Auto on toodud jällegi Saksamaalt, aga dokumentide järgi sellega sõideti ja hooldati Hollandis. Auto iseenesest oli puhas, läikiv, vaikne ja ilus
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Illimar kontrollis isiklikult ja ühtegi halba sõna ei osanud ütelda (peale esipidurite vahetust).
Auto on tavaline Linear varustusega, aga minule vajavad püsikas, istmesoojendused, aux, turbo, automaat ja bensukas on täitsa olemas
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Hooldus on tehtud ja on vaja ainult akut vahetada, kuna vana GM akul on juba vähe jõudu, et autot korralikult käivitada.
Kapoti all on muidu HirschPerformance kleeps olemas, et ECU on üle programmeeritud ja peaks nagu ~143kW olema, aga kui tõsi see on ei oska öelda.
Üleüldiselt olen autoga väga rahul need paar nädalat, mis sain sellega sõita, paar asju on vaja veel teha (aku, üks xenon pirn mitu päeva tagasi läks lillakaks ja kõrval istuja käepidet leida keskkonsoolist, mis on puudu xD)
Paar küsimust siis:
Kuidas saab veenduda Hirschi puhul peale düno minekut?
Mis xenonid lähevad? Manuaali järgi nagu peaks olema D1S, et bi-xenon või eksin?
Lisatud failid