Saab 9³ 1.8t 110kW, 2008, ebuprofen

Vasta
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#1

Soetasin lõppude lõpuks endale oma unistust, SAAB 9³ 2008 aasta (ennem oli 1998 aasta kupee http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=18106).
Auto on toodud jällegi Saksamaalt, aga dokumentide järgi sellega sõideti ja hooldati Hollandis. Auto iseenesest oli puhas, läikiv, vaikne ja ilus :D
Illimar kontrollis isiklikult ja ühtegi halba sõna ei osanud ütelda (peale esipidurite vahetust).
Auto on tavaline Linear varustusega, aga minule vajavad püsikas, istmesoojendused, aux, turbo, automaat ja bensukas on täitsa olemas :D
Hooldus on tehtud ja on vaja ainult akut vahetada, kuna vana GM akul on juba vähe jõudu, et autot korralikult käivitada.
Kapoti all on muidu HirschPerformance kleeps olemas, et ECU on üle programmeeritud ja peaks nagu ~143kW olema, aga kui tõsi see on ei oska öelda.
Üleüldiselt olen autoga väga rahul need paar nädalat, mis sain sellega sõita, paar asju on vaja veel teha (aku, üks xenon pirn mitu päeva tagasi läks lillakaks ja kõrval istuja käepidet leida keskkonsoolist, mis on puudu xD)

Paar küsimust siis:

Kuidas saab veenduda Hirschi puhul peale düno minekut?
Mis xenonid lähevad? Manuaali järgi nagu peaks olema D1S, et bi-xenon või eksin?



Lisatud failid
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#2

Hirschi soft loetakse peale Hirschi serverist ehk kinnituse/eituse saad kindlasti kui kirjutad Hirschile. VIN koodi järgi peaksid info kätte saama.
http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... actRequest
Kuidas saab veenduda Hirschi puhul peale düno minekut?
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#3

D1S pirn käib jah :)
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#4

ok, tänud :beer:
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#5

nii siis, kaks allikat (üks nendest Hirsch ise) tõestasid, et autol on 195BHP Hirsch upgrade olemas :beer:

aga kuna auto on euroopast, siis signalisatsioon puudub, mis ei ole eriti hea.
seda ju on võimalik aktiveerida softi kaudu või peab veel midagi juurde panema?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

OEM pasun tuleb juurde.
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#7

kurat küll, eile töökaaslane parklas tagurdas ja ei näinud, et minu auto seisis taga :wall:
tulemuseks on kriimustatud esipamper, keskmine iluvõre mõraga ja SAAB sõna kadunud, all mingi anduri kaitse plastik ka katki ja numbrialus pooleks (aga jäi küljes):(((((
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#8

selline jama siis, kindlustus arvutas välja 721€ remondi kulu

Pilt

Pilt
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#9

tegin endale "automatic" avamine ka

https://www.youtube.com/watch?v=0sfsPEIo-68
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#10

Tulime Riiast puhkuselt tagasi ja ummikus üks tädi ei märkanud meie autot, kui ümberreastus :gun:
Press
Postitusi: 128
Liitunud: N Mai 08, 2014 17:39
Asukoht:
Auto:

#11

See Saab justkui tõmmbab jama ligi! :)
skyline
Postitusi: 1048
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#12

Jah, ma läheks juba metsa pihlakaoksa järele.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#13

ei tea, kas tõmbab või mitte, aga liiklus tänapäevadel on kindlasti kehvemaks läinud, kui vaadata mismoodi inimesed sõidavad (eriti ringidel)
skyline
Postitusi: 1048
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#14


Ja selle artikli viimane lõik võtab asja meie oludes siiski kõige paremini kokku:
'It may be possible that simple solutions such as the use of daytime running lights or headlightscould effectively negate the elevated risks of higher risk vehicle colours.'

Riias ehk ei reastuta ümber vaid seal tekitatakse sõiduridasid juurde ;) Esimene kord läks mul ka Riias aega taipamiseks, et miks mulle parema külje alla poetakse, enne kui aru sain, et seal on õhtusel tipptunnil "täiendav sõidurada".
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#15

Riias jah .. Tipptunni ajal tuleb peeglid kokku klappida :D

Kahju muidugi, et Sul nii juhtus :(
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#16

auto liigub hetkel probleemideta ja üks kui pagasnikus tegin koristust, siis vaatasin et riiulis on tühjad kohad ovaalidele olemas.
kas saab teha niimoodi, et panen ovaalid sisse ja ühendan need väikeste asemel või on nagu eelmise põlvkonna 9-3 sinna tulevad ainult teatud sagedused, mitte terve spekter?
Vasta