Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Vasta
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#251

E Veebr 03, 2014 17:17

Märkasin seda vibratsiooni samuti 235/40 R18 suverehvidega mis olid nii täpselt tasakaalustatud kui vähegi vöimalik. Talvel 215/55 R 16 pehmed naastrehvid ja vöbin kadunud. Ja vibratsioon just kiirusevahemikus 100 - 130 km/h. Aeglasemal ja kiiremal söidul vöbin vaevu tuntav. Vöib ka siis piduriketta defekt olla kuna üks piduriketas sai löhenemise töttu uue ja odavaga vahetatud.

Viga tundub tuttav ja kõige rohkem kahtlustaksin samuti ketta kvaliteeti!
Oled oma SAAB i hästi hoidnud ja hooldanud. Ka tagasihoidlik välimuse muutus on andnud isikupära. Olen ka ise kulutanud auto korrashoidmiseks sellised summad , et auto müük on möttetu. Kuid söita on selliste SAAB idega mönus ja turvaline. See 10-12 kasutusaastat ei tähenda midagi kui mootor, veermik ja kere on järjekindlat hooldust saanud.


Varsti ongi mul selline hetk tekkinud, et aasta lõpus Saab liising läbi ja tahes-tahtmata tekib küsimus et mis edasi juhtuma hakkab?!
Praeguse autoga olen ikka ülimalt rahul ja sõidurõõmu on tõesti täie raha eest, ka kõrvalistmel :cool:
Hoolduskulud tekivad igasuguse autoga ja suurimat rahalist kokkuhoidu saab saavutada sõitude vähendamisega...aga elu vajab elamist ja tegemised tegemist mistõttu kõik vajalikud sõidud on alati tehtud.

Saab on mind sellessuhtes ikka päris ära rikkunud, sest auto ostust saati kuni praeguse hetkeni ei ole mitte ükski sõiduk pakkunud mulle "wau" emotsiooni - neil jääb puudu isikupärast mida tahaks tunda. Saabil on just need vajalikud elementaarsed, lihtsad, vajalikud omadused nagu mugavus, turvalisus, salong on vaikne, ei kolise ja ei nagise, ruumikus nii esi- kui tagaistmel - lisaks pagasiruumis, hea juhitavus, keskkonsoolis ei ole mingit hullu nupumerd kus tuleb orienteeruda ja muidugi see võrratu suutlikkus maanteel mida ta suudab pakkuda...

Ahh see emotsionaalne jutt ülivõrdes...aga tegelt nii ongi, et kõik lihtsad omadused koos väikeste veidrustega ongi need mis Saabist Saabi teeb ja teiste sarnaste autode jaoks ei jätku silmi :headbang:
Kohati on see vist isegi hirmutav kuna silmapiiril ei ole ühtegi sarnaste omadustega autot mida võiks omada :o Võibolla prillidega 9-5 universaalset Aerot aga see on ka oma plastikust salongi tõttu selline so/so...lisaks tagatuled ei ole nii kenad kui praegusel autol.

Ahjaa, viimasel ajal olen tundnud kõige rohkem puudust aux-liidesest. Üks mõte oli üldse mingi tahvel praeguse sanga asemele panna aga samas ma ei taha visuaalset poolt üldse puutuda kuna teise disainiga mööbel sinna armatuuri kohe üldse ei sobi :o Lisaks on uued tahvelarvutid liiga suure ekraaniga ja nö. vana kooli 7" ekraaniga adekvaatset arvutit vist väga ei liigugi...et nagu praeguse ekraani asemel võiks olla hoopis teine ekraan originaal ümbrisega kus saab ka midagi teha...:freak:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#252

E Veebr 03, 2014 18:06

Kui nüüd teemat vaadata, siis sisust polegi pilte :P
Regular Saab Guy
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#253

E Veebr 03, 2014 18:07

Kui nüüd teemat vaadata, siis sisust polegi pilte :P

Hea sisutu teema :drive:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#254

E Veebr 03, 2014 18:23

Märkasin seda vibratsiooni samuti 235/40 R18 suverehvidega mis olid nii täpselt tasakaalustatud kui vähegi vöimalik. Talvel 215/55 R 16 pehmed naastrehvid ja vöbin kadunud. Ja vibratsioon just kiirusevahemikus 100 - 130 km/h. Aeglasemal ja kiiremal söidul vöbin vaevu tuntav. Vöib ka siis piduriketta defekt olla kuna üks piduriketas sai löhenemise töttu uue ja odavaga vahetatud.

