Saab 9-5 Estate 2.3t --#311-->3.0t, 1999, overspeed
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
.
Köik toimib kenasti. Siiski kripeldab teadmatus selles Outside Temp asjus.
Saabi remondimanual , nagu eespool kirjutasin, mainib neid Parking Heater asjadest väga pögusalt. Kirjutab seal vaid, et vajalik info paigalduse ja kasutuse kohta on kirjas lisaseadme paigaldusjuhendis.
Sirvisin selle ju läbi, mölemis (elektri ja kütuse eelsoojendi) räägib vaid, et Taimer tuleb aktiveerida Tech2-ga, valida "Activation By Timer".
Uudishimu lihtsalt, et mis see "Activation By Timer And Outside Temp" ja " Activation By Outside Temperature" siis teevad ?
Kui valida kolmas versioon, siis ei ole enam timeri aegadevalikut SID-l.
Vastust ei leia ma kuskilt.
Ise arvan, et see Outside Temp funktsioon on ametimasinatele, mis peavad 24/7 söiduvalmis olema. 2. versioon siis taimeri (tarbija soovil) vöi välistemp lülitusega, kui öues temp teatud piirini jöuab. 3. versioon vaid automaatselt välistem järgi, kui see teatud piirini jöuab. Mis see piir huvitav on ja kust seda Tech2-ga muuta saab, pole veel leidnud.
Kasutama jään ma siiski 1. versiooni, ainult Timer.
Köik toimib kenasti. Siiski kripeldab teadmatus selles Outside Temp asjus.
Saabi remondimanual , nagu eespool kirjutasin, mainib neid Parking Heater asjadest väga pögusalt. Kirjutab seal vaid, et vajalik info paigalduse ja kasutuse kohta on kirjas lisaseadme paigaldusjuhendis.
Sirvisin selle ju läbi, mölemis (elektri ja kütuse eelsoojendi) räägib vaid, et Taimer tuleb aktiveerida Tech2-ga, valida "Activation By Timer".
Uudishimu lihtsalt, et mis see "Activation By Timer And Outside Temp" ja " Activation By Outside Temperature" siis teevad ?
Kui valida kolmas versioon, siis ei ole enam timeri aegadevalikut SID-l.
Vastust ei leia ma kuskilt.
Ise arvan, et see Outside Temp funktsioon on ametimasinatele, mis peavad 24/7 söiduvalmis olema. 2. versioon siis taimeri (tarbija soovil) vöi välistemp lülitusega, kui öues temp teatud piirini jöuab. 3. versioon vaid automaatselt välistem järgi, kui see teatud piirini jöuab. Mis see piir huvitav on ja kust seda Tech2-ga muuta saab, pole veel leidnud.
Kasutama jään ma siiski 1. versiooni, ainult Timer.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Ei jäänudki viimaseks.
Sattus silmavaatesse juhuslikult sama värvikoodiga spoiler saada ning ei suutnud vastu panna.
Krutin ta külge, kui olen leidnud kuskilt head laia kahepoolset teipi, mis ei lase vihmaveel poltidele ligi.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Viimati muutis overspeed, K Apr 24, 2019 14:08, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Alles nüüd, juhuslikult muid asju otsides, leidsin sellele probleemile (minu jaoks) lahenduse.
Tech2 menüüs jah ei ole mul valikut, et ajaliselt pagass lukku läeks ise valitud sekundite pärast. Räägib vaid sellest manual.
On mul menüü valikus Tech2-s vaid mis kiirusel ta lukku läeb ise ja kas üldse seda soovin.
Arvan, et asi on Euroopa ja USA valiku erinevustes. US on ajalimiidiga, EU aga kiirusega.
Mul kogu tech2 nagu EU menüüga, kuid paistis,et autol oli vist US salvestus signal alles peal.
Tegin Body Systems alt TWICE (Theft Warning ICE) -le programmeerimise, panin uuesti öiged parameetrid ja US asemel EU.
Nüüd enam ajalimiidiga ise pagaasnik lukku ei lähe !
Lukustub pagass vaid siis, kui söitma hakkan ja 14 km/h saavutan (ise soovin nii ja valikus valisin), vöi kui kesklukust lukku panna auto (puldist vöi vötmega).
ps ennem talve sai tehtud nahksisu hooldus ja läheb peale ka vaha.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Vaatasin huvi pärast söidu ajal lamda andmeid. Kuna mul kogemus puudub lamda asjus, siis kas see üles-alla hüppamine (ka konstantsel gaasipedaali hoidmisel) on normaalne ?
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Vahetasin seekord kogu ekraani koos ribaga. Hetkel köik pikslid taas toimivad.overspeed kirjutas: ↑E Veebr 06, 2017 0:32
Sai see riba vahetatud ühel SID2-st, kuid ilmnes pisike viga (vead):
- Kaduma jäi siiski paar horisontaalset riba allosas, kuid see ei sega teksti lugemist (esimese korra kohta polegit nii hull).
- sellel SID2-l on 2 omapärast viga:
1) "Washer fluid level low" informeerib ta tagurpidi, s.t. kui nivoo on öige, annab alarmi, kui nivoo on madal, ei anna ta alarmi.
2) nuppude valgustus ei pöle, ja viga ei ole pirnides vaid kuskil mujal.
Egas kedagit, proovin riba vahetada ka asendus SID2-l millel nupud pölesid ja "washer fluid" alarm öigetpidi toimis.
Ennem:
Nüüd:
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Sai pisut veel uuritud seda SID2 asja.overspeed kirjutas: ↑E Veebr 06, 2017 0:32
Sai see riba vahetatud ühel SID2-st, kuid ilmnes pisike viga (vead):
- Kaduma jäi siiski paar horisontaalset riba allosas, kuid see ei sega teksti lugemist (esimese korra kohta polegit nii hull).
- sellel SID2-l on 2 omapärast viga:
1) "Washer fluid level low" informeerib ta tagurpidi, s.t. kui nivoo on öige, annab alarmi, kui nivoo on madal, ei anna ta alarmi.
2) nuppude valgustus ei pöle, ja viga ei ole pirnides vaid kuskil mujal.
Egas kedagit, proovin riba vahetada ka asendus SID2-l millel nupud pölesid ja "washer fluid" alarm öigetpidi toimis.
Originaal SID2 on mul '99 aasta oma, nagu ka masin ise:
Tee mis tahad, kui voolud taha panna, "jooksed SID2 kokku", ükski nupp ei toimi vöi siis toimib mingi megapika viivitusega (minutites). Vahest töötab isegit 10 min ennem kui kokku jookseb, kuid enamuse ajast seiskub suht kohe. Köik tuled kenasti küll pölevad.
Hetkel kasutuses olev SID2 on doonor-masinalt aastast 2002:
SID (Saab Information Display) ise toimib kenasti, kuid nuppude taustvalgustus ei toimi, nagu ennem maininud olen. Söitmist see küll ei sega, kuid kripeldab ikkagit.
Uurisin pisut seda elektroonika-ahelat söbraga (ise ma elektroonikat ei möika). Jöudis ta oma uurimistega ühe detailini (nimetust ma muidugit ei mäleta), mis ei lase edasi 12V nuppude taustvalgustuse siinile. Tollel '99 aasta SID'il toimib see detail aga kenasti, 12V liigub sellest läbi nuppude pirnidele. Kasutuses oleval 2002 SID-l aga köigub seal algul mingi 3V ja siis kaob seegit. Kui too elektroonika komponent vahetada, peaks ehk taas nuppude taust-valgustuse toimima saama. Hetkel ma seda aga teha ei plaani. Sest kui ümberjootmisel miskit "pekki" keeran, pole mul midagi asemele panna. ennem peaks leidma uue tagavaraks.
komponent ise selline:
Ühe tähelepaneku mainiks veel. SID-l käivad köik juhtimised, mida uurinud olen, läbi miinuspoole, +12V on konstantselt sees.
Viimati muutis overspeed, L Jaan 30, 2021 12:28, muudetud 3 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kui on teada, mis kivi seal ei funka siis see jootmine on seal kõige väiksem mure Piisab, kui jootemasin on töökorras ja käsi ei värise
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Aga mul ju väriseb
Eks ma ta kunagi prooviks ää jooda, kui juhused head ja kokku langevad.
Hetkel tuli ootamatu uus mure. Tagasillal paremal hakkas miskit valet häält tegema ... kolksuma järsemates konarustes. Auto alla uurides pilt selge, otsad andis ootamatult järsku tagumine parem amort. Mahlad puhta väljas ja köigutades justkui lööks kolvi pöhja kinni, kogu krempel väriseb.
Muret-tekitav on nati see, et ma pole siiani aru saanud, kas mul on tavalised amordid vöi nivomat. Pealevaadates tunduks justkui tavaline, söidukogemus ütleb aga nagu nivomat (kui täiskoorma olin maha laadinud, näitasid esi-tuled väga maha. 500m pärast oli aga tulede körgus taas öige).
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Vöimalik.
Vaadates vedru ja amorti köhu all, jäi ikkagit mulje et tavalised on. Nivomatiga peaks vedru poole peenem olema.
Et auto tagaosa mölemad pooled vördseks jääks, läevad vahetusse mölemad tagumised amordid.
Arrogance diminishes wisdom !
Töö käigus saad teada, kummad on. Nivomatidel peaksid ju mingid torud või juhtmed või voolikud amortide külge minema.
https://m.eeuroparts.com/Parts/29140/Sh ... t-8994378/
Kuigi siin pildil tundub täitsa tavaline amort olevat. Misasi seda jäikust / kõrgust siis reguleerib?
https://m.eeuroparts.com/Parts/29140/Sh ... t-8994378/
Kuigi siin pildil tundub täitsa tavaline amort olevat. Misasi seda jäikust / kõrgust siis reguleerib?
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Eks ta siis paistab.
voolikuid ja juhtmeid neil küljes ei käi. Juhtmed läevad külge, kui on elektroonikaga jäikust muutev amort.
Nivomat amordi sisse on ehitatud pump ja klappide süsteem, mis liigutamisel (söitmisel amort liigub üles-alla) siis ise oma survet juurde pumpab vöi vähemaks laseb.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tuli siiski välja, et olen "veel laisem" kui arvasin. Otsustasin paigaldada statsionaarse laadija, et ei peaks kapottigi avamaoverspeed kirjutas: ↑P Jaan 07, 2018 23:45"Laisk", nagu ma olen, ei viitsi ma enam aku laadimiseks (aastas korra vöi kaks peab seda profülaktika möttes ju tegema ... vöi siis kui miskit aku tühjaks imenud on) plastkatet maha vötta akult, et sellele siis laadija "krokodille" külge panna.
Sai elu lihtsustamiseks ostetud Defa laadija tarvis vastav lisajuhe :
...
Nüüd pole laadimiseks muud vaja, kui vaid Defa soojendi kaabel taha pista ja köik. Laadija automaatne ja soojendus vastavalt taimerile, nagu soovitud.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Eks seda algul mötlesin isegit, kui proovima hakkasin. Netis kirjutati et pask, kuid ...
... kui korralik kassett on (mitte päris Hiina vuffel), siis on heli tipp-topp (mul sattus sahtlis olema Sony Made in Japan versioon). CD-ga küll 100% sama pole, kuid täiesti piisavalt kvaliteetne tavakuulajale, ja ka valjusti.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
%-e ei oskagit öelda. Teravus oli kena, lihtsalt mingi körvalsahin kostub sisse, kui lugudevaheline paus on. Samas ei tea ka ju, mis seisus (puhtus) autol kasseti helipea on ja mis seisuses mo kassett on, kuna leidsin selle sahtlist, kuhu ta ca 15 aastat tagasi sattus ja polnud siis kordagi kasutanud, sain kellegi käest kasutatuna.
Minu proovitud (kunagi miskit sai proovitud, tootjat ei mäleta) FM transmitterist igatahes parem.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tavalised olid, önneks. Uued all ja juhitavus kiirendamisel hoopis teine, püsib teel nagu peab !overspeed kirjutas: ↑N Dets 13, 2018 11:16Eks ta siis paistab.
voolikuid ja juhtmeid neil küljes ei käi. Juhtmed läevad külge, kui on elektroonikaga jäikust muutev amort.
Nivomat amordi sisse on ehitatud pump ja klappide süsteem, mis liigutamisel (söitmisel amort liigub üles-alla) siis ise oma survet juurde pumpab vöi vähemaks laseb.
Arrogance diminishes wisdom !