Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon
Eelmise aasta viimasel päeval sai plekist pruut noorema vastu vahetatud. Hing ihkas juba ammu V6-e ja griffinit, võibolla oleks hoopis see minu omaks saanud, kui müüja viimasel hetkel ümber poleks mõelnud:) Seni olen läbinud ~500km ja emotsioonid on eranditult positiivsed. Eks kunagi valges teen väljast ka pilte, hetkel lisan paar pilti salongist.
heh.. ma ei viinud üldse kokku, et tegemist sama autoga, mida ivomets müüs No rõõm seda suurem , kuna meie mõlema V6 on soetatud samalt müüjalt.
PS: ma pole enne märganud sellist kahe toonilise nahaga ukse polstrit...päris huvitav.
PS: ma pole enne märganud sellist kahe toonilise nahaga ukse polstrit...päris huvitav.
Algselt postitas: Ets
PS: ma pole enne märganud sellist kahe toonilise nahaga ukse polstrit...päris huvitav.
Varjude mäng Välguga tehtud pilt ja seepärast. Vaata müügiteemas tehtud pilte ja näed, et täpselt samat värvi uksepolster on nagu su enda autolgi.
terv, teager
Algselt postitas: suur
Ööasjade tagaajamine Aljoga Griffiga on ka kuidagi veee-mootori-sooviga seotud?
Mul ka kripeldab V6 9-5, aga auto vahetamine tundub praegusel hetkel liialt kulukas ettevõtmine. Pealegi olen tonniga laias laastus rahul.
V6 mõlkus ka enne mõttes, ööasjade tagaajamisest sain griffinipisiku:) Kui üks auto olemas ja karjuvat vajadust vahetamiseks pole, siis ongi hea lihtsalt aeg-ajalt müügikuulutusi piiluda kuni mõni hea pakkumine silma hakkab;) Oma (nüüdseks ex) NG900 müügikuulutusi piilusin ka pisut üle aasta enne kui tegudeni jõudsin... konkreetne isend oli samuti ammu enne silma jäänud, aga pidasin hinda kalliks ja mingil hetkel kukkus see sobivaks.
Pilte seest ja väljast on tõesti ivometsa müügiteemas, aga kuna luba pole küsinud, siis siia neid kopeerima ei hakka.... ja noh ega ise pildistamisel kätt harjutada ju ka paha tee:)
Neid puitliiste kaeks ise ka suurema pildi pealt Kuigi pildilt tundub, et sellega pole suudetud varjata 9-5 üht silmariivavat koostekvaliteedi-viga salongis - aknaraami plastosa ei istu korralikult nahkse osa peal. Samas sellise puitliistu installimisel saaks ehk seda nähtamatuks muuta.....?
Kuidas tagaistme-soojendus ka toimetab? Kas läheb sama ruttu soojaks kui esiistme 3-asend? Hullult tunnen hetkel puudust sellest lisast, mitu korda pidanud viimastel päevadel -10C ilmaga külma tagumendiga naisterahvaid tagaistmel sõidutama.... not nice Loodan salamisi kunagi enda Aerol nahksisu välja vahetada ventileeritava/100% soojendava vastu.
Head uut Saabiaastat :headbang:
Kuidas tagaistme-soojendus ka toimetab? Kas läheb sama ruttu soojaks kui esiistme 3-asend? Hullult tunnen hetkel puudust sellest lisast, mitu korda pidanud viimastel päevadel -10C ilmaga külma tagumendiga naisterahvaid tagaistmel sõidutama.... not nice Loodan salamisi kunagi enda Aerol nahksisu välja vahetada ventileeritava/100% soojendava vastu.
Head uut Saabiaastat :headbang:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Sorry offtopic, aga need puitliistud ja nahast uksepolstrid imo muudavad salongi oluliselt normaalsemaks (loe: kvaliteetsemaks, vähemalt feel on selline) kui ilma nendeta. Mul oli suhteliselt erandlik SE varustusega masin, samuti samavärvi sisu ja liistud ning nahk polstritel: http://www.hot.ee/alfonze/saab_7.html
Õnnitlused, Griffin ja V-6 on üle prahi. :thumb: Tean, endise Griffini omanikuna, mida see tähendab. Hiilisin ka ise seda sama autot kaua aga seni kui Alfa müümata, ei saanud teemat käsile võtta. Hea, et "omade" keskele jäi.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Algselt postitas: RedBaron
Õnnitlused, Griffin ja V-6 on üle prahi. :thumb: Tean, endise Griffini omanikuna, mida see tähendab. Hiilisin ka ise seda sama autot kaua aga seni kui Alfa müümata, ei saanud teemat käsile võtta. Hea, et "omade" keskele jäi.
Päris mitu Griffinit on müügis auto24-s. Ei jää sa ilma Griffinita küll V6-ga Saab on hea asi. Mõistlik ost Napoleon.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: Skybound
Kuidas tagaistme-soojendus ka toimetab? Kas läheb sama ruttu soojaks kui esiistme 3-asend?
Läheb sama ruttu soojaks (või kuumaks) kui esiistmete oma, aga soojendab ainult istmepõhja (mitte seljatuge) ja lülitab ühel hetkel end ise välja. Iseenesest väga mõnus featuur, sulatab külmund tagumendi korralikult üles.
Palju õnne, napoleon, kumma Griffiga me edaspidi nüüd öös asju taga ajama hakkame? :)
Seda on veel aega mõelda, kelle Griffiga edaspidi ööasju taga ajame:) Kahtlustan, et läpakaga tagaistmel on minust rohkem kasu kui roolis, aga eks see oleneb muidugi ka asjaoludest.
Alo, sinu Griffil oli mingi järelsoojendus vms. Keerasin süüte välja ja näppisin kliima nuppe, aga ei osanud seda kuidagi aktiveerida, kas igal Griffil seda polegi või on probleem ikka tihendis rooli ja seljatoe vahel?
Kes ootavad pilte väljast, salongi puitliistudest jms., peavad veel natuke ootama... siiani on mõte pilte teha alati siis tekkinud, kui väljas juba pime on:)
Alo, sinu Griffil oli mingi järelsoojendus vms. Keerasin süüte välja ja näppisin kliima nuppe, aga ei osanud seda kuidagi aktiveerida, kas igal Griffil seda polegi või on probleem ikka tihendis rooli ja seljatoe vahel?
Kes ootavad pilte väljast, salongi puitliistudest jms., peavad veel natuke ootama... siiani on mõte pilte teha alati siis tekkinud, kui väljas juba pime on:)
Algselt postitas: napoleon
...
Alo, sinu Griffil oli mingi järelsoojendus vms. Keerasin süüte välja ja näppisin kliima nuppe, aga ei osanud seda kuidagi aktiveerida, kas igal Griffil seda polegi või on probleem ikka tihendis rooli ja seljatoe vahel?
Afterheater, V6-engine cars
The afterheater enables a comfortable temperature to be maintained inside the car even after the engine has been switched off.
The heater can be activated up to 10 minutes after the engine has stopped, although the coolant temperature must be at least 40°C for the heater to operate.
To start the heater:
1 The ignition should be OFF.
2 Press and hold the AUTO button on the ACC panel for about a second, until a chime is sounded and the following appears on the SID: ”AFTERHEATER ACTIVATED”.
After five seconds, the SID will indicate how much heat is available (0 – 100%).
To switch off the heater:
1 Press the OFF button on the ACC panel.
The heater will also be switched off if the ignition is turned ON.
The following settings will be in force when the heater is running:
• Air distribution in AUTO mode.
• Recirculation not active but can be selected manually.
• Fan speed is automatic and cannot be changed.
• Only the fan speed is shown on the display. If AUTO is pressed, the system selections will be indicated.
The following controls do not operate while the afterheater is on:
• Rear-window heating.
• ECON.
• User presets.
Some of the functions can be reprogrammed. For further information, please consult your Saab dealer (see page 237).
terv, teager
Algselt postitas: napoleon
Tänud Teager, eks homme proovin. Kas see info on kuskilt avalikult kättesaadav või sinu käsutuses tänu ametikohale? Võibolla on veel mõni kasulik funktsioon, mida hetkel isegi küsida ei oska;)
Saabiklubi.ee->Klubi menüü->Tehniline->...
terv, teager
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: napoleon
...
Alo, sinu Griffil oli mingi järelsoojendus vms. Keerasin süüte välja ja näppisin kliima nuppe, aga ei osanud seda kuidagi aktiveerida, kas igal Griffil seda polegi või on probleem ikka tihendis rooli ja seljatoe vahel?
Afterheater, V6-engine cars
The afterheater enables a comfortable temperature to be maintained inside the car even after the engine has been switched off.
The heater can be activated up to 10 minutes after the engine has stopped, although the coolant temperature must be at least 40°C for the heater to operate.
To start the heater:
1 The ignition should be OFF.
2 Press and hold the AUTO button on the ACC panel for about a second, until a chime is sounded and the following appears on the SID: ”AFTERHEATER ACTIVATED”.
After five seconds, the SID will indicate how much heat is available (0 – 100%).
To switch off the heater:
1 Press the OFF button on the ACC panel.
The heater will also be switched off if the ignition is turned ON.
The following settings will be in force when the heater is running:
• Air distribution in AUTO mode.
• Recirculation not active but can be selected manually.
• Fan speed is automatic and cannot be changed.
• Only the fan speed is shown on the display. If AUTO is pressed, the system selections will be indicated.
The following controls do not operate while the afterheater is on:
• Rear-window heating.
• ECON.
• User presets.
Some of the functions can be reprogrammed. For further information, please consult your Saab dealer (see page 237).
terv, teager
Off teema küll aga, kas see peaks töötama kõikidel V6 9-5 niimoodi? Kunagi leidsin ise ka selle raamatust üles, olin ilgelt õnnelik, et selline asi välja mõeldud, aga peale 10ndat korda proovimist lõin käega, sest ei suutnud mina seda tööle saada. Või peab selle kuidagi Tech'iga aktiveerima? Enda mittegriffin V6 on 1999 aastast - võibolla leiutati selline lisa alles hiljem!? Oleks sellest teemast väga huvitatud...
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Ei tea, parem esita see küsimus mõnes muus teemas, kui vastust ei saa. Proovisin ja mul töötas ilusti... lihtsalt ei tulnud selle peale, et mõnda nuppu alla peab hoidma, seega veelkord tänud teagerile vihje eest.... ja eks pean vist nüüd natuke nurgas häbenema, et ise saabiklubi lehelt seda manuali otsida ei taibanud:)
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
peaks olema kõigil V6-tel, mis müüdud mitte "troopikasse". põhimõtteliselt sõltub see sellest kas on tsirkulatsiooni pump või mitte.
kuna süsteem on ACC-sse progetav, siis on võimalik, et ACC vahetuse korral on see ära unustatud.
kuna süsteem on ACC-sse progetav, siis on võimalik, et ACC vahetuse korral on see ära unustatud.
Algselt postitas: t8
peaks olema kõigil V6-tel, mis müüdud mitte "troopikasse". põhimõtteliselt sõltub see sellest kas on tsirkulatsiooni pump või mitte.
kuna süsteem on ACC-sse progetav, siis on võimalik, et ACC vahetuse korral on see ära unustatud.
Vabandan võõra teema risustamise eest,
aga küsimus oleks selline, et mis töö ülesanne on tsirkulatsiooni pumbal. Loogiliselt saan aru, et tsirkuleerib, aga kas see mõjutab vaid järelsoojendust või ka üleüldist soojenemist?