Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Vahepeal Crossroad Performance-lt uus soft peale saadud, Jupatsi sõnul 270-280 hj ja 400Nm väänet.
Kõik toimib kenasti, jõudlus on ikka hoopis teisest liigast...garretti aegadega võrreldes.
Open-SIDi järgi puhub turbo maksimaalselt kuskil 1,24 bari.
Korra proovisin ka 0-100 km/h kiirenduse ära, 2. käiguga kohalt tuli ajaks 6.66 sek(käsitsi stopperiga).
Igati rahul:cool:
Kõik toimib kenasti, jõudlus on ikka hoopis teisest liigast...garretti aegadega võrreldes.
Open-SIDi järgi puhub turbo maksimaalselt kuskil 1,24 bari.
Korra proovisin ka 0-100 km/h kiirenduse ära, 2. käiguga kohalt tuli ajaks 6.66 sek(käsitsi stopperiga).
Igati rahul:cool:
Kuidas sa automaadiga teise käiguga lähed? Mingi eraldi nupp selleks 9-5-l?
Korra proovisin ka 0-100 km/h kiirenduse ära, 2. käiguga kohalt tuli ajaks 6.66 sek(käsitsi stopperiga).
Mul ju sentronic kast, paned M asendisse ja valid koha peal 2. käigu(rooli küljes oleva + nupuga)..lubab ka 3.ndaga kohalt ära minna;)
Kuna tudengil liialt palju vaba aega, siis sai ettevõetud heliisolatsiooni paigaldamine. Alustasin pagasnikust ja luugist. Peaks mainima, et esimest korda üldse kokku puututud ja ei oska oma tööle hinnangut anda:D. Kasutan STP Gold-i ja täna lõppes 5 lehte otsa, 1 veel lisaks ostma ning kogu selle läikiva katan tumeda pehme 5mm paksuse matiga. Varuratta pesa tõttu läks ilgeks jupitamiseks kätte ära:red:
Mõned klõpsud ka
Mõned klõpsud ka
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kuna tudengil liialt palju vaba aega, siis sai ettevõetud heliisolatsiooni paigaldamine. Alustasin pagasnikust ja luugist. Peaks mainima, et esimest korda üldse kokku puututud ja ei oska oma tööle hinnangut anda:D. Kasutan STP Gold-i ja täna lõppes 5 lehte otsa, 1 veel lisaks ostma ning kogu selle läikiva katan tumeda pehme 5mm paksuse matiga. Varuratta pesa tõttu läks ilgeks jupitamiseks kätte ära:red:
Mõned klõpsud ka
Aga kata iseliimuva ja paksu vildiga ka ära;)
Kusjuures Crossroad Performance uus soft ja sport nupp sisse lülitatuna on auto väga teravaks timmitud:D, siinkohal kiiduavaldused Jupatsile ja Sebastianile. 100ni ei ole ta kunagi lasknud, ainult siis saad kui rooli pealt käike vahetada...0-100ni ajast saaks mõned sajandikud sellisel juhul veel maha:P
Oi pole kaua aega midagi kirjutanud...üle pika aja saabiga sõites ja sihipäraselt mootorivõimsust kasutades tekkisid kiirendades jõnksatused. Kummaline on just see, et sõites D asendis neid ei toimu..vaid kui ise käiku valid ja madalatelt pööretelt kiirendama hakkad kukub köhima...3nda käiguga eriti jõhkralt, selline tunne et sureb välja kohe. Kas ei suuda kütet peale anda nii palju kui vaja? Või on hoopis mingi õhuleke?
Kütuseseier hakkas täna villast viskama, peale paagi täis tankimist. Näitab, et paak täis ja siis jälle tühi ja nii mitu korda, paagisisene andur hakkab saba andma?
Potel halb kontakt.Saab remontida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989