Saab 9-5 Griffin 3.0t, 1999, Jürgen
Tere, sai soetatud järjekordne SAAB, seekord siis 9-5 ja Griffin. Mootoriks on tal 3.0V6, käike vahetab ise. Auto on ostetud uuena Eestist, mina olen kolmas omanik, täisvarustusest on puudu katuseluuk, parkimisandurid ja tagaistmesoojendus, ilmselt tulid need 2000 ja edasi siis. Hetkel läbisõit 130600.
Töid on omajagu ikka tehtud eelmise omaniku poolt:
128600 pealt on tehtud ja vahetatud, kolvirõngad, plokikaane lihvimine, klappide sooveldus ja vahetatud turbo, enne seda veel rihmavahetus 90000 pealt ja mõlemad DI kassetid samuti. Lisaks kõigili eelmainitud töödele on ohtralt pisiasju välja vahetatud.
Hetkel olen sõitnud 700km selle autoga, keskmine kütusekulu SID'i järgi on 11.1. Mina olen ostuga ülirahul, lähiajal paremad pildid.:cool:
Töid on omajagu ikka tehtud eelmise omaniku poolt:
128600 pealt on tehtud ja vahetatud, kolvirõngad, plokikaane lihvimine, klappide sooveldus ja vahetatud turbo, enne seda veel rihmavahetus 90000 pealt ja mõlemad DI kassetid samuti. Lisaks kõigili eelmainitud töödele on ohtralt pisiasju välja vahetatud.
Hetkel olen sõitnud 700km selle autoga, keskmine kütusekulu SID'i järgi on 11.1. Mina olen ostuga ülirahul, lähiajal paremad pildid.:cool:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
TERE tulemast griffinite perekonda!
aga miks siis rõngaid vahetatud? huvitav, mis põhjustas selle?
aga miks siis rõngaid vahetatud? huvitav, mis põhjustas selle?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: Rauno
Paistab päris prö :drive:
Kunagi kui sul aega vaataks omasilmagagi seda
Kusjuures eile sõitsin sul tükkaega kõrval, lehvitasin, aga sa ei märganud vist, aga helistab ja uurib.
Algselt postitas: ivomets
TERE tulemast griffinite perekonda!
aga miks siis rõngaid vahetatud? huvitav, mis põhjustas selle?
Ei kujuta ettegi, peab eelmiselt omanikult uurima.
Algselt postitas: Jürts
Õnnitlused ka minu poolt. Et siis Aleksandri tänava Saabi kollektsioon sai jälle täiendus
Jah, nüüd 4 saabi igapäevaselt hoovis + veel 3-4tk paarsada meetrit eemal.:cool:
Algselt postitas: ivomets
TERE tulemast griffinite perekonda!
aga miks siis rõngaid vahetatud? huvitav, mis põhjustas selle?
Rõngaste vahetus tehti sellepärast, et olin juba 3 korda lühikese aja jooksul vända simmerit vahetanud, kuna see hakkas lekkima.
Karteri tuulutuse kit`i vahetamine probleemi ei lahendanud.
Anti juures leiti põhjus - surve karteris.
Nimelt olid õli rõngad-rõngas kinnijäänud ja tekitas survet.
Selle nahka läks ka turbo, mille olin 2a tagasi vahetanud.
Ise arven, et asja nimi on Eesti kliima ja auto palju seisnud.
Kurja küll - märkasin, et üks 9-5 sõidab kahtlaselt pikalt kõrval, aga kuna ühelgi tuttaval pole selliseid ei osanud tähelepanelikult sisse kiikama hakata alguses. Hetk hiljem kui üritasin piiluda vajutasid sa juba ohtralt parempoolset pedaali :thumb:
Vahepeal vahetatud õli, õlifilter, õhufilter, hallid suunatuled said ka paigaldatud ja kliima täidetud. Samuti sai muretsetud uued "EURO" numbrid ja saabneti nr. alused.
Uuel nädalal lähevad klaasid toonimisse, tagaklaasi lasen teha 20% läbipaistvusega, küljed 50% ja esiklaasi 70% läbipaistvusega, eks näis kaua sõita lastakse. :angry:
Üldiselt olen ostuga väga rahul:head:
Uuel nädalal lähevad klaasid toonimisse, tagaklaasi lasen teha 20% läbipaistvusega, küljed 50% ja esiklaasi 70% läbipaistvusega, eks näis kaua sõita lastakse. :angry:
Üldiselt olen ostuga väga rahul:head:
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
heh kena masin, kuid usun et mottetu kiletada esiklaas pane lihtsalt kuljed ning tagaklaas mustaks - piisab t2esti millal hakkad hobuseid juurde panema? :D
Ei hakka mingeid hobuseid lisama siin, see auto on selline mõnus rahulik kruiiser, kui tuunida tahan, siis tuleb osta 9000 aero.:P