Saab 9-5 Estate 2.3t --#311-->3.0t, 1999, overspeed
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Vana stoppvarrele puurisin sisse avad ning viilisin kohad, kust saaks niidiga tugevduse läbi punuda, siis liimisin vana stopvarre völlile tagasi, 3 tundi kuivamisaega:
http://photo.platonoff.com/Auto/2009101 ... or_Repair/
http://photo.platonoff.com/Auto/2009101 ... or_Repair/
Viimati muutis overspeed, T Sept 19, 2017 2:54, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Mitmekordne tugev niit peaks olema piisav tugevdus tulevikutarvis, sest kogu niidistik sai EPO taolise liimiga üle määritud.
Eks näis kuda önnestus, pole paika veel saanud panna, sest liim kuivab alles.
Eks näis kuda önnestus, pole paika veel saanud panna, sest liim kuivab alles.
Viimati muutis overspeed, T Sept 19, 2017 2:52, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Peale detaili paika panemist siis testimiseks AUTO+OFF nuppe ning vigu ... 0
Oli vast "löbus" tööasend:
Oli vast "löbus" tööasend:
Viimati muutis overspeed, T Sept 19, 2017 2:51, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
SERVICE THEFT ALARM on endiselt aktiivne, kuna ei tööta mul see diood akna ääres. Huvitav, kui keeruline selle vahetus on ?
Valgusdioodi jootsin uue, kätte saada oli lihtne, lükkad plastiku ettepoole ning diood ise on oma juhtmega pistikuga, sealsamas kaane all.
Vilgub ja inditseerib öieti, kuid kas nüüd SERVICE THEFT ALARM kaob, ei tea veel. Hetkel näitab CHECK OK, kuid seda ta tegi ka katkise dioodiga peale akuklemmi taasühendamist.
Viimati muutis overspeed, T Sept 19, 2017 2:50, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
SERVICE THEFT ALARM viskab siis ette, kui signaploki paterei ära on väsinud
Signaplokil on omal ka veel patareid ... kus see asub? Ma siiani olin teadlik vaid sellest, et kui signapasuna akud väsinud siis viskab ka seda alarmi, kuid pasuna veana välistasin juba.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Kasutatud pasun uute akudega:
Akud tellisin sellised (pole küll samad/öiged, kuid alarmi SID ekraanil vötavad ära):
https://www.elfa.se/elfa3~ee_et/elfa/in ... &toc=18964
Wheel off
Raise the left front corner of the car and secure it on jack stands. Take the wheel off:
Lining
Undo the screws on the wheel well lining. There are two Torx screws along the bumper edge, two 8 mm on the inside, and one 10 mm under the lower lip:
Nuts
Bend the lining away and unbolt the alarm module located right next to the washer fluid tank. There's a 10 mm nut at the top and a screw at the bottom:
Connector
Unplug the connector from the module. Make sure the car is unlocked at this point, otherwise the alarm will go off if theft protection was active:
Module
The two halves of the module are held together by six Phillips screws:
Open
The cover is glued on with rubbery sealant, so you might need a knife or a flat screwdriver to crack it open:
Board
Detach the board carefully - the batteries are glued to the bottom cover, so you will need to pry them off. Pull the red jumper to cut the power from the circuits:
Desoldering
Desolder the old batteries. Be careful not to apply too much heat. Do not solder the batteries directly. Instead, detach their leads from the board:
Batteries
The old pair of batteries (orange) next to a new set (beige). It looks like the batteries are good for about 5 years, accordings to the markings:
Soldering
Solder the new batteries on, follow the polarity marked on the board. Fit the jumper, assemble the module and re-install in reverse order:
Alginfo siit: http://photo.platonoff.com/Auto/2007102 ... rm_Module/
Akud tellisin sellised (pole küll samad/öiged, kuid alarmi SID ekraanil vötavad ära):
https://www.elfa.se/elfa3~ee_et/elfa/in ... &toc=18964
Wheel off
Raise the left front corner of the car and secure it on jack stands. Take the wheel off:
Lining
Undo the screws on the wheel well lining. There are two Torx screws along the bumper edge, two 8 mm on the inside, and one 10 mm under the lower lip:
Nuts
Bend the lining away and unbolt the alarm module located right next to the washer fluid tank. There's a 10 mm nut at the top and a screw at the bottom:
Connector
Unplug the connector from the module. Make sure the car is unlocked at this point, otherwise the alarm will go off if theft protection was active:
Module
The two halves of the module are held together by six Phillips screws:
Open
The cover is glued on with rubbery sealant, so you might need a knife or a flat screwdriver to crack it open:
Board
Detach the board carefully - the batteries are glued to the bottom cover, so you will need to pry them off. Pull the red jumper to cut the power from the circuits:
Desoldering
Desolder the old batteries. Be careful not to apply too much heat. Do not solder the batteries directly. Instead, detach their leads from the board:
Batteries
The old pair of batteries (orange) next to a new set (beige). It looks like the batteries are good for about 5 years, accordings to the markings:
Soldering
Solder the new batteries on, follow the polarity marked on the board. Fit the jumper, assemble the module and re-install in reverse order:
Alginfo siit: http://photo.platonoff.com/Auto/2007102 ... rm_Module/
Viimati muutis overspeed, T Sept 19, 2017 2:39, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: N Mai 12, 2011 9:51
- Asukoht:
- Auto:
:D väga hea pilt see viimane.
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Hea praktiline on see universaal küll :)
Ma olen sellise asja ära mahutanud ilma et tagumisi istmeid oleks pidanud näppima :cool:
Ma olen sellise asja ära mahutanud ilma et tagumisi istmeid oleks pidanud näppima :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tösi ta on, väga mugav ja praktiline söiduk.
Tekkis selline küsimus: Kas 9-5 'l on süüteluku ümber olevad kirjad valgustusega ?
Mul hetkel ei pöle. Jäin mötlema, sest vanal 900i'l oli valgustatud röngas ümber vötme, miks siis 9-5'l küll ei peaks olema.
Kui JAH, siis mis nöksuga see plastik säält süüteluku ümbert ää käib, et pirni vahetada ?
Hiljuti kui ventilatsiooni siibrit paikasin, avastasin need esiistujate jalavalgustid sääl paneeli all. Kuna mul mölemad pirnid läbi olid, siis ennem ei teadnudki, et sääl lambid on.
Tekkis selline küsimus: Kas 9-5 'l on süüteluku ümber olevad kirjad valgustusega ?
Mul hetkel ei pöle. Jäin mötlema, sest vanal 900i'l oli valgustatud röngas ümber vötme, miks siis 9-5'l küll ei peaks olema.
Kui JAH, siis mis nöksuga see plastik säält süüteluku ümbert ää käib, et pirni vahetada ?
Hiljuti kui ventilatsiooni siibrit paikasin, avastasin need esiistujate jalavalgustid sääl paneeli all. Kuna mul mölemad pirnid läbi olid, siis ennem ei teadnudki, et sääl lambid on.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Kummist porimatid ei ole mo arvates ilusad, kuid autokasutaja soovib neid rohkem kui pehmeid originaale.
Viimati muutis overspeed, T Sept 19, 2017 2:44, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Viimasel reisil Pärnu poolt tulles "ei pidanud üks suverehv enam vasta". Sellel autol oli see SPARE nüüd kindlasti esimest korda all, tuliuus asi sai pagassist välja vöetud.
Viimati muutis overspeed, T Sept 19, 2017 2:46, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !