Saab 9-5 Estate Griffin, 2000, napoleon

napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

P Jaan 04, 2009 17:27

Eelmise aasta viimasel päeval sai plekist pruut noorema vastu vahetatud. Hing ihkas juba ammu V6-e ja griffinit, võibolla oleks hoopis see minu omaks saanud, kui müüja viimasel hetkel ümber poleks mõelnud:) Seni olen läbinud ~500km ja emotsioonid on eranditult positiivsed. Eks kunagi valges teen väljast ka pilte, hetkel lisan paar pilti salongist.

Lisatud failid
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

P Jaan 04, 2009 17:28

Mõnusaid kilomeetreid. :drink:
Iga ratas veab and then some!
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

P Jaan 04, 2009 17:28

2

Lisatud failid
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

P Jaan 04, 2009 19:10

Ööasjade tagaajamine Aljoga Griffiga on ka kuidagi veee-mootori-sooviga seotud?

Mul ka kripeldab V6 9-5, aga auto vahetamine tundub praegusel hetkel liialt kulukas ettevõtmine. Pealegi olen tonniga laias laastus rahul.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#5

P Jaan 04, 2009 19:33

Õige omaniku kätte korralik auto, õnnitlen!

Tee neist puitliistudest akende peal pilti, suht haruldased asjad ning 9-5 ma pole neid lisavarustuse nimekirjas veel näinudki.

terv, teager
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#6

P Jaan 04, 2009 20:47

Minu poolt ka õnnitlused just V6 soetamise puhul... hea valik ja ootan ka väljast pilte:thumb:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1974
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#7

P Jaan 04, 2009 21:51

Välispilte näed Ivometsa Griffinimüügi teemas.
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#8

P Jaan 04, 2009 22:08

heh.. ma ei viinud üldse kokku, et tegemist sama autoga, mida ivomets müüs :D No rõõm seda suurem , kuna meie mõlema V6 on soetatud samalt müüjalt.
PS: ma pole enne märganud sellist kahe toonilise nahaga ukse polstrit...päris huvitav.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#9

P Jaan 04, 2009 22:13

Algselt postitas: Ets
PS: ma pole enne märganud sellist kahe toonilise nahaga ukse polstrit...päris huvitav.


Varjude mäng :) Välguga tehtud pilt ja seepärast. Vaata müügiteemas tehtud pilte ja näed, et täpselt samat värvi uksepolster on nagu su enda autolgi.

terv, teager
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#10

P Jaan 04, 2009 22:36

Algselt postitas: suur
Ööasjade tagaajamine Aljoga Griffiga on ka kuidagi veee-mootori-sooviga seotud?

Mul ka kripeldab V6 9-5, aga auto vahetamine tundub praegusel hetkel liialt kulukas ettevõtmine. Pealegi olen tonniga laias laastus rahul.


V6 mõlkus ka enne mõttes, ööasjade tagaajamisest sain griffinipisiku:) Kui üks auto olemas ja karjuvat vajadust vahetamiseks pole, siis ongi hea lihtsalt aeg-ajalt müügikuulutusi piiluda kuni mõni hea pakkumine silma hakkab;) Oma (nüüdseks ex) NG900 müügikuulutusi piilusin ka pisut üle aasta enne kui tegudeni jõudsin... konkreetne isend oli samuti ammu enne silma jäänud, aga pidasin hinda kalliks ja mingil hetkel kukkus see sobivaks.

Pilte seest ja väljast on tõesti ivometsa müügiteemas, aga kuna luba pole küsinud, siis siia neid kopeerima ei hakka.... ja noh ega ise pildistamisel kätt harjutada ju ka paha tee:)
6-10
Postitusi: 52
Liitunud: N Veebr 28, 2008 18:45
Asukoht:
Auto:

#11

E Jaan 05, 2009 0:02

Palju õnne! Kahtlustasin isegi, et tegu on ivometsa pakutud masinaga. Mõlesin ka selle peale, aga liigakauaks jäin mõtlema. :wall:
Uuele omanikule muretuid miile!
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#12

E Jaan 05, 2009 3:27

Neid puitliiste kaeks ise ka suurema pildi pealt :) Kuigi pildilt tundub, et sellega pole suudetud varjata 9-5 üht silmariivavat koostekvaliteedi-viga salongis - aknaraami plastosa ei istu korralikult nahkse osa peal. Samas sellise puitliistu installimisel saaks ehk seda nähtamatuks muuta.....?

Kuidas tagaistme-soojendus ka toimetab? Kas läheb sama ruttu soojaks kui esiistme 3-asend? Hullult tunnen hetkel puudust sellest lisast, mitu korda pidanud viimastel päevadel -10C ilmaga külma tagumendiga naisterahvaid tagaistmel sõidutama.... not nice :( Loodan salamisi kunagi enda Aerol nahksisu välja vahetada ventileeritava/100% soojendava vastu.

Head uut Saabiaastat :headbang:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#13

E Jaan 05, 2009 8:59

Sorry offtopic, aga need puitliistud ja nahast uksepolstrid imo muudavad salongi oluliselt normaalsemaks (loe: kvaliteetsemaks, vähemalt feel on selline) kui ilma nendeta. Mul oli suhteliselt erandlik SE varustusega masin, samuti samavärvi sisu ja liistud ning nahk polstritel: http://www.hot.ee/alfonze/saab_7.html
RedBaron
Postitusi: 167
Liitunud: E Jaan 31, 2005 14:56
Asukoht:
Auto:

#14

E Jaan 05, 2009 16:52

Õnnitlused, Griffin ja V-6 on üle prahi. :thumb: Tean, endise Griffini omanikuna, mida see tähendab. Hiilisin ka ise seda sama autot kaua aga seni kui Alfa müümata, ei saanud teemat käsile võtta. Hea, et "omade" keskele jäi.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1974
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#15

E Jaan 05, 2009 20:03

Algselt postitas: RedBaron
Õnnitlused, Griffin ja V-6 on üle prahi. :thumb: Tean, endise Griffini omanikuna, mida see tähendab. Hiilisin ka ise seda sama autot kaua aga seni kui Alfa müümata, ei saanud teemat käsile võtta. Hea, et "omade" keskele jäi.


Päris mitu Griffinit on müügis auto24-s. Ei jää sa ilma Griffinita küll :) V6-ga Saab on hea asi. Mõistlik ost Napoleon.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#16

T Jaan 06, 2009 14:33

Algselt postitas: Skybound
Kuidas tagaistme-soojendus ka toimetab? Kas läheb sama ruttu soojaks kui esiistme 3-asend?

Läheb sama ruttu soojaks (või kuumaks) kui esiistmete oma, aga soojendab ainult istmepõhja (mitte seljatuge) ja lülitab ühel hetkel end ise välja. Iseenesest väga mõnus featuur, sulatab külmund tagumendi korralikult üles.

Palju õnne, napoleon, kumma Griffiga me edaspidi nüüd öös asju taga ajama hakkame? :)
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#17

T Jaan 06, 2009 21:17

Seda on veel aega mõelda, kelle Griffiga edaspidi ööasju taga ajame:) Kahtlustan, et läpakaga tagaistmel on minust rohkem kasu kui roolis, aga eks see oleneb muidugi ka asjaoludest.
Alo, sinu Griffil oli mingi järelsoojendus vms. Keerasin süüte välja ja näppisin kliima nuppe, aga ei osanud seda kuidagi aktiveerida, kas igal Griffil seda polegi või on probleem ikka tihendis rooli ja seljatoe vahel?


Kes ootavad pilte väljast, salongi puitliistudest jms., peavad veel natuke ootama... siiani on mõte pilte teha alati siis tekkinud, kui väljas juba pime on:)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#18

T Jaan 06, 2009 21:21

Algselt postitas: napoleon
...
Alo, sinu Griffil oli mingi järelsoojendus vms. Keerasin süüte välja ja näppisin kliima nuppe, aga ei osanud seda kuidagi aktiveerida, kas igal Griffil seda polegi või on probleem ikka tihendis rooli ja seljatoe vahel?


Afterheater, V6-engine cars

The afterheater enables a comfortable temperature to be maintained inside the car even after the engine has been switched off.
The heater can be activated up to 10 minutes after the engine has stopped, although the coolant temperature must be at least 40°C for the heater to operate.

To start the heater:
1 The ignition should be OFF.
2 Press and hold the AUTO button on the ACC panel for about a second, until a chime is sounded and the following appears on the SID: ”AFTERHEATER ACTIVATED”.
After five seconds, the SID will indicate how much heat is available (0 – 100%).

To switch off the heater:
1 Press the OFF button on the ACC panel.
The heater will also be switched off if the ignition is turned ON.

The following settings will be in force when the heater is running:
• Air distribution in AUTO mode.
• Recirculation not active but can be selected manually.
• Fan speed is automatic and cannot be changed.
• Only the fan speed is shown on the display. If AUTO is pressed, the system selections will be indicated.

The following controls do not operate while the afterheater is on:
• Rear-window heating.
• ECON.
• User presets.
Some of the functions can be reprogrammed. For further information, please consult your Saab dealer (see page 237).

terv, teager
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#19

T Jaan 06, 2009 22:01

Tänud Teager, eks homme proovin. Kas see info on kuskilt avalikult kättesaadav või sinu käsutuses tänu ametikohale? Võibolla on veel mõni kasulik funktsioon, mida hetkel isegi küsida ei oska;)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#20

T Jaan 06, 2009 22:04

Algselt postitas: napoleon
Tänud Teager, eks homme proovin. Kas see info on kuskilt avalikult kättesaadav või sinu käsutuses tänu ametikohale? Võibolla on veel mõni kasulik funktsioon, mida hetkel isegi küsida ei oska;)


Saabiklubi.ee->Klubi menüü->Tehniline->...

terv, teager
mental
Postitusi: 102
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:06
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 V6 3.0

#21

P Jaan 11, 2009 0:28

Algselt postitas: teager
Algselt postitas: napoleon
...
Alo, sinu Griffil oli mingi järelsoojendus vms. Keerasin süüte välja ja näppisin kliima nuppe, aga ei osanud seda kuidagi aktiveerida, kas igal Griffil seda polegi või on probleem ikka tihendis rooli ja seljatoe vahel?


Afterheater, V6-engine cars

The afterheater enables a comfortable temperature to be maintained inside the car even after the engine has been switched off.
The heater can be activated up to 10 minutes after the engine has stopped, although the coolant temperature must be at least 40°C for the heater to operate.

To start the heater:
1 The ignition should be OFF.
2 Press and hold the AUTO button on the ACC panel for about a second, until a chime is sounded and the following appears on the SID: ”AFTERHEATER ACTIVATED”.
After five seconds, the SID will indicate how much heat is available (0 – 100%).

To switch off the heater:
1 Press the OFF button on the ACC panel.
The heater will also be switched off if the ignition is turned ON.

The following settings will be in force when the heater is running:
• Air distribution in AUTO mode.
• Recirculation not active but can be selected manually.
• Fan speed is automatic and cannot be changed.
• Only the fan speed is shown on the display. If AUTO is pressed, the system selections will be indicated.

The following controls do not operate while the afterheater is on:
• Rear-window heating.
• ECON.
• User presets.
Some of the functions can be reprogrammed. For further information, please consult your Saab dealer (see page 237).

terv, teager


Off teema küll aga, kas see peaks töötama kõikidel V6 9-5 niimoodi? Kunagi leidsin ise ka selle raamatust üles, olin ilgelt õnnelik, et selline asi välja mõeldud, aga peale 10ndat korda proovimist lõin käega, sest ei suutnud mina seda tööle saada. Või peab selle kuidagi Tech'iga aktiveerima? Enda mittegriffin V6 on 1999 aastast - võibolla leiutati selline lisa alles hiljem!? Oleks sellest teemast väga huvitatud...
There's no way back now. So just relax and get used to it!
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#22

P Jaan 11, 2009 4:33

Ei tea, parem esita see küsimus mõnes muus teemas, kui vastust ei saa. Proovisin ja mul töötas ilusti... lihtsalt ei tulnud selle peale, et mõnda nuppu alla peab hoidma, seega veelkord tänud teagerile vihje eest.... ja eks pean vist nüüd natuke nurgas häbenema, et ise saabiklubi lehelt seda manuali otsida ei taibanud:)
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#23

P Jaan 11, 2009 11:29

peaks olema kõigil V6-tel, mis müüdud mitte "troopikasse". põhimõtteliselt sõltub see sellest kas on tsirkulatsiooni pump või mitte.
kuna süsteem on ACC-sse progetav, siis on võimalik, et ACC vahetuse korral on see ära unustatud.
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#24

E Jaan 12, 2009 8:54

Algselt postitas: t8
peaks olema kõigil V6-tel, mis müüdud mitte "troopikasse". põhimõtteliselt sõltub see sellest kas on tsirkulatsiooni pump või mitte.
kuna süsteem on ACC-sse progetav, siis on võimalik, et ACC vahetuse korral on see ära unustatud.


Vabandan võõra teema risustamise eest,
aga küsimus oleks selline, et mis töö ülesanne on tsirkulatsiooni pumbal. Loogiliselt saan aru, et tsirkuleerib, aga kas see mõjutab vaid järelsoojendust või ka üleüldist soojenemist?
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#25

P Apr 26, 2009 16:31

Kevad on käes ja Saabike sai valuveljed alla. Vahepeal on vahetatud õlid-filtrid ja hammasrihm. Siiani on emotsioonid jätkuvalt positiivsed:) Lisan ka mõned pildid.

Lisatud failid
Vasta