Saab 9-5 Aero Combi 2.3TS, 2006, riin
Lubage esitleda, minu gorgeous aero :love:
Eelmine auto (vt alumine pilt) oli samuti SAAB (95a 900 S 2.0), jäin väga rahule, kuid hing hakkas juba midagi vahvamat ihkama ning siis kukkuski sülle pakkumine just selle (heleda nahksisuga) isendiga siin ülemisel pildil. Lisavarustusest on puudu vaid katuseaken, kuid usun, et saan hakkama ;)
:drive: olen selle oma elu teise autoga natuke vähem kui kaks kuud ja ütleme nii, et... trahvi ei ole veel saanud Ostetud on see eelmise (ja ainsa) omaniku poolt Eestist tutikana, läbisõit on alla esimese kuuekohalise arvu, ajalugu on nullist alates sõna-sõnalt teada ning auto on ilmselgelt ülehooldatud :)
Mäletan, et enne vastava 191 kW tõutäkuga kohtumist raiusin enesele, et järgmine auto peab samuti must olema. Nüüd aga ei kujutaks ettegi, et muud tooni oleks. Lisaks ma leian, et vastavale kerele sobibki rohkem hele kui tume ;)
Lisan siia jutu lõpetuseks ühe hingele armsa pildi mälestuseks mind 4 aastat teeninud ustavale mustale iludusele, kes nüüdseks on omale (loodetavasti väärilise) uue omaniku leidnud:
PS oli päris uhke tunne küll, kui hoovis lausa KAKS iludust laiutas!
Eelmine auto (vt alumine pilt) oli samuti SAAB (95a 900 S 2.0), jäin väga rahule, kuid hing hakkas juba midagi vahvamat ihkama ning siis kukkuski sülle pakkumine just selle (heleda nahksisuga) isendiga siin ülemisel pildil. Lisavarustusest on puudu vaid katuseaken, kuid usun, et saan hakkama ;)
:drive: olen selle oma elu teise autoga natuke vähem kui kaks kuud ja ütleme nii, et... trahvi ei ole veel saanud Ostetud on see eelmise (ja ainsa) omaniku poolt Eestist tutikana, läbisõit on alla esimese kuuekohalise arvu, ajalugu on nullist alates sõna-sõnalt teada ning auto on ilmselgelt ülehooldatud :)
Mäletan, et enne vastava 191 kW tõutäkuga kohtumist raiusin enesele, et järgmine auto peab samuti must olema. Nüüd aga ei kujutaks ettegi, et muud tooni oleks. Lisaks ma leian, et vastavale kerele sobibki rohkem hele kui tume ;)
Lisan siia jutu lõpetuseks ühe hingele armsa pildi mälestuseks mind 4 aastat teeninud ustavale mustale iludusele, kes nüüdseks on omale (loodetavasti väärilise) uue omaniku leidnud:
PS oli päris uhke tunne küll, kui hoovis lausa KAKS iludust laiutas!
Kadedaks teeb jah, see värv ka sobib kuidagi eriti hästi sellele kerele. Selle autoga tundsin esimest korda, et Saabiga sõitmine võib ka mugav olla, millest küll korduvalt foorumist lugenud kuid seni vaid õlgu kehitanud. Ja Riinu toetuseks - mulle on alati just see mudel meeldinud suuresti tänu tulede ümber olevatele kroomliistudele Toredaid sõiduelamusi teile! :head:
Algselt postitas: Cyber
Heleda auto puhul need "rõngad" ei häirigi eriti, tumeda puhul nad mulle kohe üldse ei istu...
Aga et teemas oleks, siis soovin edukad haiguse kulgu..;)
Kui need häirivad, siis saab ka mattkroomitud rõngad panna ;)
Siin Hirschi toodang
Vihjeks niipalju, et kui mu mälu mind ei peta, siis MY09 tulid needsamad mattkroom rõngad ka tehasest juba. Originaalvaruosana oli hind odavam mäletamist mööda kui Hirschi omad.
Ilus auto tõesti :thumb:
EDIT: Ahjaa, kas numbriks oli 297 või 397? Sel juhul olen isegi kokku puutunud selle masinaga :)
terv, teager
Palju õnne, ilus auto! Aga midagi pole teha, 900 oli kaunimgi veel... Ütleme nii, et noor printsess ja prillidega kuninganna.
PS Miks räägitakse autodest kui ISENDITEST?
PPS Kas pilt on tehtud Kalamajas?
PS Miks räägitakse autodest kui ISENDITEST?
PPS Kas pilt on tehtud Kalamajas?
SAAB on tegusõna!
ei ole see number :)Algselt postitas: teager
EDIT: Ahjaa, kas numbriks oli 297 või 397? Sel juhul olen isegi kokku puutunud selle masinaga :)
aga miks mitte?Algselt postitas: IQ*
PS Miks räägitakse autodest kui ISENDITEST?
ei ole :)Algselt postitas: IQ*
PPS Kas pilt on tehtud Kalamajas?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
No millest me räägime... :)
Nüüd on minu kord küsida, et millal sõita saan
Teeme suvel paariks päevaks vahetust? ;)
Nüüd on minu kord küsida, et millal sõita saan
Teeme suvel paariks päevaks vahetust? ;)
aga miks mitte?Algselt postitas: IQ*
PS Miks räägitakse autodest kui ISENDITEST?
Eesti keele seletav sõnaraamat ütleb:
isend ‹-i 2› s. biol üksikolend, ‑organism, indiviid. Täiskasvanud, suguküps, isane, emane isend. Nõrk, haige isend. Raisakotkas on meil haruldane, üksikuid isendeid on siiski registreeritud. Põtru oli Eestis üle 7000 isendi. Linnapargis on lopsakaid musta leedripuu isendeid. || (inimese kohta). *Aga eks miljonite hulgaski ole igaüks omaette inimene, oma südamega valu ja muret, samuti ka rõõmu tundev isend. R. Sirge. Ls. emas|isend, isasisend.
Aga eks keel ole muutumises ja pole midagi imestada, et pühendunud omanik suhtub oma lähedasse automobiili nagu elusolendisse. Üks mu hea sõber paneb oma autodele lausa nimesid, nagu pannakse kassidele-koertele või ka laevadele.
SAAB on tegusõna!
aitäh! ja nüüd elan sinu uue SAABi soetamise ootuses... ;)Algselt postitas: mm17
Toredaid sõiduelamusi teile! :head:
heheee, siis peab suvel väikese kohtumise orgunnima :cool:Algselt postitas: Andreas187
No millest me räägime... :)
Nüüd on minu kord küsida, et millal sõita saan
Teeme suvel paariks päevaks vahetust?
Nii, milline päev sobikski paremini talverehvidest rääkimiseks kui tänane ootamatult lumine neljapäev :headbang:
4 viimast talve sõitsin naeltega, mis olid "tutikana" ostetud ehk nn taastöödeldud. Teenisid mind hästi. Sel talvel olekski käe uute rehvide poole sirutanud, kuid läks hoopis niimoodi, et üks kaunis Aero jõudis meie hoovile. Kaubaga koos talverehve ei tulnud ning siis oligi vaja nuputada, kuidas ja mismoodi sellel talvel.
Esmalt oli minul mõte 17" SAABi velgedel olevad suvekummid niiöelda maha võtta ja uued (veel ostmata) talvekad nendele samadele velgedele panna, sest olin nii harjunud (selgituseks, et 900ga tegime koguaeg nii - SAABi valuvelgede peale lasime panna siis vastavalt hooaja nõudmistele sobivad rehvid). Aga siis leidis abikaasa, et teistmoodi oleks seekord mõttekam ja nii saigi tehtud - sai soetatud Sportiva talverehvid 16" SAABi velgedel, et säästa 17" velgi sellest talvisest saastast ja et 16" (pilt) olla parem seigelda talvistes oludes. Sülle kukkus taaskord väga hea pakkumine, võitjaks osutus väga heas korras kasutatud komplekt veljed+rehvid.
