Saab 9-5 Estate 2.3t --#311-->3.0t, 1999, overspeed

Vasta
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#1

L Veebr 19, 2011 12:17

Tegelt sai see sinine 9-5 Estate juba aastaid tagasi ostetud, vana 900i asemele:

185957=10073-saabid.jpg
185957=10073-saabid.jpg (135.78 KiB) Vaadatud 10184 korda


Värv: 257
Salong: L10


Hilisem auto vahetus R4-->V6 vanas foorumis

Hilisem auto vahetus R4-->V6 uues foorumis

Vana read-only foorum siin.
Viimati muutis overspeed, T Juul 25, 2023 16:09, muudetud 4 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#2

L Veebr 19, 2011 12:28

Kirjutan hetkel ülilühidalt autost, kuna on jällegi üks probleem, millele loodan selgitust leida.
Auto on olnud väga probleemne juba algusest pääle, kuid autoarmastus on nii suur, et ei jäta jäärapäist jonni.
Kord läks tal turbovöll pooleks ning pääle seda jooksis ka mootor kokku. Turbo sai uus pandud ning mootori leidsin just 200'000 km mootori hoolduse teinud avariiliselt autolt. Söitis taas.
Siis eelmine talv tekkis probleem käigukastiga mis sellel on automaat. Käigukast vedas üliraskelt nagu lohiseks tonn betooni järal. Löpuks kadusid 1. ja 2. käik üldse ning reeversi sisse pannes läks hoopis blokki, nagu oleks poldid läbi hammasrataste. Neutraalil puudus auto vabajooks. Kasti maha vötnud ning ekspertiisi saadetud öeldi vastus, et kast sees nii puru et ei anna taastadagi. sai romulast uus kast alla ostetud. Söitis jälle.
Kukalt paneb sügama aga see, et sellel talvel on taas käigukastiga probleem. Väga külmade ilmadega pölevad ka armatuuris kaks oranzi tuld: üks on too mootori pilt ning teine hammasratta sees olev hüüumärk mis automaatkastile viitab. Kui auto kauem söidab ning soojeneb, siis tuled kustuvad. Nüüd aga on tunda taas, et käigukast veab raskelt. Hetkel auto seisma pandud kuna ei soovi köige hullema kordumist. Tech2-e taha pista pole, kuna Saaremaal saabi esindus puudub. Kas saaksin tech2 asjus abi äkki Opeli esindusest?
Kas keegi oskab taolist viga kommenteerida, et miks just külmadega ning mis seda pöhjustab?
Arrogance diminishes wisdom !
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

L Veebr 19, 2011 14:53

Kas kastiõli on õige? Vale õliga võivad probleemid üsna kähku tulla.
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#4

L Veebr 19, 2011 19:19

Mis on öige öli, kas peab ainult Texaco olema, nagu manualis kirjas, vöi vöib ka muud ATF mineraal öli panna ?
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#5

K Veebr 23, 2011 1:36

Kust vöiks leida natukse lisainfot sellekohta, kuidas kkastil ise öli vahetuse tehtud saaks? Muidu nagu vast ikka ... alt välja- ülalt sisse, aga kas sääl möni filter vaja ka siis vahetada ning kas kkasti öli käib jahutuseks läbi möne radiaatori ka ja kui nii, siis kuidas tervest ringlusest öli kätte saada?
Ma ei oska esialgu selle kastiga muud teha, kui vahetan öli ja siis näeb, kas läeb korda, läeb natukeseks ajaks korda vöi lendab laiali nagu eelmine. Ennem läen Opeli esindusest ka läbi ning küsin, kas neil Tech2 on, mujalt saarelt seda leida on vähetöenäoline. Kuskile teenindusse viia pole enam mötet, kuna on sääl juba käinud ning peale ölivahetuse ei osanud ka nemad miskit muud teha. Tulem: nagu ta hetkel on. Mandrile treileriga ka päris tuua ei plaani, kuigi seal oleks Saabidele spetsialiseerunud esindusi vähemasti valida.
Arrogance diminishes wisdom !
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#6

K Veebr 23, 2011 8:27

Ega seal midagi muud tõesti ei ole, kui alt õli välja ja ülevalt uuesti peale. Kasti õliradikas asub suure radika sisemuses, seega väljalaske kork on kõige madalam koht.
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#7

P Veebr 27, 2011 1:13

Ons veel kellelgi mönda ideed /infot probleemi kohta ennem kui oma mötteid reaalsusesse viima läen ?
Arrogance diminishes wisdom !
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#8

P Veebr 27, 2011 8:50

Kui eelmine kast laiali lendas, kas vahetati koos turbiiniga või ilma?
Juhul kui jäi vana turbiin, siis kas see puhastati kuidagi metallipurust ära?
Tean vähemalt ühte juhtu veel, kus niiviisi hukati enne mitu kasti, kui aru saadi.

PS: Mul on automaatkast müügiks. Ja turbiin ka.
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#9

P Veebr 27, 2011 20:34

Kui eelmine kast laiali lendas, kas vahetati koos turbiiniga või ilma?
Juhul kui jäi vana turbiin, siis kas see puhastati kuidagi metallipurust ära?
Tean vähemalt ühte juhtu veel, kus niiviisi hukati enne mitu kasti, kui aru saadi.


Ma sügavalt kahtlen, et seda tehti, peab uurima.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#10

N Mär 10, 2011 22:49

Tookord ammu, otsustas mootor töölepingu löpetada miskipärast kodukohast köige kaugemal- Tartu kandis (Murphy seadus ju). Kuidagit tuli ta, peale ise bussireisiga koju, sealt ju oma jöududega Saaremaale ära toimetada:

tartust.jpg
tartust.jpg (111.24 KiB) Vaadatud 9928 korda
Viimati muutis overspeed, N Mär 22, 2018 0:42, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#11

N Mär 10, 2011 22:52

Ripnevad udutuled ei ole mo Saab esimene kellel seda 9-5 puhul näen. Mulle aga ei anna rahu sellised asjad. Kui on olemas, siis olgu kindlalt kinni ja öieti reguleeritud. Aretasin omale pisikese remondivariandi, et lihtsam udutuledele ligi pääseda oleks:

homemadekanal.jpg
homemadekanal.jpg (76.93 KiB) Vaadatud 9927 korda
Viimati muutis overspeed, N Mär 22, 2018 0:43, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#12

N Mär 10, 2011 22:55

Vasemal tulel on katki ülemine kinnitus ja välimine ülalt kinnitoestamise lisadetail:

katkivasemal01.jpg
katkivasemal01.jpg (93.6 KiB) Vaadatud 9926 korda
katkivasemal02,jpg.JPG
katkivasemal02,jpg.JPG (98.94 KiB) Vaadatud 9926 korda
Viimati muutis overspeed, N Mär 22, 2018 0:44, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#13

N Mär 10, 2011 22:58

Vasemat tuld oli eelmine omanik juba lasknud "parandada", nii mulle ei sobi, seepärast tegutsema hakkasingi:

kiirparandus.jpg
kiirparandus.jpg (92.04 KiB) Vaadatud 9925 korda
Viimati muutis overspeed, N Mär 22, 2018 0:44, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#14

N Mär 10, 2011 23:00

Parema omal on katki üks alumine kinnitus, ülemine oli lihtsalt lahti ja polt nii roostes, et pääle pingutada ei saanud:




Lähipäevil peaks siis asjad korda ajama ning tagasi külge.
Paljud on mulle öelnud, et mis mässad, neid udutulesid pole ju vaja, mina vastu, et need paar korda aastas, mis neid reaalselt vaja on (udu vöi tuisk), on väärt seda tööd. Vastavas olukorras on nad väärt asjad, ei salli neid :poke: kes päeval udu- ja lähituledega koos söidavad, tehku omale eeskirjad selgeks :facts:

katkiparemal.jpg
katkiparemal.jpg (95.44 KiB) Vaadatud 9924 korda
Viimati muutis overspeed, N Mär 22, 2018 0:45, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#15

N Mär 10, 2011 23:11

Küsimusi kogenumatele:
Hetkel ei jöua aknapesuvedelik tagumisele luugi klaasile. Vedelikukanistril paistis olevat kaks pumpa (alt piilusin udutulesi ää vöttes), ons see nii, et üks on esiklaasile, teine tagaklaasile ? Kui nii, siis kumb on kumb, üks tagumine, teine vasemal ? Mis kaudu see voolik tagaluugi luuani jöuab ? Tagaklaasipesunuppu vajutades on pumbamootori surinat kuulda. See vast ei ole mahtväljasurvega pumb, seega kui kuskilt on survevoolik umbes, siis ei jöua vedelik kohale.Vöi on seal vöimalus mootori ja pumba völlil katkeda ?
Möni näpunaide, soovitus, juhend ei tee paha, läeks kiiremini asja lahenduseni. Siiani olen enamus asju ise nuputanud, maru palju aega vötab (näide: esiukse klaasitöstuki rullikute vahetus, esmategijana uurisin tüki aega, kuidas liiste ja polstreid ukselt eemaldada nii, et kaubanduslik välimus ka säiliks, lahe oli see turvapadja eest hoiatav kiri heliisolatsioonimatil, ajas suunurgad ülesse).
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#16

E Apr 04, 2011 17:46

Peale autoostu avastasin, et tagaluugil puudus kesklukumootor. Tellisin romulast omale mootori ja kui paika hakkasin panema, siis nägin miks ta eelmisel omanikul ei töödanud. Too plastikust jagamiskettal oli puru läinud see kinnitus, mis käis kesklukumootori külge. Improviseerisin selle ise uue vanast transportöörlindist.
Imestama pani aga see, et miks kesklukumootor ka ära oli vöetud...vöibolla tehti plastik siis katki, kui mootorit eemaldati.

tlklm01.jpg
tlklm01.jpg (67.55 KiB) Vaadatud 9923 korda
tlklm02.jpg
tlklm02.jpg (70.88 KiB) Vaadatud 9923 korda
Viimati muutis overspeed, N Mär 22, 2018 0:46, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#17

K Apr 06, 2011 18:00

Ilmad hetkel üsna porised, tagaluugi kojamehel ei pritsinud puhastusvedelikku. Uurisin asja lähemalt.
Kuna pumba mootor ise töötas, siis järeldasin et on kuskil ummistus, kuna pump saab töödata ka kinnise survepoolega. Hakkasin tagantotsast pihta. Äkisti on mölemad pihustid nii kinni, et ei lase tilkagi läbi, väheusutav kuid väga lihtsasti välistatav, proovisin ilma pihustiteta ... ei miskit vett:

tap001.JPG
tap001.JPG (53.97 KiB) Vaadatud 9922 korda
tap002.JPG
tap002.JPG (59.53 KiB) Vaadatud 9922 korda
tap003.JPG
tap003.JPG (67.82 KiB) Vaadatud 9922 korda
Viimati muutis overspeed, N Mär 22, 2018 0:47, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#18

K Apr 06, 2011 18:10

Vaatasin luugi polstri alla kus voolik ise on. Ja detailselt päris ei kirjelda, kuidas polstri maha saab, pilte lisan natukse rohkem seeeest, et vöibolla kellelegi infoks tulevikus, mismoodi plastikud kinni käivad, ise pidin nuputama päris palju, ei julge ju lihtsalt ka plasti tömmata, läeb puruks, küsida pole kelleltki.

189121=10605-tap004.JPG
189121=10605-tap004.JPG (79.77 KiB) Vaadatud 9921 korda
189121=10607-tap005.JPG
189121=10607-tap005.JPG (69.46 KiB) Vaadatud 9921 korda
189121=10609-tap006.JPG
189121=10609-tap006.JPG (103.93 KiB) Vaadatud 9921 korda
189121=10611-tap007.JPG
189121=10611-tap007.JPG (63.92 KiB) Vaadatud 9921 korda
189121=10613-tap008.JPG
189121=10613-tap008.JPG (88 KiB) Vaadatud 9921 korda
Viimati muutis overspeed, N Mär 22, 2018 0:48, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#19

K Apr 06, 2011 18:16

Käepideme ümber käiva vörul peaks küll ette teadma, kuhupoole painutada. Kuidas aga neid kollaseid klambreid lahti tehakse ma küll ei oska arvata, kas spetsotsaga vardaga ... vöi lükatakse piki klaasi polstriga ülesse pesast välja ?

189122=10615-tap009.JPG
189122=10615-tap009.JPG (69.97 KiB) Vaadatud 9920 korda
189122=10617-tap010.JPG
189122=10617-tap010.JPG (76.14 KiB) Vaadatud 9920 korda
189122=10619-tap011.JPG
189122=10619-tap011.JPG (43.76 KiB) Vaadatud 9920 korda
189122=10621-tap012.JPG
189122=10621-tap012.JPG (83.6 KiB) Vaadatud 9920 korda
189122=10623-tap014.JPG
189122=10623-tap014.JPG (84.81 KiB) Vaadatud 9920 korda
Viimati muutis overspeed, N Mär 22, 2018 0:50, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#20

K Apr 06, 2011 18:23

Veaks oli too tagasilöögi klapp. Kui selle ära vötsin, siis vett tuli. Suruöhuga sain ta lahti, oli kinni kleepunud liialt kövasti. Uut panema ei hakanud, kuna vana töötas taas kenasti. Too pölv vooliku löpus aga oli ära väsinud, samuti vooliku jupp ise ka klapi ja pölve vahel. Ei tihendanud enam nii tugevalt, et veesurvet kinni peaks, tilkusid. Asendasin pölve terve voolikuga. Roheline kleeplint on pandud vaid julgustuseks, kumm ise vöttis tegelt päris kenasti kinni.
Nüüd töötab taas.

189126=10625-tap015.JPG
189126=10625-tap015.JPG (80.19 KiB) Vaadatud 9919 korda
189126=10627-tap016.JPG
189126=10627-tap016.JPG (59.65 KiB) Vaadatud 9919 korda
189126=10629-tap017.JPG
189126=10629-tap017.JPG (70.06 KiB) Vaadatud 9919 korda
189126=10631-tap018.JPG
189126=10631-tap018.JPG (72.06 KiB) Vaadatud 9919 korda
Viimati muutis overspeed, N Mär 22, 2018 0:52, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#21

N Apr 07, 2011 11:44

Täna sai auto teenindusse viidud. Mootoril Ölivahetusaeg, käigukastiöli vahetus s.t. loputus, hetkel läeb teine ring. Ning talvel ei tahtnud mootori temp poole peale jöudagi, jäi sinna 3/7 kanti. Ning seetöttu otsustas aju, et mootor pole veel soe ning ei puhunud salongi kuuma öhku. Proovin termostaatklapi vahetust, näeb ju kohe, kas aitab.
Öli vöiks ju muidu ise ka vahetada ja ega see termostaat ka tea mis keeruline leida pole aga pole kuiva kohta tegemiseks ning öues sajab palju vihma.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#22

L Apr 09, 2011 0:15

vana ja uus

saab-keys.jpg
saab-keys.jpg (67.44 KiB) Vaadatud 10296 korda
Viimati muutis overspeed, E Okt 16, 2017 6:04, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#23

K Apr 13, 2011 15:21

Sai löpuks ostetud signalisatsiooni pasun (tehasepoolt see puudus ning juhtme pistik oli kenasti kere küljes pimeda otsas) ja külge monteeritud. SERVICE THEFT ALARM on endiselt aktiivne, kuna ei tööta mul see diood akna ääres (pasuna puudumist ei arvanudki veaks olema). Huvitav, kui keeruline selle vahetus on ?

Samuti ostsin tagavaraks käigukasti, esialgu töötab allolev kenasti peale ölivahetust, aga muretu on olla kui tean et tagavara olemas.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#24

R Apr 29, 2011 23:33

Kapoti alla uurides tuli ilmsiks, et puudub mul see karterituulutuse lisakomplekt. Hiljem toda vana kokkujooksnud mootorit uurides avastasin, et sellel oli see olnud, kuid mootorivahetusega olid voolikud teab kuhu jäänud. Kuna sellest foorumis palju juttu on olnud, et teeb mootorile vaid head, siis tellisin omale ka selle lisakomplekti. Ootamatu uudisena mulle, saabus komplekt, vastupidiselt foorumi teemades kirjutatule, ilma paigaldusjuhendita ning päringut selle kohta tehes vastati et pole miskit juhendit saata ei paberkandjal ega digitaalsel kujul.

Hüva, netis ringi surfates leidsin tehase öpetusmanuali paigaldamiseks http://saabworld.net/f29/crankcase-vent ... 9-5-a-732/

Failidena:
Paigaldus.doc
Paigaldus.pdf
Sludge Information Packet


Teoreetiline eeltöö tehtud ... tunnike nokitsemist ja paigas lisakomplekt oligi.

191197=11060-karterituulutus.jpg
191197=11060-karterituulutus.jpg (136.64 KiB) Vaadatud 9917 korda




TECHNICAL SERVICE BULLETIN
Bulletin Nbr: 210-2561 utg. 3
Date: April 2006
Market: US/CA
Noise from the timing chain and oil sludge in the engine

Part: 55 561 200 Renovation kit, crankcase ventilation

191197=17264-CCVK01.jpg
191197=17264-CCVK01.jpg (13.84 KiB) Vaadatud 9917 korda



To fit

1. Disconnect the battery's negative cable.

2. Remove the upper engine cover.

3. Fit a new oil filler pipe.

191197=17266-CCVK02.gif
191197=17266-CCVK02.gif (14.33 KiB) Vaadatud 9917 korda



4. Remove the hose from the pipe connection on the turbo's intake manifold.

5. Remove the hoses from the nipple in the camshaft cover. Check the condition of the hoses, replace if necessary.

6. Remove the old nipple and bushing from the camshaft cover and fit the new nipple and bushing.

7. Raise the car.

191197=17268-CCVK03.gif
191197=17268-CCVK03.gif (15.94 KiB) Vaadatud 9917 korda



8. Remove the oil trap's two upper hoses.

9. Remove the lower hose to the oil trap. Remove the stay to the intake manifold and the oil trap. If necessary, remove the generator positive cable.

10. Fit the new oil trap, the lower hose to the oil trap (replace hose if necessary) and the stay for the intake manifold. If the positive cable was removed, connect it to the generator.

191197=17270-CCVK04.gif
191197=17270-CCVK04.gif (15.54 KiB) Vaadatud 9917 korda



11. Lower the car.

12. Check the function of the check valve on the small circuit with 30 14 883 Pressure/Vacuum pump, replace if necessary. The arrow must point toward the throttle body.

Note
Arrow's direction on the check valve.

191197=17272-CCVK05.gif
191197=17272-CCVK05.gif (17.59 KiB) Vaadatud 9917 korda



13. Connect the new hose kit (with T-connection) between the nipple on the oil filler pipe and the connection on the turbo's intake manifold.

191197=17274-CCVK06.gif
191197=17274-CCVK06.gif (12.22 KiB) Vaadatud 9917 korda



14. Fit the insulation under the throttle body's coolant hoses so that the insulation's short sides point upward.

191197=17276-CCVK07.gif
191197=17276-CCVK07.gif (19.18 KiB) Vaadatud 9917 korda



15. Fit the crankcase ventilation hose in place so that the check valve is located above the coolant hoses. The crankcase ventilation hose must follow the route of the lower coolant hose through the intake manifold and then on to the oil trap.

191197=17278-CCVK08.gif
191197=17278-CCVK08.gif (18.81 KiB) Vaadatud 9917 korda



16. Connect the oil trap's upper hoses. If the hose with part no. 55 560 463 is replaced then the nipple enclosed with the hose must not be used. Use the nipple enclosed with the spare parts kit.

191197=17280-CCVK09.gif
191197=17280-CCVK09.gif (16.87 KiB) Vaadatud 9917 korda



17. Connect the new hose kit together at the T-connection.

18. Make sure that the check valve has good contact with both coolant hoses. Affix a cable tie around the insulation on each side of the check valve.

191197=17282-CCVK10.gif
191197=17282-CCVK10.gif (18.63 KiB) Vaadatud 9917 korda



19. Fit the hoses to the nipple on the camshaft cover.

20. Fit the upper engine cover.

21. Connect the cable to the battery's negative terminal.

22. Set the correct time and date in SID.
Viimati muutis overspeed, N Mär 22, 2018 1:00, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#25

K Mai 04, 2011 19:08

Nüüd tuli veel ilmsiks ka järgmine "beebiviga", too öhujagamisklapp juhipoolne ei toimi, viga 08. Tuleb ette vötta, tüütu söita ju...palav...külm...palav...külm...

http://blog.saab9-5.com/?p=26 :

B2495

Heater Flap Motor Left. Flap Loose. Note: May set if not calibrated.

Fault symptoms
Perceived temperature in cabin too high or too low compared to the set temperature.

Conditions
The following conditions apply:

• When the control module runs the stepping motor towards an end position and the stepping motor continues more than 20% past the expected end position, the diagnostic trouble code for loose flap is set.
• The diagnostic trouble code can be set if the control module has not been calibrated.
• Continuous monitoring and when calibrating.

Kuna mul köik jupid alles olid, siis otsustasin kasutada seda varianti mida kaasfoorumlane Trionic mainis, 12mm torudeühenduse hülss. Sobib ideaalselt.
Lihvisin originaaljupil toestusrandi maha, hülsile pilu sisse ning et plastik hülsi sees kohe kindlasti pöörama ei hakkaks, fikseerisin selle needivarrega (hiljem see öigesse pikusesse ja EPO taolise liimiga kinni):

191515=11122-001.jpg
191515=11122-001.jpg (53.33 KiB) Vaadatud 9918 korda
191515=11124-002.jpg
191515=11124-002.jpg (63.09 KiB) Vaadatud 9918 korda


ACC calibration and fault codes - Saab 9-5
Model year 1998-2005

Calibration is done by starting the engine and simultaneously pressing the AUTO and OFF buttons. Calibration takes about 30 seconds. Calibration must be performed if the battery has been disconnected/discharged, if the ACC unit or a stepping motor have been replaced or its position changed.



Calibration is also automatic directly following engine start in the following cases:

new ACC fitted
+30 supply was cut earlier than 10 minutes after the ignition was last turned off (usually in connection with battery replacement).

While calibrating, the number of stored diagnostic trouble codes is displayed instead of the left-hand temperature. Diagnostic trouble codes 0-23 are displayed for 3 seconds each instead of the right-hand temperature.

Name: saab-9-5-acc-calibration.gif
Views: 497
Size: 4.3 KB

191515=20451-saab-9-5-acc-calibration.gif
191515=20451-saab-9-5-acc-calibration.gif (4.91 KiB) Vaadatud 9918 korda



This is a list compiled from WIS documentation

Code Problem OBD
1 Internal control module malfunction B1605
2 Cabin temperature sensor - open or short circuit B1350
3 Solar sensor B1340
4 Mixed-air temperature sensor, LH - open or short circuit B1345
5 Mixed-air temperature sensor, RH - open or short circuit B2345
6 Stepping motor, air-mixing flap, LH - open or short circuit B2490
7 Stepping motor, air-mixing flap, LH - motor jam B2496
8 Stepping motor, air-mixing flap, LH - no mechanical contact with flap B2495
9 Stepping motor, air-mixing flap, RH - open or short circuit B2290
10 Stepping motor, air-mixing flap, RH - motor jam B2296
11 Stepping motor, air-mixing flap, RH - no mechanical contact with flap B2295
12 Stepping motor, air distribution flap - open or short circuit B2400
13 Stepping motor, air distribution flap - motor jam B2406
14 Stepping motor, air distribution flap - no mechanical connection between motor and flap B2405
18 Solenoid valve, heat exchanger shut-off valve - open or short circuit B2375
19 Circulation pump - open or short circuit B2380
20 Ventilation fan B2425
21 DC motor, air recirculation flap - open or short circuit B2410
22 ACC software
23 Sensor Ground B2945

http://saabworld.net/f144/automatic-cli ... 5-a-28199/
Viimati muutis overspeed, N Mär 22, 2018 1:01, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Vasta