Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus
Sai siis täna omale (tegelt juba eile) soetatud Saab 9-5 griffin aastast 99,esialgsetelt andmetel masin eestis olnud nii umbes aasta,enne seda ausalt vist teeninud makaroni rahvast.spidol hetkel ees 206tuhhi milles ma väga kahtlen aga kui arvestada,et masinal on turjal juba 11aastat sis vist võib ka rahule jääda.homne(või siis juba täna)üritan mõned pildid ka üles panna.
terv Janno
terv Janno
Algselt postitas: budulojus
Sai siis täna omale (tegelt juba eile) soetatud Saab 9-5 griffin aastast 99,esialgsetelt andmetel masin eestis olnud nii umbes aasta,enne seda ausalt vist teeninud makaroni rahvast.spidol hetkel ees 206tuhhi milles ma väga kahtlen aga kui arvestada,et masinal on turjal juba 11aastat sis vist võib ka rahule jääda.homne(või siis juba täna)üritan mõned pildid ka üles panna.
terv Janno
Muuda siis profiil ka ära juba "Saabi otsinguil hetkel" vast ei kehti enam, kuid silmad tuleb ikka lahti hoida...
anyway...muretuid kilomeetreid sulle, ja ära siis unusta tagumiste suunatulede pirne ära vahetada enne kui ÜV-le lähed :D
Täna hommik siis esimene probleem mis ise küll lahenes aga ehk keegi oskab öelda mis viga võiks olla.Panin võtme süütelukku aga võti ei keeranud,nii jamasin mingi 5 minti ja järsku hakkas asi toimima.nüüd jälle kõik korras aga ega võimatu ei ole,et see asi saab korduma
Kuna tegemist on palju olnud ja täna hakkan liikuma suunal hispaania-portugal siis jäi kahjuks seekord autoga Iisaku juures käimata aga kui tagasi siis tahaks sellest süüteluku jamast lahti saada ja üldse auto üle kontrollida.
võib olla rumal küsimus aga kas süütelukku üldse õlitatakse?oma rumala peaga tekkis mõte ehk on auk liiga kuiv?
Saabikene jääb siis senikaua proua hoolde
võib olla rumal küsimus aga kas süütelukku üldse õlitatakse?oma rumala peaga tekkis mõte ehk on auk liiga kuiv?
Saabikene jääb siis senikaua proua hoolde
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jahutusvedeliku kadu on? Kui valget ajab vaid peale käivitamist külmalt, siis äkki on lihtsalt kondens, mis summutis. Aga kui ikka pikalt ja paksult, siis mujal see viga. Griff on 3.0 V6, sellel oli mingi üsna levinud probleem mingi õliradikaga, mis kusagil mootori peal paikneb ja mille tihendid lekkima hakkavad ja siis kuhugi need veed jõuavad, kuhu nad ei pea..:) Vabandage võhiklikku väljendusviisi..:) Spetsid oskavad ehk täpsemalt öeda, kas oli sel juhul tegu mahlade segunemisega või jahutusvedeliku sattumisega silindritesse...
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Kui mootoris mahlad paigas, las aurab, kui tahab.
Õliradika või plokikaane rikke tunneb sellest ära, et siis tuleb auto päeva lõpul puksiiriga koju.:D
Õliradika või plokikaane rikke tunneb sellest ära, et siis tuleb auto päeva lõpul puksiiriga koju.:D
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Algselt postitas: Cyber
Griff on 3.0 V6, sellel oli mingi üsna levinud probleem mingi õliradikaga, mis kusagil mootori peal paikneb ja mille tihendid lekkima hakkavad ja siis kuhugi need veed jõuavad, kuhu nad ei pea..:)
Mina sain Trionicu jutust nii aru, et lekkima ei hakka mitte tihendid vaid õliradikas ise läheb lõhki ja mahlad lähevad segamini. Kuna muul põhjusel nagunii sealkandis lammutamist oli, lasin oma Griffinil selle profülaktika korras ära vahetada.
Süüteluku probleem selleks korraks lahenduse leidnud.Nimelt võtsin koos sõbraga kogu asjanduse lahti ja siis igaks juhuks lasime mingit asjandust süütelukku ja sealt tuli ikka igast sitta välja,peale seda asi toimib väga hästi.tundub,et eelmine omanik oli sinna mingit magusat jooki sisse valanud.