Aga enne selle komplekti ostmist käis tihe arutelu nael vs lamell teemal :conf: Naeltega väga hea kogemus olemas, lamell jälle laialt kiidetud, kuid kogemust endal ei ole. Siinkohal ütlen juba ette ära, et ei ole mõtet hakata siin uuesti seda arutelu läbi tegema, säästke end, sest see on selge, et ühele sobib "ema", teisele "tütar". Sügavamalt detailidesse laskumata valisime seekord siis lamellid. Esiteks saab kogemuse võrra rikkamaks ja teiseks ei pea enam meeles pidama, millal nüüd see päev kukub, mil enam naeltega sõita ei tohi.
Elame, näeme. And stay tuned, sest kavatsen siia postitada ka paar viperust, mis meil juba seoses Aeroga olnud on, teemadeks kasko nõudmised :facts: ja ootamatu "loodusjõud" :angry:
4 viimast talve sõitsin naeltega, mis olid "tutikana" ostetud ehk nn taastöödeldud. Teenisid mind hästi. Sel talvel olekski käe uute rehvide poole sirutanud, kuid läks hoopis niimoodi, et üks kaunis Aero jõudis meie hoovile. Kaubaga koos talverehve ei tulnud ning siis oligi vaja nuputada, kuidas ja mismoodi sellel talvel.
Esmalt oli minul mõte 17" SAABi velgedel olevad suvekummid niiöelda maha võtta ja uued (veel ostmata) talvekad nendele samadele velgedele panna, sest olin nii harjunud (selgituseks, et 900ga tegime koguaeg nii - SAABi valuvelgede peale lasime panna siis vastavalt hooaja nõudmistele sobivad rehvid). Aga siis leidis abikaasa, et teistmoodi oleks seekord mõttekam ja nii saigi tehtud - sai soetatud Sportiva talverehvid 16" SAABi velgedel, et säästa 17" velgi sellest talvisest saastast ja et 16" (pilt) olla parem seigelda talvistes oludes. Sülle kukkus taaskord väga hea pakkumine, võitjaks osutus väga heas korras kasutatud komplekt veljed+rehvid.
Aga enne selle komplekti ostmist käis tihe arutelu nael vs lamell teemal :conf: Naeltega väga hea kogemus olemas, lamell jälle laialt kiidetud, kuid kogemust endal ei ole. Siinkohal ütlen juba ette ära, et ei ole mõtet hakata siin uuesti seda arutelu läbi tegema, säästke end, sest see on selge, et ühele sobib "ema", teisele "tütar". Sügavamalt detailidesse laskumata valisime seekord siis lamellid. Esiteks saab kogemuse võrra rikkamaks ja teiseks ei pea enam meeles pidama, millal nüüd see päev kukub, mil enam naeltega sõita ei tohi.
Elame, näeme. And stay tuned, sest kavatsen siia postitada ka paar viperust, mis meil juba seoses Aeroga olnud on, teemadeks kasko nõudmised :facts: ja ootamatu "loodusjõud" :angry:
Väga ilusad veljed.Saab ka esimest korda elus proovida lamellidega talvel sõita ja eks siis vaatab kumbad paremad on.aga muidu väga ilus auto ja see värv sobib ideaalselt,kas ainult mulle tundub,et nn.silmavõrudega mudelitest on universaal kõvasi ilusam kui sedaan!
Hehe, mul on samasugune Aero Ainult aastaks on 2007.
Tänaseks on läbisõitu ca 215.000km. Ehk suures plaanis igal tööpäeval sõidan ca 250km. Tuleb tõdeda, et tegu on vastupidava autoga: läbi on läinud vaid kojameeste mootor (oli vist ca 4.000 kr). Piduriketaste ja klotside ning pukside vahetamine aeg-ajalt on kõikidel autodel paratamatus. 200.000km peal tuli mõlemate lähitulede ksenoonid välja vahetada, sest hakkasid vilkuma.
Autoga on käidud nii Nodkapil kui ka Euroopa kiirteedel - juhitavus on väga hea. Kiirteel on mõnus tunda, kuidas üle 200km/h juures gaasi vajutades auto kiirendab. Urrrrr!
Kuna iga päev on pikad sõidud ja ma ei taha teist autot, siis järelikult on ka juhi töökoht mõnus. GPSiga HarmanKardoni helisüsteem on ka nauditav.
10l/100km pole ka palju - arvestades minekut.
Kõik talved olen sõitnud 17" Nokiani lamellidega - ei saa ühtegi halba sõna öelda, kuigi on olnud väga mitmesuguseid teeolusid. Samuti pole talved velgedele halba teinud.
Hmmm... Ma ei oskagi midagi negatiivset välja tuua. Kui, siis vaid seda, et katuseluuk aukudest läbi sõites koliseb, kui sisemine kate pole kinni. Volvodel on esiklaasisoojendus, Saabil võiks see ka olla. Samuti teeb talvel kurjaks, kui akapesudüüsid on kinni jäätunud - ka need on Volvodel soojendatavad. Aga Volvoga sõites pole sõidurõõmu - ei kiirendust ega ka mugavat istet :)
Eelmisel, esimese põlvkonna, 9-5'l olid ventileeritavad istmed - see suvi ma igatsesin neid :)
Meenub see, et hoolimata sellest, et eelmine auto oli ka Aero... esimesed emotsioonid - assa! krt! milline tõmme sport-käiguga ja esimestel päevadel ma õhtuti lihtsalt sõitsin 3 tundi mööda linna ja nautisin sõidurõõmu (mootor ja iste) - seda tegevust poleks ma endast varem uskunud.
Omast kogemusest võin öelda, et oled muretu otsuse teinud.
Tänaseks on läbisõitu ca 215.000km. Ehk suures plaanis igal tööpäeval sõidan ca 250km. Tuleb tõdeda, et tegu on vastupidava autoga: läbi on läinud vaid kojameeste mootor (oli vist ca 4.000 kr). Piduriketaste ja klotside ning pukside vahetamine aeg-ajalt on kõikidel autodel paratamatus. 200.000km peal tuli mõlemate lähitulede ksenoonid välja vahetada, sest hakkasid vilkuma.
Autoga on käidud nii Nodkapil kui ka Euroopa kiirteedel - juhitavus on väga hea. Kiirteel on mõnus tunda, kuidas üle 200km/h juures gaasi vajutades auto kiirendab. Urrrrr!
Kuna iga päev on pikad sõidud ja ma ei taha teist autot, siis järelikult on ka juhi töökoht mõnus. GPSiga HarmanKardoni helisüsteem on ka nauditav.
10l/100km pole ka palju - arvestades minekut.
Kõik talved olen sõitnud 17" Nokiani lamellidega - ei saa ühtegi halba sõna öelda, kuigi on olnud väga mitmesuguseid teeolusid. Samuti pole talved velgedele halba teinud.
Hmmm... Ma ei oskagi midagi negatiivset välja tuua. Kui, siis vaid seda, et katuseluuk aukudest läbi sõites koliseb, kui sisemine kate pole kinni. Volvodel on esiklaasisoojendus, Saabil võiks see ka olla. Samuti teeb talvel kurjaks, kui akapesudüüsid on kinni jäätunud - ka need on Volvodel soojendatavad. Aga Volvoga sõites pole sõidurõõmu - ei kiirendust ega ka mugavat istet :)
Eelmisel, esimese põlvkonna, 9-5'l olid ventileeritavad istmed - see suvi ma igatsesin neid :)
Meenub see, et hoolimata sellest, et eelmine auto oli ka Aero... esimesed emotsioonid - assa! krt! milline tõmme sport-käiguga ja esimestel päevadel ma õhtuti lihtsalt sõitsin 3 tundi mööda linna ja nautisin sõidurõõmu (mootor ja iste) - seda tegevust poleks ma endast varem uskunud.
Omast kogemusest võin öelda, et oled muretu otsuse teinud.
plaan kiirteedele minna on täitsa olemas, usun, et saab vinge olema :head:Algselt postitas: rahe
Autoga on käidud nii Nodkapil kui ka Euroopa kiirteedel - juhitavus on väga hea. Kiirteel on mõnus tunda, kuidas üle 200km/h juures gaasi vajutades auto kiirendab. Urrrrr!
no praegusedki ilmad juba on allolevad veljed nii koledaks määrinud, et kohe hea meel on, et nn pärisveljed saavad puhata sellest saastast.Samuti pole talved velgedele halba teinud.
need olemas. ees ootab esimene suvi nahkistmetega, küll siis saab näha, milleks see lisa hea on :)Eelmisel, esimese põlvkonna, 9-5'l olid ventileeritavad istmed - see suvi ma igatsesin neid :)
mõistan väga hästi neid emotsioone, kuigi kolmetunniseid linnatuure pole veel siiani ette võtnud. küll aga sai alguses igasugu pikamaasõite "vältimatuteks" liigitatud :DMeenub see, et hoolimata sellest, et eelmine auto oli ka Aero... esimesed emotsioonid - assa! krt! milline tõmme sport-käiguga ja esimestel päevadel ma õhtuti lihtsalt sõitsin 3 tundi mööda linna ja nautisin sõidurõõmu (mootor ja iste) - seda tegevust poleks ma endast varem uskunud.
Selle lume-tuisu keskel, mis (veel) täitsa meelepärane on, tuleb ikkagi peale suur kevade- ja suveootus - esimesed ju Aero roolis... :drive: :cool:
Juba on ka üks talvine intsident möödas, kus rohelise tulega ristmikul otsustas üks tubli naisautojuht lihtsalt seisma jääda. Ega muud ei olnud, kui et pidurid blokki ja refleksne roolikeeramine. Olin kindel, et oma Aeroga ma selles eesSEISVAS autos ka lõpetan. Kust tulevad sellised idioodid... :fight: Siiski lõppes lugu õnnelikult, minu oskuslik manööverdus hoidis õnnetuse ära, ühe hea asja leidsin ka selles juhtumis - sain veelgi enesekindlust juurde talvises liikluses ellujäämise osas. Värisesin edasi sõites adrenaliinilaksust (küll võivad ikka kriitilised situatsioonid kaua kesta..) ja vihast, kuid oli ikka hea meel küll, et nii läks, Aero ja õhtu oleksid täiesti rikutud olnud!
Vahepeal sai soetatud üks lambanahk nahkistmete talvise võluga (loe: valuga) kohanemiseks ning veel ka kenad SAABi kirjadega helkurvestid, mida küll praeguse seisuga tingimata ei pea omama, kuid iga normaalne inimene võiks helkurvesti olenemata seaduse nõuetest autos siiski igaks juhuks hoida, eriti arvestades kohalikke ülitalviseid ilmastikuolusid :wise:
Nüüd kirjutan, nagu lubatud, juhtumistest Aeroga kasko nõudmiste teemadel ja ootamatust "loodusjõust". Mingil hetkel tundusid need kaks teemat seotud olevat, kuid siiski ilmnes lõpuks, et ikkagi vist ei olnud. No ega ma nõnda täpselt ju teemat ei jaga ka, eksole, pluss hirmul ON suured silmad. Niisiis, kogu lugu sai alguse sellest, kui kaskost teatati, et autosse on vaja lisaks olemasolevale kaldeandurile paigaldada ka mahuandur :facts: . No selge, kui vaja, siis vaja. Seadsin sammud ühel reedesel päeval CarSeci ja tehtud see saigi. Ainult, et SIDile hakkas viskama sellist veateadet, millest ka CarSeci tüübid olid teadlikud - öeldi, et kui see ise ära ei kao, siis tuleb tagasi tulla, et nad saaks proovida asjast sotti saada:
Ei kadunud ise ära. Panin uue aja. Vaevu nädal peale esimest korda CarSecis käimist ja päev enne sinna tagasipöördumist vaatas SIDilt vastu juba selline pilt:
Käigukast arvas heaks Drive asendis kohalt ära minna 5. käiguga, et siis ainult Limp-home asendis sai autoga normaalselt kohalt ära mindud ja üleüldse sõidetud. R-i peale panekuga lõi autost siukse kõva laksu läbi, et Aero lausa hüppas. Vesi oli ikka ahjus ja kerge paanikanupp peal, sest lisaks auto käitumisele pakkus "lisapõnevust" ka paberkandjal manuaal (seekord siis ingliskeelne, 900 oma oli taanikeelne :gun: ), kust sai täpselt teada, mida need tulukesed indikeerivad. Õnneks suutis Usaldusväärne Allikas veidi maha rahustada ja seletas, mis nüüd kõige targem teha oleks.
