Saab 9-5 Aero, 2000, Silver_M
Tervist
Sai siis 12-nendal märtsil soetatud endale oma esimene Saab enne seda omanud mitmeid BMW-si ... aga siiani ostuga väga rahul tegemist on 2000a 9-5Aero-ga. Auto ise toodud Taanist mina ostsin Tartust müügiplatsilt, algul oli küll pärnu ARK-is selle paberi majandusega igavane jama aga lõpuks sai kõik korda, ostes oli läbisõit 156*** hooldusraamat täidetud ka kuni sinnamaani, aga plaanis kontrollida selle läbisõidu õigsust.
tehtud töödest:
kohe sai vahetatud õli - OMV 5W - 30
ostetud heledad külgmised suunatuled
lasin paigaldada toonklaasi
vahetatud kõrvalistuja päikesesirm (oli katki)
Sai siis 12-nendal märtsil soetatud endale oma esimene Saab enne seda omanud mitmeid BMW-si ... aga siiani ostuga väga rahul tegemist on 2000a 9-5Aero-ga. Auto ise toodud Taanist mina ostsin Tartust müügiplatsilt, algul oli küll pärnu ARK-is selle paberi majandusega igavane jama aga lõpuks sai kõik korda, ostes oli läbisõit 156*** hooldusraamat täidetud ka kuni sinnamaani, aga plaanis kontrollida selle läbisõidu õigsust.
tehtud töödest:
kohe sai vahetatud õli - OMV 5W - 30
ostetud heledad külgmised suunatuled
lasin paigaldada toonklaasi
vahetatud kõrvalistuja päikesesirm (oli katki)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seda pole sul kusagilt eriti kontrollida. Saabil puudub tsentraalne andmebaas, kus kõik (ametlikud) töökojad oma tegemisi raporteeriks. Jääb üle vaid otsida visuaalselt märke selle kohta, kas keegi kusagil midagi torkinud on..:(ostes oli läbisõit 156*** hooldusraamat täidetud ka kuni sinna maani, aga plaanis kontrollida selle läbisõidu õigsust.
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: N Mai 12, 2011 9:51
- Asukoht:
- Auto:
Tere, kui ei ole saladus siis mis platsilt ostsid?
Tellisin sellelt lehelt: Led pirnid arvan küll et vastupidavamad seal kirjas et garantii 2a
Tervist pole ammu midagi kirjutanud siin. Pole lihtsalt aega olnud, pidevalt üle lombi tööl aga võtsin end täna kokku teging paar klõpsu ja mõtlesin et kirjutan vähe.
Mis siis vahepeal toimunud:
*Mingi hommiku ei tahtnud auto enam käivituda, aku tühi mõtlesin et sai ööga tühjaks et jäi midagi põlema vms aga hiljem selgus et aku kutu omadega, sai siis ostetud uus aku
*Järgmiseks enam võti ei tahtnud keerata, seisin benakas ja midagi teha polnud võimalik. Mõtlesin ja uurisin milles asi võib olla ja mida võimalik teha ja lõpuks jõutsin otsusele lohistasin auto import autosse seal selgus et süüteluku põhi läbi ja läks vahetusse see.
*Talveks sai all ostetud kasutatud lammelid (Michelin X-Ice)
*Paar nädalat tagasi sai vahetatud - õli + filter, õhufilter, kütusefilter ja küünlad
*Ja veel on tehtud nipet näpet
Mis siis vahepeal toimunud:
*Mingi hommiku ei tahtnud auto enam käivituda, aku tühi mõtlesin et sai ööga tühjaks et jäi midagi põlema vms aga hiljem selgus et aku kutu omadega, sai siis ostetud uus aku
*Järgmiseks enam võti ei tahtnud keerata, seisin benakas ja midagi teha polnud võimalik. Mõtlesin ja uurisin milles asi võib olla ja mida võimalik teha ja lõpuks jõutsin otsusele lohistasin auto import autosse seal selgus et süüteluku põhi läbi ja läks vahetusse see.
*Talveks sai all ostetud kasutatud lammelid (Michelin X-Ice)
*Paar nädalat tagasi sai vahetatud - õli + filter, õhufilter, kütusefilter ja küünlad
*Ja veel on tehtud nipet näpet
Täiendaks remondi päevikut veel natuke:
07.02.2012 said vahetatud esimesed piduriklotsid.
Eile 18.02.2012 sai külastatud Audacerit kuna tahtsin paigaldada karteri tuulutus kitti. Enne Tallinna minekut käis kõva pauk ja lõi käigu välja ja enam käigud korralikult sisse ei läinud aint 1, 3 ja 5 läksid 2 ja 4 lõi välja. Ei osanud midagi arvata sai Audacerist uuritud arvati et mingi mootori või kasti padi. Kuna nagunii oli plaanis suund pealinna võtta pidid nad selle seal ka üle vaatama. Kohale jõudes ja nats uurides selgus et mootori padija kronsa polt pooleks hoopis. Vaadati auto veel üle ja lõpuks läksid vahetusse:
*katertituulutuse komplekt, kuna puudus see
*põhjaplast, taaskord oli puudu
*uus aku Futura 77Ah 760A, vana oli natuke lahja ja klemmid olid valet pidi, sai kunagi kiiru ja võimaluste puudumisel ostetud (vana andis otsad)
*õhufiltrikorpuse puksid, vanad olid läbi
*silikoonvoolikud, vanad olid läbi
*parempoolne rooliots, oli läbi omadega
*mootoripadja kronstein, oli katki
Sai siis ka veel Crossroad Performance-s softituuning stage1 peale lastud.
Nii palju sai siis karteri tuulutuse paigaldusest :D, aga tänud hea töö eest
Veel soov kõrvaldada see vihmaveetoru meenutav summutiots, kui keegi teab kus müüakse korraliku ovaalset otsa mis istuks ilusti siis ootan huviga.
See lumesadu võiks ka juba otsa saada :D
07.02.2012 said vahetatud esimesed piduriklotsid.
Eile 18.02.2012 sai külastatud Audacerit kuna tahtsin paigaldada karteri tuulutus kitti. Enne Tallinna minekut käis kõva pauk ja lõi käigu välja ja enam käigud korralikult sisse ei läinud aint 1, 3 ja 5 läksid 2 ja 4 lõi välja. Ei osanud midagi arvata sai Audacerist uuritud arvati et mingi mootori või kasti padi. Kuna nagunii oli plaanis suund pealinna võtta pidid nad selle seal ka üle vaatama. Kohale jõudes ja nats uurides selgus et mootori padija kronsa polt pooleks hoopis. Vaadati auto veel üle ja lõpuks läksid vahetusse:
*katertituulutuse komplekt, kuna puudus see
*põhjaplast, taaskord oli puudu
*uus aku Futura 77Ah 760A, vana oli natuke lahja ja klemmid olid valet pidi, sai kunagi kiiru ja võimaluste puudumisel ostetud (vana andis otsad)
*õhufiltrikorpuse puksid, vanad olid läbi
*silikoonvoolikud, vanad olid läbi
*parempoolne rooliots, oli läbi omadega
*mootoripadja kronstein, oli katki
Sai siis ka veel Crossroad Performance-s softituuning stage1 peale lastud.
Nii palju sai siis karteri tuulutuse paigaldusest :D, aga tänud hea töö eest
Veel soov kõrvaldada see vihmaveetoru meenutav summutiots, kui keegi teab kus müüakse korraliku ovaalset otsa mis istuks ilusti siis ootan huviga.
See lumesadu võiks ka juba otsa saada :D
Tänud, peab siis uurima sealt.
Vahepeal oli tõesti parkides ja udukates ledid, aga need on sealt juba eemaldatud. Ja pole tegemist mingi peedistamisega, ma ei viitsi ja taha oma teemat reostada mingi mõtetu jamaga kui midagi öelda veel, võime kuskil mõjal seda jätkata.
Vahepeal oli tõesti parkides ja udukates ledid, aga need on sealt juba eemaldatud. Ja pole tegemist mingi peedistamisega, ma ei viitsi ja taha oma teemat reostada mingi mõtetu jamaga kui midagi öelda veel, võime kuskil mõjal seda jätkata.
Taaskord sai Audacerist läbi käidud, kui peale viimast hooldust Pärnu hakkasin sõitma ei tahtnud 5 käik sisse minna pika venitamise peale lõpuks sain. Ei olnud see asi päris õige ja mõtlesin et võtan tee tagasi Audacerisse sest seal mehed teavad mis teevad, sai küll algul Pärnust uuritud, aga kahjuks ei saanud asja.
Ja lõpuks läks vahtusse:
*õlifilter, mootoriõli LM 5W30
*süütekassett
*käigukangi kuliss (kasut.)
Ja lõpuks läks vahtusse:
*õlifilter, mootoriõli LM 5W30
*süütekassett
*käigukangi kuliss (kasut.)
No nii, vahepeal juhtus autoga üks päris suur jama. Mootor lõpetas koostöö siis selleks korraks. Juhtus siis täpsemini nii et tagurdasin ja käis läbi selline kohin/mürin ja kui edaspidi liikuma hakkasin viskas kapoti alt suitsu välja. Suretasin auto välja ja kapoti avades oli näha et õlikorgi alt on õli välja visanud korgi maha keerates tossas/auras õli päris kõvasti. Sai hakatud mõtlema mis edasi, lohistasin auto koju ja paar päeva hiljem leidis ta tee Audacerisse kus pärast lahti võtmist selgus et üks kolb sisse ära murdunud ja selles käigus ka turbo omadega läbi.
Nüüdseks auto käes ja liigub, lõppkokkuvõttes läksid vahtusse järgmised asjad:
enne suuremat remonti tehtud sellised asjad:
*keretööd - karbid ja stangelisa
*summutiots
*velje poldikatted
*välistemperatuuri andur
Audaceris:
*esimene väntvõlli simmer
*jahutusvedelik
*klapisääretihendid (16tk)
*kolvid (4tk)
*lühikesed tikkpoldid (4tk)
*o-rõngad (2tk)
*pikad tikkpoldid (4tk)
*plokikaaneremont
*plokikaanetihend
*põhjaplast
*tagasillapuksid (6tk) kuna viimasel ajal oli taga kõva kriuksumist kuulda
*turbo
*väljalaskekollektori tihend
*õlifilter, mootoriõli LM5W30
Nüüdseks auto käes ja liigub, lõppkokkuvõttes läksid vahtusse järgmised asjad:
enne suuremat remonti tehtud sellised asjad:
*keretööd - karbid ja stangelisa
*summutiots
*velje poldikatted
*välistemperatuuri andur
Audaceris:
*esimene väntvõlli simmer
*jahutusvedelik
*klapisääretihendid (16tk)
*kolvid (4tk)
*lühikesed tikkpoldid (4tk)
*o-rõngad (2tk)
*pikad tikkpoldid (4tk)
*plokikaaneremont
*plokikaanetihend
*põhjaplast
*tagasillapuksid (6tk) kuna viimasel ajal oli taga kõva kriuksumist kuulda
*turbo
*väljalaskekollektori tihend
*õlifilter, mootoriõli LM5W30
Väike kuluarvestus mis on selle pooleteist aastaga tehtud ja palju on tulnud rahakotti tühjendada
- Tehtud töödest:
- õlifilter, mootoriõli LM 5W30
- heledad külgsuunatuled
- toonklaas
- kõrvalistuja poolne päikesesirm
- süüteluku põhi
- talverehvid Michelin X-Ice
- õlifilter, mootoriõli LM 5W30
- kütusefilter
- õhufilter
- küünlad NGK PFR Platinum
- parmpoolne stabilisaatori varras
- suveveljed 04 Aero 5 spoke
- temperatuuri andur
- termostaat
- kummimatid
- esimesed piduriklotsid
- lisa katertituulutuse komplekt
- põhjaplast
- uus aku Futura 77Ah 760A
- õhufiltrikorpuse puksid
- silikoonvoolikud
- parempoolne rooliots
- mootoripadja kronstein
- Crossroad Performance-s softituuning stage1
- õlifilter, mootoriõli LM 5W30
- süütekassett
- käigukangi kuliss
- keretööd - karbid ja stangelisa
- velje poldikatted
- summutiots
- välistemperatuuri andur
- esimene väntvõlli simmer
- jahutusvedelik
- klapisääretihendid (16tk)
- kolvid (4tk)
- lühikesed tikkpoldid (4tk)
- o-rõngad (2tk)
- pikad tikkpoldid (4tk)
- plokikaaneremont
- plokikaanetihend
- põhjaplast
- tagasillapuksid (6tk)
- turbo
- väljalaskekollektori tihend
- õlifilter, mootoriõli LM5W30
- ja veel nipet näpet
KOKKU: 4500euri eest igasugu varuosi ja lisasi