Tere kõigile
Pisut siis oma sõidukist. Kasutusele sai ta võetud küll juba eelmise aasta märtsis, kuid suuremad muudatused sai ette võetud alles nüüd. Kuigi auto ajalugu oli teada, vajas nüüd, kui 100 tuhat kilomeetrit hinge taga, vahetamist turbo. Asemele ei läinud enam Troosit abiga Garreti pisikene, vaid Mitsu suurem ning tänu Sebastianile ka Stage 1 soft.
Ning kuna juba laamendamiseks läks, siis sai üpris põhjalikult ringi ehitatud ka helisüsteem. Olemasoleva AS2 asemele tekitasin Focali Utopia ja Kevlar elementidega varustatud 2+1 süsteemi. Sedagi kõike ise teha ei jõudnud :red:, sest oli liiga hästi eelmise auto tegemisest meeles, kui aeganõudev see kõik oli. Seega sai kaabelduse ja pigimatinduse osas kasutatud SR.org foorumis Salupa nime all tuntud isiku abi. Ehk siis ühiste jõupingutuste tulemusel on nüüd ees üpris nauditav kolme ribaline süsteem, mida toetab alumise otsaga pisike sub. Esialgu oli küll plaan jätta vana head ja võimendi ning vahetada ainult elemendid, kuid see mõte sai siiski õnneks/kahjuks maha maetud :headbang:.
Kui kellelgi peaks vedelema allpool toodud pildil puuduvat puitimitatsiooni käigukangi ümber, siis oleksin väga tänulik.
Toomas
Saab 9-5 2.0T, 2004, monusmees
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ma jäin TCS/ESP nuppu vaatama ... aga roolilt käiguvahetus paistab olevat olemas nagu uuematele kohane
2004 ikka jah, petta võib see, et vahtasin koledad lineari uksepolstrid ja riidest istmed ära. TCS nupuke on teispool rooli, ESP-d ei ole raatsitud sellele peale keerata.
Ma ei saa aru, miks keskmine kütusekulu ei taha enam alla 14. langeda, ega siin ometi midagi tihendiga seotud ei ole :evil:. Kuna igapäevaselt rohkem teine pool selle autoga sõidab, siis tavaliselt ainult natukene 11. ülespoole tõusis, nüüd aga enam ei langegi. Tundub, et ma ei ole enam ainuke, kellele muljuda meeldib :).
Ma ei saa aru, miks keskmine kütusekulu ei taha enam alla 14. langeda, ega siin ometi midagi tihendiga seotud ei ole :evil:. Kuna igapäevaselt rohkem teine pool selle autoga sõidab, siis tavaliselt ainult natukene 11. ülespoole tõusis, nüüd aga enam ei langegi. Tundub, et ma ei ole enam ainuke, kellele muljuda meeldib :).
Algselt postitas: Jupats
Cool:beer:
Usu mind, varsti jääb sul stage 1st ka väheks(enda kogemus;)):D
Aga äkki paned ka mõne välise pildi üles?
Muretuid kilomeetreid,
Jupats
Seda juba Sebastian isutas, et vaheta väljalase ära ja saad stage3 kohe peale panna :). Hetkel loodan, et see kulutus lähiajal vajalikuks ei saa :).
Mõned pildid väljast tulevad ka varsti.
Algselt postitas: Cyber
Seda räägid sa SID-il oleva numbri järgi?? parem mõõda siiski paagitäie ja kilomeetrite järgi. Ega need pardakompuutrid just teabmis täppisriistad alati pole.
SID-i järgi ikka jah, eks ta pika maa peale hakkab lõpuks ka õigemini näitama. Muud ei midagi, lihtsalt on väga harjumatu nii suuri nubreid näha, teine auto on diislit kaaniv ning keskmist näitu üle viie poole on ikka väga keeruline saada :).
Kas monusmees on Saarelt pärit? Mandril rohkem "vajutatakse" ja "tallatakse" ;).
Tegelikult tahtsin küsida, kas säändseid kenasid beeže kummimatte saab ainult koos autoga või õnnestub neid kusagilt ka eraldi soetada?
Tegelikult tahtsin küsida, kas säändseid kenasid beeže kummimatte saab ainult koos autoga või õnnestub neid kusagilt ka eraldi soetada?
Algselt postitas: AndresV
Tegelikult tahtsin küsida, kas säändseid kenasid beeže kummimatte saab ainult koos autoga või õnnestub neid kusagilt ka eraldi soetada?
OT: Kummist enam mitte Tootmisest maas. Tekstiilist on võimalik tellida esindusest.
terv, teager
Algselt postitas: AndresV
Kas monusmees on Saarelt pärit? Mandril rohkem "vajutatakse" ja "tallatakse" ;).
Tegelikult tahtsin küsida, kas säändseid kenasid beeže kummimatte saab ainult koos autoga või õnnestub neid kusagilt ka eraldi soetada?
Saarelt pärit jah, kuigi nüüdseks juba pea 13 aastat mandri peal elanud. Kummimatid olid jah juba ostul sees.