbisõit 185t km, kas tahate tõseti öelda, et ma peaks hakkama saalede ja rõngaste vahetusele mõtlema....andke abi....usun, et asi oleks siis loogiline kui sellel autol oleks tehtud selle ajaga 0 õli vahetust....mulle ikka ei mahu pähe kuidas see 9-5 nii õnnetu on:D....millal sakslastel ja japsidel saalesid ja rõngaid vahetatakse? siis kui miljon sõidetud!?
andreskelder
Postitusi: 43
Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
Asukoht:
Auto:

#14

P Mär 02, 2008 11:54

Ega tõepärast infot ei ole tõesti võimalik saada. Sain vanad (?) saaled kaasa. Mõni oli küll kehvakena. Aga mida ikka arvata. Vända kohta küll midagi ei öeldud ?!. Ehk siis ainult konkreetse mootori konkreetse eelmise(te) kasutajate must minevik. VM-s öeldi et tüüpiline viga - kolvid eelipsis (ehituse eripära)?. Ei oska midagi arvata. Tahaks nagu proffe usaldada, aga vahel tundub küll, et mõni klient või masin on hooldusele kullaauk. Ei ravita komplekselt vaid jupphaaval :(
Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#15

P Mär 02, 2008 17:16

andres,kui nii võtta,et see 200t ongi tavaline 9-5'e probleem,siis sa võid kergete arvutustega endale selgeks teha,et ka Griff läheb kohe-kohe VM'sse...
andreskelder
Postitusi: 43
Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
Asukoht:
Auto:

#16

P Mär 02, 2008 18:28

2.3 ja 6V on oluliselt erinevad mootorid. Kuskilt peab lihtsalt järele uurima mis seos on eelipsis kolvidel ja kulunud saaledel. Ja ka seda, et ega väntvõll pole nüüd problemaatiline
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#17

P Mär 02, 2008 18:28

Kas ma olen nüüd ainuke loll,kes enam aru ei saa,millisest autost/mootorist ja isikutest siin jutt on:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
andreskelder
Postitusi: 43
Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
Asukoht:
Auto:

#18

P Mär 02, 2008 18:55

Mis siin imelikku? Üks on 9-5, 2.3 125 KW ja teine 9-5 Griffin, 2000. Mootorid ja probleemid ja erinevad
Jürgen

#19

P Mär 02, 2008 18:59

No eelmine lehekülg on küll väga segane.:poke:
andreskelder
Postitusi: 43
Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
Asukoht:
Auto:

#20

P Mär 02, 2008 19:06

Jutt ju sellest, et hiljuti ostetud 9-5, 2.3 1998 aasta masin ajas hommikuti käivitades suitsu välja. ET spetsid arvasid kas: turbo, klapisääre tihendid või eelipsis kolvid VM - s sai siis kolvid, rõngad ja saaled vahetatud. Küsimus tekkis siis saalede ja vända kohta. Kas vänt on ka varsi õhtal ja mis seos oli eelipsis kolvidel ja kulunud saaledel? Ei ole autoproff ja siit ka siis mure.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#21

P Mär 02, 2008 19:10

Igatahes mina loen pealkirjast välja:
SAABNET:EE foorum » Lugejate autod » 9-5 » Saab 9-5 Griffin 3.0,2000a, Eugam
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
andreskelder
Postitusi: 43
Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
Asukoht:
Auto:

#22

P Mär 02, 2008 19:17

Andresel on Griffin ja Eugamil on nüüd 98 aasta 9-5, 2.3 :) Eugam parandab varsti oma kasutajanime, ma loodan

EDIT: Teema kaheks jagatud, Griffini jutt siis siin teemas
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

E Mär 03, 2008 6:02

Algselt postitas: andreskelder
Ega tõepärast infot ei ole tõesti võimalik saada. Sain vanad (?) saaled kaasa. Mõni oli küll kehvakena. Aga mida ikka arvata. Vända kohta küll midagi ei öeldud ?!. Ehk siis ainult konkreetse mootori konkreetse eelmise(te) kasutajate must minevik. VM-s öeldi et tüüpiline viga - kolvid eelipsis (ehituse eripära)?. Ei oska midagi arvata. Tahaks nagu proffe usaldada, aga vahel tundub küll, et mõni klient või masin on hooldusele kullaauk. Ei ravita komplekselt vaid jupphaaval :(

Sulle räägiti täiesti õiget juttu VM`s ja sama teema on siit foorumist kümneid kordi läbi käinud.B205/235 mootorite projekteerimsevead põhjustavad korralikult mittetoimiva karterituulutuse,mis omakorda põhjustab ebapiisava õlituse mootoris.
Otsingusõnaks pane "karterituulutus" ja infot tuleb hulgi.
Maailmas pole olemas kaht ühesugist,identset mootorit, ega pole ka eri mootoritel identseid kasutustingimusi. Selline häving ei toimu iga nimetet mootoriga,samas kõige halva kokkusattumisel võib palju hullemini minna ja seda juba 100 tuh.km. juures.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#24

E Mär 03, 2008 8:51

Lisaks Trionicu jutule:
Sageli ei juhtu sellised asjad ka halva kasutamise tõttu. Keskkonnal ning juhuste kokkulangemiselt võivad olla vägagi fataalsed mõjud mootorile. Ei tasu seda ajada ka eelmiste kasutajate kaela...
Madispoiss
Postitusi: 134
Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
Asukoht:
Auto:

#25

E Mär 03, 2008 8:59

Algselt postitas: jupats
Lisaks Trionicu jutule:
Sageli ei juhtu sellised asjad ka halva kasutamise tõttu. Keskkonnal ning juhuste kokkulangemiselt võivad olla vägagi fataalsed mõjud mootorile. Ei tasu seda ajada ka eelmiste kasutajate kaela...


Ei tasu jah...eelmine omanik võib jumala hoolas ja tubli olla aga lihtsalt ühel hetkel käib saale ringi ja kogu moos...hakka raha tampima sinna...
Vasta