Saab 9-5, 2.2 TiD, bankdoc

Vasta
bankdoc
Postitusi: 59
Liitunud: N Juun 09, 2005 22:44
Asukoht:
Auto:

#1

Auto oli päris uus veel paar aastat tagasi, nüüd aga on aeg ja pisikesed kivid hakanud lõivu nõudma :(

Mootor on aus, automaatkastiga ühendatult ehk mitte nii ergas, kuid üldises plaanis taandub liikumiskiiruse valik ikka rooli ja pedaali vahelisele tihendile. :drive:

Lisatud failid
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2286
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#2

:head:

ilus küll jah...:drive: vaata, et bahnide peal kokku ei lase...;)
bankdoc
Postitusi: 59
Liitunud: N Juun 09, 2005 22:44
Asukoht:
Auto:

#3

Bahni peal kokkulaskmise hirmu veel niipea ei ole, 200km/h juures tuleb elektroonika vastu (väide katseliselt tõestatud :thumb:).

Praegu tõmban kalendris kriipse, et millal mootori ametlik garantiiaeg läbi saab ja siis võiks mõelda mälu vahetusele.
Siis mootori mälu, mitte enda oma.
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#4

Jee :beer: juba teine diisel meil siin :drink:
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#5

Õnne igatahes saab on alati hea valik:beer:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

:thumb:

Päris hea näeb välja.
Iga ratas veab and then some!
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#7

niceeeeee :notworthy:
edu ja õnne ja ... mazel tov :beer:
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#8

Ilus masin tõeste :head: jatkuvat sõidurõõmu! :beer:

Muideks palju need diisliga käivad ka praktikas joovad? (vastata oleks vist õigem kusagile kütusekulu teemasse?)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#9

Kõigi maade traktoristid, ühinege :notworthy: ! Kena valik :head:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Kahju,et keegi veel selle kurikuulsa ja paljukiidetud Isuzu V6 tiisliga siin sõna ei võta(üksikud isendid eestis ainult).Lihtsalt tahaks teada,kuidas see paljukiidetud Isuzu siis tegelikkuses 9-5 poolraamil toimetab.:head:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Algselt postitas: Trionic
Lihtsalt tahaks teada,kuidas see paljukiidetud Isuzu siis tegelikkuses 9-5 poolraamil toimetab.:head:
Mul lätlasest töökaaslasel on selline, siiani on rahul. Probleeme tekib üle 200 sõitmisel, vahel lükatakse turbo tagant ära ja arvatakse, et rõhk kole suureks läks. Sama juhtub ka siis kui peale piitsa andmist liialt kiiresti sidurit vajutama kiputakse. Käiguvahetusi ei ole seganud. Kui väga tahad, äkki õnnestub mul ta mingi hetk sulle demoesinemisele meelitada, pendeldab teine nagunii suht tihti Tallinnas ;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
bankdoc
Postitusi: 59
Liitunud: N Juun 09, 2005 22:44
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: Ryhkija
Ilus masin tõeste :head: jatkuvat sõidurõõmu! :beer:

Muideks palju need diisliga käivad ka praktikas joovad? (vastata oleks vist õigem kusagile kütusekulu teemasse?)

Linnas sõites on kompuuter näidanud maksimaalselt 9 liitrit sajale, maanteel tundub et võtab vaid 6. Ei ole nii palju mahti saanud, et vaadata kas asi ka kuidagi tehaseandmetega kattub. Paagitäiega 800 km maha sõita on tavaline, kui on pikemad otsad siis ka tiba rohkem. Kompuutri lubatud 1100 km läbimist vaid paagitäiega pole veel testinud, aga puhkus on ees ja siis võimalusi testimiseks rohkem.

Mis aga V6 diislisse puutub, siis mingil põhjusel sakslased just seda eelistavadki. Nende arvates ei võimalda 2.2 bahni peal parajat kiirust aretada ning sellest ka vastav suhtumine. Ise ei ole proovinud, kui juhus avaneb, eks siis pajatan.
bankdoc
Postitusi: 59
Liitunud: N Juun 09, 2005 22:44
Asukoht:
Auto:

#13

No nii, alates eilsest võin autole hakata Hirsch Performance kleepse panema. Sõidurõõmu, eriti foori tagant lahkudes, jagub. Hobujõudude arv kolis 120lt 145le ning kui äkilisem paigaltvõtt ära jätta, siis kõik muu jäi enam-vähem samaks. Tippkiirus olla ka 205-210 kanti kolinud, aga selle testimiseks vaatan praegu sobiva polügooni järgi.
bankdoc
Postitusi: 59
Liitunud: N Juun 09, 2005 22:44
Asukoht:
Auto:

#14

Nüüd siis on auto müügis ning teema võib lukku panna. Uus on juba asemele soetatud kuid sellest edaspidi
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Vasta