Tere!
Ma ei ole kindel, kas tegemist on nakkushaigusega!? Igatahes pärast pisikese soetamist ja esimeste lennutundide läbimist oli raske uksest välja astuda. Esiteks oli selg harjunud sügaval üli mugava istme sees olemisega ja teiseks olid käed kramplikult rooli küljes. Kui välja õnnestus saada, pidi kõike seda lapselikku vaimustust kohe teistega jagama! Lihtsalt tõmbab kõik see põhjalikkus alates cargo võrgust kuni topsihoidjateni...
Sünnitunnistus:
11/2000 Trollhättan;
Aero, hele nahksisu, ventileeritud istmed soendusega, 169kw.
Hooldusraamatus kõik korralised olemas, tehtud Šveitsis, viimased 2 aastat Troostis Viki käe all.
SID terve, karterituulutus olemas, DI korras, päiksevarjud seisavad vastu lage, tüüpvigu ei esine :headbang:
Soetatud 17" 10-spoke'dele uued GoodYear Eagle F1 rehvid, ees ootamas Nokian HKPL7 ost talveks 16" 3-kodaraga saabi velgedele. Samuti plaanis Powerflex'id panna.
Saab 9-5 Aero, 2000, koger
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
hea valiku olete teinud, noormees! :thumb:
teinekord ära märkimata jäta, et tuhatoosi asemel on sahtel, see on ka kõva sõna nagu teraspolt!
teinekord ära märkimata jäta, et tuhatoosi asemel on sahtel, see on ka kõva sõna nagu teraspolt!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
minu poolt ka õnnitlused... hea valik! Selline värvilahendus (tumesinine ja hele nahk) paneb minul silmad särama alati, kui näen. Kui sinna veel sellised veljed lisada, nagu sinu "kullakesel" siis on täistabamus otse kümnesse:beer:
Nagu enda autot vaataks! Mäletan hästi veel seda tunnet, kui oma Aero kätte sain. Ega sealt tõesti eriti ei tahtnud välja ronida ja kui aus olla, siis ega siiamaani eriti ei taha ;)
Igal juhul palju õlle ja õnnelikke kilumeetreid :beer::drive:
Igal juhul palju õlle ja õnnelikke kilumeetreid :beer::drive:
Nakkushaigus IT IS. Ka mind on keeruline rooli tagant välja katkuda isegi pärast pikemaid sõite (või pigem just pärast pikemaid sõite) :)
Jagan ka vaimustust tumesinise värvi vastu, algul otsisin musta isendit, aga nüüd pean just seda tooni sinist ägedamaks. Mõnus sügavtume läige päikese varjus või õhtuhämaruses ja haakub helebeežiga mega hästi. Ainult pesema peab seda värvi autot tihti :wall:
Õnnitlused ja kade meel vent istmete pärast :notworthy:
Jagan ka vaimustust tumesinise värvi vastu, algul otsisin musta isendit, aga nüüd pean just seda tooni sinist ägedamaks. Mõnus sügavtume läige päikese varjus või õhtuhämaruses ja haakub helebeežiga mega hästi. Ainult pesema peab seda värvi autot tihti :wall:
Õnnitlused ja kade meel vent istmete pärast :notworthy:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Aitäh!
Värvilahendusega ise ka väga rahul - midnight blue.
Sahtli soetasin ise, oleks loogiline, et see tuleb ju vaikimisi kaasa, aga ei :wall:
Vahepeal on täiendatud CarSecis ka vargavastaseid seadmeid, paigaldatud uus Exide aku, troostist uus summuti, monroe amordid, erinevaid pukse ja filtreid. Väga palju aitas kaasa salongifiltri vahetamine, tunne nagu ninast oleks tropp ära kistud :D
Vahetatud on salongis ka kõik kustunud lambid nuppude taga, samuti ka kõrvalistuja õhusuunaja, millel oli nupp murdunud.
Pesemas olen käinud Järve keskuse all, sealsed mehed on lennuki eest hästi hoolt kandnud, vahel isegi rohkem teinud, kui olen küsinud, maksnud :)
Värvilahendusega ise ka väga rahul - midnight blue.
Sahtli soetasin ise, oleks loogiline, et see tuleb ju vaikimisi kaasa, aga ei :wall:
Vahepeal on täiendatud CarSecis ka vargavastaseid seadmeid, paigaldatud uus Exide aku, troostist uus summuti, monroe amordid, erinevaid pukse ja filtreid. Väga palju aitas kaasa salongifiltri vahetamine, tunne nagu ninast oleks tropp ära kistud :D
Vahetatud on salongis ka kõik kustunud lambid nuppude taga, samuti ka kõrvalistuja õhusuunaja, millel oli nupp murdunud.
Pesemas olen käinud Järve keskuse all, sealsed mehed on lennuki eest hästi hoolt kandnud, vahel isegi rohkem teinud, kui olen küsinud, maksnud :)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Midnight blue on lahe värv jah! Ühtin eelkõnelejatega sisu ja värvi hea haakuvuse teemal.
Salongi õhufiltrit tasub meie riigi tomavuse puhul vahetada küll. Ise olen seda teinud iga 20 000 km tagant. Pikemalt jättes on see juba sellises korras, et armatuurile hakkab tomu kogunema.
Kahju, et tonnistel ventileeritavaid istmeid pole... Välimuselt on 9-5 esimesed Aerod pea sama coolid kui 2003-2005 kurjad versioonid. Lahedad, sest on konservatiivsed oma kroomi säras ja kujustuses. Hoia siis seda (loe hoolda õigeaegselt) ja naudi muretudi kilomeetreid! :drive: Saabil see pluss on küll, et kui ära harjud siis mitte ei taha ainult välja tulla vaid ei taha midagi kuulda ka auto vahetustest. Iga kord kui see esile kerkib, tuleb peale proovisõitu tõdeda, et jah parem auto võib olemas olla aga hind on liiga röögatu või seda, et uuem pole parem, sest ei paku sama praktilisust ja sõidumõnu koos hea juhitavusega (enamasti pakuvad ühte-kahte neist aga mitte kolmest pakketti).
Salongi õhufiltrit tasub meie riigi tomavuse puhul vahetada küll. Ise olen seda teinud iga 20 000 km tagant. Pikemalt jättes on see juba sellises korras, et armatuurile hakkab tomu kogunema.
Kahju, et tonnistel ventileeritavaid istmeid pole... Välimuselt on 9-5 esimesed Aerod pea sama coolid kui 2003-2005 kurjad versioonid. Lahedad, sest on konservatiivsed oma kroomi säras ja kujustuses. Hoia siis seda (loe hoolda õigeaegselt) ja naudi muretudi kilomeetreid! :drive: Saabil see pluss on küll, et kui ära harjud siis mitte ei taha ainult välja tulla vaid ei taha midagi kuulda ka auto vahetustest. Iga kord kui see esile kerkib, tuleb peale proovisõitu tõdeda, et jah parem auto võib olemas olla aga hind on liiga röögatu või seda, et uuem pole parem, sest ei paku sama praktilisust ja sõidumõnu koos hea juhitavusega (enamasti pakuvad ühte-kahte neist aga mitte kolmest pakketti).
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid