Saab 9-5 Estate 2.3t --#311-->3.0t, 1999, overspeed
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tekkis möte, et selle U osa ülesse ja alla teen metallist liistu ja needin kinni 2+2 osas. Roostevaba plekki ei leidnud kodunt, leidsin aga 3 mm paksust alumiiniumi, sellest löikan öiges möödus ribad ja mingi 5 mm neetidega:
Viimati muutis overspeed, P Apr 08, 2018 16:34, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Siis fikseerisin poltidega liistud, et vastaspoole auke märkida. Kuna pölle plastikosale puuriga ülalt ligi ei pääse, lasin ülemise osa augud läbi alumiste aukude:
Viimati muutis overspeed, P Apr 08, 2018 16:36, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Olles alumise liistu kinni neetinud, sattusin tagasilöögi ette: needi tangid ei mahu ülalt ligi (kus ma küll ennem oma mötetega olin ):
Viimati muutis overspeed, P Apr 08, 2018 16:37, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Otsisin parajaid polte siis neetide asemele. Poldi pea peab olema ümar, et ilusam jääks, ja keerme mööt piisaks 5x10 mm. Selliseid roostevabast polte poes on, aga nende pärast linna söita ka ei tasu. Ja ühestki karbist selliseid tavalisigi ei leidnud.
Önneks meenus, kust selliseid ära kruvida saaks, vanad karbad kapist välja ja poldid olemas.
Önneks meenus, kust selliseid ära kruvida saaks, vanad karbad kapist välja ja poldid olemas.
Viimati muutis overspeed, P Apr 08, 2018 17:12, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Niisama läikivate seibidega jääksid poldid liialt silma. Oksüdeerisin (pitsiga punaseks ja öli sisse) poldi pead ja seibid, et nad siis jäävad musta värvi ja ilmastikukindlamad:
Viimati muutis overspeed, P Apr 08, 2018 17:13, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Kui mul Ford oli siis sõideti mul 3 korda esimene pamper katki ja kõigil kolmel korral oli minu auto see mis paigal seisis :wall: Kaks korda pandi masinale kindlustuse abiga uus pamper ette ja ühe korra maksis naabrimees kui õieti mäletan siis miski 1500 eeku. Tookord kui raha sain siis parandasin ka ise pamperit ja kuna mulle ka nokitsemine meeldib siis oli päris huvitav ettevõtmine. Mondeol oli paras lammutamine, et pamper kätte saada sest esituled pidin ka lahti koukima aga kätte ma ta sain. Esimese asjana tegin mõranenud kohad puhtaks. Siis sulatasin jootekolviga pamperiseestpoolt mööda pragu plastiku kokku nii et pragu peaaegu näha ei jäänud. Seejärel kleepisin pamperi siseküljele klaasriide. Välimise poole pealt kraapisin selle prao kohta natuke ja sulatasin kolviga selle üle. Siis sai peene liivakaga kogu pamper üle käidud ja läks plasti pahtel peale ja krunt ning värv (kaks korda) + lakk. Kui masinale ette panin olin tulemusega rahul aga siis läks umbes 2 nädalat mööda ja tööjuures parklas tagurdas üks vahtralehega tibi mu seisval masinal parandatud pamperi segi + suunatulel olid ka tükid taga.
Sinu tehtud parandus on kindlasti tugevam kui see mis mina aretasin nii et usun, et küll ta kestab.
Sinu tehtud parandus on kindlasti tugevam kui see mis mina aretasin nii et usun, et küll ta kestab.
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Puurisin väikesed augud ning vanast ajast jäänud ilmastikukindel pehme elektrikarjuse 1mm traat punumiseks:
Viimati muutis overspeed, P Apr 08, 2018 17:16, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Tagatrumlist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
et süsteemile selgust saada võiksid trumli maha võtta ja sisu vaadata/uurida. trumlis on sees auk, mille kaudu lapiku kruvikaga saab üht hambulist ratast keerata ja sellega klotse trumlile lähendada või kaugemale ajada ja sellega seoses ka käsipidur pingutab end. aga see auk tuleb õigesse kohta jätta. et seda teha saaksid. pisike lamp abiks.
muidugi esmalt tuleks vaadata, missugused klotsid välja näevad ja kas katted üldse alles on.
muidugi esmalt tuleks vaadata, missugused klotsid välja näevad ja kas katted üldse alles on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mulle oli oluliselt abiks selline pildimaterial:
http://photo.platonoff.com/Auto/20050709.Saab_9-5_rear_brakes_fixed/
http://photo.platonoff.com/Auto/20050709.Saab_9-5_rear_brakes_fixed/
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tänud vajaliku info eest. Pean sinna tagarataste trumlite sisse piiluma, pole veel kordagi mo poolt lahti käinud. Tea jah mis seisukorras need käsipiduri klotsid on.
Ühtlasi, mis see tagaketta miinimum kulumise mööt lubatud on?
Ühtlasi, mis see tagaketta miinimum kulumise mööt lubatud on?
Viimati muutis overspeed, P Apr 08, 2018 17:19, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Ühtlasi, mis see tagaketta miinimum kulumise mööt lubatud on?
Leidsin AutoData'st:
Tagakettal min 8 mm ketas ja klotsid min 4 mm.
Esikettal (ventileeritud) min 22 mm ja klotsid min 5 mm.
Esikettad klotsidega on mul vahetatud, tagumised tuleb ära mööta.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Nii ... tänu suurele kivile rekka alt, sai esiklaas koos luudadega nüüd uus. Kuid tekkis juba uus mure.
Oskab keegi öelda, kuidas sellel universaalil on tagaluugi ülalpüsimine lahendatud: vedrud vöi amordid vöi mölemad, kui keeruline on neid vahetada ja kui palju peab nendele rahakotti kergendama ?
Ei taha teine enam ülal püsida. Kuna ise veel ei tea, siis mötisklema pani see, et külma ilmaga ei püsi üldse, kuid sooja ilmaga natukse veel püsib ülal :freak:
Oskab keegi öelda, kuidas sellel universaalil on tagaluugi ülalpüsimine lahendatud: vedrud vöi amordid vöi mölemad, kui keeruline on neid vahetada ja kui palju peab nendele rahakotti kergendama ?
Ei taha teine enam ülal püsida. Kuna ise veel ei tea, siis mötisklema pani see, et külma ilmaga ei püsi üldse, kuid sooja ilmaga natukse veel püsib ülal :freak:
Arrogance diminishes wisdom !