Viga tundub tuttav ja kõige rohkem kahtlustaksin samuti ketta kvaliteeti!
Oled oma SAAB i hästi hoidnud ja hooldanud. Ka tagasihoidlik välimuse muutus on andnud isikupära. Olen ka ise kulutanud auto korrashoidmiseks sellised summad , et auto müük on möttetu. Kuid söita on selliste SAAB idega mönus ja turvaline. See 10-12 kasutusaastat ei tähenda midagi kui mootor, veermik ja kere on järjekindlat hooldust saanud.


Varsti ongi mul selline hetk tekkinud, et aasta lõpus Saab liising läbi ja tahes-tahtmata tekib küsimus et mis edasi juhtuma hakkab?!
Praeguse autoga olen ikka ülimalt rahul ja sõidurõõmu on tõesti täie raha eest, ka kõrvalistmel :cool:
Hoolduskulud tekivad igasuguse autoga ja suurimat rahalist kokkuhoidu saab saavutada sõitude vähendamisega...aga elu vajab elamist ja tegemised tegemist mistõttu kõik vajalikud sõidud on alati tehtud.

Saab on mind sellessuhtes ikka päris ära rikkunud, sest auto ostust saati kuni praeguse hetkeni ei ole mitte ükski sõiduk pakkunud mulle "wau" emotsiooni - neil jääb puudu isikupärast mida tahaks tunda. Saabil on just need vajalikud elementaarsed, lihtsad, vajalikud omadused nagu mugavus, turvalisus, salong on vaikne, ei kolise ja ei nagise, ruumikus nii esi- kui tagaistmel - lisaks pagasiruumis, hea juhitavus, keskkonsoolis ei ole mingit hullu nupumerd kus tuleb orienteeruda ja muidugi see võrratu suutlikkus maanteel mida ta suudab pakkuda...

Ahh see emotsionaalne jutt ülivõrdes...aga tegelt nii ongi, et kõik lihtsad omadused koos väikeste veidrustega ongi need mis Saabist Saabi teeb ja teiste sarnaste autode jaoks ei jätku silmi :headbang:
Kohati on see vist isegi hirmutav kuna silmapiiril ei ole ühtegi sarnaste omadustega autot mida võiks omada :o Võibolla prillidega 9-5 universaalset Aerot aga see on ka oma plastikust salongi tõttu selline so/so...lisaks tagatuled ei ole nii kenad kui praegusel autol.

Ahjaa, viimasel ajal olen tundnud kõige rohkem puudust aux-liidesest. Üks mõte oli üldse mingi tahvel praeguse sanga asemele panna aga samas ma ei taha visuaalset poolt üldse puutuda kuna teise disainiga mööbel sinna armatuuri kohe üldse ei sobi :o Lisaks on uued tahvelarvutid liiga suure ekraaniga ja nö. vana kooli 7" ekraaniga adekvaatset arvutit vist väga ei liigugi...et nagu praeguse ekraani asemel võiks olla hoopis teine ekraan originaal ümbrisega kus saab ka midagi teha...:freak:


mismis, 7 tollist väga head tahvlit liigub ikka. Asus Nexus 7 LTE on parim variant.

Aga muusika koha pealt soovitan kasutada sellist varianti nagu ma ise, ehk siis stereo FM transmitter. Lükkad telefonile või tabletile sappa ja lased läbi spotify sellist tümakat nagu soovid ja tuleb ikka hea kvaliteediga (parem kui raadio kuna oled sageduse otsas üksinda ja saatja väga lähedal). Endal mingi 10eurine hiina junn 4 tunnise akuga aga ajab asja ära. Kui laadida ei viitsi (microusb autolaadja on selleks) siis saab ka selliseid mis sigarisüütajast voolu võtavad aga kindlasti peaks vaatama tehn. andmeid et kvali normaalne oleks. Minu jaoks ajab asja ära ja ei pea armatuurile midagi lisama vaid tablet kuskile kõrval/tahaistmele vedelema.
allan67
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 05, 2011 19:07
Asukoht:
Auto:

#255

E Veebr 03, 2014 18:28

Teades, et sinu telefoniks on iPhone, saaksid ka sellist varianti proovida:
http://youtu.be/qyey7tzbEFY

Aga üldiselt igasugused transmititud helisignaalid ei anna seda kvaliteeti, mis korraliku kaabeldusega süsteemid. :headbang:
WASSAAB?
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#256

E Veebr 03, 2014 18:29

Teades, et sinu telefoniks on iPhone, saaksid ka sellist varianti proovida:
http://youtu.be/qyey7tzbEFY

Aga üldiselt igasugused transmititud helisignaalid ei anna seda kvaliteeti, mis korraliku kaabeldusega süsteemid. :headbang:


eino seda muidugi, aga no ausalt öeldes kõrva küll ei häiri väga ja kvali parem kui raadiol ikkagi...siin Eesti raadiotest ei tule ka enam muhvigi. ainult üks sdrastvõiiiiii braaaaaaat jms.
allan67
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 05, 2011 19:07
Asukoht:
Auto:

#257

E Veebr 03, 2014 19:00

Teades, et sinu telefoniks on iPhone, saaksid ka sellist varianti proovida:
http://youtu.be/qyey7tzbEFY

Aga üldiselt igasugused transmititud helisignaalid ei anna seda kvaliteeti, mis korraliku kaabeldusega süsteemid. :headbang:


eino seda muidugi, aga no ausalt öeldes kõrva küll ei häiri väga ja kvali parem kui raadiol ikkagi...siin Eesti raadiotest ei tule ka enam muhvigi. ainult üks sdrastvõiiiiii braaaaaaat jms.


Jaa absolutselt. See helikvaliteedi ja muusika asi on täiesti personaalne. Ma ise ka eelistan kuulata oma muusikat raadiole. Teades vvs megapedantsust märkisin igaksjuhuks kvaliteedi kao ära :)
WASSAAB?
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#258

E Veebr 03, 2014 19:34

Kui nüüd teemat vaadata, siis sisust polegi pilte :P

Hea sisutu teema :drive:


Kui oled kuulnud legende mustast saabist millel metssea karvad ripuvad laest alla siis see ongi seesama masin. Kiivalt varjatud saladus:)
Aasakyla
Postitusi: 151
Liitunud: T Juul 12, 2011 14:07
Asukoht:
Auto:

#259

E Veebr 03, 2014 19:51


mismis, 7 tollist väga head tahvlit liigub ikka. Asus Nexus 7 LTE on parim variant.

Ah mine sa ka oma jutuga :D iPad Mini 7tolline on parim valik ikka!!!
Ise pidasin ka pikalt plaani omale iPad Mini kuidagi autosse monteerida. Praegu on see mõte jäänud vaid mõtteks, sest mingid totrad standid ja dockid on inetud, raadio kuulamise võimalus võiks alles jääda ja rooli nuppud peavad ka töötama, lisaks kui armatuuri natuke lõikudes, võib auto järelturul raskeks minna.
Aga vahepeal aretasin endale sellise süsteemi:

Pilt
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#260

E Veebr 03, 2014 20:23


mismis, 7 tollist väga head tahvlit liigub ikka. Asus Nexus 7 LTE on parim variant.

Ah mine sa ka oma jutuga :D iPad Mini 7tolline on parim valik ikka!!!
Ise pidasin ka pikalt plaani omale iPad Mini kuidagi autosse monteerida. Praegu on see mõte jäänud vaid mõtteks, sest mingid totrad standid ja dockid on inetud, raadio kuulamise võimalus võiks alles jääda ja rooli nuppud peavad ka töötama, lisaks kui armatuuri natuke lõikudes, võib auto järelturul raskeks minna.
Aga vahepeal aretasin endale sellise süsteemi:

Pilt


kui sa mõne adekvaatse fakti ka oma rapsimise õigustamiseks annad, et miks ipad on parem? Pealegi on ipad mini suurem kui 7 tolli.
Tegelen vägagi lähedalt tahvelarvutitega ja võin kindlalt väita, et android süsteem on palju kasutajasõbralikum kui tahad paigutada tahvlit üldse oma maki asemele jne. Aga ma ei taha sellest teemast ipadi-androidi kaklust teha, niiet kui midagi adekvaatset öelda on, siis u2u.
Aasakyla
Postitusi: 151
Liitunud: T Juul 12, 2011 14:07
Asukoht:
Auto:

#261

E Veebr 03, 2014 21:23


mismis, 7 tollist väga head tahvlit liigub ikka. Asus Nexus 7 LTE on parim variant.

Ah mine sa ka oma jutuga :D iPad Mini 7tolline on parim valik ikka!!!
Ise pidasin ka pikalt plaani omale iPad Mini kuidagi autosse monteerida. Praegu on see mõte jäänud vaid mõtteks, sest mingid totrad standid ja dockid on inetud, raadio kuulamise võimalus võiks alles jääda ja rooli nuppud peavad ka töötama, lisaks kui armatuuri natuke lõikudes, võib auto järelturul raskeks minna.
Aga vahepeal aretasin endale sellise süsteemi:

Pilt


kui sa mõne adekvaatse fakti ka oma rapsimise õigustamiseks annad, et miks ipad on parem? Pealegi on ipad mini suurem kui 7 tolli.
Tegelen vägagi lähedalt tahvelarvutitega ja võin kindlalt väita, et android süsteem on palju kasutajasõbralikum kui tahad paigutada tahvlit üldse oma maki asemele jne. Aga ma ei taha sellest teemast ipadi-androidi kaklust teha, niiet kui midagi adekvaatset öelda on, siis u2u.

Nt lihtsus, mugavus ja et asi töötab? :poke:
Aga jaa, selles suhtes olen sinuga päri, et vestlus teemal "ios vs android" kuulub teise foorumi ja sellest võiks rääkima jäädagi.. Aga vvs oli vist iPhone kasutaja? tõenäoliselt põhjusega ;)
kaido9
Postitusi: 119
Liitunud: N Mai 26, 2011 21:11
Asukoht:
Auto:

#262

T Veebr 04, 2014 9:23

aga mind huvitab hoopis esilehel olev info.Esma reg on olnud 2002 dets aga pealkirjas seisab 2003a. Kuidas see võimalik on.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#263

T Veebr 04, 2014 9:29

Auto seisukohast on oluline mudeliaasta (MY03) mitte registreeriimine. Mudeliaasta algab eelneva aasta augustis, siis kui tehase töötajad suvepuhkuselt naasesid.

terv, teager
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#264

T Veebr 04, 2014 10:48

Hetkel tundub, et arvuti installimine on liialt töömahukas (kogu kaabeldus tuleb välja vahetada, lisaks välimine ilu saab kannatada) ja jätaks selle hetkel tahaplaanile.

Allani pakutud variant on kaalumist väärt :) Tundub olevat selline lollikindel lahendus mida peaks proovima :cool:


EDIT: ei saa vist ikka kasutada seda varianti kuna see eeldab ju aux-in pesa :freak:

Algus 3:17...
https://www.youtube.com/watch?v=qyey7tzbEFY
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#265

T Veebr 04, 2014 12:31

Kui jootekolb kenasti käes püsib, siis peaks olema võimalik navi audiokanal ära kaaperdada.
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#266

T Veebr 04, 2014 12:40

Kui jootekolb kenasti käes püsib, siis peaks olema võimalik navi audiokanal ära kaaperdada.

See on juba päris hea idee (kusjuures kunagi ma vaatasin boxi ja seal oli näha rca pistikud - mõtted liikusid kohe aux-in suunas aga peale seda tulid muud asjad vahele ja nii see asi soiku jäigi) ;)
Selle asja teen kindlasti läbi kuna navi nagunii Eestis ei toimi ja otsest kahju sellest hääle kadumisest ei sünni :D

Jootekolb püsib kenasti käes ja peab siis vähe skeemidesse süvenema et asjale pihta saada...tänud Sulle vihje eest :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
tonisk
Postitusi: 78
Liitunud: N Juul 13, 2006 11:21
Asukoht:
Auto:

#267

T Veebr 04, 2014 16:22

Endal installitud Kinivo BTC 450. Hinna-kvaliteedi suhe minu arvates väga hea.
minaindrek
Saabiklubi liige
Postitusi: 80
Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
Asukoht: Tartu
Auto: 9000/9-5/9-3

#268

R Apr 18, 2014 11:00



EDIT: ei saa vist ikka kasutada seda varianti kuna see eeldab ju aux-in pesa :freak:



sa seda oled proovinud? http://www.saabaux.com/

see eeldab küll vist väikese tühja pesa olemasolu seal all kuid vast saab ka suure tühja külge panna. ma ise ka otsin ja mul need alumised kõik täis :cool:
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#269

P Apr 20, 2014 22:39

sa seda oled proovinud? http://www.saabaux.com/

Tähelepanelik lugeja märkab, et see vidin ei toimi koos Kenwoodi naviga.
Ja viidatule analoogse (isegi parema) seadme leiab ka kordi odavamalt :cool: Mis aga sellegipoolest ei aita vvs-i.
minaindrek
Saabiklubi liige
Postitusi: 80
Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
Asukoht: Tartu
Auto: 9000/9-5/9-3

#270

E Juun 09, 2014 14:24


Ja viidatule analoogse (isegi parema) seadme leiab ka kordi odavamalt :cool:


Ole hea, anna viide, odavamast oleks isegi huvitatud.
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#271

T Juun 10, 2014 0:58

Ole hea, anna viide
Siinsamas foorumis helitehnika rubriigist leiad üles.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#272

T Juun 10, 2014 7:32


Ja viidatule analoogse (isegi parema) seadme leiab ka kordi odavamalt :cool:


Ole hea, anna viide, odavamast oleks isegi huvitatud.


Kodanik on ise sellega seotud, seepärast selline tagasihoidlikkus :)

terv, teager
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#273

R Juun 13, 2014 23:48

On vist jälle põhjust pisut juttu teha oma tegemistest ja toimetamistest :)

Hetkel olen lahendanud oma aux-i mure sellise asjaga:

Pilt

Tegu on siis FM-transmitteriga millel on olemas lisaks usb-pesale ka aux sisend. Eks see tegelikult selline mõttetu ja hädine vigur on aga asi seegi :D Vähemalt saan Spotify-st lahedaid lugusid kuulata kuigi kvaliteet on raadiole kohaselt s*tt :P

Kuna olemasolevad suverehvid olid oma aja ära elanud, siis enne suverataste peale üleminekut oli vaja soetada uued rehvid. Valituks osutusid Continental SportContact 5-rehvid.
Enne rehvide alla panemist sai taaskord veljed sirgeks tehtud ning 05. aprillil algas suverehvi hooaeg :)

Õnnestus saada sellisele koolitusele millel nimeks Autohooldus spetsialist. Kursus oli 80-tundi pikk (1,5 kuud). Sai lihvitud olemasolevaid töövõtteid ning õnnestus proovida mitmesuguseid keemiaid millega mina pole varasemalt kokku puutunud.
Peamisteks brändideks oli Maxolen ja CarBrite. Testisime neid asju enda autode peal ning peale erinevaid katsetusi julgen soovitada Maxoleni keemiat. Tegemist on väga kvaliteetset kaupa pakkuva Šveitsi ettevõtega - näiteks Maxolen on ainuke hooldusvahendite kaubamärk, mille on ametlikult heaks kiitnud Porsche Holding - www.maxolen.ee

Pilt

Pilt

Pilt


Järgmise asjana sai ette võetud "vana-hea" teema - vibra kiirusel 100km/h :P Seekord sai Daagsiga ette võetud PE piduriketta vahetus. Alla läks originaal ketas ning oh üllatust, ratas jookseb sirgelt ning vibra on kadunud.
Peale seda sai ühendust võetud ketta müüjaga ning sealne suhtumine oma klienti on kergelt öeldes päris ükskõikne. Vastused tulid stiilis a`la "tavaliselt klient ise rikub ketta ära kuna paigaldusel on tehtud viga". Korduvalt ütles härra, et "~u 1-2 aastat tagasi on samasugusel Saabil sarnane viga olnud (pakun et jutt käib Executive-st) ning kuna tookord klient ei hakanud asja edasi ajama siis olukord on jäänud soiku". Lisaks sain temalt teada, et "tegelikult Performance osadele tehas ei annagi garantiid jne..." - jaajaa :D
Käin lähiajal treiali juures ära ning kui mõõtmistulemused annavad vajaliku hälbe siis tahaks selle asja natuke suurema kella külge panna, eks näis :)
Kuna ülevaatus oli tulemas, siis testimise mõttes sai ka teine BD ketas tavalise ketta vastu välja vahetatud :)

Juhipoolne kont oli oma aja ära elanud ning selle vahetus sai ka ära tehtud.

Seejärel tuli ära käia ülevaatusel. Öeldi, et parem esimene amort on õhtal ja tuleks ära vahetada - samas mingit õõtsumist ei ole tunda ning juhitavus on väga hea (aasta tagasi oli ideaalne tulemus) :freak:

Siin on siis eelmise aasta tulemus...

Pilt

ja siin selle aasta tulemus...

Pilt


Siis ühel hetkel vaevas mu Saabi käivitumismured. Selgus, et olemasolevast aku pingest ei piisanud ning oli vaja käivitumisabi. Kui auto käis, siis aku peal oli pinge 12,8. Peale geneka mahavõtmist ja stendis diagnoosimist selgus, et genekas toodab piisavalt voolu ning selles ei saa viga olla.
Vahetati aku ja geneka vaheline juhe ning käiva auto peal oli aku pinge juba 14,2 mis on natuke parem varasemast. Samas käivitumine on pisut erksam kui varem, mis on iseenesest juba positiivsem :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
rala
Postitusi: 101
Liitunud: P Jaan 30, 2005 19:38
Asukoht:
Auto:

#274

L Juun 14, 2014 0:43

Auto vahepeal 200 kg kergemaks saanud kuidagi?
vvs
Pealik
Postitusi: 4256
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#275

L Juun 14, 2014 6:44

Auto vahepeal 200 kg kergemaks saanud kuidagi?

Tundub et ülevaatuse vana on kõvasti alla võtnud, kuigi visuaalselt oli ta eelmine aasta ka samasuguse gabariidiga :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Vasta