Tere kõigile! Minu puhul on tegu suhteliselt uue saabiomanikuga, aga selle aja jooksul olen jõudnud arusaamisele, et suure tõenäosusega võiks ka järgmine auto sama marki olla. Pikalt disaini ja tehnikat kiitma ei hakka, eks see fakt ütleb nii mõndagi. Et suveks vääriliselt valmis olla, sai alla jooks uusi rehve (Dunlop Sport Maxx). Eelminse omaniku poolt valed süüteküünlad on samuti vahetatud. Neli pisikest asja, aga auto oleks nagu uuesti sündinud. Lisaks Audacer-is veel nipet-näpet tehtud. Lisatud piltidel ühel on kaaspoosetajaks foorumlane Ets.
Saab 9-5 Aero, 2003, vxop
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Tervist!
Räägid ehk lisadest ka mõne sõna?
Must universaal Aero on ikka ilus asi, kui veel natuke kohitseda siis Saab eriti hea :cool:
Räägid ehk lisadest ka mõne sõna?
Must universaal Aero on ikka ilus asi, kui veel natuke kohitseda siis Saab eriti hea :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
kui veel natuke kohitseda siis Saab eriti hea :cool:
Kohitseda? Mismõttes?
Sisu poole pealt pole väga midagi tarvis muuta, kuid välimust saab mõne pisidetailiga pisut silmale veetlevamaks teha :)
AGA kui omanik on rahul, siis sellega on kõik öeldud :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
Mida siin kõpitseda, ei oska midagi juurde panna ega ära võtta. Väga hea on!
Tagumise kojamehe ehk võtaks ära aga nii ei saa ju.
Kui, siis kaotada kojamehe alt see ümmargune logoplönn ja luugiserava peenes kontuurkirjas kirjutada Aero.
Tagumise kojamehe ehk võtaks ära aga nii ei saa ju.
Kui, siis kaotada kojamehe alt see ümmargune logoplönn ja luugiserava peenes kontuurkirjas kirjutada Aero.
Mida siin kõpitseda, ei oska midagi juurde panna ega ära võtta. Väga hea on!
Tagumise kojamehe ehk võtaks ära aga nii ei saa ju.
Kui, siis kaotada kojamehe alt see ümmargune logoplönn ja luugiserava peenes kontuurkirjas kirjutada Aero.
Auto esimene omanik oli rootslane. Ju ta ei tahtnud kadeda naabriga tülli minna, sestap pole ka Aero kirja luugil. Mulle need väiksed kirjad luugil tegelikult meeldivad, ehk võtan millalgi asja päevakorda. Üldiselt ise eelistan võimalikult originaalilähedast kujundust ja usaldan selles tehase disainereid.
Nokitsemisvajaduse saab rahuldatud tavaliselt iluvigade parandamisega, mis selle aja jooksul kasutamise käigus ikka tekivad. Aero liist esipamperil on selles osas üks tänuväärsemaid keredetaile. Mis varustusse puutub, siis massinal automaatkast, tume salong ja täisnahk sisu, metalne armatuurikujundus. SID-i pikselid sain kah hiljuti tagasi.