Roomasin siis järgmisel hommikul L-käigul CarSeci ja kuna ma olin ikka päris ehmunud Aero käitumisest, siis kurtsin seal üpris emotsionaalselt oma muret ja väljendasin suurt soovi teada saada, et mis värk on. CarSeci normaalsed inimesed õnneks jäid rahulikuks minusuguse hüsteerikuga suheldes ja uurisid-puurisid paar tundi. Aga jagu ei saanud. Viskas ikka veateate ekraanile. Lõpptulemuseks oli see, et mahuandur võeti maha ja mulle maksti kogu raha, mis ma nende ettevõttesse investeerisin, tagasi!
Aga kasko nõudmine oli siiski veel alles. Lõpuks taipasime, et klaasiandur on sama hea (kui mitte veelgi tõhusama) poindiga kui mahuandur, rääkisime sellest kasko-inimestele ja vastuseks tuli umbes, et "Ahah. Selge. Sobib." :wall: ehk siis kogu trall oleks võind olemata olla, kui oleks varem selle peale tulnud :red: Ja olgu siis öeldud, et auto üleüldine mitterahuldav käitumine ei olnud siiski seotud CarSeci teenuste kasutamisega, nagu ma algselt arvasin.
Edasi viis teekond ühte töökotta ja seal siis lõpuks saadi jagu. Kõigepealt vahetati ära üks arvatavasti vigane solenoid, kuid selle töö lõpus selgus, et oma "abistava" käe olid ulatanud "loodusjõud" ehk ROTID. Vot need samad paksud karvased jurakad olid käigukasti elutähtsad juhtmed katki närinud, kui olid sinna end soojendama sättinud. Ju neil oli siis igav. Närilised, võehh :freak: Et siis kokkuvõttes ei teagi, kas solenoid üleüldse vigane oli. Seetõttu viimase eest raha ei võetud.
Siit moraal - ärge kunagi parkige oma autot kohta, kus on paks kiht koristamata lehti, mis on sügisel rottidele heaks soojaks keskkonnaks, kus tegutseda! :wise:
Lõpetuseks lihtsalt kiidaks Aerot taevani, sest emotsioonid ei ole veel ligi 3 kuuse kasutusajaga veel sugugi vaibunud ja naljalt keegi teine peale minu pikkadel sõitudel rooli ei saa :love:
Juba on ka üks talvine intsident möödas, kus rohelise tulega ristmikul otsustas üks tubli naisautojuht lihtsalt seisma jääda. Ega muud ei olnud, kui et pidurid blokki ja refleksne roolikeeramine. Olin kindel, et oma Aeroga ma selles eesSEISVAS autos ka lõpetan. Kust tulevad sellised idioodid... :fight: Siiski lõppes lugu õnnelikult, minu oskuslik manööverdus hoidis õnnetuse ära, ühe hea asja leidsin ka selles juhtumis - sain veelgi enesekindlust juurde talvises liikluses ellujäämise osas. Värisesin edasi sõites adrenaliinilaksust (küll võivad ikka kriitilised situatsioonid kaua kesta..) ja vihast, kuid oli ikka hea meel küll, et nii läks, Aero ja õhtu oleksid täiesti rikutud olnud!
Vahepeal sai soetatud üks lambanahk nahkistmete talvise võluga (loe: valuga) kohanemiseks ning veel ka kenad SAABi kirjadega helkurvestid, mida küll praeguse seisuga tingimata ei pea omama, kuid iga normaalne inimene võiks helkurvesti olenemata seaduse nõuetest autos siiski igaks juhuks hoida, eriti arvestades kohalikke ülitalviseid ilmastikuolusid :wise:
Nüüd kirjutan, nagu lubatud, juhtumistest Aeroga kasko nõudmiste teemadel ja ootamatust "loodusjõust". Mingil hetkel tundusid need kaks teemat seotud olevat, kuid siiski ilmnes lõpuks, et ikkagi vist ei olnud. No ega ma nõnda täpselt ju teemat ei jaga ka, eksole, pluss hirmul ON suured silmad. Niisiis, kogu lugu sai alguse sellest, kui kaskost teatati, et autosse on vaja lisaks olemasolevale kaldeandurile paigaldada ka mahuandur :facts: . No selge, kui vaja, siis vaja. Seadsin sammud ühel reedesel päeval CarSeci ja tehtud see saigi. Ainult, et SIDile hakkas viskama sellist veateadet, millest ka CarSeci tüübid olid teadlikud - öeldi, et kui see ise ära ei kao, siis tuleb tagasi tulla, et nad saaks proovida asjast sotti saada:
Ei kadunud ise ära. Panin uue aja. Vaevu nädal peale esimest korda CarSecis käimist ja päev enne sinna tagasipöördumist vaatas SIDilt vastu juba selline pilt:
Käigukast arvas heaks Drive asendis kohalt ära minna 5. käiguga, et siis ainult Limp-home asendis sai autoga normaalselt kohalt ära mindud ja üleüldse sõidetud. R-i peale panekuga lõi autost siukse kõva laksu läbi, et Aero lausa hüppas. Vesi oli ikka ahjus ja kerge paanikanupp peal, sest lisaks auto käitumisele pakkus "lisapõnevust" ka paberkandjal manuaal (seekord siis ingliskeelne, 900 oma oli taanikeelne :gun: ), kust sai täpselt teada, mida need tulukesed indikeerivad. Õnneks suutis Usaldusväärne Allikas veidi maha rahustada ja seletas, mis nüüd kõige targem teha oleks.
Roomasin siis järgmisel hommikul L-käigul CarSeci ja kuna ma olin ikka päris ehmunud Aero käitumisest, siis kurtsin seal üpris emotsionaalselt oma muret ja väljendasin suurt soovi teada saada, et mis värk on. CarSeci normaalsed inimesed õnneks jäid rahulikuks minusuguse hüsteerikuga suheldes ja uurisid-puurisid paar tundi. Aga jagu ei saanud. Viskas ikka veateate ekraanile. Lõpptulemuseks oli see, et mahuandur võeti maha ja mulle maksti kogu raha, mis ma nende ettevõttesse investeerisin, tagasi!
Aga kasko nõudmine oli siiski veel alles. Lõpuks taipasime, et klaasiandur on sama hea (kui mitte veelgi tõhusama) poindiga kui mahuandur, rääkisime sellest kasko-inimestele ja vastuseks tuli umbes, et "Ahah. Selge. Sobib." :wall: ehk siis kogu trall oleks võind olemata olla, kui oleks varem selle peale tulnud :red: Ja olgu siis öeldud, et auto üleüldine mitterahuldav käitumine ei olnud siiski seotud CarSeci teenuste kasutamisega, nagu ma algselt arvasin.
Edasi viis teekond ühte töökotta ja seal siis lõpuks saadi jagu. Kõigepealt vahetati ära üks arvatavasti vigane solenoid, kuid selle töö lõpus selgus, et oma "abistava" käe olid ulatanud "loodusjõud" ehk ROTID. Vot need samad paksud karvased jurakad olid käigukasti elutähtsad juhtmed katki närinud, kui olid sinna end soojendama sättinud. Ju neil oli siis igav. Närilised, võehh :freak: Et siis kokkuvõttes ei teagi, kas solenoid üleüldse vigane oli. Seetõttu viimase eest raha ei võetud.
Siit moraal - ärge kunagi parkige oma autot kohta, kus on paks kiht koristamata lehti, mis on sügisel rottidele heaks soojaks keskkonnaks, kus tegutseda! :wise:
Lõpetuseks lihtsalt kiidaks Aerot taevani, sest emotsioonid ei ole veel ligi 3 kuuse kasutusajaga veel sugugi vaibunud ja naljalt keegi teine peale minu pikkadel sõitudel rooli ei saa :love: